Ik zou hem houdenquote:Op donderdag 4 april 2024 16:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wilde hem verkopen ( zat bij pakket 2e hands games) en ik zie alleen maar 200e + dingen staan
Pricecharting.com is je vriend bij prijzen checken voor waarde etc.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Friday12 het volgende:
Iemand ooit van dit spel gehoord? En de disc versie gezien?
[ afbeelding ]
Staat alleen disc only bij en de laatste is voor 100 euro verkochtquote:Op donderdag 4 april 2024 16:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pricecharting.com is je vriend bij prijzen checken voor waarde etc.
Maken gebruik van sold auction listings op Ebay enzo
quote:HDR ON CONSOLES ARRIVES IN IMMORTALS OF AVEUM IN PATCH 1.0.6.3
Releasing TODAY, patch 1.0.6.3 brings HDR (high dynamic range) to Immortals of Aveum on PlayStation 5 and Xbox Series X|S. HDR support for PC is on the way soon in a future update. Aveum’s stunning environments, unfettered magic, and battle-hardened denizens take on new life in HDR with deeper shadows, brighter highlights, and more vibrant colors. We’re pleased to announce that this long-awaited, highly requested update is available for all Immortals players today.
quote:AMD FSR 3 COMES TO CONSOLES WITH PATCH 1.0.6.4
Thanks to the hard work of our wonderful partners at Enduring Games, patch 1.0.6.4 will soon bring AMD FidelityFX™ Super Resolution 3 (FSR 3), including its frame generation capability, to Immortals of Aveum on PlayStation 5 and Xbox Series X|S, as well as FSR 3 updates for PC! We’re pumped that Immortals of Aveum will be the first game to implement FSR 3 with frame generation on consoles. Soon, console and PC players alike can take advantage of FSR 3's temporal upscaling, advanced frame generation, and built-in latency reduction technology for improved framerates and game performance.
"I work with wizards," said Adam Creighton, Studio Head for Enduring Games. "At EG, we are about doing hard things that are not yet generally available for gamers or game developers. Since we work with AMD and we work with Ascendant, Enduring Games was in a unique place to enhance our FSR 3 work for PC, and bring the tech to consoles for the first time, all for fans of Immortals of Aveum."
Again, thanks to our friends at Enduring, this FSR 3 update will also extend support for Variable Refresh Rate (VRR) monitors and TVs on both PC and console, which will improve frame pacing and reduce occurrences of judder or screen tears. Additionally, FSR 3 on PC will be updated to a newer, better version that will further improve visual quality and performance of its temporal upscaling.
Patch 1.0.6.4 is in the works and set to be released in the coming weeks. We’ll have more information on the release timing as we get closer, so stay tuned!
Prima om te wachten dusquote:Op donderdag 4 april 2024 16:50 schreef Drankster het volgende:
Mensen die de PlayStation Plus game van april ''Immortals of Aveum'' willen gaan spelen kunnen het best nog even wachten:
HDR and AMD FSR 3 Console Support is coming to Immortals of Aveum!
[..]
[..]
Vermakelijke tussendoor game welquote:
De 3 overgebleven Suicide Squad spelers zijn Rocksteady dankbaar.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Devs die ondanks tegenvallende cijfers toch hun product blijven ondersteunen
Dat is wel tof want ik heb gehoord dat de kaarten voor de VIta best duur kunnen zijn, dat was ook de grootste klacht van dat apparaat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Friday12 het volgende:
Ik kom er net achter dat je voor de Vita een sd kaart adapter hebtdat maakt het wat meer interessant om mischien een keer vita games te spelen
Dat was de reden dat ik dat ding verkocht had. Was echt schijt irritant telkens wisselen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is wel tof want ik heb gehoord dat de kaarten voor de VIta best duur kunnen zijn, dat was ook de grootste klacht van dat apparaat.
Ik heb zelf alleen een PSP die ik nog weleens afstof om bijvoorbeeld Final Fantasy Tactics te spelen, misschien maar weer een keertje doen.
Geen miskoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Groen staat voor natuur en milieu. Greta als main protagonist in P6 CONFIRMEDquote:
De 'end battle' is best lang, denk half uur tot een uur? Je hebt ook nog wat keuzes richting het einde.quote:Op maandag 8 april 2024 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
Magic Archer en Wayfarer vocations unlocked inclusief hun master skills
Maar die bewaar ik voor NG+ tzt.
Straks maar eens aan het point of no return beginnen.
@:2dope als ik eenmaal het point of no return gepasseerd ben (DD2), hoe lang dan tot het einde ongeveer?
Kende gij da zeggen wa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Eeuwige zonde dat zo'n getalenteerde studio zich bezig houdt met Marvel.quote:Op maandag 8 april 2024 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Spider-Man 2 geplatinumpeerd. Voor een tientje een goede deal, maar Marvel blijft echt niks voor mij. 77/100. Tot zover mijn review.
De gameplay en traversal is m.i. echt heel goed, maar fucking hell is de dialogue tenenkrommend en de story voorspelbaar. Een verrassende wending zie je nooit, want het moet wel gezellig blijven.quote:Op maandag 8 april 2024 20:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eeuwige zonde dat zo'n getalenteerde studio zich bezig houdt met Marvel.
De leaks van Wolverine zien er ook uit als een God of War reskin.
dikke prima imho, speelt heerlijk wegquote:Op maandag 8 april 2024 20:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Rift Apart is leuker dan alle Spider-Man games bij elkaar.quote:Op maandag 8 april 2024 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De gameplay en traversal is m.i. echt heel goed, maar fucking hell is de dialogue tenenkrommend en de story voorspelbaar. Een verrassende wending zie je nooit, want het moet wel gezellig blijven.
Mwa. Vond t een leuk intro spelletje voor de PS5, omdat ie net als Astro laat zien wat er allemala kan met de controller.quote:Op maandag 8 april 2024 22:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Rift Apart is leuker dan alle Spider-Man games bij elkaar.
quote:Op maandag 8 april 2024 20:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
De 'end battle' is best lang, denk half uur tot een uur? Je hebt ook nog wat keuzes richting het einde.
Voor als je eenmaal klaar bent:Gisterenavond idd bij de eindbaas aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag idd al gauw dat het een lang gevecht ging worden, dus maar dood laten gaan en gaan slapen.
Vanavond maar verder.
Denk dat ik sowieso vanaf de laatste Inn save begin, want de shield bubble weapon skill (magic spearhand) kan ik wel gebruiken, en ik heb een shitload aan healing potions in mij storage.
En wellicht mijn archer pawn vervangen door een extra warrior.
En dan tzt een keer in NG+ de magic archer en Wayfarer uitbouwen.
Als ie uit is iig aan Rise of the Ronin beginnen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik hoop dat ze nu na 3 Spiderman games (en volgens mij viel de laatste tegen qua verkopen) er zelf ook klaar mee zijn en zich weer gaan richten op wat anders.quote:Op maandag 8 april 2024 20:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoop dat ze nu na 3 Spiderman games (en volgens mij viel de laatste tegen qua verkopen) er zelf ook klaar mee zijn en zich weer gaan richten op wat anders.
Via een penguin met een kroon kun je de game kopen voor ¤8,47.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu na 3 Spiderman games (en volgens mij viel de laatste tegen qua verkopen) er zelf ook klaar mee zijn en zich weer gaan richten op wat anders.
Eerste deel was leuk (voor een niet-fan als ik), Miles Morales vond ik toffer, en deel 3 heb ik nog niet eens gespeeld.
Paar maanden terug voor 6 of 7 euro mijn PS Plus Extra geüpgrade naar Premiumeen die trial van Spiderman 2 gespeeld, maar die wist mij eigenlijk niet te boeien eigenlijk.
Zal hem wel een keer kopen als ie een tientje is of zo.
Huh?quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Via een penguin met een kroon kun je de game kopen voor ¤8,47.
Ja? Ik zie hem alleen voor 33quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Via een penguin met een kroon kun je de game kopen voor ¤8,47.
Spiderman Miles Morales vond ik, als niet-fan iig leuker, zowel de game als het personage.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:56 schreef RaXz het volgende:
Na Spiderman 1 uitgespeeld te hebben had ik wel weer genoeg Spiderman. Als ik weer zin ga ik die wel weer spelen, lijkt mij ook een beter verhaal hebben dan deel 2.
Ratchet & Clank Rift Apart moet ik nog steeds eens uitspelen, misschien binnenkort een keer doen, wel een spel om platinum voor te halen.
Japanse key, jp account maken en dan spelen op je main accquote:
Daar had ik dan weer geen interesse in, in mijn jeugd fan geweest van Spiderman, toen bestond Miles Morales nog niet. Ik wilde mijn jeugd een beetje herleven want van zo'n spel kon ik vroeger alleen maar dromen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spiderman Miles Morales vond ik, als niet-fan iig leuker, zowel de game als het personage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |