SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mei is nog niet voorbijquote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef Evangelion het volgende:
hallo waar is showcase
de insiders zeiden mei
quote:Op maandag 13 mei 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek die Season Pass op een plek waar de zon niet schijnt
Lijkt wel alsof ie gegijzeld wordtquote:
Maandje Ubi+ nemen dan toch.quote:
Nioh is ook best gaaf jaquote:Op maandag 20 mei 2024 22:40 schreef Drankster het volgende:
Al paar dagen helemaal verslaafd aan de eerste Nioh.Ik snap nu wel waarom men Wo Long een achteruitgang vond.
Klinkt als een prima plan ja.quote:
Ik doe alles ontwijken, low stance ftw. Snel paar korte klappen geven en weer ontwijken werkt nu heel goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nioh is ook best gaaf jaVooral in het begin is blocking wel OP, dus maak daar gebruik van!
Ik ben mid stance gewend, en fan van de dual katanasquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik doe alles ontwijken, low stance ftw. Snel paar korte klappen geven en weer ontwijken werkt nu heel goed.
Meer en meer een E Z Skipquote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Oh wat ben ik FF VII af en toe beu.
Ik ben echt alle loze extra open world content aan t skippen, maar dan nog moet ik van die suffe mini games doen in die golden saucer area (en badpakjes aandoen bij het strand gedeelte). Hou toch op met me.............
Gewoon GOTY. Hellblade is weer een potentiele concurrent minder.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Klinkt toch alsof ze het verneukt hebben idd lol..
Ik blijf wachten op het complete spel
Hellblade past beter in het subforum Films & Series.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gewoon GOTY. Hellblade is weer een potentiele concurrent minder.
Nou ja,ligt er aan of je dat leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Klinkt toch alsof ze het verneukt hebben idd lol..
Dat gaat toch niks veranderen?quote:Ik blijf wachten op het complete spel
Dat is dus het geniale aan de Yakuza serie. Ook daar heb je complete gekkigheid maar kan je over het algemeen skippen als je het verhaal speelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja,ligt er aan of je dat leuk vindt.
Ik vind dat dus TERGEND vervelend, al die blije kut mini games.
Zout op met je schaakspel, je bikini selectie, je segway parkeer spel, je chocobo race en je boksring.
Yakuzaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat is dus het geniale aan de Yakuza serie. Ook daar heb je complete gekkigheid maar kan je over het algemeen skippen als je het verhaal speelt.
Zulke games koop/huur(quote:
We hebben nog tien dagenquote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef Evangelion het volgende:
hallo waar is showcase
de insiders zeiden mei
Ik vind t persoonlijk lastig om content te skippen, omdat ik dan alles gezien wil hebben en ik denk "Het zit er toch niet voor niks in". Maar bij Rebirth heb ik t idee dat het er echt voor niks in zit. Het voegt totaal niets toe aan het grotere geheel en het verhaal. Dus ik ben idd gaan skippen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
In Rebirth kon je gelukkig het gros van die minigames slippen.
Maar helaas waren er wel een aantal verplichte minigames die je moest spelen in het verhaal.
Dat vond ik minder, maar de rest heb ik geskipped.
Voor de rest vond ik het geweldige game waar ik mij vele tientallen uren mee vermaakt heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Geen...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
Welke playstationplus game gaan jullie spelen?
Ben benieuwd naar Crime Boss Rockay City.
Same.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen...
al paar maanden gene ps+ meer en mis het eigenlijk helemaal niet
Dont botherquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
Welke playstationplus game gaan jullie spelen?
Ben benieuwd naar Crime Boss Rockay City.
En dat is nog de score van de PC versie, de PS5 versie heeft nog een lagere score.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dont bother
https://www.metacritic.com/game/crime-boss-rockay-city/
Ik ook al een tijd niet, ik neem wel weer een maandje als ik weer zin krijg in Helldivers 2.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen...
al paar maanden gene ps+ meer en mis het eigenlijk helemaal niet
Het is inderdaad een schijt game. Heb het na 1 uurtje afgezet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dont bother
https://www.metacritic.com/game/crime-boss-rockay-city/
Wel jammer. De cast is best gaaf.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een schijt game. Heb het na 1 uurtje afgezet.
De cutscènes waren best vermakelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel jammer. De cast is best gaaf.
gelukkig op pc geen ps+ voor nodig, maar was de game eigenlijk ook alweer vergeten. Al wéken niet gespeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook al een tijd niet, ik neem wel weer een maandje als ik weer zin krijg in Helldivers 2.
en dan ook nog stripboeken en fok erbijquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Same.
Moeilijk te combineren met werk, vrouw en kind.
Kan me niet heugen dat ik stripboeken heb gelezen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan ook nog stripboeken en fok erbij
Ik snap hier ook niks van. Zo bijzonder zijn die AC's niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
3 dagen eerder voor 40 euroZe moeten echt stoppen met die bergen snuiven.
niks mis met devs van games die je tof vind steunen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:56 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van. Zo bijzonder zijn die AC's niet meer.
Ik denk er wel serieus over na om 20 Euro te betalen voor de Helldivers 2 Super Citizen Edition. Ja, hier en daar zitten er nog wel wat bugs in, maar ik vermaak me er flink mee. De content in die Edition boeit me niet, maar ik wil de developer een beetje extra sponsoren.
Is niet zo scherp. Dat was de standaard reactie van veel mensen. Want AC is main stream dus er is een groep (en nee zeg niet dat jij hier bij hoort) Die AC kut noemt puur daarom.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Scherpe mening: alle Assassin’s Creed zijn shit.
Ik zei scherp, niet controversieel of onpopulair.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet zo scherp. Dat was de standaard reactie van veel mensen. Want AC is main stream dus er is een groep (en nee zeg niet dat jij hier bij hoort) Die AC kut noemt puur daarom.
Scherpe maar ietwat generaliserende, want de Oude AC's schijnen totaal andere gameplay te hebben dan Nieuwe AC's.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Scherpe mening: alle Assassin’s Creed zijn shit.
Absoluut, nieuw en oud vind ik niks.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scherpe maar ietwat generaliserende, want de Oude AC's schijnen totaal andere gameplay te hebben dan Nieuwe AC's.
Tenzij je ze beide shit vind
quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet zo scherp. Dat was de standaard reactie van veel mensen. Want AC is main stream dus er is een groep (en nee zeg niet dat jij hier bij hoort) Die AC kut noemt puur daarom.
Dan heb je t denk ik over de nieuwe vorm: Origins, Odyssee, Valhalla. Toch?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zijn gewoon ook niet zulke goede games.
Een hoop te doen met 0 diepgang laten we eerlijk zijn
Ben jij überhaupt wel eens positiefs over iets?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zijn gewoon ook niet zulke goede games.
Een hoop te doen met 0 diepgang laten we eerlijk zijn
Niet veel maar dat is mmarsu die neem je gewoon niet serieusquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt wel eens positiefs over iets?Niet dat ik ac nog speel. Maar 1 tot en met black flag waren prima
Zeker maar ook in de oude ac games vakt er genoeg op aan te merken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je t denk ik over de nieuwe vorm: Origins, Odyssee, Valhalla. Toch?
Ja hoor zoveel gamesquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt wel eens positiefs over iets?Niet dat ik ac nog speel. Maar 1 tot en met black flag waren prima
Dit kan je meestal gewoon uitzetten hequote:Op donderdag 23 mei 2024 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker maar ook in de oude ac games vakt er genoeg op aan te merken.
Die tailing missies Zijn idd tergend zoals Dunk al zegt.
Ik vond de oude ac geweldig, eerlijk is eerlijk.
Ik had liever een mix tussen de oude en nieuwe ac gezien, nu is het teveel rpg en zijn de vijanden te sponzig
Vind het wel vet dat je heel veel te ontdekken hebt maar ik ga er echt geen 150+ uur insteken om alles te ontdekken want de rewards zijn er nooit naar
Daarnaast voelt AC wel heel zielloos en corporate tegenwoordig. Maarja Ubisoft, wat wil je
Ze zullen nooit Game of the Year worden, maar het zijn altijd wel toffe vermakelijke games in een schitterende gamewereld.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:22 schreef DKUp het volgende:
Assassin’s Creed zijn lekker makkelijke games om op te pakken. Veel zin in Shadows
Je vergeet die moogle verzamel gamequote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja,ligt er aan of je dat leuk vindt.
Ik vind dat dus TERGEND vervelend, al die blije kut mini games.
Zout op met je schaakspel, je bikini selectie, je segway parkeer spel, je chocobo race en je boksring.
[..]
Dat gaat toch niks veranderen?
Dan is t alleen maar meer van hetzelfde maar dan in 1 klap achter elkaar.
Ben blij dat t nu in delen is, want ff pauze.
Ja Mirage ga ik sws halen als die op Steam isquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit kan je meestal gewoon uitzetten he
Ik kwam erachter in odyssey dat je meer zoals originele AC kon spelen. Veel beterquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja Mirage ga ik sws halen als die op Steam is
Lijkt me wel tof ook wat korter
Dat vetgedrukte voor mij inderdaad,quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze zullen nooit Game of the Year worden, maar het zijn altijd wel toffe vermakelijke games in een schitterende gamewereld.
En niet alles hoeft altijd even diepgaand of uitdagend te zijn.
Maar zoveel mensen zoveel smaken.
Fuck wat is die irritant......quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je vergeet die moogle verzamel game
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuck wat is die irritant......
En ook die chocobo's jagen en verstoppen. Gister echt uitgezet.
Sterf met je blije frustrerende kut mini games. Gefe me STORY en vette gevechten!
bedankt voor deze zeer relevante ontopic post.quote:
Probeer Octopath 2 anders eensquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sterf met je blije frustrerende kut mini games. Gefe me STORY en vette gevechten!
*blokkeert je pad naar de beste wapens*quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blitzball genot, nog steeds een van de betere mini games ooit. Mensen die haten snappen het gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
*blokkeert je pad naar de beste wapens*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik haat.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blitzball genot, nog steeds een van de betere mini games ooit. Mensen die haten snappen het gewoon niet.
Leaker Claims Final Fantasy 9 Remake is in Developmentquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Poh, mini emu console gekocht
Paar daagjes en dan eindelijk eens verder met FF9 op de PSX (maar dan in de handjes)
Mogen ze ook wel een een remake van maken, al zou dat 2050 worden ongeveer
Blitzball was wel coolquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
*blokkeert je pad naar de beste wapens*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zat ook in die Nvidia leak waar uiteindelijk alles van waar was.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Leaker Claims Final Fantasy 9 Remake is in Development
3 dagen geleden.Schijnt wel een betrouwbare leaker te zijn maar altijd korreltje zout he.
Zou ik vet vinden, maar als je al ziet dat FF7 straks 3 generaties gaat beslaan (want pt3 gaat écht niet komen voor de PS6, waar ze een complete edition op gaan gooien...), dan vrees ik dat FF9 pas klaar is met de PS9quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Leaker Claims Final Fantasy 9 Remake is in Development
3 dagen geleden.Schijnt wel een betrouwbare leaker te zijn maar altijd korreltje zout he.
Eindelijk, Bloodborne II. Dit keer gaat het echt gebeuren.quote:
Bluepoint godenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eindelijk, Bloodborne II. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Dat zou welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eindelijk, Bloodborne II. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Ik haat. Ik snap gedeeltelijk. Maar als ik zoiets wil spelen pak ik wel een gameboy.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blitzball genot, nog steeds een van de betere mini games ooit. Mensen die haten snappen het gewoon niet.
Voor de geïnteresseerden, die update is nu live, zag ik op YouTube voorbij komen.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:50 schreef Drankster het volgende:
Mensen die de PlayStation Plus game van april ''Immortals of Aveum'' willen gaan spelen kunnen het best nog even wachten:
HDR and AMD FSR 3 Console Support is coming to Immortals of Aveum!
[..]
[..]
but why... De game kan je nu ook gewoon prima spelen en heeft imho geen updates nodig.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoop dan eerder op een Bloodborne remaster/remake.
Ik denk zelfs dat Bloodborne geen sequel nodig heeft. Het staat prima op zichzelf en hier meer uit willen persen zal het niet ten goede komen, vind ik.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
but why... De game kan je nu ook gewoon prima spelen en heeft imho geen updates nodig.
Kan je weer dezelfde meuk kopen als eerst... yay... Laat me maar gewoon met iets nieuws komen in plaats van al dat herkauwen
30fps met kut framepacing en geforceerde chromatic abbereration is poopquote:Op maandag 27 mei 2024 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
but why... De game kan je nu ook gewoon prima spelen en heeft imho geen updates nodig.
Kan je weer dezelfde meuk kopen als eerst... yay... Laat me maar gewoon met iets nieuws komen in plaats van al dat herkauwen
Hier goat gamequote:Op maandag 27 mei 2024 10:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
30fps met kut framepacing en geforceerde chromatic abbereration is poop
Wel goat game
quote:Op maandag 27 mei 2024 08:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat. Ik snap gedeeltelijk. Maar als ik zoiets wil spelen pak ik wel een gameboy.
Geen Bob geen buyquote:
Nee, maar dit soort minispelletjes is voor mij gameboy materiaalquote:Op maandag 27 mei 2024 14:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want de GameBoy heeft Blitzball?
Wario Warequote:Op maandag 27 mei 2024 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar dit soort minispelletjes is voor mij gameboy materiaal
Was juist leuk. Met je vriendjes ruilen en vechten via die kabelquote:Op maandag 27 mei 2024 16:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Super Mario land goty.
En Tetris met je link kabel.
Was leuk totdat de Pokemons verdeeld werden over 2 kleuren games.
FIGHT WITH HONOR! OSU!quote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef Evangelion het volgende:
Showcase/SoP
[ afbeelding ]
Anyway
Poland stronk
Waar is bernie tegenwoordigquote:Op maandag 27 mei 2024 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
BIJNA klaar met plat Rayman.
Nog 95 punten, waar ik er gemiddeld iets van 12 per dag haal.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:23 schreef Evangelion het volgende:
SoR4 genot. Maar die heeft iedereen al, toch?
[ afbeelding ]
Zit ook met smacht te wachten op die DLC.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dredge in PS+ Extra. Laatst nog de platinum gehaald en één van de betere indies van de laatste tijd.
Hoor daar een hoop goede verhalen over.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dredge in PS+ Extra. Laatst nog de platinum gehaald en één van de betere indies van de laatste tijd.
Is een beat em up geen vechtspelquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
Ik niet, maar ik heb echt niks met vechtspellen.
Ja dat is het dus niet zoals streetfighter of tekkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor mij een pot nat.
Tekken, Streetfighter, dat soort meuk.
Niks voor mij.
Nog een paar uur voordat we alle insiders cancellenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef DKUp het volgende:
Nou gaat SOONY nu echt 1-3 dagen een event aankondigen in mei?
Arme “insiders”
Wat grappig als het begin juni gaat worden![]()
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.quote:
Thanks I hate itquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.
Paar third party games.
Kuch
Kuch
Nou ps5 kan ook wel uitblijven dusquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.
Paar third party games.
Kuch
Kuch
Lego Horizon game had ik gelezen, niet HZD remaster. Of maybe both.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Zero dawn remastered zou echt zo retarded zijn
heb je de eerste rayman ooit uitgespeeld?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
BIJNA klaar met plat Rayman.
Nog 95 punten, waar ik er gemiddeld iets van 12 per dag haal.
Nee, ps4 Rayman is de enige die ik ooit heb gespeeld.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je de eerste rayman ooit uitgespeeld?
Elden Ring DLC?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
Zit dit jaar echt alleen nog op COD Black Ops 6, AC Shadows en Star Wars Outlaws te wachten.
GTA VI GENOT![]()
![]()
Star Wars ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
Zit dit jaar echt alleen nog op COD Black Ops 6, AC Shadows en Star Wars Outlaws te wachten.
GTA VI GENOT![]()
![]()
@Ang3lquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:
FF7 rebirth, waarom moet je in een kikker veranderen.
Waarom moet je een mini game doen op de rug van een dolfijn om op een ladder te springen.
Soms is het echt niet te begrijpen.
Op Bloodborne na is Elden Ring het allerbeste wat From ooit gemaakt heeft thoquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten Bloodborne verafschuw ik al die Souls en kloontjes.
Moet je de minigames en substories in de Yakuza games eens zien, die zijn helemaal hilarischquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom moet je een mini game doen op de rug van een dolfijn om op een ladder te springen.
De yakuza games heb ik twee keer geprobeerd (die turn based en een andere) maar ik kwam er echt niet doorheen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je de minigames en substories in de Yakuza games eens zien, die zijn helemaal hilarisch
Dat is ook de charme vind ik. Aan de ene kant heb je een heel sterk verhaal en echt goede characters, en aan de andere kant heb je de meest Japanse dingen naar factor 11quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De yakuza games heb ik twee keer geprobeerd (die turn based en een andere) maar ik kwam er echt niet doorheen.
Zoveel rare crap en Japanse shit, ik kan dan de hele game niet meer serieus nemen zie het echt als een parodie.
Volledig mee eens........quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op Bloodborne na is Elden Ring Sekiro het allerbeste wat From ooit gemaakt heeft tho
Sekiro lijkt me ook zo vet maar ook fokking moeilijkquote:
Met alle FromSofware en wat Soul kloons platinums op zak kan ik je vertellen dat Sekiro inderdaad erg moeilijk is, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sekiro lijkt me ook zo vet maar ook fokking moeilijk
Het moet echt kunnen jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met alle FromSofware en wat Soul kloons platinums op zak kan ik je vertellen dat Sekiro inderdaad erg moeilijk is, ja.
Misschien wel de steilste learning curve ooit maar als het eenmaal klikt is het ook de beste combat system die je ooit gaat spelen. Geen gezeur met equipment en stat buildsmaar puur skill. Het is dat ik nu in NG+4 zit en de bosses zonder te healen kan killen anders zat ik het nog steeds te spelen.
Astrobot was wel leuk psvr 1 spelquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Evangelion het volgende:
Astrobot saaiste mascot ooit samen met Sackboy
op tijd naar bed dus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat de state of play gaat brengen:
Clashing dynasties in a story long told
Hunts
more players enjoying the adventures of a demigod
the adventures of the company's mascot
Adventures celebrating 10 years of a franchise
open worlds with an Asian feel
Foggy villages
Aliens in VR
Marvel
Diablo's competitor
film horror already announced
the new game from a studio specializing in VR
a new game we believe to be from a new Middle Eastern studio
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Evangelion het volgende:
Astrobot saaiste mascot ooit samen met Sackboy
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik wacht de trailers wel af.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat de state of play gaat brengen:
Clashing dynasties in a story long told
Hunts
more players enjoying the adventures of a demigod
the adventures of the company's mascot
Adventures celebrating 10 years of a franchise
open worlds with an Asian feel
Foggy villages
Aliens in VR
Marvel
Diablo's competitor
film horror already announced
the new game from a studio specializing in VR
a new game we believe to be from a new Middle Eastern studio
PS5 Pro launch game, gericht op kinderen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:07 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dit event is nog niet geweest en we gaan de volgende al hypen
Zwerkbalquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
Was er eigenlijk stiekem vanuit gegaan dat die bezemvlieg sport (kan ff niet op de naam komen) tzt wel een keer toegevoegd zou worden
I'm too old for this shitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:08 schreef Friday12 het volgende:
Ik dacht echt dat het die star wars game was
Maar zo een intro voor een 5v5 shooter
GOTY voor PS5 dit jaar.quote:
Walgelijke mening. Toys for Bob is nu bezig met een nieuwe Crash of Spyro.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allebei matige franchises.
Sorry, sommige mensen zijn wel opgegroeid sinds de PSOnequote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Walgelijke mening. Toys for Bob is nu bezig met een nieuwe Crash of Spyro.
PS Squad niet meer zo gezellig sinds de PS5quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, sommige mensen zijn wel opgegroeid sinds de PSOne
Covid-19 is het 9/11 van de jaren '20. Daarna was alles anders, alles duur en iedereen zuur.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS Squad niet meer zo gezellig sinds de PS5
Gaming stort in elkaar dankzij GAASquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS Squad niet meer zo gezellig sinds de PS5
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Covid-19 is het 9/11 van de jaren '20. Daarna was alles anders, alles duur en iedereen zuur.
Waar vroeger game development draaide op de passie van de makers draait alles tegenwoordig om het grote geld.
Letterlijk het enige spel waar ik echt blij van werd. De rest van de line-up is gewoon ontzettend middelmatig.quote:
Zelfs interviews worden geremasterdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:17 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
context:
Sony Pulls Controversial Interview With Naughty Dog's Neil Druckmann After Finding ‘Several Significant Errors and Inaccuracies’
https://www.ign.com/artic(...)ors-and-inaccuracies
Je bent niet de enige, conkut heeft heel veel dislikes op YT en astrobot heeft superveel likesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Letterlijk het enige spel waar ik echt blij van werd. De rest van de line-up is gewoon ontzettend middelmatig.
Concord is gewoon lachwekkend om weer met een hero shooter te komen, doe dan een game als Battlefield/COD als je Microsoft een hak wil zetten.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, conkut heeft heel veel dislikes op YT en astrobot heeft superveel likes
Jammer dat ze het bij PS niet helemaal lijken te snappen
Dat vooral, ik heb er echt helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ja misschien speelt het lekker maar heb helemaal geen interesse in een hero shooter
Zie er leukquote:
Kansloosquote:
Controlquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maandag eindelijk klaar met Rayman.
Even kijken wat ik nog kan spelen zonder enorme tijdsinvestering.
Alles lijkt wel op stick drift te wijzen, maar dat 2 nieuwe controllers het nieuw uit de doos hebben is wel heel toevallig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef blessed19 het volgende:
Heren, ik heb een vraag van een maat van mij.
Hij heeft nu een jaartje een ps5, alles werkte prima. Totdat het character in een spel plotseling uit zichzelf begon te bewegen.
Nu dacht ik meteen aan een drifting controller. Dus mijn advies, probeer een nieuwe. Dus hij kocht een nieuwe via bol en nog steeds hetzelfde gezeik. Nu dacht ik, ene foute controller is teruggestuurd, dus heb ik er eentje voor hem gekocht. Nieuw van nedgame. Maar wat blijkt; wederom hetzelfde gezeik. Echt heel bizar.
Heeft iemand d van jullie een idee wat het probleem kan zijn/te verhelpen?
Is het bij meerdere games dat er zo iets is?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef blessed19 het volgende:
Heren, ik heb een vraag van een maat van mij.
Hij heeft nu een jaartje een ps5, alles werkte prima. Totdat het character in een spel plotseling uit zichzelf begon te bewegen.
Nu dacht ik meteen aan een drifting controller. Dus mijn advies, probeer een nieuwe. Dus hij kocht een nieuwe via bol en nog steeds hetzelfde gezeik. Nu dacht ik, ene foute controller is teruggestuurd, dus heb ik er eentje voor hem gekocht. Nieuw van nedgame. Maar wat blijkt; wederom hetzelfde gezeik. Echt heel bizar.
Heeft iemand d van jullie een idee wat het probleem kan zijn/te verhelpen?
Ja, helaas wel. Het zijn altijd de stick functies. Het maffe is dat het ook bij de nieuwe controller van de nedgame gebeurd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het bij meerdere games dat er zo iets is?
Wat ziet dat er leuk uit!quote:
quote:
Zal het in overweging nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef StateOfMind het volgende:
Terminator Resistance en Robocop Rogue City zijn ook tof, als de films leuk vond.
Robocop is moment 3 tientjes in de Store, Terminator 18 euro als het goed is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zal het in overweging nemen.
Heb jij een controller die zeker werkt? Kan je de ps5 niet ook besturen met een app?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Het zijn altijd de stick functies. Het maffe is dat het ook bij de nieuwe controller van de nedgame gebeurd.
Enige theorie die ik nog kan bedenken is dat mensen een nieuwe controller kopen en dan de doos terug sturen met de drifting controller in de doos. Maar dat lijkt mij na 2 keer eentje kopen wel vergezocht.
Nee, ik heb een Xbox thuis staan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb jij een controller die zeker werkt? Kan je de ps5 niet ook besturen met een app?
Terminator is echt heel erg tof. De beide DLC ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Robocop is moment 3 tientjes in de Store, Terminator 18 euro als het goed is.
En Mirage is momenteel voor 25 euro bij de Mediamarkt te koop.
Ik heb toen die Enhanced versie gekocht, dat is de versie voor PS5, en volgens mij zat dat idd de dlc bij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terminator is echt heel erg tof. De beide DLC ook.
Ja, ze hebben ook Rambo gemaakt maar die moet je vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb toen die Enhanced versie gekocht, dat is de versie voor PS5, en volgens mij zat dat idd de dlc bij.
In ieder geval eentje.
Moet ik nog uitspelen bedenk ik me net
Wel toffe game
Ben gisteren aan Robocop begonnen, van dezelfde studio als Terminator.
Heb er al wat uren inzittenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook Rambo gemaakt maar die moet je vergeten
Je gaat je wel vermaken met Terminator. Heb hem op PC 100%
Doen!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb er al wat uren inzitten
Maar er kwam toen een andere game tussendoor, en toen nog een en toen is oe blijven liggen.
Dus binnenkort maar weer mee verder.
80¤ man, komop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het echt goed is kan het mijn reet roesten. Ik betaal dan liever meer voor een geweldige game. Dan haal je maar een Xbox met GamePass en ga je maar jaren janken dat die games eigenlijk allemaal best wel tegenvallen en Phil telkens hetzelfde zegt dat dit jaar het jaar van Xbox is.
Amen. Kwaliteit kost geld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het echt goed is kan het mijn reet roesten. Ik betaal dan liever meer voor een geweldige game. Dan haal je maar een Xbox met GamePass en ga je maar jaren janken dat die games eigenlijk allemaal best wel tegenvallen en Phil telkens hetzelfde zegt dat dit jaar het jaar van Xbox is.
mwa. Tot je gaat bedenken hoeveel mensen aan zo een spel werken. En voor hoelang. En wat dat kost.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
80¤ man, komop.
Dan kan het nog zo'n goed spel zijn, deze prijzen gaan nergens meer over.
Krijgt er waarschijnlijk geeneens een boekje bij.
Nja die grote werelden kosten vet veel tijd en geld om te maken natuurlijk. Als ze nu eens de gameplay fixen dan mischienquote:Op maandag 3 juni 2024 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Kwaliteit = geld
Wat een rare conclusies hier.
Alsof een spel van 80¤ beter is dan een spel van 20¤ ook puur omdat die duurder is.
Hoeveel fantastische indie / AA games zijn er wel niet voor een paar tientjes.
Kwaliteit kost geldga toch weg
Dan zijn Ubisoft de meest kwalitatieve games ooit
Goede gameplay blijft altijd beter dan een open wereld.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nja die grote werelden kosten vet veel tijd en geld om te maken natuurlijk. Als ze nu eens de gameplay fixen dan mischien
Dus het is de schuld van de consument dat alles groter en mooier moet ipv focussen op gameplay?quote:Op maandag 3 juni 2024 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mwa. Tot je gaat bedenken hoeveel mensen aan zo een spel werken. En voor hoelang. En wat dat kost.
En dan te bedenken dat spellen echt jaaaaaaren de zelfde prijs gebleven zijn. Zo gek is 80 euro niet.
Maar omdat we aan 60 gewend zijn. Voelt 80 als veel.
Ja joh, salarissen zijn zes keer over de kop gegaan maar oh wee als games duurder worden.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mwa. Tot je gaat bedenken hoeveel mensen aan zo een spel werken. En voor hoelang. En wat dat kost.
En dan te bedenken dat spellen echt jaaaaaaren de zelfde prijs gebleven zijn. Zo gek is 80 euro niet.
Maar omdat we aan 60 gewend zijn. Voelt 80 als veel.
Aparte conclusies trek jequote:Op maandag 3 juni 2024 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de consument dat alles groter en mooier moet ipv focussen op gameplay?
Het is de schuld van consumenten dat budgetten belachelijk zijn, om nog maar niet te kijken naar de marketing kosten.
Nee dat is niet aan de consument.
De spellen worden ook niet intrensiek beter, sterker nog ze zitten vaak vol met extra manieren om geld te verdienen.
In plaats van dat je een compleet spel krijgt krijg je vaak een 75% compleet spel en de rest mag je nog erbij kopen.
Nee het goedpraten van belachelijke budgetten, crunch, torenhoge kosten, lage dev lonen en hoge beloningen voor CEO's gaat er bij mij echt niet in.
Als je voor 15¤ een spel als Stardew Valley kan kopen waar je ook jaren plezier van kan hebben, gepolijst is als een paal in een gayclub dan zie ik niet waarom ik voor 80¤ een Ubisoft spel zou kopen die half compleet is en waar je 50¤ mag spenderen om het volledige product te spelen.
Tot zover mijn rant.
Maar kwaliteit staat niet gelijk aan duur.
Laatste game die ik full price heb aangeschaft was Lies of P.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik echt naar een game uit kijk, en perse dag 1 wil spelen, betaal ik daar graag de volle prijs voor.
En al helemaal als je daar vele uren speel plezier uit haalt.
Koop ik fysiek, dan kan ik die daarna voor een mooi bedrag weer verkopen.
Of als er wat games relatief kort na elkaar uitkomen, na het uitspelen 1 op 1 ruilen via Marktplaats tegen een ander game.
Regelmatig gehad dat ik 1 game full price koop, en via ruilen daarmee 3 nieuwe games kan spelen.
Weer andere games wacht ik mee tot een sale, of tot ze naar Game Pass komen, zoals met Diablo 4.
Alles is de laatste jaren flink duurder geworden door inflatie en zo, daar ontkom je toch niet aan.
Een ander gaat weer wekelijks de kroeg in of uit eten, dan ben je het geld ook kwijt.
Of koopt regelmatig dure sneakers of kleding of wat dan ook.
Die heb ik dan weer op de Xdoos gespeeld, kwam day one naar Game Passquote:Op maandag 3 juni 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste game die ik full price heb aangeschaft was Lies of P.
Dat grote studios niet kunnen budgetteren hoeft niet te reflecteren op de consument, is wat ik bedoel.. Dus dat zij belachelijk hoge kosten maken omdat ze denken dat alles maar grafischer mooier moet etc, ipv gameplay, dat is niet de schuld van de consument.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Aparte conclusies trek jeJe begint over consumenten en focussen op gameplay.
Ik heb het gewoon puur over wat het kost om een AAA spel te maken. Wat het kost om een studio met 50+ mensen te runnen. En dat spellen sinds de gulden tijd al zo ongeveer 60 euro (omgerekend) kosten.
ik praat van de rest nergens die dingen goed waar jij nu over begint.
En de prijs naar uren gameplay vertalen vind ik ook een rare manier van naar prijs kijken.
Een verhalend spel speel je vaak maar 1x. Terwijl een bouwspel je honderden uren in kan steken.
En dan zou volgens jouw logica een last of us. 20 euro moeten zijn want het is maar 15 uur (of weet ik het hoelang dat spel duurt) En s Stardew Valley wat nog geen 10% van de kosten heeft voor het maken. 100. Want je kan er zo lekker lang in spelen?
je zit nu een indie spel te vergelijken met games van studios met 50+ mensen. En het dan gek vinden dat het spel van de studio meer kost
Daar zal het aan liggenquote:Op maandag 3 juni 2024 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die dat niet kunnen betalen zijn echter direct triggered. Tja. Dan zoek je maar een fatsoenlijke baan.
De gemiddelde consument wilt dat wel. Zo niet dan hadden die bedrijven dit niet gedaan. Dus ja is wel degelijk de schuld van de consument. Als de consument al die grote games waar je hebt over hebt niet zouden kopen. Zouden ze die ook niet maken.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat grote studios niet kunnen budgetteren hoeft niet te reflecteren op de consument, is wat ik bedoel.. Dus dat zij belachelijk hoge kosten maken omdat ze denken dat alles maar grafischer mooier moet etc, ipv gameplay, dat is niet de schuld van de consument.
Natuurlijk is een spel van een studio van 50 man duurder dan een game van een eenmans studio. Maar neemt niet weg dat die eenmans studio soms betere prijs/kwaliteit levert dan de grote studios
Ik denk het niet. Ik denk dat dit vanuit publishers altijd zo is gegaan, en die push niet echt vanuit consumenten is gekomenquote:Op maandag 3 juni 2024 12:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De gemiddelde consument wilt dat wel. Zo niet dan hadden die bedrijven dit niet gedaan.
Nintendogames kosten nog altijd maar 50-60 euro.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:44 schreef over_hedge het volgende:
ik zou 100 nog prima vinden. Mits je dan een af spel krijgt en niet vol met bugs zit en een half jaar op patches moet wachten voor het normaal te spelen is (kuch kuch starfield)
Daar heb ik dan weer niks aan. Want heb geen nintendo consolequote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendogames kosten nog altijd maar 50-60 euro.
En zijn altijd kwaliteitsgames.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zegt meer over de soort games die jij speeltquote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
100¤ voor een game vol microtransacties, seizoens passes etc.
Nee? Bijna elke game doet dit. Zeker grote AAA games.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit zegt meer over de soort games die jij speelt
Nee hoor. Single player games zitten geen battlepasses in. Dat is toch vaak meer voor de f2p games.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee? Bijna elke game doet dit. Zeker grote AAA games.
Want?quote:Op maandag 3 juni 2024 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
Total Warhammer 3 is absoluut geen AAA game though.
Creative Assembly heeft 800 medewerkers. Hoe is dit geen AAAquote:In the video game industry, AAA (Triple-A) is an informal classification used to classify video games produced or distributed by a mid-sized or major publisher,
Het is een niche game. Als jij het wil classificeren als AAA ook prima.quote:
Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt nietquote:Op maandag 3 juni 2024 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een niche game. Als jij het wil classificeren als AAA ook prima.
Ik heb het over games die het gros aanspreken, sport games, shooters.
Grote games van grote publishers waar ze naast de volle mep ook de volle f2p genotten van willen.
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt niet
Starfield bijvoorbeeld. Heeft 0 micro dingen. geen season passes. Is toch aardig AAA. Of je het nou een kut spel vind of niet doet er van de rest niet zo toe. Maar is wel zeker een voorbeeld van AAA spellen zonder die dingen er in
Klopt want alle andere games kosten geen 70 euro. Of 80 euro.quote:Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt niet
Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt nietquote:
Ik heb het over dat ik voor een goed AAA spel. Prima vind om 100 euro te betalen. Mits het dus dan af is.quote:Klopt want alle andere games kosten geen 70 euro. Of 80 euro.
En daar hadden we het toch over?.
Iddquote:Op maandag 3 juni 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind sommige indie-games veel leuker dan die zogenaamde AAA-drollen die uitkomen.
Hadesquote:Op maandag 3 juni 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind sommige indie-games veel leuker dan die zogenaamde AAA-drollen die uitkomen.
Die worden ook nooit goedkoperquote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo games zijn weer nooit in een (goede) sale. Dus als patient gamer ben je weer goedkoper uit bij Sony/Ubisoft/EA/etc.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En zijn altijd kwaliteitsgames.
Waarom zijn hun games niet duurder als het volgens de industrie nodig is? (Dat vinden Sony/Ubisoft/EA).
Of zijn die andere publishers gewoon greedy?
Hint: ja die andere publishers zijn greedy af
Als het inhoudelijk dieper gaat en er wordt gewoon op een normale manier discussie gevoerd hoef je niet net te doen alsof ik een spier hebt die op knappen staatquote:Op maandag 3 juni 2024 14:41 schreef Friday12 het volgende:
Mmarsu relax eens man je krijgt nog een maagzweer zo
Ja dat is zeker waar, maar ze houden ook marktwaarde goed vast dus je hebt wel iets wat meer waard is, zo'n fifa 24 is over 2 jaar misschien 5¤ waardquote:Op maandag 3 juni 2024 14:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nintendo games zijn weer nooit in een (goede) sale. Dus als patient gamer ben je weer goedkoper uit bij Sony/Ubisoft/EA/etc.
Reken jij ook nog alles naar guldens om?quote:Op maandag 3 juni 2024 10:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
80¤ man, komop.
Dan kan het nog zo'n goed spel zijn, deze prijzen gaan nergens meer over.
Krijgt er waarschijnlijk geeneens een boekje bij.
De enige waarbij ik micro transacties gebruik is Mortal Kombat, die extra packs voor characters.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee? Bijna elke game doet dit. Zeker grote AAA games.
7¤ voor een frietje is ook belachelijk, maar foodtrucks zijn gewoon ripoffsquote:Op maandag 3 juni 2024 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reken jij ook nog alles naar guldens om?
Ik betaal 7,- voor een frietje-met (opzouten met je patat)op een foodtruck festival, dan vind ik 80,- voor een spel nog wel meevallen.
Het kan wel maar je hebt geen compleet spelquote:Op maandag 3 juni 2024 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige waarbij ik micro transacties gebruik is Mortal Kombat, die extra packs voor characters.
Echt de ENIGE. voor de rest zijn de games die ik spele nog altijd zonder, of prima te spelen zonder.
Ja, ook Ubi.
Ik zie alleen maar german angry kid voor mequote:Op maandag 3 juni 2024 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het inhoudelijk dieper gaat en er wordt gewoon op een normale manier discussie gevoerd hoef je niet net te doen alsof ik een spier hebt die op knappen staat
Vind dat soort dingen gewoon interessant en is prima om te bespreken toch
Ja en die schuld kan je dus wel bij de consument leggen. Als iedereen stopt met dat kopen staan ze binnen no time niet meer achter een paywall.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het kan wel maar je hebt geen compleet spel
Bij alle ac games zitten de coolste pakjes en wapens achter een paywall
Beetje kip en het ei probleem maar consumenten zouden het idd niet moeten kopenquote:Op maandag 3 juni 2024 17:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja en die schuld kan je dus wel bij de consument leggen. Als iedereen stopt met dat kopen staan ze binnen no time niet meer achter een paywall.
Al vind ik het van de rest prima als een spel dat doet. Ik koop die onzin van de rest toch niet.
Zo jammer ditquote:
There's always a chance.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie Tomb raider in PlayStation+ premium zitten. Is er een kans dat je het spel later los kan kopen?
#teamFrietquote:Op maandag 3 juni 2024 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reken jij ook nog alles naar guldens om?
Ik betaal 7,- voor een frietje-met (opzouten met je patat)op een foodtruck festival, dan vind ik 80,- voor een spel nog wel meevallen.
Tomb Raider Legend komt vanaf 11 juni in de PS2 catalogus en die catalogus zit standaard in de PS+ Premium abo. Tot nu toe kon je die games ook gewoon los kopen want ik heb ooit Dark Cloud gekocht voor een tientje ofzo. Deze game zal je ook wel kunnen kopen denk ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie Tomb raider in PlayStation+ premium zitten. Is er een kans dat je het spel later los kan kopen?
Maar je kan dat spel prima spelen zonder dat coolste pakje of dat wapen.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het kan wel maar je hebt geen compleet spel
Bij alle ac games zitten de coolste pakjes en wapens achter een paywall
Ik heb ook niet gezegd dat het nodig is, maar het wordt wel uit het spel gehaald en achter een betaalmuur geplaatst.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je kan dat spel prima spelen zonder dat coolste pakje of dat wapen.
Dus het is echt compleet aan jou of je extra geld uitgeeft.
T is verleidelijk wellicht, maar echt totaal niet nodig.
Het wordt niet uit het spel gehaald als het er niet in hoeft te zitten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het nodig is, maar het wordt wel uit het spel gehaald en achter een betaalmuur geplaatst.
Dus compleet is het zeker niet.
Je kan net zo goed tegen een muur pratenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt niet uit het spel gehaald als het er niet in hoeft te zitten.
Je kan ook zeggen "Het wordt aan het spel TOEGEVOEGD en achter een betaalmuur geplaatst".
Bij MK vind ik t wel dubieus.
Je kan ook gewoon niet reageren Roy.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan net zo goed tegen een muur praten
Sinds WB de uitgever is, is dat behoorlijk uit de hand gelopen vind ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt niet uit het spel gehaald als het er niet in hoeft te zitten.
Je kan ook zeggen "Het wordt aan het spel TOEGEVOEGD en achter een betaalmuur geplaatst".
Bij MK vind ik t wel dubieus.
Nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Als het op dag 1 beschikbaar is, is het zeker niet toegevoegd. Is gewoon content die uit de niet betalende versies wordt gehaald
Maar komt beetje op hetzelfde neer
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan net zo goed tegen een muur praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |