abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_211728751
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 12:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Kan leuk zijn. Maar als we dan 1minpunt van gisteren moeten noemen was het de gespeelde en slecht bedachte “verspreking” met de vraag en de beer. Totaal niet grappig.
Die was magnifiek.


Ik snap echt niet dat jij dit überhaupt nog kijkt :') jij zit hier altijd nog twee dagen na te kankeren over hoe slecht en kut het allemaal wel niet is.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_211732258
Dit was wel het hoogtepunt van dit seizoen _O_

pi_211762588
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 19:32 schreef NailQueen het volgende:
Dit was wel het hoogtepunt van dit seizoen _O_

Ik vond die van het kerstdiner toch echt beter :D

Hier zijn gisteravond de onderwerpen Gaza, corona en het schrappen van kolonisten uit de naam van Catan ter sprake gekomen.

Gelukkig een behoorlijk progressieve schoonfamilie dus geen onvoorwaardelijke steun voor Israël, gepaste voorzichtigheid van verkoudenen en het gejammer over 'je mag ook helemaal niks meer zeggen' vrij snel de kop ingedrukt :Y

Benieuwd of we vanavond gaan overleven zonder verhitte discussie :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 26 december 2023 @ 18:12:49 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211762629
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef GereDathan het volgende:
Beste van het seizoen, jammer dat het ook gelijk de laatste was.

Eindelijk weer eens verschillende onderwerpen en vooral niet het constante linkse gejank over Wilders. Eindelijk andere onderwerpen, een verademing wat mij betreft.

Ook met stip het beste liedje van Niels en Jeroen aan de tafel, op alle vlakken raak wat mij betreft. Ironisch genoeg zijn zij wel 1 van de aanjagers van deze discussies aan de tafels in het land, die zelfreflectie ontbrak dan weer.

Wel blij dat het achter de rug is, nog een aflevering met enkel links gehuil had ik niet getrokken. Dan was ik afgehaakt voor volgend jaar. Nu heb ik toch de hoop dat april 2024 het politieke geneuzel achter de rug is en we gewoon weer actuele en diverse onderwerpen op de post-its zullen zien.
Nou, ze hadden vast snikkend in de kussens gelegen om het verlies van jou als kijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 26-12-2023 19:03:45 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211763024
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef GereDathan het volgende:
Beste van het seizoen, jammer dat het ook gelijk de laatste was.

Eindelijk weer eens verschillende onderwerpen en vooral niet het constante linkse gejank over Wilders. Eindelijk andere onderwerpen, een verademing wat mij betreft.

Ook met stip het beste liedje van Niels en Jeroen aan de tafel, op alle vlakken raak wat mij betreft. Ironisch genoeg zijn zij wel 1 van de aanjagers van deze discussies aan de tafels in het land, die zelfreflectie ontbrak dan weer.

Wel blij dat het achter de rug is, nog een aflevering met enkel links gehuil had ik niet getrokken. Dan was ik afgehaakt voor volgend jaar. Nu heb ik toch de hoop dat april 2024 het politieke geneuzel achter de rug is en we gewoon weer actuele en diverse onderwerpen op de post-its zullen zien.
Jammer dat je niet bent afgehaakt, met dat rechtse gejank van je.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_211770689
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 december 2023 18:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, ze hadden vast snikkend in de kussens gelegen om het verlies van jou als kijker.
Denk je? Dat is hartverwarmend.
pi_211960126
Klein schopje. Vanavond komt er een compilatie uit 2023. NPO1 om 21.22 uur :)
  maandag 8 januari 2024 @ 21:28:51 #283
2651 svann
night-hawk
pi_211967326
Compilatie begonnen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_211967693
Dokter Chatbot :D
  maandag 8 januari 2024 @ 21:54:04 #285
2651 svann
night-hawk
pi_211967793
Genieten hoor.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_211967882
De IJskast van Wilders _O_
pi_211968010
Met Mia en Dion moet ik alleen maar hier aan denken _O-
  maandag 8 januari 2024 @ 22:10:47 #288
2651 svann
night-hawk
pi_211968022
Vaaaaaaals....
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_211979091
Een van de leukste programma's van de afgelopen jaren, hier wordt toch iedereen beetje blij van? Nog net niet vals genoeg om te provoceren, maar ietsiepietsie net genoeg. De sfeer deed mij denken aan de ooit zo populaire Spijkermanshow met hun rubriekje. Vrolijke teevee.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 15:11:43 #290
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212004877
Peter Heerschop begaat blunder van de avond in De slimste mens: ‘Dit wordt je ontslag!’

Het valt tijdens de galerij-ronde direct te merken dat Peter Heerschop niet dagelijks op de bank neerploft om televisie te kijken. De studio van het NOS Journaal weet hij nog wel te raden, maar bij de studio van Vandaag Inside lijkt Heerschop al te moeten gissen en ook Heel Holland Bakt en Max Vakantieman lijkt hij ook nog nooit gezien te hebben. Het wordt uiteindelijk écht gênant als een foto van de studio van Even tot hier in beeld komt. ,,Dit is Khalid & Sophie. Niet? Nieuwsuur? Nee, pas.’’

Als het vervolgens de beurt is aan acteur Joes Brauers om de overige studio's te raden en zelfverzekerd benoemd dat het om Even tot hier gaat, valt bij Heerschop het kwartje en staat het schaamrood inmiddels op de kaken. ,,Oh sorry jongens,’’ roept hij met de handen in het haar. ,,Ik schrijf ervoor!’’ kraamt hij het uit, tot grote hilariteit bij alle andere aanwezigen in de studio. Al kreunend kruipt hij vervolgens op de grond om daar te gaan liggen en hard op de vloer te slaan. ,,Ik mis die jongens gewoon.’’

Voor Philip Freriks kan geen enkel excuus dit voorval goedmaken. ,,Dit wordt je ontslag,’’ concludeert hij. ,,Je kunt ook dingen eruit knippen. Kom op zeg,’’ verzucht Heerschop. Dat de makers van het programma geen gehoor hebben gegeven aan het verzoek, moge inmiddels wel duidelijk zijn.

https://www.ad.nl/show/pe(...)je-ontslag~a2c302b7/
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:37:59 #291
2651 svann
night-hawk
pi_212007942
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter Heerschop <knip>
Lijkt wel een artikel uit De Speld.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Trouwste user 2022 zondag 14 januari 2024 @ 12:01:05 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_212025302
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:28 schreef svann het volgende:
Compilatie begonnen.
Net genoten van de herhaling.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212027156
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter Heerschop begaat blunder van de avond in De slimste mens: ‘Dit wordt je ontslag!’

Het valt tijdens de galerij-ronde direct te merken dat Peter Heerschop niet dagelijks op de bank neerploft om televisie te kijken. De studio van het NOS Journaal weet hij nog wel te raden, maar bij de studio van Vandaag Inside lijkt Heerschop al te moeten gissen en ook Heel Holland Bakt en Max Vakantieman lijkt hij ook nog nooit gezien te hebben. Het wordt uiteindelijk écht gênant als een foto van de studio van Even tot hier in beeld komt. ,,Dit is Khalid & Sophie. Niet? Nieuwsuur? Nee, pas.’’

Als het vervolgens de beurt is aan acteur Joes Brauers om de overige studio's te raden en zelfverzekerd benoemd dat het om Even tot hier gaat, valt bij Heerschop het kwartje en staat het schaamrood inmiddels op de kaken. ,,Oh sorry jongens,’’ roept hij met de handen in het haar. ,,Ik schrijf ervoor!’’ kraamt hij het uit, tot grote hilariteit bij alle andere aanwezigen in de studio. Al kreunend kruipt hij vervolgens op de grond om daar te gaan liggen en hard op de vloer te slaan. ,,Ik mis die jongens gewoon.’’

Voor Philip Freriks kan geen enkel excuus dit voorval goedmaken. ,,Dit wordt je ontslag,’’ concludeert hij. ,,Je kunt ook dingen eruit knippen. Kom op zeg,’’ verzucht Heerschop. Dat de makers van het programma geen gehoor hebben gegeven aan het verzoek, moge inmiddels wel duidelijk zijn.

https://www.ad.nl/show/pe(...)je-ontslag~a2c302b7/
Eh, verkeerde topic? :+ of moet ik echt die compilatie gaan terugkijken?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 14 januari 2024 @ 16:35:23 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212028930
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2024 14:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Eh, verkeerde topic? :+ of moet ik echt die compilatie gaan terugkijken?
Die post gaat over Peter Heerschop in De Slimste Mens (aflevering van een paar dagen geleden). Hij is een van de schrijvers van Even tot Hier. Hij moest tijdens het spel raden van welk tv programma hij plaatjes zag en herkende Even tot Hier niet. Toen volgde een hoop lol.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 zondag 14 januari 2024 @ 17:11:24 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_212029344
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die post gaat over Peter Heerschop in De Slimste Mens (aflevering van een paar dagen geleden). Hij is een van de schrijvers van Even tot Hier. Hij moest tijdens het spel raden van welk tv programma hij plaatjes zag en herkende Even tot Hier niet. Toen volgde een hoop lol.
Hij is dan ook het voorbeeld van egocentrisme. Geen idee waar ie niet leuk is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212029484
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die post gaat over Peter Heerschop in De Slimste Mens (aflevering van een paar dagen geleden). Hij is een van de schrijvers van Even tot Hier. Hij moest tijdens het spel raden van welk tv programma hij plaatjes zag en herkende Even tot Hier niet. Toen volgde een hoop lol.
Ah, dank :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')