Eindelijk, Bloodborne II. Dit keer gaat het echt gebeuren.quote:
Bluepoint godenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eindelijk, Bloodborne II. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Dat zou welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eindelijk, Bloodborne II. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Ik haat. Ik snap gedeeltelijk. Maar als ik zoiets wil spelen pak ik wel een gameboy.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blitzball genot, nog steeds een van de betere mini games ooit. Mensen die haten snappen het gewoon niet.
Voor de geïnteresseerden, die update is nu live, zag ik op YouTube voorbij komen.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:50 schreef Drankster het volgende:
Mensen die de PlayStation Plus game van april ''Immortals of Aveum'' willen gaan spelen kunnen het best nog even wachten:
HDR and AMD FSR 3 Console Support is coming to Immortals of Aveum!
[..]
[..]
but why... De game kan je nu ook gewoon prima spelen en heeft imho geen updates nodig.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoop dan eerder op een Bloodborne remaster/remake.
Ik denk zelfs dat Bloodborne geen sequel nodig heeft. Het staat prima op zichzelf en hier meer uit willen persen zal het niet ten goede komen, vind ik.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
but why... De game kan je nu ook gewoon prima spelen en heeft imho geen updates nodig.
Kan je weer dezelfde meuk kopen als eerst... yay... Laat me maar gewoon met iets nieuws komen in plaats van al dat herkauwen
30fps met kut framepacing en geforceerde chromatic abbereration is poopquote:Op maandag 27 mei 2024 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
but why... De game kan je nu ook gewoon prima spelen en heeft imho geen updates nodig.
Kan je weer dezelfde meuk kopen als eerst... yay... Laat me maar gewoon met iets nieuws komen in plaats van al dat herkauwen
Hier goat gamequote:Op maandag 27 mei 2024 10:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
30fps met kut framepacing en geforceerde chromatic abbereration is poop
Wel goat game
quote:Op maandag 27 mei 2024 08:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat. Ik snap gedeeltelijk. Maar als ik zoiets wil spelen pak ik wel een gameboy.
Geen Bob geen buyquote:
Nee, maar dit soort minispelletjes is voor mij gameboy materiaalquote:Op maandag 27 mei 2024 14:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want de GameBoy heeft Blitzball?
Wario Warequote:Op maandag 27 mei 2024 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar dit soort minispelletjes is voor mij gameboy materiaal
Was juist leuk. Met je vriendjes ruilen en vechten via die kabelquote:Op maandag 27 mei 2024 16:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Super Mario land goty.
En Tetris met je link kabel.
Was leuk totdat de Pokemons verdeeld werden over 2 kleuren games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |