Voor de glijbaan had je de alwetende die meedeed in de eindmusical. Maar dat is wel lang geleden, in Corona tijd hebben ze het programma omgegooid en de musicals geschrapt. En toen pas is het programma groot geworden, het was 1 van de weinige humoristische programma's die in 2020-2021 gemaakt werd en het publiek wist te raken. Dit was het Nieuws bijvoorbeeld had daar veel meer moeite mee, daar kregen ze het gemist van publiek niet onder controle.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De machine voor de laatste, haha, eerst hadden ze die glijbaan, toen dit en de volgende keer dus weer wat anders, zo begreep ik het.
De alwetende zal nooit verdwijnen, dat is de rode draad in het programma vanaf seizoen 1, aflevering 1. De vorm is wel enkele keren veranderd (meedoen met de musical, glijbaan, post-it machine, wie weet vergeet ik er nog 1 of meer), maar aan het eind van het programma is er altijd 1 alwetende geweest die een slotactie in gang zette. Het lijkt mij niet dat ze dat concept laten varen.quote:
Nou ja, hij was toch de speciale Alwetende? Dat is dan toch als eerbetoon voor de laatste keer? Zo had ik dat geinterpreteerd... lijkt me volledig terecht!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgende keer beter opletten, Miguel is er gewoon nog bij volgend jaar. Er is nergens iets anders gezegd.
Eh nee, hij was de speciale alwetende omdat hij de machine ging slopen. Bij het "terughalen" van Miguel ging de machine ten onder en was Miguel gewoon weer op zijn plek.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, hij was toch de speciale Alwetende? Dat is dan toch als eerbetoon voor de laatste keer? Zo had ik dat geinterpreteerd... lijkt me volledig terecht!
Inderdaad, alleen de post-it machine verdwijnt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De alwetende zal nooit verdwijnen, dat is de rode draad in het programma vanaf seizoen 1, aflevering 1. De vorm is wel enkele keren veranderd (meedoen met de musical, glijbaan, post-it machine, wie weet vergeet ik er nog 1 of meer), maar aan het eind van het programma is er altijd 1 alwetende geweest die een slotactie in gang zette. Het lijkt mij niet dat ze dat concept laten varen.
Hooguit een paar kleine veranderingen. Ze zullen een beproefd en succesvol format niet al te veel veranderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen de post-it machine verdwijnt.
In deze wel hoor. Anders was het én benoemd in het programma én in de media geweest. Beide is niet het geval. Het is dus een bedenksel van jezelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook jij bent niet al-wetend!We gaan het zien!
Misschien niet alwetend maar wel meerwetendquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook jij bent niet al-wetend!We gaan het zien!
Ja. Schandalig.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef TLC het volgende:
En zo was de nieuwe plaquette in Arnhem ook weg
Te triestquote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef TLC het volgende:
En zo was de nieuwe plaquette in Arnhem ook weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |