SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Nu al?quote:
Ja gaat zo hard!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu al?
Maar je hebt het net geopend.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat covid seizoen heb ik overgeslagen. Na die ene gebeurtenis was ik er klaar mee.
In een spoiler voor als mensen het nog niet gezien hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Heb je Only murders in the building (Disney+) al gezien?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Voor de plannen van vanavond vraag ik jullie: naar welke serie op netflix of Disney+ kijken jullie op dit moment?
(Ik zoek dus een nieuwe serie. De nieuwe seizoenen van Grey's anatomy vallen behoorlijk tegen)
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat covid seizoen heb ik overgeslagen. Na die ene gebeurtenis was ik er klaar mee.
In een spoiler voor als mensen het nog niet gezien hebben.Dat vind ik nog kwalijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Hier ook nog maar een paar druppelsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:47 schreef Arizona het volgende:
Hier is tot nu toe maar een klein beetje regen gevallen
quote:
Ik heb meteen wat blokjes kaas gesneden!quote:
Echt?quote:
heel goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
Ik was net even bij de Lidl en wat stond daar…. Een boek van Martin Österdahl![]()
Uiteraard op de kop gezet en helemaal achter de andere boeken.
Volgende keer een handgeschreven briefje met een disclaimer over de schrijver ertussen steken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
Ik was net even bij de Lidl en wat stond daar…. Een boek van Martin Österdahl![]()
Uiteraard op de kop gezet en helemaal achter de andere boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |