Onlangs deel 2 veel gespeeld, speelt heel lekker, super satisfying combat. Het is quasi soulslike, dus wel vrij pittig (iets met overconfidence is a slow and insidious killer)quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Onlangs deel 2 veel gespeeld, speelt heel lekker, super satisfying combat. Het is quasi soulslike, dus wel vrij pittig (iets met overconfidence is a slow and insidious killer)
@:Jimbo is ook fan volgens mij
Ja bekende quote van één van de beste games ooit gemaakt (Darkest Dungeon, tevens ook één van de beste narrators/VA's ooit). Zenyatta uit Overwatch had er ook een variant op ("Overconfidence is a flimsy shield").quote:
Precies dat jaquote:Op woensdag 3 april 2024 13:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja bekende quote van één van de beste games ooit gemaakt (Darkest Dungeon, tevens ook één van de beste narrators/VA's ooit). Zenyatta uit Overwatch had er ook een variant op ("Overconfidence is a flimsy shield").
Ik vind het altijd wel toepasbaar op Souls-games, omdat je vaak denkt okay, ik heb het onder de knie, kom maar op, en dan word je 5 minuten later grandioos gesloopt door één of andere megasterke boss
zeker chille game, met een party nog beter maar de matchmaking is erg goed dus eigenlijk nooit alleen gespeeld.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Onlangs deel 2 veel gespeeld, speelt heel lekker, super satisfying combat. Het is quasi soulslike, dus wel vrij pittig (iets met overconfidence is a slow and insidious killer)
@:Jimbo is ook fan volgens mij
ze staan op gamepass he...quote:Op woensdag 3 april 2024 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nja 1 komt morgen aangezien ik dacht ik begin bij het begin
Er is een mod om te zien welke seed layout je hebt zodat je alles kan afvinken.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker chille game, met een party nog beter maar de matchmaking is erg goed dus eigenlijk nooit alleen gespeeld.
mooiste is gewoon dat ik na ~20 runs nog geen een keer dezelfde layout gezien heb, waar sommige stukken zelfs echt compleet nieuw waren enzo
Je bent zelluf een modquote:Op woensdag 3 april 2024 18:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is een mod om te zien welke seed layout je hebt zodat je alles kan afvinken.
Ah nice, doen ze goed.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is een mod om te zien welke seed layout je hebt zodat je alles kan afvinken.
Ja dat einde was echt flop.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah nice, doen ze goed.
Ga alleen niet voor de plat dit keer, leuk spel maar na een paar keer uitspelen heb ik 't wel gehad ermee
(en stiekem is de eind battle echt bagger)
in de usa was massaal gemaild met korting om te verlengen voor alle stackers.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:45 schreef DKUp het volgende:
Morgen geen PS Plus meer
Weet even niet welke versie ik zal nemen
De mijne verloopt overmorgenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:45 schreef DKUp het volgende:
Morgen geen PS Plus meer
Die van mij morgen. Was niet van plan te verlengen maar van de week Helldivers 2 gekocht en daarvoor heb je Plus nodig. Wilde Dave the Diver en Zau deze maand te kopen en die komen vanaf dag 1 in Extra dus ga voor Extra. Van helemaal niet te verlengen ineens naar Extra. :’)quote:Op woensdag 3 april 2024 20:45 schreef DKUp het volgende:
Morgen geen PS Plus meer
komt omdat je anders de boys gaat missen met helldiversquote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die van mij morgen. Was niet van plan te verlengen maar van de week Helldivers 2 gekocht en daarvoor heb je Plus nodig. Wilde Dave the Diver en Zau deze maand te kopen en die komen vanaf dag 1 in Extra dus ga voor Extra. Van helemaal niet te verlengen ineens naar Extra. :’)
Dat is zo kansloos he. Het is 2024.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef Friday12 het volgende:
Ik moet plus nemen als ik mijn save games wil downloadenWas dat vergeten
Wat een gezeikquote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef Friday12 het volgende:
Ik moet plus nemen als ik mijn save games wil downloadenWas dat vergeten
quote:
Weet je dat je nieuwe niet kan uloaden ok maar laat me tenminste mijn shit downloadenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos he. Het is 2024.
Ik blijf het dom vinden. Microsoft haalde zelfs mijn 360 save terugquote:Op donderdag 4 april 2024 11:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Weet je dat je nieuwe niet kan uloaden ok maar laat me tenminste mijn shit downloaden
Ha, die heb ikquote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Friday12 het volgende:
Iemand ooit van dit spel gehoord? En de disc versie gezien?
[ afbeelding ]
Ik wilde hem verkopen ( zat bij pakket 2e hands games) en ik zie alleen maar 200e + dingen staanquote:Op donderdag 4 april 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ha, die heb ik
Wel een leuke game, Dynasty Warriors in Berserk stijl. Mindless fun, als dat je ding is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |