Goed van je👍🏼 wekker gezet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Niet vergeten dat we VANAVOND EtH hebben. Morgen moet Niels met Sinterklaas de hort op
Ik zat al klaar. Eerst nog ff naar de hoeren op NED3. Massa is Kassa op SBS.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Niet vergeten dat we VANAVOND EtH hebben. Morgen moet Niels met Sinterklaas de hort op
Waarom niet? Die hebben nu een mooi actueel thema.quote:
Omdat de geplande uitzending nu ook niet wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben nu een mooi actueel thema.
Zo te zien gaat Even Tot Hier wel door en gaat Kockelmann daarna weer verderquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:05 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat de geplande uitzending nu ook niet wordt uitgezonden
Jepjep ik zie tquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo te zien gaat Even Tot Hier wel door en gaat Kockelmann daarna weer verder
Dat mag/moet benoemd worden!quote:
Leuk item idd. Alleen weer jammer van dat liedje. Ken hem niet, maar hij schijnt in de Ziggo Dome te gaan zingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef PoesInDoos het volgende:
Meerdere keren gegnorfdDenk dat we Frits Barend de komende weken nog wel vaker zullen zien
Ik hoopte er wel op. Maar dan zou het waarschijnlijk niet het vereiste niveau hebben gehad. Want de timing is normaal juist wat ze goed maakt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat ze de kabinetscrisis niet mee konden nemen maar dat was iets te hot nieuws
Aan het begin van het programma werd er toch (kort) aan gerefereerd?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat ze de kabinetscrisis niet mee konden nemen maar dat was iets te hot nieuws
Dat doet ie wel in het sinterklaasjournaalquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Bij de Jamin https://favorflav.com/nl/new/foodnews/chocoladeletter-augurk/quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Waar kan je die chocoaugurk vinden? Ik vraag dit voor een vriend
Jamin. Als ze nog verkrijgbaar zijn. Was in principe een gelimiteerd product, maar gingen wel weer nieuwe maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Waar kan je die chocoaugurk vinden? Ik vraag dit voor een vriend
Iemand die een van de grootste Nederlandstalige hits van de afgelopen jaren heeft gescoord.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ze zijn wel een beetje door de boeiende artiesten heen hè? Wie was dit nou weer.
Ik ken hem ook niet.. Ligt aan ons. Hij verkoopt 2 keer Ziggo Dome uit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ze zijn wel een beetje door de boeiende artiesten heen hè? Wie was dit nou weer.
Ik kende hem ook niet, maar hijquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet.. Ligt aan ons. Hij verkoopt 2 keer Ziggo Dome uit.
Had deze zomer onverwachts een nummer 1 hit gescoord.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Die kaarscroissant moet wel terugverdiend wordenquote:Op zondag 17 november 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
Waarom moet dit programma in een tijdsbestek van 3 dagen 2 keer herhaald worden
Overdrijven is ook een vak. Het is een artiest die toevallig een aardig hit(je) had dit jaar, maar voor de rest is hij amper noemenswaardig tot op heden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Iemand die een van de grootste Nederlandstalige hits van de afgelopen jaren heeft gescoord.
Het is letterlijk waar wat ik post Ik zeg ook niet dat het een of andere wereldster is.quote:Op maandag 18 november 2024 09:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is een artiest die toevallig een aardig hit(je) had dit jaar, maar voor de rest is hij amper noemenswaardig tot op heden.
Waarmee het overigens zeker een geschikte was om een keer langs te komen in Even tot Hier.
6 weken ? Wanne armoei.quote:Op maandag 18 november 2024 10:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is letterlijk waar wat ik post Ik zeg ook niet dat het een of andere wereldster is.Maar Terug in de tijd stond 6 weken op nr 1 in de top40 en dat is knap voor een volkszanger, want dat gebeurt zelden.
Thnx. Voor mijn tijdquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
J'aime La Vlie. Won voor Belgie in 1986
Bekijk deze YouTube-video
Slecht geacteerdquote:
quote:
Helaasquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Waar is die eerste vraag running gag gebleven?
of Joemanjiquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Geen Echte Presidenten in the jungle? nah
Altijd al geweten dat ze meelezenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer. Ik heb een vaag vermoeden dat de Hoofdpiet weer terugkeert
Ik heb hem geleend voor de fanpagina op Facebook. Hij wacht op goedkeuring.quote:
Deze ook geleend. Allebei inmiddels goedgekeurd. Vorige keer paar honderdquote:
Schitterend. Ik zag het eerst niet zo goedquote:
Ben blij dat dat weg is... was zo afgezaagd.. vond het erg irritant worden....quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:07 schreef Isane het volgende:
[..]
Helaas
Mijn vrouw begin er ook net over hehe
Toen was ze nog maar 14 jaar jong.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:
J'aime La Vlie. Won voor Belgie in 1986
Bekijk deze YouTube-video
13 zelfs!quote:
Je bent in de war met Door de Wind, geschreven door Stef Bos waarmee Ingeborg voor België heeft meegedaan in 1989.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het goed heb is het origineel geschreven door Stef Bos trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |