Volgens mij wordt iedere uitzending op de dag zelf opgenomen...quote:
Ik vind ze juist wéér sterker geworden dit seizoen. Aflevering 1 was een beetje muf, 2 was werkelijk magnifiek, en de rest staat gewoon als een huis.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:14 schreef Paul het volgende:
Ben ik de enige die de uitzendingen laatste tijd iets minder boeiend vinden dan vorige jaren? Vooral de quiz op het einde spoel ik soms gewoon door
Ja, jij ben de enige.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:14 schreef Paul het volgende:
Ben ik de enige die de uitzendingen laatste tijd iets minder boeiend vinden dan vorige jaren?
Sinds wanneer weet jij top van flop te onderscheiden?quote:Op zondag 5 mei 2024 10:14 schreef Paul het volgende:
Ben ik de enige die de uitzendingen laatste tijd iets minder boeiend vinden dan vorige jaren? Vooral de quiz op het einde spoel ik soms gewoon door
Dat patroon is er bijna altijd bij goede programma's, maar volgens mij komt dat vooral doordat de verwachtingen van mensen heel hoog worden door hun herinneringen aan eerdere seizoenen.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:14 schreef Paul het volgende:
Vond ik ook bijzonder storend.quote:
Dan wel zo'n arbo-koptelefoon, een gewone koptelefoon is meer voor kantoortuinruis.quote:Edit 2: doe er dan een noise cancelling koptelefoon bij
Dat zeker.quote:En het belangrijkste: Edit 3 de onleefbaarheid is zo wél aangetoond.
Het aloude probleem van elk programma speelt op, elke keer meer van hetzelfde. Dat is op den duur uitgewerkt. Zoals de laatste post-it, voorspelbaar helpen van iemand die in het begin in beeld komt en zelfde grapjes over Miquel. Vorig jaar de hangende langspeelplaat over de verkiezingen en PVV in het algemeen.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:14 schreef Paul het volgende:
Ja, toen ik net begon met kijken vond ik het echt geweldig, maar ik merk dat ik nu soms zelfs een beetje verveeld benquote:Op zondag 5 mei 2024 10:14 schreef Paul het volgende:
Ik vond het maar matig, had wat het veel grover verdacht gezien het commentaar hier.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond dat van Beatrix juist leuk en ook terechtBeetje minder bekakt lullen kan wel hoor.
HEEL MOOI DIT!quote:Op zondag 12 mei 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer. Hopelijk zijn ze een beetje respectvol tegenover Joost.
Wanneer precies? Welke jaargang heb jij in gedachten?quote:
Ja, sjongejonge, 1974?quote:Op zondag 12 mei 2024 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer precies? Welke jaargang heb jij in gedachten?
Wie ?quote:
Ik zag het al. Is toch eigenlijk een Oostenrijkse ?quote:
Ze kon de tekst niet lezen op het schermquote:
Ik gok op Quincy Promes.quote:
Och wat moet jij het zwaar hebben vandaagquote:Op maandag 13 mei 2024 13:40 schreef GereDathan het volgende:
Laatste 2 afleveringen eindelijk weer op hoog niveau!
Zo zie je maar, als ze al dat repeterende politieke geneuzel weglaten en op de inhoud gaan dat er dan iets moois uit komt. Prima om her en der een politiek persoon te betrekken bij een onderwerp, maar dat is wat anders dan het oeverloze gezever op 1 partij en 1 persoon wat vorig seizoen en begin dit seizoen de boventoon voerde. Hulde!
Het kan een half jaartje zakken.quote:
SPOILER: :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, stel je voor dat je meer dan 1 onderwerp aanboort.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gok op Quincy Promes.
Edit: Oh never mind
Jup. Hij vindt het zelf ook erg leuk zo te zienquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:02 schreef Isane het volgende:
Kijk dit liedje maakt de aflevering al helemaal goed
Wij Drachtsters zijn dan ook ERG voor de Lelylijnquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:18 schreef svann het volgende:
Die jongen heeft dus drie jaar lang die afstand op en neer gereisd?
Bikkel hoor.
Was een brandwacht i.v.m. brandende sigaren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:34 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik moest lachen om de security op de plek waar Jeroen normaal de werknemer omver duwde
Ik las net op FB dat het geweldig was. Zo zelf maar eens de herhaling kijken.quote:
En dat voor een studie als bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:18 schreef svann het volgende:
Die jongen heeft dus drie jaar lang die afstand op en neer gereisd?
Bikkel hoor.
Waarom?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Och wat moet jij het zwaar hebben vandaag
Nee toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Was een brandwacht i.v.m. brandende sigaren.
Marco Schuitmaker was leuk.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net op FB dat het geweldig was. Zo zelf maar eens de herhaling kijken.
quote:Waarom?
Op maandag 13 mei 2024 13:40 schreef GereDathan het volgende:Of vond je het langdurig doorgaan op de formatie en met name Plasterk nu geen probleem?quote:![]()
Zo zie je maar, als ze al dat repeterende politieke geneuzel weglaten en op de inhoud gaan dat er dan iets moois uit komt. Prima om her en der een politiek persoon te betrekken bij een onderwerp, maar dat is wat anders dan het oeverloze gezever op 1 partij en 1 persoon wat vorig seizoen en begin dit seizoen de boventoon voerde. Hulde!
Heel de uitzending was weer geweldig. Nu veel te lang pauze.quote:
Wij gaan op 29 juni naar ze in Carré in Amsterdam.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 2 weken ga ik naar deze heren in het Chassé Theater in Breda.
Ik een dag later!quote:Op zondag 19 mei 2024 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan op 29 juni naar ze in Carré in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |