We hebben nog tien dagenquote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef Evangelion het volgende:
hallo waar is showcase
de insiders zeiden mei
Ik vind t persoonlijk lastig om content te skippen, omdat ik dan alles gezien wil hebben en ik denk "Het zit er toch niet voor niks in". Maar bij Rebirth heb ik t idee dat het er echt voor niks in zit. Het voegt totaal niets toe aan het grotere geheel en het verhaal. Dus ik ben idd gaan skippen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
In Rebirth kon je gelukkig het gros van die minigames slippen.
Maar helaas waren er wel een aantal verplichte minigames die je moest spelen in het verhaal.
Dat vond ik minder, maar de rest heb ik geskipped.
Voor de rest vond ik het geweldige game waar ik mij vele tientallen uren mee vermaakt heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Geen...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
Welke playstationplus game gaan jullie spelen?
Ben benieuwd naar Crime Boss Rockay City.
Same.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen...
al paar maanden gene ps+ meer en mis het eigenlijk helemaal niet
Dont botherquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
Welke playstationplus game gaan jullie spelen?
Ben benieuwd naar Crime Boss Rockay City.
En dat is nog de score van de PC versie, de PS5 versie heeft nog een lagere score.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dont bother
https://www.metacritic.com/game/crime-boss-rockay-city/
Ik ook al een tijd niet, ik neem wel weer een maandje als ik weer zin krijg in Helldivers 2.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen...
al paar maanden gene ps+ meer en mis het eigenlijk helemaal niet
Het is inderdaad een schijt game. Heb het na 1 uurtje afgezet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dont bother
https://www.metacritic.com/game/crime-boss-rockay-city/
Wel jammer. De cast is best gaaf.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een schijt game. Heb het na 1 uurtje afgezet.
De cutscènes waren best vermakelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel jammer. De cast is best gaaf.
gelukkig op pc geen ps+ voor nodig, maar was de game eigenlijk ook alweer vergeten. Al wéken niet gespeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook al een tijd niet, ik neem wel weer een maandje als ik weer zin krijg in Helldivers 2.
en dan ook nog stripboeken en fok erbijquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Same.
Moeilijk te combineren met werk, vrouw en kind.
Kan me niet heugen dat ik stripboeken heb gelezen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan ook nog stripboeken en fok erbij
Ik snap hier ook niks van. Zo bijzonder zijn die AC's niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
3 dagen eerder voor 40 euroZe moeten echt stoppen met die bergen snuiven.
niks mis met devs van games die je tof vind steunen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:56 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van. Zo bijzonder zijn die AC's niet meer.
Ik denk er wel serieus over na om 20 Euro te betalen voor de Helldivers 2 Super Citizen Edition. Ja, hier en daar zitten er nog wel wat bugs in, maar ik vermaak me er flink mee. De content in die Edition boeit me niet, maar ik wil de developer een beetje extra sponsoren.
Is niet zo scherp. Dat was de standaard reactie van veel mensen. Want AC is main stream dus er is een groep (en nee zeg niet dat jij hier bij hoort) Die AC kut noemt puur daarom.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Scherpe mening: alle Assassin’s Creed zijn shit.
Ik zei scherp, niet controversieel of onpopulair.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet zo scherp. Dat was de standaard reactie van veel mensen. Want AC is main stream dus er is een groep (en nee zeg niet dat jij hier bij hoort) Die AC kut noemt puur daarom.
Scherpe maar ietwat generaliserende, want de Oude AC's schijnen totaal andere gameplay te hebben dan Nieuwe AC's.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Scherpe mening: alle Assassin’s Creed zijn shit.
Absoluut, nieuw en oud vind ik niks.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scherpe maar ietwat generaliserende, want de Oude AC's schijnen totaal andere gameplay te hebben dan Nieuwe AC's.
Tenzij je ze beide shit vind
quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet zo scherp. Dat was de standaard reactie van veel mensen. Want AC is main stream dus er is een groep (en nee zeg niet dat jij hier bij hoort) Die AC kut noemt puur daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |