FIGHT WITH HONOR! OSU!quote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef Evangelion het volgende:
Showcase/SoP
[ afbeelding ]
Anyway
Poland stronk
Waar is bernie tegenwoordigquote:Op maandag 27 mei 2024 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
BIJNA klaar met plat Rayman.
Nog 95 punten, waar ik er gemiddeld iets van 12 per dag haal.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:23 schreef Evangelion het volgende:
SoR4 genot. Maar die heeft iedereen al, toch?
[ afbeelding ]
Zit ook met smacht te wachten op die DLC.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dredge in PS+ Extra. Laatst nog de platinum gehaald en n van de betere indies van de laatste tijd.
Hoor daar een hoop goede verhalen over.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dredge in PS+ Extra. Laatst nog de platinum gehaald en n van de betere indies van de laatste tijd.
Is een beat em up geen vechtspelquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
Ik niet, maar ik heb echt niks met vechtspellen.
Ja dat is het dus niet zoals streetfighter of tekkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor mij een pot nat.
Tekken, Streetfighter, dat soort meuk.
Niks voor mij.
Nog een paar uur voordat we alle insiders cancellenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef DKUp het volgende:
Nou gaat SOONY nu echt 1-3 dagen een event aankondigen in mei?
Arme “insiders”
Wat grappig als het begin juni gaat worden![]()
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.quote:
Thanks I hate itquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.
Paar third party games.
Kuch
Kuch
Nou ps5 kan ook wel uitblijven dusquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.
Paar third party games.
Kuch
Kuch
Lego Horizon game had ik gelezen, niet HZD remaster. Of maybe both.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Zero dawn remastered zou echt zo retarded zijn
heb je de eerste rayman ooit uitgespeeld?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
BIJNA klaar met plat Rayman.
Nog 95 punten, waar ik er gemiddeld iets van 12 per dag haal.
Nee, ps4 Rayman is de enige die ik ooit heb gespeeld.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je de eerste rayman ooit uitgespeeld?
Elden Ring DLC?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
Zit dit jaar echt alleen nog op COD Black Ops 6, AC Shadows en Star Wars Outlaws te wachten.
GTA VI GENOT![]()
![]()
Star Wars ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
Zit dit jaar echt alleen nog op COD Black Ops 6, AC Shadows en Star Wars Outlaws te wachten.
GTA VI GENOT![]()
![]()
@Ang3lquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:
FF7 rebirth, waarom moet je in een kikker veranderen.
Waarom moet je een mini game doen op de rug van een dolfijn om op een ladder te springen.
Soms is het echt niet te begrijpen.
Op Bloodborne na is Elden Ring het allerbeste wat From ooit gemaakt heeft thoquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten Bloodborne verafschuw ik al die Souls en kloontjes.
Moet je de minigames en substories in de Yakuza games eens zien, die zijn helemaal hilarischquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom moet je een mini game doen op de rug van een dolfijn om op een ladder te springen.
De yakuza games heb ik twee keer geprobeerd (die turn based en een andere) maar ik kwam er echt niet doorheen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je de minigames en substories in de Yakuza games eens zien, die zijn helemaal hilarisch
Dat is ook de charme vind ik. Aan de ene kant heb je een heel sterk verhaal en echt goede characters, en aan de andere kant heb je de meest Japanse dingen naar factor 11quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De yakuza games heb ik twee keer geprobeerd (die turn based en een andere) maar ik kwam er echt niet doorheen.
Zoveel rare crap en Japanse shit, ik kan dan de hele game niet meer serieus nemen zie het echt als een parodie.
Volledig mee eens........quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op Bloodborne na is Elden Ring Sekiro het allerbeste wat From ooit gemaakt heeft tho
Sekiro lijkt me ook zo vet maar ook fokking moeilijkquote:
Met alle FromSofware en wat Soul kloons platinums op zak kan ik je vertellen dat Sekiro inderdaad erg moeilijk is, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sekiro lijkt me ook zo vet maar ook fokking moeilijk
Het moet echt kunnen jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met alle FromSofware en wat Soul kloons platinums op zak kan ik je vertellen dat Sekiro inderdaad erg moeilijk is, ja.
Misschien wel de steilste learning curve ooit maar als het eenmaal klikt is het ook de beste combat system die je ooit gaat spelen. Geen gezeur met equipment en stat buildsmaar puur skill. Het is dat ik nu in NG+4 zit en de bosses zonder te healen kan killen anders zat ik het nog steeds te spelen.
Astrobot was wel leuk psvr 1 spelquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Evangelion het volgende:
Astrobot saaiste mascot ooit samen met Sackboy
op tijd naar bed dus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat de state of play gaat brengen:
Clashing dynasties in a story long told
Hunts
more players enjoying the adventures of a demigod
the adventures of the company's mascot
Adventures celebrating 10 years of a franchise
open worlds with an Asian feel
Foggy villages
Aliens in VR
Marvel
Diablo's competitor
film horror already announced
the new game from a studio specializing in VR
a new game we believe to be from a new Middle Eastern studio
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Evangelion het volgende:
Astrobot saaiste mascot ooit samen met Sackboy
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik wacht de trailers wel af.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat de state of play gaat brengen:
Clashing dynasties in a story long told
Hunts
more players enjoying the adventures of a demigod
the adventures of the company's mascot
Adventures celebrating 10 years of a franchise
open worlds with an Asian feel
Foggy villages
Aliens in VR
Marvel
Diablo's competitor
film horror already announced
the new game from a studio specializing in VR
a new game we believe to be from a new Middle Eastern studio
PS5 Pro launch game, gericht op kinderen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:07 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dit event is nog niet geweest en we gaan de volgende al hypen
Zwerkbalquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
Was er eigenlijk stiekem vanuit gegaan dat die bezemvlieg sport (kan ff niet op de naam komen) tzt wel een keer toegevoegd zou worden
I'm too old for this shitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:08 schreef Friday12 het volgende:
Ik dacht echt dat het die star wars game was
Maar zo een intro voor een 5v5 shooter
GOTY voor PS5 dit jaar.quote:
Walgelijke mening. Toys for Bob is nu bezig met een nieuwe Crash of Spyro.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allebei matige franchises.
Sorry, sommige mensen zijn wel opgegroeid sinds de PSOnequote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Walgelijke mening. Toys for Bob is nu bezig met een nieuwe Crash of Spyro.
PS Squad niet meer zo gezellig sinds de PS5quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, sommige mensen zijn wel opgegroeid sinds de PSOne
Covid-19 is het 9/11 van de jaren '20. Daarna was alles anders, alles duur en iedereen zuur.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS Squad niet meer zo gezellig sinds de PS5
Gaming stort in elkaar dankzij GAASquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS Squad niet meer zo gezellig sinds de PS5
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Covid-19 is het 9/11 van de jaren '20. Daarna was alles anders, alles duur en iedereen zuur.
Waar vroeger game development draaide op de passie van de makers draait alles tegenwoordig om het grote geld.
Letterlijk het enige spel waar ik echt blij van werd. De rest van de line-up is gewoon ontzettend middelmatig.quote:
Zelfs interviews worden geremasterdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:17 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
context:
Sony Pulls Controversial Interview With Naughty Dog's Neil Druckmann After Finding ‘Several Significant Errors and Inaccuracies’
https://www.ign.com/artic(...)ors-and-inaccuracies
Je bent niet de enige, conkut heeft heel veel dislikes op YT en astrobot heeft superveel likesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Letterlijk het enige spel waar ik echt blij van werd. De rest van de line-up is gewoon ontzettend middelmatig.
Concord is gewoon lachwekkend om weer met een hero shooter te komen, doe dan een game als Battlefield/COD als je Microsoft een hak wil zetten.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, conkut heeft heel veel dislikes op YT en astrobot heeft superveel likes
Jammer dat ze het bij PS niet helemaal lijken te snappen
Dat vooral, ik heb er echt helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ja misschien speelt het lekker maar heb helemaal geen interesse in een hero shooter
Zie er leukquote:
Kansloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |