Ja die vrouw van Ronde kan niet zingen dus vreemd is dat nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Het lied moet ook maar net passen op het nieuws wat gaande is. J'aime la vlie paste perfect en zo zijn er meerdere een schot in de roos geweest. Maar er zijn ook versies geweest waar het niet helemaal lekker klinkt. Zoals deze met Rondé
Bekijk deze YouTube-video
Jezus wat een irritante stem. Soort influencer toontje heeft ze.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die vrouw van Ronde kan niet zingen dus vreemd is dat niet
Wie heet er dan ook (Aant Jelle) Soepboer.quote:
Wie is er Aant Jelle?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie heet er dan ook (Aant Jelle) Soepboer.
Valt nog mee..zijn grootmoeder heette Stoephoerquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie heet er dan ook (Aant Jelle) Soepboer.
Stoephoer Soepboer?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt nog mee..zijn grootmoeder heette Stoephoer
Ik ook niet, maar wel geniaal liedjequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ugh Miss Montreal vind ik helemaal niets
Ze is nog wel helemaal strak daar beneden..quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ugh Miss Montreal vind ik helemaal niets
Ik denk dat hij zo one hundred and eighty gaat roepenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in de rol van Frits Barend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |