Ik hoopte er wel op. Maar dan zou het waarschijnlijk niet het vereiste niveau hebben gehad. Want de timing is normaal juist wat ze goed maakt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat ze de kabinetscrisis niet mee konden nemen maar dat was iets te hot nieuws
Aan het begin van het programma werd er toch (kort) aan gerefereerd?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat ze de kabinetscrisis niet mee konden nemen maar dat was iets te hot nieuws
Dat doet ie wel in het sinterklaasjournaalquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Bij de Jamin https://favorflav.com/nl/new/foodnews/chocoladeletter-augurk/quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Waar kan je die chocoaugurk vinden? Ik vraag dit voor een vriend
Jamin. Als ze nog verkrijgbaar zijn. Was in principe een gelimiteerd product, maar gingen wel weer nieuwe maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Waar kan je die chocoaugurk vinden? Ik vraag dit voor een vriend
Iemand die een van de grootste Nederlandstalige hits van de afgelopen jaren heeft gescoord.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ze zijn wel een beetje door de boeiende artiesten heen hè? Wie was dit nou weer.
Ik ken hem ook niet.. Ligt aan ons. Hij verkoopt 2 keer Ziggo Dome uit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ze zijn wel een beetje door de boeiende artiesten heen hè? Wie was dit nou weer.
Ik kende hem ook niet, maar hijquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet.. Ligt aan ons. Hij verkoopt 2 keer Ziggo Dome uit.
Had deze zomer onverwachts een nummer 1 hit gescoord.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Die kaarscroissant moet wel terugverdiend wordenquote:Op zondag 17 november 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
Waarom moet dit programma in een tijdsbestek van 3 dagen 2 keer herhaald worden
Overdrijven is ook een vak. Het is een artiest die toevallig een aardig hit(je) had dit jaar, maar voor de rest is hij amper noemenswaardig tot op heden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Iemand die een van de grootste Nederlandstalige hits van de afgelopen jaren heeft gescoord.
Het is letterlijk waar wat ik post Ik zeg ook niet dat het een of andere wereldster is.quote:Op maandag 18 november 2024 09:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is een artiest die toevallig een aardig hit(je) had dit jaar, maar voor de rest is hij amper noemenswaardig tot op heden.
Waarmee het overigens zeker een geschikte was om een keer langs te komen in Even tot Hier.
6 weken ? Wanne armoei.quote:Op maandag 18 november 2024 10:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is letterlijk waar wat ik post Ik zeg ook niet dat het een of andere wereldster is.Maar Terug in de tijd stond 6 weken op nr 1 in de top40 en dat is knap voor een volkszanger, want dat gebeurt zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |