Ik vind dat een beetje een enge Facebook groep, er zitten mensen bij die elke aflevering 3x nakijken en een aftelkalender tot de nieuwe aflevering op de wc hebben hangen.quote:Op maandag 11 november 2024 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar honderd likes en 100 reacties op m'n post op Facebook gierover.
Ha ha. Maar wel leuker dan bij VI. Daar krijg je stront over je heen bij de minste kritiek.quote:Op maandag 11 november 2024 17:27 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje een enge Facebook groep, er zitten mensen bij die elke aflevering 3x nakijken en een aftelkalender tot de nieuwe aflevering op de wc hebben hangen.
Heb hem leren kennen toen hij dat liedje ‘Missen zou’ zong. Ik wilde weten wat dat iele stemmetje was, na dat Jordaanse van Thomas Acda en die ingeslikte brommer van Kraantje Pappie.quote:Op zondag 10 november 2024 17:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Origineel
Bekijk deze YouTube-video
Mis je niet veel aan
Rechts X is gisteren ontploft en roept op tot censuur van het programma, na dit liedje.quote:
Precies. 50 jaar geleden was er al Stratenmaker op zee show. We gaan terug naar de jaren 50.quote:Op maandag 11 november 2024 17:40 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Rechts X is gisteren ontploft en roept op tot censuur van het programma, na dit liedje.
Lieverdjes, dat ‘indoctrineren met scheldwoorden’ doen ze onderling al op het schoolplein. En als je kinderen zo neutraal wilt opvoeden, dan moet je ze de eerste achttien jaar van hun leven opsluiten in een reservaat zonder enige keuzemogelijkheid en ze al die tijd in laten koken om een eigen mening te laten vormen. Krijg je een heel interessante samenleving van!
Bron?quote:Op maandag 11 november 2024 17:40 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Rechts X is gisteren ontploft en roept op tot censuur van het programma, na dit liedje....
Ah, niemand met invloed dus..quote:Op maandag 11 november 2024 19:59 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Accounts van FvD-politici op X.
Beweerde ik ook niet. Hooguit een Kamervraag van Thierry Baudet, als de kijkcijfers van Forum Inside tegenvallen.quote:
Goed van je👍🏼 wekker gezet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Niet vergeten dat we VANAVOND EtH hebben. Morgen moet Niels met Sinterklaas de hort op
Ik zat al klaar. Eerst nog ff naar de hoeren op NED3. Massa is Kassa op SBS.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Niet vergeten dat we VANAVOND EtH hebben. Morgen moet Niels met Sinterklaas de hort op
Waarom niet? Die hebben nu een mooi actueel thema.quote:
Omdat de geplande uitzending nu ook niet wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben nu een mooi actueel thema.
Zo te zien gaat Even Tot Hier wel door en gaat Kockelmann daarna weer verderquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:05 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat de geplande uitzending nu ook niet wordt uitgezonden
Jepjep ik zie tquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo te zien gaat Even Tot Hier wel door en gaat Kockelmann daarna weer verder
Dat mag/moet benoemd worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |