FIGHT WITH HONOR! OSU!quote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef Evangelion het volgende:
Showcase/SoP
[ afbeelding ]
Anyway
Poland stronk
Waar is bernie tegenwoordigquote:Op maandag 27 mei 2024 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
BIJNA klaar met plat Rayman.
Nog 95 punten, waar ik er gemiddeld iets van 12 per dag haal.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:23 schreef Evangelion het volgende:
SoR4 genot. Maar die heeft iedereen al, toch?
[ afbeelding ]
Zit ook met smacht te wachten op die DLC.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dredge in PS+ Extra. Laatst nog de platinum gehaald en één van de betere indies van de laatste tijd.
Hoor daar een hoop goede verhalen over.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dredge in PS+ Extra. Laatst nog de platinum gehaald en één van de betere indies van de laatste tijd.
Is een beat em up geen vechtspelquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
Ik niet, maar ik heb echt niks met vechtspellen.
Ja dat is het dus niet zoals streetfighter of tekkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor mij een pot nat.
Tekken, Streetfighter, dat soort meuk.
Niks voor mij.
Nog een paar uur voordat we alle insiders cancellenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef DKUp het volgende:
Nou gaat SOONY nu echt 1-3 dagen een event aankondigen in mei?
Arme “insiders”
Wat grappig als het begin juni gaat worden![]()
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.quote:
Thanks I hate itquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.
Paar third party games.
Kuch
Kuch
Nou ps5 kan ook wel uitblijven dusquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY STUDIOS: Astro Bot, Concord, Horizon Zero Dawn Remastered, PSVR2+titels en GAAS-titel eventueel. That’s it voor dit jaar.
Paar third party games.
Kuch
Kuch
Lego Horizon game had ik gelezen, niet HZD remaster. Of maybe both.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Zero dawn remastered zou echt zo retarded zijn
heb je de eerste rayman ooit uitgespeeld?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
BIJNA klaar met plat Rayman.
Nog 95 punten, waar ik er gemiddeld iets van 12 per dag haal.
Nee, ps4 Rayman is de enige die ik ooit heb gespeeld.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je de eerste rayman ooit uitgespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |