abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 19 mei 2024 @ 12:31:43 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213615732
Niels van der Laan en Jeroen Woe, bekend van hitshow ‘De Kwis’, zijn vanaf zaterdagavond 9 november weer wekelijks terug op tv met een nieuw satirisch programma ‘Even tot hier’. Samen met de Miguel Wiels Band, een ensemble van 7 zingende acteurs, een expert en een muzikale grootheid zal in rap tempo ál het nieuws van die week hun revue passeren. Ze proberen zich letterlijk een voorstelling te maken van de week.

9 november weer terug. Duurt te lang. :{ Deze zomer wel op tour. :)

Terugkijken: Hierr

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 mei 2024 @ 12:33:57 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213615748
Hopelijk gaan ze de komende tijd hard werken om het weer een fris en leuk programma te maken in plaats van meer van hetzelfde
Laffe huichelaar
pi_213615769
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 12:04 schreef golfer het volgende:
Op zondag 19 mei 2024 10:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2024 13:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Of vond je het langdurig doorgaan op de formatie en met name Plasterk nu geen probleem?
Vertel eens, hoeveel soortgelijke afleveringen zijn er al geweest over Plasterk en het feit dat er een akkoord op hoofdlijnen is?
pi_213615883
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Hopelijk gaan ze de komende tijd hard werken om het weer een fris en leuk programma te maken in plaats van meer van hetzelfde
Vond het qua humor de slechtste in weken, en aan de lach en reacties uit het publiek te merken was ik daarin zeker niet de enige. Liedje van Marco Schuitmaker was erg leuk en to the point. Liedje Plasterk ook knap gemaakt en uitgevoerd, was een lastige volgens mij.
  zondag 19 mei 2024 @ 13:17:39 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213616248
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 12:35 schreef GereDathan het volgende:

Vertel eens, hoeveel soortgelijke afleveringen zijn er al geweest over Plasterk en het feit dat er een akkoord op hoofdlijnen is?
Jij klaagde dat er te lang en teveel over politiek en een politicus doorgegaan werd. En waarin verschilde dat dan deze aflevering?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 mei 2024 @ 14:07:36 #6
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_213616706
Wat een gezeur, ik vond het weer een topshow. Volgens mij kunnen sommigen het ook maar moeilijk los zien wanneer er terechte kritiek komt op hun kabinetje ofzo.
Rini dankjewel.
pi_213619143
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 13:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Jij klaagde dat er te lang en teveel over politiek en een politicus doorgegaan werd. En waarin verschilde dat dan deze aflevering?
Heb je het op jouw leeftijd echt nodig om dingen te verzinnen? Houd je bij de feiten zou ik zeggen.
  zondag 19 mei 2024 @ 16:38:47 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213619268
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 16:32 schreef GereDathan het volgende:

Heb je het op jouw leeftijd echt nodig om dingen te verzinnen? Houd je bij de feiten zou ik zeggen.
Wat heeft leeftijd hier mee te maken?
Je hebt dit niet geschreven?
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 13:40 schreef GereDathan het volgende:
Prima om her en der een politiek persoon te betrekken bij een onderwerp, maar dat is wat anders dan het oeverloze gezever op 1 partij en 1 persoon wat vorig seizoen en begin dit seizoen de boventoon voerde.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213619667
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat heeft leeftijd hier mee te maken?
Je hebt dit niet geschreven?
[..]

Heb jij het niet gelezen? Hoe ouder hoe gekker zeker.

Ging het gisteren over 1 persoon of 1 partij? Was het gister de zoveelste aflevering over hetzelfde? Inderdaad, voor beide gevallen is het antwoord nee.

Dus houd je gekkigheid lekker voor je en stop met je gedragen als een kleuter welke een ander napraat en die je allang in de steek heeft gelaten en je hard uitlacht omdat je jezelf zo voor joker zet
  zondag 19 mei 2024 @ 17:17:17 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213619867
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef GereDathan het volgende:

Ging het gisteren over 1 persoon of 1 partij?

Nee hoor, het ging gisteren helemaal niet lang over Plasterk.
Wat dom van mij om dat te verzinnen. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_213619905
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 17:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Nee hoor, het ging gisteren helemaal niet lang over Plasterk.
Wat dom van mij om dat te verzinnen. :')
Doe toch niet zo ontzettend dom met allerlei kronkels om “gelijk te krijgen”. Je weet dat je het niet hebt en nogal voor joker staat. Maak het niet erger dan nodig.

Welke afleveringen ging het nog meer over Plasterk? Was dit al de 5e aflevering? En was het ook het enige onderwerp? Inderdaad, ga daar maar eens over nadenken.
pi_213620417
quote:
En GEEN alwetende meer :( ;)
pi_213620847
Voor de mensen die vinden dat een bepaald persoon/onderwerp teveel de boventoon voert in een aflevering:

Het is een satirisch programma over de actualiteit van de afgelopen week. Daar heb je nieuwsrijke en nieuwsluwe weken tussen zitten; weken waarin je harde keuzes moet maken qua te behandelen onderwerpen en weken waarin je het nieuws bij elkaar moet schrapen. Dat kun je als makers niet van tevoren bepalen, want je bent afhankelijk van die actualiteit*.
Als je dan een nieuwsweek hebt waarin er een kabinetsformatie is met een regeerakkoord op hoofdlijnen die alle kanten uit schieten én een premierskandidaat met een discutabel verleden, dan is dat logisch dat dat de boventoon voert en dat voor een groot deel de uitzending vult. Dan ga je het als makers niet een kwartier hebben over bijvoorbeeld een verdronken schaap of een kat die in de boom zit omdat dat ergens in een hoekje op pagina 5 van een regiokatern stond. Ze kunnen het tussen neus en lippen door benoemen, soms is het de opmaat naar het eindfilmpje, soms wordt het gewoon weggelaten.

En vergeet niet: ze schaven tot tijdens de opnames nog aan de inhoud én laten het "kleine leed" altijd naar voren komen in het eindfilmpje. Soms is dat echt bij de haren getrokken, maar meestal zitten ze er (in mijn ogen) boenk op. Denk alleen al aan de eerste van dit seizoen met de medicatie-actie, of die Koningsspelen die niet door konden gaan door het slechte weer, of (iets langer geleden) de awareness voor long-covid met dat lied van Geertje en de briljante persiflage op Duncan Laurence en z'n vriend.

Dat het deze laatste twee seizoenen veel over politiek ging is ook niet gek: vorig seizoen zat midden in de periode van de verkiezingen, dit seizoen in de voortslepende onderhandelingen. Dat kan je ding niet zijn, maar dan zal je als kijker in de coronaseizoenen ook geen prettige kijkervaring hebben gehad toen dat onderwerp de boventoon in de nieuwsmedia voerde, dunkt me.

Het enige zwakke punt in het format is het gedoe met de alwetende, maar dat is een erfenisje uit het oorspronkelijke format toen die nog fungeerde als deux-ex-machina in het slotstuk van de musical. Dat gedoe met de post-it hoeft voor mij ook niet, maar ze zullen het gevoel hebben dat ietwat te moeten inleiden. Maar dat is iets wat je nooit goed krijgt.

* Dat is ook de reden dat het liedje van de gastartiest de ene keer sterker is dan de andere: de artiesten zijn al weken op voorhand gestrikt voor een bepaalde aflevering en diens grootste hit staat ook al redelijk vast, dus moet er op basis daarvan een actueel liedje komen. Het liedje van André van Duin bijvoorbeeld was verre van actueel, want het onderwerp was maanden eerder al in het nieuws geweest.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_213623182
Ga ze nu al weer missen. Erg moeten lachen om de Plasterk'bash' met zijn hoed. Zal een beste man zijn, maar manoman, liever geen minister-president met zijn briefjes (wat voor pr-medewerkers die man heeft is om te janken) in de Telegraaf. Het wordt toch een sooitje, doe dan maar die Volendamse 'Thatcher' look-a-like.
  zondag 19 mei 2024 @ 23:28:54 #15
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_213623442
quote:
Dat met die laatste post-it mag nu weleens klaar zijn.

De rest vind ik nog wel oke eigenlijk, vind de vaste elementen en voorspelbaarheid wel fijn.
Koel en donker bewaren
  maandag 20 mei 2024 @ 00:52:47 #16
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_213623847
Ik na gelemaal los op Froukje :+ *;
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 mei 2024 @ 07:12:14 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213624460
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
Voor de mensen die vinden dat een bepaald persoon/onderwerp teveel de boventoon voert in een aflevering:

Het is een satirisch programma over de actualiteit van de afgelopen week. Daar heb je nieuwsrijke en nieuwsluwe weken tussen zitten; weken waarin je harde keuzes moet maken qua te behandelen onderwerpen en weken waarin je het nieuws bij elkaar moet schrapen. Dat kun je als makers niet van tevoren bepalen, want je bent afhankelijk van die actualiteit*.
Als je dan een nieuwsweek hebt waarin er een kabinetsformatie is met een regeerakkoord op hoofdlijnen die alle kanten uit schieten én een premierskandidaat met een discutabel verleden, dan is dat logisch dat dat de boventoon voert en dat voor een groot deel de uitzending vult. Dan ga je het als makers niet een kwartier hebben over bijvoorbeeld een verdronken schaap of een kat die in de boom zit omdat dat ergens in een hoekje op pagina 5 van een regiokatern stond. Ze kunnen het tussen neus en lippen door benoemen, soms is het de opmaat naar het eindfilmpje, soms wordt het gewoon weggelaten.

En vergeet niet: ze schaven tot tijdens de opnames nog aan de inhoud én laten het "kleine leed" altijd naar voren komen in het eindfilmpje. Soms is dat echt bij de haren getrokken, maar meestal zitten ze er (in mijn ogen) boenk op. Denk alleen al aan de eerste van dit seizoen met de medicatie-actie, of die Koningsspelen die niet door konden gaan door het slechte weer, of (iets langer geleden) de awareness voor long-covid met dat lied van Geertje en de briljante persiflage op Duncan Laurence en z'n vriend.

Dat het deze laatste twee seizoenen veel over politiek ging is ook niet gek: vorig seizoen zat midden in de periode van de verkiezingen, dit seizoen in de voortslepende onderhandelingen. Dat kan je ding niet zijn, maar dan zal je als kijker in de coronaseizoenen ook geen prettige kijkervaring hebben gehad toen dat onderwerp de boventoon in de nieuwsmedia voerde, dunkt me.

Het enige zwakke punt in het format is het gedoe met de alwetende, maar dat is een erfenisje uit het oorspronkelijke format toen die nog fungeerde als deux-ex-machina in het slotstuk van de musical. Dat gedoe met de post-it hoeft voor mij ook niet, maar ze zullen het gevoel hebben dat ietwat te moeten inleiden. Maar dat is iets wat je nooit goed krijgt.

* Dat is ook de reden dat het liedje van de gastartiest de ene keer sterker is dan de andere: de artiesten zijn al weken op voorhand gestrikt voor een bepaalde aflevering en diens grootste hit staat ook al redelijk vast, dus moet er op basis daarvan een actueel liedje komen. Het liedje van André van Duin bijvoorbeeld was verre van actueel, want het onderwerp was maanden eerder al in het nieuws geweest.
Je hebt helemaal gelijk, dat was ik nog vergeten. Ze laten het kleine leed altijd naar voren komen. Dat er daarna weer op de meest voorspelbare manier aan de haren bijgetrokken wordt voor het slot. Dat is misschien nog wel het meest slechte.

De finaleronde skip ik nu altijd, door de alwetende maar ook door het verschrikkelijk voorspelbare 'kleine leed' zoals jij het noemt.

Wat je ook vaak terug ziet is dat ze dan over een situatie een conclusie trekken en een grap hebben, en daar dan gedurende de uitzending 5x op terugkomen. Dat werkte in het verleden erg goed, maar dat vind ik de laatste tijd ook wel erg gezocht, want het meer een zuchtmoment maakt als je er weer op terugkomt, zeker omdat je dat telkens mijlenver aan ziet komen.

Het format is gewoon te lang ongewijzigd gebruikt, de lol is eraf, tijd voor vernieuwing.
Laffe huichelaar
  maandag 20 mei 2024 @ 09:59:30 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213625512
Ik zie genoeg potentie voor Samson en Goebbels. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215458703
Zaterdag 9 november, 21.25

Seizoen 12! *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215480358
Die mogen meteen lekker aan de slag :') zal krap worden, er gaat deze week nog heel veel gebeuren.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_215482058
Zolang we maar niet wéér een seizoen krijgen met enkel een politieke partij/kabinet bashen. Net als de laatste post-it is dat ondertussen enkel nog vervelend.

Ze zullen de VS er wel in willen hebben, dat wordt stevig aanpoten inderdaad :)
pi_215514311
Zaterdag *O*

Ze hebben mooi mogen aanpoten deze week :) Mijn gok is dat de bekende gastartiest gaat zingen over Derksen en VI :P
pi_215514409
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Zaterdag *O*

Ze hebben mooi mogen aanpoten deze week :) Mijn gok is dat de bekende gastartiest gaat zingen over Derksen en VI :P
Of het is het onderwerp van het simpel liedje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_215514444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef Felagund het volgende:

[..]
Of het is het onderwerp van het simpel liedje?
Dat wordt dan een deel 2 :P

Bekijk deze YouTube-video
pi_215514543
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Ik heb nu wel zin om die snor af te zagen
  donderdag 7 november 2024 @ 23:17:05 #26
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215514587
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 12:04 schreef PoesInDoos het volgende:
Zaterdag 9 november, 21.25

Seizoen 12! *O*
Ik kan niet wachten op de grappen over Faber
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_215516289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Dus het is gewoon weer hetzelfde liedje :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_215516301
quote:
de14s.gif Op donderdag 7 november 2024 23:17 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Het beleid hoogstpersoonlijk _O_ daar kunnen ze vast wat leuks mee
pi_215534121
Strakjes weer!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 21:13:04 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_215534291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:00 schreef Isane het volgende:
Strakjes weer!!
Zin an. Teveel onderwerpen. Ben benieuwd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 november 2024 @ 21:22:21 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215534382
Ben er liefies
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:23:31 #32
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_215534394
Ik zit klaar 🍿
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_215534417
Hopelijk hebben ze het alwetende gedeelte aangepast
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:28:16 #34
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215534450
c_/ :W
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 november 2024 @ 21:29:09 #35
80791 crew  Paul
pi_215534465
Denk dat het meeste over trump gaat. Moesten gisteren nog de rellen van dat tuig tegen die lieve Israelen erbij stoppen
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:32:33 #36
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215534502
:7
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:34:56 #37
344884 monkyyy
pi_215534532
Amsterdam terug geven aan de zee zou een mogelijke oplossing kunnen zijn
pi_215534538
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Amsterdam terug geven aan de zee zou een mogelijke oplossing kunnen zijn
Nou nou nou nou nou.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:39:21 #39
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215534603
Meisje aan het hoofd :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215534605
Wakker worden met een wijsje
pi_215534636
_O_
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:47:50 #42
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215534714
SKIP INTRO _O-
pi_215534716
:D
Album top 100 2024
pi_215534761
De kaarscrossaint. _O-
Album top 100 2024
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:53:26 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215534762
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
Meisje aan het hoofd :D
En dan dat kleintje laten zingen dat er weer zo'n lul aan het hoofd is. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:54:51 #46
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215534778
BLOKKER. heeft er zelf een punt achter gezet
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:00:05 #47
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215534852
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 23:17 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Faber ^O^
pi_215534853
Dit kan wel wat beter.
Album top 100 2024
pi_215534895
Dat van kanker, wtf? :D
Koel en donker bewaren
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:05:14 #50
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215534896
pi_215534904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Bijzonder idd :')
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:06:56 #52
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_215534913
Jammer dat die gouden post-it er nog steeds in zit, had liever wat beters gezien...
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:10:38 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215534949
Aah O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:10:46 #55
344884 monkyyy
pi_215534950
Wat lief!
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:11:39 #56
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215534962
Ik hoop niet dat het een Stella is
pi_215534990
Mooie aktie.

Krijgen ze nu een boete voor sluikreclame?
Of is het zomaar een naam?
"De enige winkel die beter loopt dan zijn klanten."

[ Bericht 59% gewijzigd door svann op 09-11-2024 22:22:43 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_215535022
Skip intro _O-
pi_215535050
Een DE-punt is een halve cent waard. Dus die 8000 punten van die mevrouw zijn maar EUR 40 waard. Daar kom je niet ver mee als je een e-bike koopt. ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:19:00 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215535059
Jammer dat ze dat alwetende item nog er in hebben gehouden.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:21:50 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215535095
Frits Barend als fietsenmaker. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_215535157
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Een DE-punt is een halve cent waard. Dus die 8000 punten van die mevrouw zijn maar EUR 40 waard. Daar kom je niet ver mee als je een e-bike koopt. ;)
Frits B heeft geld zat, die zal wel gesponsord hebben :P
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:34:10 #63
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215535278
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 22:38:31 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_215535329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ze zeiden dat het een foutje in de software was. Ja ja. :)

zaterdag 9 november 2024 @ 22:47:37 #65
466281 WismutVeilchen83
pi_215535448
Blij dat het er weer is :)
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 22:50:22 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_215535494
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem geleend voor de fanpage van Even tot hier, op Facebook. Moet nog goedgekeurd worden. Ik denk dat-ie een paar 100 likes gaat krijgen. :D

zaterdag 9 november 2024 @ 22:56:39 #67
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215535556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit krijg je dus als je AI het werk laat doen
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 23:23:27 #68
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215535877
Ik vind dat het wat sleets begint te worden. Ze hebben echt maanden de tijd gehad om wat te vernieuwen, zeker het einde.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 00:18:15 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215536317
Gijsbrecht van Amstel 0.0 :D.

Verder wel weer erg sterk hoor, ook over de chaos in Amsterdam.
pi_215536399
Het was een aardige aflevering, liedjes erg leuk. Rondom Amsterdam had wel veel steviger gemogen, Faalhaas Halsema affakkelen, maar dat durft de laffe Vara linkse kliek uiteraard niet.

Laatste post it weer saai en voorspelbaar, snap niet dat ze daar aan vast blijven houden.

Prima vermaak voor de zaterdagavond vooralsnog, maar weet niet hoe lang dat nog gaat duren.
  zondag 10 november 2024 @ 01:07:37 #71
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215536609
idd...hoelang kun je dit format nog uitmelken??
pi_215536732
Leuk dat het er weer is maar wens indd over het alwetende/post it item, daar hadden ze echt wel weer wat nieuws mogen verzinnen. Die glijbaan duurde dat ook zo lang?
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 09:45:36 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_215537499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:23 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat het wat sleets begint te worden. Ze hebben echt maanden de tijd gehad om wat te vernieuwen, zeker het einde.
Ik vond het leuk, maar naar hun maatstaven niet leuk genoeg.

Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 november 2024 @ 10:42:22 #74
80791 crew  Paul
pi_215537813
Was wel redelijk showtje, 6,8 gegeven
pi_215538425
Beetje doorsnee aflevering zo. Niet verkeerd, vermakelijke TV. Maar ze kunnen beter.
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 12:00:28 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_215538654
quote:
Op FB loopt ie als een tierelier. :D

Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 12:13:02 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_215538783
pi_215539153
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Op FB loopt ie als een tierelier. :D

Dit was ook wel een goeie! Beetje ontwapenende benadering voor die achterlijke vertoning in de VS kan geen kwaad :)
pi_215541994
Prima eerste aflevering. Jammer van de alwetende maar verder was het prima.

Rolf Sanchez met Mat Mat Mat was flauw maar ik kon er wel om lachen :D
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 16:57:47 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_215542134
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 16:42 schreef NailQueen het volgende:
Prima eerste aflevering. Jammer van de alwetende maar verder was het prima.

Rolf Sanchez met Mat Mat Mat was flauw maar ik kon er wel om lachen :D
Ik kende die gozer helemaal niet. Nederlandstalig gezever zeker ?

pi_215542245
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:57 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik kende die gozer helemaal niet. Nederlandstalig gezever zeker ?

Origineel

Mis je niet veel aan :P
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 17:10:48 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_215542256
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 17:10 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Origineel

Ik had al zo'n vermoeden. Met z'n stem is niks mis mee trouwens.

zondag 10 november 2024 @ 21:03:09 #83
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_215544786
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Iedereen heeft het erover dus deze reclametruc werkt. :T
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_215545999
Leuk liedje zo met de kinderen!

Deze was ook leuk: Bekijk deze YouTube-video
pi_215547160
Turks Fruitella
pi_215547939
Hard gelachen om dat kleine meisje met knuffel, met "de hele wereld loopt die lul weer achterna" _O-
Sowieso blijven de liedjes echt altijd goud _O_

Verder eens met hierboven allemaal: beetje vernieuwing was leuk geweest.
pi_215549882
  maandag 11 november 2024 @ 15:25:57 #89
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215550433
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 00:28 schreef GereDathan het volgende:
Faalhaas Halsema affakkelen.
Waarom zouden ze dat doen? Het was de schuld van Wilders.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Trouwste user 2022 maandag 11 november 2024 @ 17:16:29 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_215551178
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 23:23 schreef Isane het volgende:
Leuk liedje zo met de kinderen!

Deze was ook leuk: Bekijk deze YouTube-video
Paar honderd likes en 100 reacties op m'n post op Facebook gierover. :D

pi_215551274
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:16 schreef tong80 het volgende:

[..]
Paar honderd likes en 100 reacties op m'n post op Facebook gierover. :D

Ik vind dat een beetje een enge Facebook groep, er zitten mensen bij die elke aflevering 3x nakijken en een aftelkalender tot de nieuwe aflevering op de wc hebben hangen.
  Trouwste user 2022 maandag 11 november 2024 @ 17:29:23 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_215551290
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:27 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik vind dat een beetje een enge Facebook groep, er zitten mensen bij die elke aflevering 3x nakijken en een aftelkalender tot de nieuwe aflevering op de wc hebben hangen.
Ha ha. Maar wel leuker dan bij VI. Daar krijg je stront over je heen bij de minste kritiek.

pi_215551339
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 17:10 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Origineel

Heb hem leren kennen toen hij dat liedje ‘Missen zou’ zong. Ik wilde weten wat dat iele stemmetje was, na dat Jordaanse van Thomas Acda en die ingeslikte brommer van Kraantje Pappie.
pi_215551391
quote:
Rechts X is gisteren ontploft en roept op tot censuur van het programma, na dit liedje.
Lieverdjes, dat ‘indoctrineren met scheldwoorden’ doen ze onderling al op het schoolplein. En als je kinderen zo neutraal wilt opvoeden, dan moet je ze de eerste achttien jaar van hun leven opsluiten in een reservaat zonder enige keuzemogelijkheid en ze al die tijd in laten koken om een eigen mening te laten vormen. Krijg je een heel interessante samenleving van!
  Trouwste user 2022 maandag 11 november 2024 @ 18:39:47 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_215551961
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:40 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Rechts X is gisteren ontploft en roept op tot censuur van het programma, na dit liedje.
Lieverdjes, dat ‘indoctrineren met scheldwoorden’ doen ze onderling al op het schoolplein. En als je kinderen zo neutraal wilt opvoeden, dan moet je ze de eerste achttien jaar van hun leven opsluiten in een reservaat zonder enige keuzemogelijkheid en ze al die tijd in laten koken om een eigen mening te laten vormen. Krijg je een heel interessante samenleving van!
Precies. 50 jaar geleden was er al Stratenmaker op zee show. We gaan terug naar de jaren 50. :{

maandag 11 november 2024 @ 19:23:18 #96
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215552395
Even tot hier.....
  maandag 11 november 2024 @ 19:45:16 #97
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_215552608
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:40 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Rechts X is gisteren ontploft en roept op tot censuur van het programma, na dit liedje....
Bron?
pi_215552699
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2024 19:45 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Bron?
Accounts van FvD-politici op X.
  maandag 11 november 2024 @ 20:11:27 #99
45 SiGNe
pi_215552794
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:59 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Accounts van FvD-politici op X.
Ah, niemand met invloed dus..
pi_215552806
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ah, niemand met invloed dus..
Beweerde ik ook niet. Hooguit een Kamervraag van Thierry Baudet, als de kijkcijfers van Forum Inside tegenvallen.
pi_215591071
Niet vergeten dat we VANAVOND EtH hebben. Morgen moet Niels met Sinterklaas de hort op :Y
pi_215591096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 19:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Niet vergeten dat we VANAVOND EtH hebben. Morgen moet Niels met Sinterklaas de hort op :Y
Goed van je👍🏼 wekker gezet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 november 2024 @ 19:52:28 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_215591221
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 19:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik zat al klaar. Eerst nog ff naar de hoeren op NED3. Massa is Kassa op SBS. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door tong80 op 15-11-2024 20:09:58 ]
pi_215591749
Denk dat ze toch balen dat ze op vrijdag zitten met al het gedoe vandaag. Al zullen ze het er deels vast in hebben verwerkt, maar dan was morgen een stuk beter geweest
pi_215591986
Maar gaat het wel door straks?
pi_215591996
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:00 schreef Isane het volgende:
Maar gaat het wel door straks?
Waarom niet? Die hebben nu een mooi actueel thema.
Album top 100 2024
pi_215592028
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef Felagund het volgende:

[..]
Waarom niet? Die hebben nu een mooi actueel thema.
Omdat de geplande uitzending nu ook niet wordt uitgezonden
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 november 2024 @ 21:19:18 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_215592183
Vanavond hebben ze de kans om historische te scoren en geweldig adrem op de actualiteit te reageren. :)

pi_215592208
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:05 schreef Isane het volgende:

[..]
Omdat de geplande uitzending nu ook niet wordt uitgezonden
Zo te zien gaat Even Tot Hier wel door en gaat Kockelmann daarna weer verder
pi_215592224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zo te zien gaat Even Tot Hier wel door en gaat Kockelmann daarna weer verder
Jepjep ik zie t
pi_215592317
Staan ze daar in de kou voor een poort te wachten :')
  vrijdag 15 november 2024 @ 21:28:42 #112
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_215592322
Hopelijk wordt de uitzending niet halverwege onderbroken vanwege Haags gedoe... dat zou helemaal irritant zijn.
pi_215592526
Applaus voor die mensen <3
  Moderator vrijdag 15 november 2024 @ 22:03:04 #114
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_215592678
Wie?
pi_215592705
Goed nummer haha :D
pi_215592744
Stichting Kifa _O-
Album top 100 2024
pi_215592865
Lol
  vrijdag 15 november 2024 @ 22:21:59 #118
466281 WismutVeilchen83
pi_215592935
Topshowtje ^O^
Rini dankjewel.
pi_215592948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Topshowtje ^O^
Dat mag/moet benoemd worden!
Album top 100 2024
  vrijdag 15 november 2024 @ 22:23:59 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215592964
Benoemen liedjesmix. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_215593004
Meerdere keren gegnorfd :D Denk dat we Frits Barend de komende weken nog wel vaker zullen zien _O-
  vrijdag 15 november 2024 @ 22:59:01 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215593362
Frits Barend nood aggregaat. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 november 2024 @ 23:00:34 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215593374
Hallo allemaal.
Geen hond op straat. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 november 2024 @ 23:15:27 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_215593551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef PoesInDoos het volgende:
Meerdere keren gegnorfd :D Denk dat we Frits Barend de komende weken nog wel vaker zullen zien _O-
Leuk item idd. Alleen weer jammer van dat liedje. Ken hem niet, maar hij schijnt in de Ziggo Dome te gaan zingen.

pi_215593552
Frits Barend wekelijks terug in het Post it stukje is dan wel weer top en maakt dit alwetende item iig nog een beetje goed _O_
  vrijdag 15 november 2024 @ 23:27:29 #126
45 SiGNe
pi_215593696
Wel jammer dat ze de kabinetscrisis niet mee konden nemen maar dat was iets te hot nieuws
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 november 2024 @ 23:41:43 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_215593933
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat ze de kabinetscrisis niet mee konden nemen maar dat was iets te hot nieuws
Ik hoopte er wel op. Maar dan zou het waarschijnlijk niet het vereiste niveau hebben gehad. Want de timing is normaal juist wat ze goed maakt.

pi_215596204
quote:
Aan het begin van het programma werd er toch (kort) aan gerefereerd?
pi_215597368
quote:
Dat doet ie wel in het sinterklaasjournaal ;) :D
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 november 2024 @ 11:03:31 #130
80791 crew  Paul
pi_215597435
Ik geef het gisteravond een 7,1
pi_215602299
Waar kan je die chocoaugurk vinden? Ik vraag dit voor een vriend
  zaterdag 16 november 2024 @ 20:23:57 #132
45 SiGNe
pi_215602347
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Bij de Jamin https://favorflav.com/nl/new/foodnews/chocoladeletter-augurk/

Maar kan zijn dat ze zijn uitverkocht.,
pi_215602357
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Jamin. Als ze nog verkrijgbaar zijn. Was in principe een gelimiteerd product, maar gingen wel weer nieuwe maken.
pi_215603939
Ze zijn wel een beetje door de boeiende artiesten heen hè? Wie was dit nou weer.
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 16 november 2024 @ 21:57:31 #135
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215604149
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ze zijn wel een beetje door de boeiende artiesten heen hè? Wie was dit nou weer.
Iemand die een van de grootste Nederlandstalige hits van de afgelopen jaren heeft gescoord.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 november 2024 @ 21:58:05 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_215604159
quote:
Ik ken hem ook niet.. Ligt aan ons. Hij verkoopt 2 keer Ziggo Dome uit.

zaterdag 16 november 2024 @ 22:01:42 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215604216
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ken hem ook niet.. Ligt aan ons. Hij verkoopt 2 keer Ziggo Dome uit.

Ik kende hem ook niet, maar hij
stond deze zomer ook bij ons in een uitverkocht Openluchttheater Caprera met laaiend enthousiast publiek die alles konden meezingen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215604814
Die Yves had toch al een keer het Wilhelmus gezongen voor een interland van de Oranje mannen?
daar kende ik hem van...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_215605010
quote:
Had deze zomer onverwachts een nummer 1 hit gescoord.

ik vind het een leuk liedje maar dat is mijn wansmaak :@
pi_215605203
Net teruggekeken. Leuk die kritiek op de npo compilatie, het lied over getrut met de trein en de rest ook :)
De gouden croissant gaan ze denk ik in elke aflevering verwerken, net als Waylon het vorige seizoen…
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_215613300
Waarom moet dit programma in een tijdsbestek van 3 dagen 2 keer herhaald worden :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215613389
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
Waarom moet dit programma in een tijdsbestek van 3 dagen 2 keer herhaald worden :?
Die kaarscroissant moet wel terugverdiend worden

[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 17-11-2024 23:44:46 ]
pi_215614842
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Mike het volgende:

[..]
Iemand die een van de grootste Nederlandstalige hits van de afgelopen jaren heeft gescoord.
Overdrijven is ook een vak. Het is een artiest die toevallig een aardig hit(je) had dit jaar, maar voor de rest is hij amper noemenswaardig tot op heden.

Waarmee het overigens zeker een geschikte was om een keer langs te komen in Even tot Hier.
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 10:03:31 #144
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215614916
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is een artiest die toevallig een aardig hit(je) had dit jaar, maar voor de rest is hij amper noemenswaardig tot op heden.

Waarmee het overigens zeker een geschikte was om een keer langs te komen in Even tot Hier.
Het is letterlijk waar wat ik post Ik zeg ook niet dat het een of andere wereldster is. :P Maar Terug in de tijd stond 6 weken op nr 1 in de top40 en dat is knap voor een volkszanger, want dat gebeurt zelden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 18-11-2024 10:26:33 ]
pi_215617305
Terug in de Tijd O+

Vond deze versie wel iets minder geslaagd, het liep vooral tekstueel niet lekker zoals bij die zin over de auto.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 november 2024 @ 18:12:56 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_215627086
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:03 schreef Mike het volgende:

[..]
Het is letterlijk waar wat ik post Ik zeg ook niet dat het een of andere wereldster is. :P Maar Terug in de tijd stond 6 weken op nr 1 in de top40 en dat is knap voor een volkszanger, want dat gebeurt zelden.
6 weken ? Wanne armoei. :{

pi_215664987
Daar gaan we weer. Ik heb een vaag vermoeden dat de Hoofdpiet weer terugkeert :)
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:31:11 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215665084
Pieter Omtzigt bash. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_215665126
Bronnen, Bronnen en nog eens Bronnen!
pi_215665149
Ik ben wel voor de thuistap
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:38:10 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215665167
Schoof versus Jake Paul. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:40:37 #152
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215665196
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:38 schreef golfer het volgende:
Schoof versus Jake Paul. _O-
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:42:43 #153
45 SiGNe
pi_215665221
Niels de Vampier in the masked singer?
pi_215665228
Zelfde koortje als de vorige keer :P
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:44:23 #155
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_215665237
_O_
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_215665242
:D _O-
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:45:37 #157
378682 JohnBercow
pi_215665252
@Suusonline gaat dit niet trekken hoor.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:48:41 #158
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215665283

_O- _O-
  zaterdag 23 november 2024 @ 21:54:53 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215665347
Die gehandicapte vrouw wordt straks natuurlijk opgehaald en naar een marineschip gebracht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215665428
Hahaha chinees
pi_215665444
Iemand het origineel? :D
pi_215665446
Beetje ESF *O*
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:03:22 #163
45 SiGNe
pi_215665449
Sandra Kim,. vroeger toen ik jong was nog "verliefd" op geweest :D
pi_215665454
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:03 schreef Isane het volgende:
Iemand het origineel? :D
J'aime La Vlie. Won voor Belgie in 1986

pi_215665460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Thnx. Voor mijn tijd :+
pi_215665464
Frits Barend weer _O-
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:04:46 #167
378682 JohnBercow
pi_215665465
Frits Barend _O_
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_215665469
:D
pi_215665476
Goed gezongen hoor! :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:05:20 #170
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215665479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Frits Barend weer _O-
Slecht geacteerd :P
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:05:43 #171
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_215665482
Frits :D
pi_215665485
Als ik het goed heb is het origineel geschreven door Stef Bos trouwens. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215665496
Waar is die eerste vraag running gag gebleven? :o
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:07:07 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215665501
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef JohnBercow het volgende:
Frits Barend _O_
_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_215665506
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Waar is die eerste vraag running gag gebleven? :o
Helaas ;(

Mijn vrouw begin er ook net over hehe
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:08:04 #176
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215665517
Geen Echte Presidenten in the jungle? nah
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:08:57 #177
45 SiGNe
pi_215665533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Geen Echte Presidenten in the jungle? nah
of Joemanji ;)
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:12:33 #178
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215665575
6 miljoen
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:13:31 #179
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215665591
Komt nog een miljoen aan kosten bij
pi_215665597
Internet zegt 6,2 miljoen
pi_215665606
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer. Ik heb een vaag vermoeden dat de Hoofdpiet weer terugkeert :)
Altijd al geweten dat ze meelezen
pi_215665607
Haha ja pakjesboot
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:15:17 #183
378682 JohnBercow
pi_215665610
_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_215665613
Niet mijn Piet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215665637
De get a room wordt gebruikt in Even tot Hier @greysbones
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215665698
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Zelfde koortje als de vorige keer :P
pi_215665731
Beste tot nu toe _O_ Hoofd Piet genot O+
pi_215665735
Ik doe nog maar 2 jaar mee, vroeg me af waar de roots van het Miguelbashen liggen, iemand een idee?
pi_215665775
Erg leuke aflevering *O*
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 november 2024 @ 22:33:30 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_215665824
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:40 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem geleend voor de fanpagina op Facebook. Hij wacht op goedkeuring. :)

pi_215665832
Het tempo zat er nu beter in dan de vorige afleveringen :)
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 november 2024 @ 22:35:04 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_215665844
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O-
Deze ook geleend. Allebei inmiddels goedgekeurd. Vorige keer paar honderd
likes. :)

Trouwste user 2022 zaterdag 23 november 2024 @ 22:35:40 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_215665851
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 november 2024 @ 22:36:21 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_215665859
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Frits Barend weer _O-
Schitterend. Ik zag het eerst niet zo goed :D

pi_215665953
Leuk zeg, Sandra Kim!!! Klonk nog erg goed...

Frits ook weer hilarisch

En hoofdpiet ook... volgens mij zijn laatste jaar :'( Denk dat anders zijn eigen kids m gaan herkennen
  zondag 24 november 2024 @ 00:01:05 #196
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_215666477
Topaflevering! *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 24 november 2024 @ 00:01:45 #197
124676 RobertoCarlos
pi_215666479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:07 schreef Isane het volgende:

[..]
Helaas ;(

Mijn vrouw begin er ook net over hehe
Ben blij dat dat weg is... was zo afgezaagd.. vond het erg irritant worden....
  zondag 24 november 2024 @ 00:34:16 #198
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_215666621
Wel een mooie keytar, was dat een Roland AX-EDGE?
  Moderator zondag 24 november 2024 @ 00:35:42 #199
5428 crew  miss_sly
pi_215666627
Scammer of nie, volgens mij zag ik Sywert langskomen op de achtergrond 😂
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Trouwste user 2022 zondag 24 november 2024 @ 08:10:52 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_215668430
  zondag 24 november 2024 @ 12:09:23 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215670736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:

Toen was ze nog maar 14 jaar jong.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215672604
quote:
11s.gif Op zondag 24 november 2024 12:09 schreef golfer het volgende:

[..]
Toen was ze nog maar 14 jaar jong.
13 zelfs!

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het goed heb is het origineel geschreven door Stef Bos trouwens. :)
Je bent in de war met Door de Wind, geschreven door Stef Bos waarmee Ingeborg voor België heeft meegedaan in 1989.

[ Bericht 43% gewijzigd door Tourniquet op 24-11-2024 15:44:30 ]
pi_215675032
Volgens mij is Nederlands/Vlaams niet haar eerste taal. Knap dat ze dit zo kan neerzetten :)

pi_215678109
Het was een redelijk vermakelijke aflevering. Zal wel als een zeur gezien worden, maar de glans is er een beetje af voor mijn gevoel. Herhaling van zetten elke week, heel voorspelbaar. Bashen op PVV/NSC, iemand in beeld die wat nodig heeft en krijgt, saaie laatste post-it. Liedjes zijn over het algemeen wel van hoge kwaliteit.

Iemand hier noemde het woord sleets eerder, daar kan ik mij wel in vinden.

Kijk wel, lach wel maar ik zit er niet meer voor klaar zoals eerdere jaren. Hoop dat ze voor volgend seizoen in staat zijn zichzelf te vernieuwen.
  maandag 25 november 2024 @ 13:53:12 #205
45 SiGNe
pi_215679887
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij is Nederlands/Vlaams niet haar eerste taal. Knap dat ze dit zo kan neerzetten :)

Klopt, ze spreekt normaal Waals/Frans.
Of in elk geval vroeger.. herinner ik me nog van toen Sandra 13 jaar was.. (je moest eigenlijk minstens 16 zijn om mee te mogen doen maar Sandra Kim had gelogen over haar leeftijd, was dus pas 13)

Ik vind het altijd erg knap dat ze binnen een week een BN'er/BB weten te vinden die zo'n liedje kan zingen.
Of de artiesten zijn al vantevoren geregeld en ze passen een van hun liedjes dan aan aan het onderwerp maar dan moet er maar net een onderwerp zijn waarop een goed liedje geschreven kan worden.
pi_215680087
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2024 13:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik vind het altijd erg knap dat ze binnen een week een BN'er/BB weten te vinden die zo'n liedje kan zingen.
Of de artiesten zijn al vantevoren geregeld en ze passen een van hun liedjes dan aan aan het onderwerp maar dan moet er maar net een onderwerp zijn waarop een goed liedje geschreven kan worden.

De artiesten liggen al voor een heel seizoen vast, er wordt inderdaad een nummer van ze gezocht waar ze een tekst van kunnen herschrijven wat past binnen de actualiteit.
  maandag 25 november 2024 @ 14:46:49 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215680206
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 14:25 schreef GereDathan het volgende:

De artiesten liggen al voor een heel seizoen vast...
Hoe weet jij dat?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 november 2024 @ 15:37:14 #208
45 SiGNe
pi_215680614
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2024 14:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat?
Is opzich wel logisch, sommige artiesten hebben een best volle agenda en dan moeten ze op korte termijn (1 week) nog even een liedje instuderen (een liedje dat ze altijd met de normale tekst zingen).
Dat is denk ik best lastig.

Maar dan nog knap dat ze weten dat Sandra Kim komt, die heeft maar 1 bekend liedje en daar moet dan maar net toevallig een passend onderwerp voor langskomen.
"Scammers of niet" was wel een perfecte zin om te gebruiken op "J'aime la vie" :Y
  maandag 25 november 2024 @ 16:50:39 #209
124676 RobertoCarlos
pi_215681167
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 09:41 schreef GereDathan het volgende:
Het was een redelijk vermakelijke aflevering. Zal wel als een zeur gezien worden, maar de glans is er een beetje af voor mijn gevoel. Herhaling van zetten elke week, heel voorspelbaar. Bashen op PVV/NSC, iemand in beeld die wat nodig heeft en krijgt, saaie laatste post-it. Liedjes zijn over het algemeen wel van hoge kwaliteit.

Iemand hier noemde het woord sleets eerder, daar kan ik mij wel in vinden.

Kijk wel, lach wel maar ik zit er niet meer voor klaar zoals eerdere jaren. Hoop dat ze voor volgend seizoen in staat zijn zichzelf te vernieuwen.
Ik ga er nog steeds voor zitten, maar ik hoop al een paar seizoenen dat ze wat nieuwe onderdelen erin gaan en wat oude dingen gaan vervangen. Satire is nou eenmaal komisch bashen van anderen, dus daar valt op zich niet veel aan te veranderen, maar de vormgeving mag wmb inmiddels wel anders..
pi_215683919
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2024 16:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik ga er nog steeds voor zitten, maar ik hoop al een paar seizoenen dat ze wat nieuwe onderdelen erin gaan en wat oude dingen gaan vervangen. Satire is nou eenmaal komisch bashen van anderen, dus daar valt op zich niet veel aan te veranderen, maar de vormgeving mag wmb inmiddels wel anders..
Heb het wel eens eerder gezegd, bashen OK maar het repeterende riedeltje is voorspelbaar geworden. Er zijn toch veel meer belangrijke zaken om met humor aan te pakken dan het ondertussen standaard even zeiken op Wilders/PVV, Omtzigt/NSC en wat willekeurige bewindslieden? Wat niet zegt dat dat niet mag op zijn tijd, maar tegenwoordig weet je vooraf al dat de eerste 10 minuten daarmee gevuld is.

En ik vind dat oprecht jammer, ze kunnen zoveel beter!
pi_215683947
quote:

[..]
Hoe weet jij dat?
Dat stond ergens vorig jaar (?) in een artikel van het AD, geloof ik. Dat artiesten voorafgaand aan het seizoen gevraagd worden en zelf geen invloed hebben op de nieuwe tekst.
pi_215683996
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 21:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Heb het wel eens eerder gezegd, bashen OK maar het repeterende riedeltje is voorspelbaar geworden. Er zijn toch veel meer belangrijke zaken om met humor aan te pakken dan het ondertussen standaard even zeiken op Wilders/PVV, Omtzigt/NSC en wat willekeurige bewindslieden? Wat niet zegt dat dat niet mag op zijn tijd, maar tegenwoordig weet je vooraf al dat de eerste 10 minuten daarmee gevuld is.

En ik vind dat oprecht jammer, ze kunnen zoveel beter!
Mja, er is ook elke week wel weer genoeg nieuws mbt de politiek om satire over te maken.. waarbij het soms al satire op zichzelf is..

Format mag wel iets anders inderdaad. Dat hoef je niet helemaal om te gooien, maar ze zijn creatief genoeg om wat wijzigingen door te voeren, lijkt me
pi_215684057
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2024 15:37 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Maar dan nog knap dat ze weten dat Sandra Kim komt, die heeft maar 1 bekend liedje en daar moet dan maar net toevallig een passend onderwerp voor langskomen.
"Scammers of niet" was wel een perfecte zin om te gebruiken op "J'aime la vie" :Y
Maar het onderwerp was wel vrij inwisselbaar, had ook volgende of vorige week behandeld kunnen worden.

Ik merk aan mezelf dat ik me wat begin te ergeren aan de kijkers met een issue in de filmpjes, de manier waarop Niels en Jeroen met ze praten vind ik echt ontzettend nep(wat het natuurlijk ook is) overkomen. En dat het aan het eind dan weer terug komt kennen we nu wel.
pi_215684098
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 21:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Mja, er is ook elke week wel weer genoeg nieuws mbt de politiek om satire over te maken.. waarbij het soms al satire op zichzelf is..

Format mag wel iets anders inderdaad. Dat hoef je niet helemaal om te gooien, maar ze zijn creatief genoeg om wat wijzigingen door te voeren, lijkt me
Het is ook wel een lastige spagaat. In principe is het kabinet een dankbaar onderwerp voor een programma als dit. Alleen nu heb je een kabinet met een aantal vrij kolderieke figuren, waarbij het probleem is dat de grappen daarover zichzelf eigenlijk al schrijven en daardoor in de show niet meer zo bijzonder zijn.

Het is veel leuker als er iets onverwachts gebeurt. Op politiek vlak dat op het SGP-congres een spreker wordt afgevoerd wegens herhaaldelijk vloeken ofzo. Niet iets over de zoveelste rare actie van Minister Faber.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215684128
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 14:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
De artiesten liggen al voor een heel seizoen vast, er wordt inderdaad een nummer van ze gezocht waar ze een tekst van kunnen herschrijven wat past binnen de actualiteit.
Oh echt? Ik vroeg me al af hoe dat werkt. Dat iets groot in het nieuws is en ze dan kijken op welk nummer je een parodie kan maken. De artiest moet dan maar net kunnen. Het zou me ook niets verbazen als er wel eens een inval-artiest is geweest omdat de 'oorspronkelijke' artiest niet kon.
pi_215684184
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 21:46 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Oh echt? Ik vroeg me al af hoe dat werkt. Dat iets groot in het nieuws is en ze dan kijken op welk nummer je een parodie kan maken. De artiest moet dan maar net kunnen. Het zou me ook niets verbazen als er wel eens een inval-artiest is geweest omdat de 'oorspronkelijke' artiest niet kon.
Geloof dat ze wel een keer een liedje alsnog zelf gedaan toen Flemming last minute toch niet kwam
pi_215684204
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 21:35 schreef Remco het volgende:

[..]
Maar het onderwerp was wel vrij inwisselbaar, had ook volgende of vorige week behandeld kunnen worden.

Ik merk aan mezelf dat ik me wat begin te ergeren aan de kijkers met een issue in de filmpjes, de manier waarop Niels en Jeroen met ze praten vind ik echt ontzettend nep(wat het natuurlijk ook is) overkomen. En dat het aan het eind dan weer terug komt kennen we nu wel.
Volgens mij hebben ze ook niet eens een gesprek met Jeroen en Niels, maar wordt dat zo geknipt

Maar het item wordt wel voorspelbaar zo ja
pi_215684248
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 21:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze ook niet eens een gesprek met Jeroen en Niels, maar wordt dat zo geknipt
Ja zo bedoel ik het inderdaad. Het is natuurlijk een script, het is geen live gesprek maar op die manier is het mij net iets te nep.
pi_215684308
quote:

[..]
Oh echt? Ik vroeg me al af hoe dat werkt. Dat iets groot in het nieuws is en ze dan kijken op welk nummer je een parodie kan maken. De artiest moet dan maar net kunnen. Het zou me ook niets verbazen als er wel eens een inval-artiest is geweest omdat de oorspronkelijke artiest niet kon.
Het was een paar seizoenen geleden eens de bedoeling dat Flemming zou optreden met een aangepaste versie van zijn liedje Amsterdam, maar hij kon op het laatste moment niet en toen hebben Niels en Jeroen het uit 'nood' maar zelf gezongen.

Op donderdag is de 'deadline' van het door de artiest te zingen lied, omdat die het ook nog moet kunnen oefenen. Last minute een invaller fixen om de bewerkte hit van een ander te zingen is totaal niet logisch, en ze kunnen ook niet zomaar een tekst op een ander nummer plakken. In coronatijd was het wellicht makkelijker om nog snel een artiest te kunnen regelen, maar inmiddels zit iedereen weer met drukke agenda's en het is toch een zekere commitment.

Wat ik denk dat een uitzondering is geweest is het optreden van André van Duin van eveneens een paar seizoenen geleden met een bewerking van Een boutje en een moertje. Het onderwerp waar dat lied aan was gelinkt (dat iedere smartphone/tablet/laptop/whatever op eenzelfde laadkabel moet kunnen passen) was die week niet in het nieuws, maar paste wel goed bij het origineel. Hij was dan al geboekt voor die week waarin ze niks konden aanvangen met het echt actuele nieuws, maar het resultaat was er niet minder om.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_215684427
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 21:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Geloof dat ze wel een keer een liedje alsnog zelf gedaan toen Flemming last minute toch niet kwam
Oh ja dat was ook zo.
pi_215687690
quote:

[..]
Dat laatste kan, ze zullen ongetwijfeld iemand achter de hand hebben als het nodig is. Maar alles ligt gewoon vooraf vast, voor de artiesten is het ook gewoon werk waarvoor ze geboekt worden. Net als voor een festival of iets van dien aard.

Het klinkt sowieso allemaal ingewikkelder dan het is. Een beetje creatieve geest schrijft zo een nieuwe tekst op een nummer. Ik ben absoluut niet creatief (en kan niet eens zingen) maar ik doe dat ook bijvoorbeeld bij de kinderen. Dan bedenk ik een eigen tekst op een liedje wat op de radio is en waarbij mijn tekst dan aansluit bij iets wat net gebeurd.

Maar misschien is het ook handig om te weten dat Niels en Jeroen geholpen worden:
quote:
Even Tot Hier wordt door Niels en Jeroen samen gemaakt met schrijvers Hans Riemens (eindredactie), Peter Capel, Peter Heerschop, Emilio Guzman, Owen Schumacher en Armèn Hakhverdian.
https://www.medialane.nl/productie/even-tot-hier/

En dat is dan enkel nog het creatieve team van schrijvers. Ook Miquel zal ongetwijfeld zijn bijdrages doen. Het zou mij niet verbazen als ze ook geregeld extra mensen uitnodigen om ze te ondersteunen. En met dat in gedachten is het allemaal echt een stuk eenvoudiger dan het lijkt allemaal. Anders zou het natuurlijk ook ondoenlijk zijn, je hebt als duo nooit genoeg tijd en creativiteit om enkele weken achter elkaar een programma te vullen.
pi_215687710
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 22:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Op donderdag is de 'deadline' van het door de artiest te zingen lied, omdat die het ook nog moet kunnen oefenen. Last minute een invaller fixen om de bewerkte hit van een ander te zingen is totaal niet logisch, en ze kunnen ook niet zomaar een tekst op een ander nummer plakken.
Het zal vast wel eens voorkomen dat een artiest eerder moet afzeggen. Stel dat ze bijvoorbeeld Emma Heesters geboekt zouden hebben voor dit seizoen. Maar daar hebben ze inderdaad wel iets meer tijd voor dan 1 of 2 dagen. Maar zoals op het laatste moment Flemming zoals je opmerkt kunnen ze alleen zelf oplossen. En daarom is het maar goed dat ze beiden muzikaal zijn :)

Als artiest is het soms wel echt lastig. Een andere tekst op een liedje wat je misschien al meer dan 20 jaar zingt doe je niet zomaar even. Het is niet voor niets dat er een loei grote autocue staat :+
pi_215687743
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 21:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het is dan toch juist een kracht om toe zoeken naar ander nieuws om satire over te maken? Het voelt allemaal zo als de makkelijke weg.

Waarmee we overigens de satire rondom de politiek niet uit de weg hoeven te gaan of te negeren. Alles behalve. Maar gewoon eens een aflevering zonder politiek zou al lekker zijn. Er is genoeg ander nieuws.
pi_215687763
quote:

[..]
Hoe weet jij dat?
Dat is toch algemeen bekend? Heeft ook uitgebreid in de media gestaan:

quote:
Evelien: ,,Voorafgaand aan het seizoen worden al bekende gastartiesten geregeld. Wij benaderen ze dan om een parodie te komen zingen op wat vaak hun grootste hit is. De liedjes worden geschreven door Niels en Jeroen. Zij schrijven de tekst pas in de week dat de artiest geboekt staat. Van tevoren is afgesproken dat zij hier alle vrijheid voor krijgen. De BN’ers schrijven hier geen letter aan mee.”
https://www.ad.nl/show/bn(...)en-dat-aan~a12a2dc2/
  dinsdag 26 november 2024 @ 14:38:36 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215688100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is toch algemeen bekend? Heeft ook uitgebreid in de media gestaan:
[..]
https://www.ad.nl/show/bn(...)en-dat-aan~a12a2dc2/
Was mij niet bekend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215692860
Het lied moet ook maar net passen op het nieuws wat gaande is. J'aime la vlie paste perfect en zo zijn er meerdere een schot in de roos geweest. Maar er zijn ook versies geweest waar het niet helemaal lekker klinkt. Zoals deze met Rondé

Redactie Sport woensdag 27 november 2024 @ 07:25:04 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215694226
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Het lied moet ook maar net passen op het nieuws wat gaande is. J'aime la vlie paste perfect en zo zijn er meerdere een schot in de roos geweest. Maar er zijn ook versies geweest waar het niet helemaal lekker klinkt. Zoals deze met Rondé

Ja die vrouw van Ronde kan niet zingen dus vreemd is dat niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215695364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja die vrouw van Ronde kan niet zingen dus vreemd is dat niet
Jezus wat een irritante stem. Soort influencer toontje heeft ze.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 30 november 2024 @ 20:51:58 #229
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215727220
Nog een half uurtje
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:22:43 #230
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215727578
Daar gaan we weer :Y)
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:26:13 #231
344884 monkyyy
pi_215727617
De 4e alweer
pi_215727620
Zin in de rol van Frits Barend
pi_215727622
Gefeliciteerd iedereen!
pi_215727654
5 minutes crafts crap :')
pi_215727721
Bekend bij de redactie :D
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:37:44 #236
45 SiGNe
pi_215727744
Het is blind op een muur afrijden, niet op een blinde muur afrijden..
Zo zie je maar hoe belangrijk onderwijs is.
pi_215727753
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:35 schreef Isane het volgende:
Bekend bij de redactie :D
Wie heet er dan ook (Aant Jelle) Soepboer.
Album top 100 2024
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:39:38 #238
45 SiGNe
pi_215727771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wie is er Aant Jelle?
pi_215727790
Dat is Eppo op het nummer In The Ghetto _O-
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:42:56 #240
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215727816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:

[..]
Valt nog mee..zijn grootmoeder heette Stoephoer
pi_215727822
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Valt nog mee..zijn grootmoeder heette Stoephoer
Stoephoer Soepboer?
Album top 100 2024
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:43:27 #242
45 SiGNe
pi_215727826
Eppo kan beter z'n naam veranderen, in Sjors of Sjimmie bijv..
pi_215727847
Ojee ik woon in Grunn :o Gelukkig schommel ik nog tussen de maat M en L :P
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:46:49 #244
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215727861
Verjaardag bij huize Faber _O-

zaterdag 30 november 2024 @ 21:52:31 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215727926
Miguel met die wc-bril. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_215728002
Ugh Miss Montreal vind ik helemaal niets }:|
pi_215728038
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik ook niet, maar wel geniaal liedje
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:00:54 #248
45 SiGNe
pi_215728062
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ze is nog wel helemaal strak daar beneden.. :Y
Vertelde ze bij Boerderij van Dorst
pi_215728094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in de rol van Frits Barend
Ik denk dat hij zo one hundred and eighty gaat roepen
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:04:37 #250
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215728119
Volgens mij had ie net een paar duizend euro verloren
pi_215728165
Zou leuk zijn als Frits Barend later in het publiek zit en de alwetende wordt :D
pi_215728189
Niels :D
pi_215728198
Oui Oui
Album top 100 2024
pi_215728212
Dit duurt wel lang.
Album top 100 2024
pi_215728226
Haha ja de wilgenplas
pi_215728257
Frits _O-
Album top 100 2024
pi_215728262
Geniaal
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:17:01 #258
344884 monkyyy
pi_215728263
Jaaaa, daar is Frits
pi_215728284
Hij was weer prima vandaag :D :D
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:21:47 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215728329
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:14 schreef Isane het volgende:
Haha ja de wilgenplas
Rennen André. Tegen een man in een rolstoel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215728367
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:21 schreef golfer het volgende:

[..]
Rennen André. Tegen een man in een rolstoel.
Die viel mij ook op _O-
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:54:59 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215728705
Wat is dit hemeltergend slechte televisie.
  zaterdag 30 november 2024 @ 23:10:08 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215728982
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is dit hemeltergend slechte televisie.
Daarom kijk jij natuurlijk niet? :')
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 november 2024 @ 23:11:25 #264
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215728995
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 november 2024 23:10 schreef golfer het volgende:

[..]
Daarom kijk jij natuurlijk niet? :')
DAN KIJK JE TOCH NIET

vind ik altijd zo'n zwakzinnige reactie als je kritiek hebt op een tv programma.

Je kan toch zappen kan ook op de bingo kaart.
  zaterdag 30 november 2024 @ 23:25:23 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215729164
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
DAN KIJK JE TOCH NIET

vind ik altijd zo'n zwakzinnige reactie als je kritiek hebt op een tv programma.

Als ik een programma hemeltergend slecht vind ga ik daar inderdaad niet naar kijken.
Jij blijkbaar wel om jezelf er aan te ergeren. Verloren tijd en energie.
En overbodig om dan nog eens te vermelden hoe slecht het wel allemaal is.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 30 november 2024 @ 23:32:09 #266
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_215729247
quote:

[..]
DAN KIJK JE TOCH NIET

Zeg dan op zn minst wat je er zo kut aan vindt. Alleen roepen dat t hemeltergend slecht is, is kritiek waar niemand iets mee kan. Of je dan kijkt, zapt of niet zal me verder echt een worst wezen.
pi_215729461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:13 schreef Felagund het volgende:
Dit duurt wel lang.
Ja, een slotscène met blije dartende darters was wel genoeg geweest.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Redactie Sport zondag 1 december 2024 @ 10:03:36 #269
pi_215731733
quote:

[..]
DAN KIJK JE TOCH NIET

Tsja je komt zelf ook met een oneliner van de bingokaart. :D
  zondag 1 december 2024 @ 10:14:36 #270
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215731843
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja je komt zelf ook met een oneliner van de bingokaart. :D
Ik heb ook helemaal niet gekeken moet ik bekennen.
pi_215769491
Ik kijk uit naar hoe Niels & Jeroen dit aanpakken :9

Staat haalt uit naar Van Lienden: 'Hij wist dat ze mondkapjesbedrog pleegden'
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 december 2024 @ 21:26:17 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_215801862
Zo weer genieten van het al jarenlang beste programma op de Nederlandse televisie. Terwijl die al de beste is ter wereld.

Herman. Geen Emmink.

zaterdag 7 december 2024 @ 21:26:39 #273
2651 svann
night-hawk
pi_215801870
* klaar zit
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:27:57 #274
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215801888
Even tot hier ^O^
pi_215801891
Cor Bakker 😮
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215801909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cor Bakker 😮
Die grenscontroles hebben nu al effect terwijl ze maandag pas in gaan!
Album top 100 2024
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:34:53 #277
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215801983
Hij is er wel *O*
  Redactie Sport zaterdag 7 december 2024 @ 21:34:55 #278
pi_215801984
Tom Waes bash
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:34:56 #279
2651 svann
night-hawk
pi_215801985
Ha, ha, toch Michael Miguel.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 december 2024 @ 21:35:43 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_215801997
Decoropslag. _O-

pi_215802012
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef svann het volgende:
Ha, ha, toch Michael.
Miguel. :P
Album top 100 2024
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:36:57 #282
2651 svann
night-hawk
pi_215802019
Dat is handig, service namens Faber.
pi_215802038
Gordon bash. :D
Album top 100 2024
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:37:43 #284
45 SiGNe
pi_215802039
Averechts is wel een goede benaming voor de PVV
pi_215802076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cor Bakker 😮
Wel grappig Cor Bakker had bij Paul de Leeuw altijd de Miguel Wiels rol werd eigenlijk ook continue belachelijk gemaakt(voor de show).
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:41:36 #286
2651 svann
night-hawk
pi_215802100
Regel1: ik heb altijd gelijk.
Regel 2: zo niet, dan toch.
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:42:14 #287
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215802114
Daar is fabertje _O_
pi_215802115
Daar is Fabertje. _O-
Album top 100 2024
pi_215802117
_O_
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:42:59 #290
378682 JohnBercow
pi_215802129
Is er OOIT in dit programma zo erg gehakt gemaakt van een minister?

:D _O_
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Redactie Sport zaterdag 7 december 2024 @ 21:43:05 #291
pi_215802130
_O-
pi_215802136
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:42 schreef JohnBercow het volgende:

Hier wordt ook letterlijk gehakt! Dus ik denk het niet nee.
Album top 100 2024
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:44:03 #293
2651 svann
night-hawk
pi_215802144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:42 schreef JohnBercow het volgende:

Nope.
Maar er was ook nooit eerder zo'n..... :X
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:44:38 #294
378682 JohnBercow
pi_215802157
Uit betrouwbare bron vernomen dat er maandag wordt aangekondigd dat er 500 miljoen EXTRA bezuinig moet gaan worden op de NPO begroting. De Grote Blonder Leider heeft thuis een rolberoerte gehad.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:45:28 #295
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215802168
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:46:48 #296
378682 JohnBercow
pi_215802178
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_215802187
Frits. :D
Album top 100 2024
  Redactie Sport zaterdag 7 december 2024 @ 21:47:17 #298
pi_215802188
_O- .
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:47:27 #299
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_215802189
Fritsgod
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:50:41 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215802238
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:51:55 #301
378682 JohnBercow
pi_215802263
Zuurrechts op Twitter is ook wel genieten
Order! Ordeeeeeeeeer!