Rennen André. Tegen een man in een rolstoel.quote:
Die viel mij ook opquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Rennen André. Tegen een man in een rolstoel.
Daarom kijk jij natuurlijk niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is dit hemeltergend slechte televisie.
DAN KIJK JE TOCH NIETquote:
Als ik een programma hemeltergend slecht vind ga ik daar inderdaad niet naar kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DAN KIJK JE TOCH NIET
vind ik altijd zo'n zwakzinnige reactie als je kritiek hebt op een tv programma.
Je kan toch zappen kan ook op de bingo kaart.
Zeg dan op zn minst wat je er zo kut aan vindt. Alleen roepen dat t hemeltergend slecht is, is kritiek waar niemand iets mee kan. Of je dan kijkt, zapt of niet zal me verder echt een worst wezen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DAN KIJK JE TOCH NIET
vind ik altijd zo'n zwakzinnige reactie als je kritiek hebt op een tv programma.
Tsja je komt zelf ook met een oneliner van de bingokaart.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DAN KIJK JE TOCH NIET
Ik heb ook helemaal niet gekeken moet ik bekennen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja je komt zelf ook met een oneliner van de bingokaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |