abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213604308
Ook al is Covid voor velen van ons voorbij, toch lijkt er een vraag te zijn naar een BNW topic over Covid. Deze mogelijkheid moet er dan ook zijn om te praten over hoe wij de afgelopen jaren ervaren hebben.

Lockdowns, afstand houden, mondkapjes, vaccinaties. En schijnbaar is Covid nog niet weg aangezien er weer varianten opduiken die mensen ziek maken.

Laten we dit topic hiervoor gebruiken, en laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties. Maar laten we het hebben over Covid de afgelopen jaren en Covid nu :)

Dus Covid24 is hier in dit topic :)

[ Bericht 24% gewijzigd door QAnonn op 18-05-2024 12:55:24 ]
pi_213604605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef QAnonn het volgende:

[..]
https://www.weforum.org/organizations/apple/

niet van jou verwacht.
Oh, ik ben in 1998 al van Windows afgestapt, vanwege de praktijken van Microsoft.
pi_213604751
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, ik ben in 1998 al van Windows afgestapt, vanwege de praktijken van Microsoft.
Bijzonder dat je daar wel kritisch op bent maar de huidige praktijken van Gates niet.
pi_213604784
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Bijzonder dat je daar wel kritisch op bent maar de huidige praktijken van Gates niet.
Meteen weer een kat -O-
pi_213605321
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Meteen weer een kat -O-
Nou nee, ik vind het oprecht bijzonder. Nogal wat mensen zijn niet op de hoogte vd dubieuze Microsoft/Gates praktijken uit het verleden. Jij wel en sowieso lijk je best goed op de hoogte over wat er wereldwijd zoal scheef gegroeid zit. Dus ik sta er van te kijken dat je dan geen vraagtekens zet bij Gates huidige imago als filantropische weldoener. En ook bijzonder dat je het meteen weer als een aanval opvat.
pi_213605336
quote:

[..]
Meteen weer een kat -O-
Is toch geen kat?
Gewoon een constatering.
Kan je toch normaal uitleggen waarom je wel tegen Microsoft bent en niet tegen het huidige beleid.
Niemand hier zit op 1 lijn met een ander.
pi_213605348
Ik krijg zelf ook vaak zat commentaar omdat ik niet in chemtrails geloof :P
pi_213605475
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:05 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Is toch geen kat?
Gewoon een constatering.
Kan je toch normaal uitleggen waarom je wel tegen Microsoft bent en niet tegen het huidige beleid.
Niemand hier zit op 1 lijn met een ander.
Nou, je doet bij voorbaat de veronderstelling dat mijn mening ten aanzien van Gates is veranderd.
En roept mij vervolgens ter verantwoording.
pi_213605748
Stel je niet zo aan man.
Zet anders gewoon een TR.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, je doet bij voorbaat de veronderstelling dat mijn mening ten aanzien van Gates is veranderd.
En roept mij vervolgens ter verantwoording.
pi_213605756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:15 schreef Candymannetje het volgende:
Stel je niet zo aan man.
[..]

Ik gun de moderator een dagje mooi weer.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 18:48:49 #11
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213608643
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
quote:

[..]
Meteen weer een kat -O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:15 schreef Candymannetje het volgende:
Stel je niet zo aan man.
[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik gun de moderator een dagje mooi weer.
Fuck dat mooie weer :) Ik ben avondmens...

En Wantie doet ook nu gewoon zijn best en geeft een normale reactie. Val hem dan ook gewoon niet aan. Dat is nergens voor nodig. Zo komen we juist in die vicieuze cirkel van sneren en katten op elkaar en dat is niet nodig als iedereen normaal op elkaar in gaat.

Wantie zegt dat ie ergens vanaf is gestapt, dan is het niet nodig dat te betrekken op zijn post verleden over andere zaken. Dan zou je kunnen vragen waarom hij dat gedaan heeft.
Lach met een schone bips
  zaterdag 18 mei 2024 @ 19:12:41 #12
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213608881
Man man man, ik ben met de dag onpartijdiger aan worden, misschien moeten mods een nieuwe naam hebben zoals de VAR in voetbal :)
Lach met een schone bips
pi_213612018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Man man man, ik ben met de dag onpartijdiger aan worden, misschien moeten mods een nieuwe naam hebben zoals de VAR in voetbal :)
Je doet het iig een stuk leuker en vriendelijker dan de mod van het corona forum destijds 😅
pi_213612674
twitter
pi_213612725
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 01:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Textbook voorbeeld van antivax propaganda.

https://www.nbcnews.com/t(...)r-mcdonald-rcna72952
pi_213612806
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 01:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Textbook voorbeeld van antivax propaganda.

https://www.nbcnews.com/t(...)r-mcdonald-rcna72952
Nee het kwam door climate change.
pi_213613655
twitter
pi_213614091
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 01:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Nee het kwam door climate change.
Iemand valt flauw, en het enige dat je kunt bedenken is dat het door het vaccin komt?
pi_213614264
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 09:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand valt flauw, en het enige dat je kunt bedenken is dat het door het vaccin komt?
Het is nogal fnuikend wanneer iemand staat op te scheppen over alle prikken die ze gehaald heeft, hoe geweldig ze zich nog steeds voelt en een paar seconden later in elkaar stort.
pi_213614667
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 09:55 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het is nogal fnuikend wanneer iemand staat op te scheppen over alle prikken die ze gehaald heeft, hoe geweldig ze zich nog steeds voelt en een paar seconden later in elkaar stort.
Ja het moment is priceless.
Maar vervolgens wordt het gebruikt voor antivax propaganda.
pi_213615237
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 10:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja het moment is priceless.
Maar vervolgens wordt het gebruikt voor antivax propaganda.
Omdat het niet een op zichzelf staand incident is vermoed ik. Ik zou het dan ook geen antivax propaganda willen noemen.
pi_213615520
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 11:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Omdat het niet een op zichzelf staand incident is vermoed ik. Ik zou het dan ook geen antivax propaganda willen noemen.
Tja, lees het artikel.
pi_213615634
Al die tv zenders zijn zwaar afhankelijk van big pharma geld, denk je serieus dat ze kritisch zullen zijn?
pi_213615721
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 12:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, lees het artikel.
Al lang gedaan. De debunks van Reuters en FactCheck maken niet zoveel indruk op me. Iets met vax propaganda enzo. ;)
pi_213615777
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 12:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Al lang gedaan. De debunks van Reuters en FactCheck maken niet zoveel indruk op me. Iets met vax propaganda enzo. ;)
Ja, precies.
Het komt je beter uit dat ze neerstort door het vaccin, dan dat ze gewoon flauw valt.
pi_213616034
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 12:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Het komt je beter uit dat ze neerstort door het vaccin, dan dat ze gewoon flauw valt.
Meteen weer een kat.

Nee die bronnen maken gewoon niet zoveel indruk op BNW. En dat weet je ook wel.
pi_213616186
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 12:57 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Meteen weer een kat.

Nee die bronnen maken gewoon niet zoveel indruk op BNW. En dat weet je ook wel.
gevestigde media werd het eerder nog genoemd door jou.
pi_213616284
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 13:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
gevestigde media werd het eerder nog genoemd door jou.
Een term die jij vorige keer nogal hoog opvatte. Waarom begin je daar nu weer over, ben je weer uit op een trolfestijn? Ik laat het hier bij.
pi_213616502
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 13:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Een term die jij vorige keer nogal hoog opvatte. Waarom begin je daar nu weer over, ben je weer uit op een trolfestijn? Ik laat het hier bij.
Tja, jij wuift het artikel waarin de dame zelf haar verhaal doet en hoe ze is gebruikt voor de video 'sudden death' weg omdat het main stream media is, terwijl je tijd geleden zelf met dergelijke bronnen kwam en de herkomst ervan benadrukt.
pi_213619890
https://gezondverstand.eu(...)achtspoging-van-who/

quote:
Een van de doelen van de ongekozen supranationale organisatie de WHO is om de directeur-generaal ervan het recht te geven om wereldwijd noodsituaties op het gebied van gezondheid af te kondigen. Ze wil daarnaast het bestuur gaan voeren over alle mondiale gezondheidssystemen en ons meerdere keren per jaar injecteren met allerlei stoffen waarvan de ervaring heeft geleerd dat ze gevaarlijk kunnen zijn. De propaganda-woordkunstenaars van de WHO proberen met een wirwar aan afkortingen en voor de leek onbegrijpelijke aanhangsels het publiek te verwarren en te misleiden. Er wordt veelal in het geheim onderhandeld en de werkelijke stand van zaken blijft nog steeds onduidelijk. Het is bijv. niet helder welke landen hebben aangegeven niet akkoord te zullen gaan met de nieuwe verdragen.

Als gevolg van de wereldwijde verontwaardiging zijn de IHR aanzienlijk aangepast. Een van de grootste veranderingen is dat de aanbevelingen van de WHO niet bindend zullen zijn. In artikel 13A.1 stond initieel dat de lidstaten de verplichting zouden hebben de richtlijnen van de WHO te volgen. De tekst dat de organisatie de leidende en coördinerende autoriteit voor internationale volksgezondheid wil zijn, is geschrapt. Daarnaast was in eerste instantie de formulering van de amendementen – die de waardigheid, mensenrechten en fundamentele vrijheden van mensen erkent – doorgehaald, maar dit is weer ongedaan gemaakt. Eveneens zou louter de mogelijkheid van een noodsituatie al voldoende zijn om de dictatoriale bevoegdheden van de WHO in gang te zetten; ook dit onderdeel is zodanig aangepast dat er nu van een werkelijke noodsituatie sprake moet zijn. Verder zal de WHO geen formele zeggenschap meer hebben om ‘misinformatie’ te censureren. Duidelijk is geworden dat de WHO niet heeft voldaan aan het tijdig voorleggen van de nieuwe IHR. Dit had tenminste vier maanden geleden moeten gebeuren. Dat dit niet het geval was, is in strijd met artikel 55 van de IHR.

De protesten komen deels uit onverwachte hoek. In Japan waren in april jl. tienduizenden mensen op de been om te demonsteren tegen de machtsgreep van de WHO. Prof. Chikatsu Hayashi hield een toespraak waarin hij opriep weerstand te bieden aan “de naderende schaduw van het mondiale totalitarisme”. Hij omschreef het treffend als “het tegenhouden van een derde atoombom met onze handen”. Daarnaast heeft emeritus hoogleraar Masayasu Inoue van de Osaka Universiteit een video uitgebracht die viraal ging. Hij zei dat de pandemie door de WHO als een vals voorwendsel is gebruikt om ‘vaccinatie’ van alle volkeren in de wereld te stimuleren. Bovendien verklaarde hij dat het frauduleuze gebruik van experimentele gentherapie op gezonde mensen als een extreme schending van de mensenrechten moet worden gezien. De WHO heeft in een ultieme poging tot een tegenreactie voorgesteld om in mei 2024 een onvoltooid document te laten tekenen en hiermee in te stemmen, zodat de details in de ‘verre’ toekomst uitgewerkt kunnen worden. Indien de lidstaten niet akkoord gaan, mogen ze ook niet meer meeonderhandelen, zo zegt de WHO. De organisatie wil hiermee feitelijk een blanco cheque, en creëert een krankzinnige onderhandelingstruc.
  zondag 19 mei 2024 @ 17:45:04 #31
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620134
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 23:37 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Je doet het iig een stuk leuker en vriendelijker dan de mod van het corona forum destijds 😅
Nou zo zou ik het niet zeggen, die periode is denk ik 1 van de moeilijkste periodes geweest om te modden. Dat kun je niet vergelijken met nu. Zeker omdat er toen echt kut users aan het zeiken waren op alles en iedereen, ik was daar vrij actief in :)
Lach met een schone bips
pi_213620681
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 17:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou zo zou ik het niet zeggen, die periode is denk ik 1 van de moeilijkste periodes geweest om te modden. Dat kun je niet vergelijken met nu. Zeker omdat er toen echt kut users aan het zeiken waren op alles en iedereen, ik was daar vrij actief in :)
En toch ervaarde ik die mod als zeer onvriendelijk en eenzijdig en tikkeltje arrogant.
  zondag 19 mei 2024 @ 18:49:37 #33
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620704
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
En toch ervaarde ik die mod als zeer onvriendelijk en eenzijdig.
Mag ook :) Maar wilde alleen aangeven dat die periode serieus heel hectisch was in BNW en we zijn allemaal maar mensen. En ik was toen ook echt een kutzak, bij ieder relletje was ik wel bij betrokken toen.
Lach met een schone bips
pi_213620911
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mag ook :) Maar wilde alleen aangeven dat die periode serieus heel hectisch was in BNW en we zijn allemaal maar mensen. En ik was toen ook echt een kutzak, bij ieder relletje was ik wel bij betrokken toen.
Volgens mij was dat toen geen BNW maar COR.
Maar toe maar.. 🤪
  zondag 19 mei 2024 @ 19:12:20 #35
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620916
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:10 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Volgens mij was dat toen geen BNW maar COR.
Maar toe maar.. 🤪
Heb jij wel weer gelijk in..
Lach met een schone bips
pi_213621966
https://www.mdpi.com/2409-9279/7/3/41

Honderden keren teveel DNA aangetroffen in Pfizer-mRNA-vaccins.

In een peer reviewed publicatie in het wetenschappelijke tijdschrift Methods & Protocols rapporteren Duitse wetenschappers de hoeveelheden onbedoelde verontreining in Pfizer-mRNA-coronavaccins.

Deze blijken verrassend hoog, variërend van 3600 tot 5340 nanogram per dosis. Dit is ruim boven de volgens de EMA toegestane hoeveelheid van 10 nanogram per dosis.
  zondag 19 mei 2024 @ 21:19:04 #37
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213622169
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:59 schreef Bananenbennie het volgende:

Honderden keren teveel DNA aangetroffen in Pfizer-mRNA-vaccins.

In een peer reviewed publicatie in het wetenschappelijke tijdschrift Methods & Protocols rapporteren Duitse wetenschappers de hoeveelheden onbedoelde verontreining in Pfizer-mRNA-coronavaccins.

Deze blijken verrassend hoog, variërend van 3600 tot 5340 nanogram per dosis. Dit is ruim boven de volgens de EMA toegestane hoeveelheid van 10 nanogram per dosis.
Ok, place your bets iedereen voor iemand weer met een ander artikel komt om het te proberen te debunken. Degene die het er het dichtst bij zit krijgt van mij een fok basic abbo cadeau :D

Bedoel dus, gok het aantal minuten. En debunkers mogen niet meespelen lekker puh

[ Bericht 1% gewijzigd door loveyoulongtime op 19-05-2024 21:25:47 ]
Lach met een schone bips
  zondag 19 mei 2024 @ 21:27:06 #38
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213622271
Ik ga zelf voor 20 minuten vanaf nu.
Lach met een schone bips
  zondag 19 mei 2024 @ 21:49:16 #39
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213622526
Ik ben iig al af....
Lach met een schone bips
pi_213622777
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bedoel dus, gok het aantal minuten. En debunkers mogen niet meespelen lekker puh

Mag ik ook gokken wanneer mijn kloonaccount met een debunk komt om een abbo voor mijn main te winnen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 19 mei 2024 @ 22:12:29 #41
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213622809
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mag ik ook gokken wanneer mijn kloonaccount met een debunk komt om een abbo voor mijn main te winnen?
Nope :) Wel leuk geprobeerd :D
Lach met een schone bips
pi_213623696
Nog even een (vertaalde) quote uit het peer reviewed artikel:

quote:
Verder moet ook worden rekening gehouden met het feit dat DNA-onzuiverheden in Comirnaty® blijkbaar worden geïntegreerd in de lipiden nanodeeltjes en daardoor rechtstreeks in de cellen van een gevaccineerde persoon worden getransporteerd, net zoals het mRNA-actieve bestanddeel. Wat dit betekent voor de veiligheidsrisico's, met name de mogelijke integratie van dit DNA in het menselijk genoom, dat wil zeggen, het risico van insertie-mutagenese, zou een secundaire focus moeten zijn van de benodigde discussie, die veel verder moet gaan dan wat jaren geleden overwogen had kunnen worden vóór de zo onverwachte introductie van mRNA-geneesmiddelen op de wereldmarkt.
Tja tis me wat.
pi_213623746
De Duitse staatszender MDR besteedde hier eerder al aandacht aan. Filmpje met Nederlandse ondertiteling waarin het goed wordt uitgelegd:

https://artsencollectief.(...)ing-in-mrna-vaccins/
pi_213625271
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ok, place your bets iedereen voor iemand weer met een ander artikel komt om het te proberen te debunken. Degene die het er het dichtst bij zit krijgt van mij een fok basic abbo cadeau :D

Tja, heeft geen zin he?
Dat hebben we gemerkt in de discussie over de bloedslierten.
Elk tegengeluid wordt onmiddellijk neergesabeld, en uiteindelijk wordt het onderwerp gedropt.

Wat dna betreft: dna is eng.
Mensen zijn bang voor dna.
En daar wordt handige gebruik van gemaakt. Bijvoorbeeld door het vaccin hardnekkig gentherapie te noemen.
En nu dus door te stellen dat het vaccin dna bevat dat je cellen binnen dringt via de lipide vetbolletjes.

Doodeng natuurlijk.

En dat terwijl we 24/7 te maken hebben met lichaamsvreemd DNA dat we binnen krijgen via ons voedsel en micro organismen die op en in ons lichaam leven..

Veranderen we daardoor in Spiderman?

Nope.

Hier een korte uitleg daarover waarvan ik nu al weet dat die van tafel wordt geveegd.

pi_213625765
Ok volgens deze man is er idd sprake van DNA verontreiniging maar is het in zulke kleine mate dat het geen kwaad kan. Dat het in sommige batches om bijv. 5340 nanogram per dosis gaat ipv de toegestane 10 nanogram gaat ie maar even aan voorbij.

Verder stelt hij dat we dagelijks met vreemd DNA in aanraking komen en dat ons lichaam dat allemaal afbreekt en dat er niks aan de hand is. Het zou niet in onze cellen terecht kunnen komen. Bijzondere uitspraak, want mRNA kan dat wel dankzij de lipiden nanodeeltjes waarin het verpakt zit. Maar DNA verpakt in deze zelfde lipiden nanodeeltjes kan dat opeens niet? Alsof onze cellen dat onderscheid maken, dan zouden ze mRNA ook niet moeten verwerken. Dit is gewoon iets wat hij negeert. En hij gaat ook nog eens volledig voorbij aan de veiligheidsrisico's die hierbij komen kijken, met name de mogelijke integratie van dit DNA in het menselijk genoom wat weer voor allerlei nare ziektes kan zorgen.

Maar als je graag gerustgesteld wilt worden is het fijn dat er artsen zoals hij zijn.
pi_213625826
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:31 schreef Bananenbennie het volgende:
Ok volgens deze man is er idd sprake van DNA verontreiniging maar is het in zulke kleine mate dat het geen kwaad kan. Dat het in sommige batches om bijv. 5340 nanogram per dosis gaat ipv de toegestane 10 nanogram gaat ie maar even aan voorbij.

Verder stelt hij dat we dagelijks met vreemd DNA in aanraking komen en dat ons lichaam dat allemaal afbreekt en dat er niks aan de hand is. Het zou niet in onze cellen terecht kunnen komen. Bijzondere uitspraak, want mRNA kan dat wel dankzij de lipiden nanodeeltjes waarin het verpakt zit. Maar DNA verpakt in deze zelfde lipiden nanodeeltjes kan dat opeens niet? Alsof onze cellen dat onderscheid maken, dan zouden ze mRNA ook niet moeten verwerken. Dit is gewoon iets wat hij heel makkelijk van tafel veegt. En hij gaat ook nog eens volledig voorbij aan de veiligheidsrisico's die hierbij komen kijken, met name de mogelijke integratie van dit DNA in het menselijk genoom wat weer voor allerlei nare ziektes kan zorgen.

Maar als je graag gerustgesteld wilt worden is het fijn dat er artsen zoals hij zijn.
Nee dat zegt hij niet.
Hij zegt dat als lichaamsvreemd DNA in een cel komt, deze mechanismen heeft om het dna op te ruimen, daarnaast kan het dna niet gemakkelijk in de celkern komen. En lukt dat wel, dan is het dna zelf niet in staat om de cel-dna op te knippen en zichzelf er aan toe te voegen.

Kortom, het vaccin moet koste wat het kost als levensgevaarlijk worden beschouwd, en dit is de laatste hypothese die dat zou moeten bewijzen.
Over een paar maanden komt er wel weer een nieuwe....

Hoe zat het ook alweer met die bloedslierten?
De mRNA zelf?
De spikes?
Nanodeeltjes?
Magnetisme?
Etc etc.
pi_213625852
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
En lukt dat wel, dan is het dna zelf niet in staat om de cel-dna op te knippen en zichzelf er aan toe te voegen.

En dat opknippen hoeft ook niet meer want er zijn juist DNA fragmenten in de vervuilde batches aangetroffen.
pi_213625873
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:42 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En dat opknippen hoeft ook niet meer want er zijn juist DNA fragmenten in de vervuilde batches aangetroffen.
Opknippen van de cel-dna om de fragmenten toe te voegen.
pi_213625885
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Opknippen van de cel-dna om de fragmenten toe te voegen.
Die instructies leveren het mRNA wel af.
pi_213625899
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:47 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die instructies leveren het mRNA wel af.
Nope, maar leuk geprobeerd.
pi_213625990
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, maar leuk geprobeerd.
Daarom pleit men in de senaat ook om te checken of het menselijk genoom van gevaccineerden is veranderd.

pi_213626004
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 11:05 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Daarom pleit men in de senaat ook om te checken of het menselijk genoom van gevaccineerden is veranderd.

Tja de MP van enkele weken terug laat zien dat politici ook gekkies kunnen zijn.

Bovendien is de video die ik plaatste een reactie op jouw video.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wantie op 20-05-2024 11:48:30 ]
pi_213626543
quote:

[..]

Dat is wel een goeie.
Aangezien mRNA vaccinaties nog nooit op deze schaal zijn gebruikt.
Kunnen ze gelijk zien of hun experiment geslaagd is.
pi_213626924
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 12:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat is wel een goeie.
Aangezien mRNA vaccinaties nog nooit op deze schaal zijn gebruikt.
Kunnen ze gelijk zien of hun experiment geslaagd is.
Waarin geslaagd?
pi_213626948
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarin geslaagd?
Mensen die het BNW gedachtegoed omarmen weten wat ik bedoel.
pi_213627301
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 13:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Mensen die het BNW gedachtegoed omarmen weten wat ik bedoel.
Toch vreemd dat je het niet wilt uitspreken.
pi_213628455
Past hier wel

pi_213628514
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 13:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch vreemd dat je het niet wilt uitspreken.
Je probeert gewoon weer een reactie uit te lokken om het topic te laten ontsporen.
Maar ik ga daar niet aan mee doen.
Ik gun onze mod wat rust.
  maandag 20 mei 2024 @ 16:37:37 #59
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213628841
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 16:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je probeert gewoon weer een reactie uit te lokken om het topic te laten ontsporen.
Haha dank je, maar je hoeft met mij geen rekening te houden hoor :) er zijn nog meer mods.
Lach met een schone bips
pi_213628854
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 16:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze kunnen gelijk zien of hun experiment geslaagd is.

Welk experiment?
Het antwoord daarop wordt niet gegeven, want dan ontspoort het topic?

Dat zegt eigenlijk al genoeg.
pi_213629488
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 16:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha dank je, maar je hoeft met mij geen rekening te houden hoor :) er zijn nog meer mods.
Maar jij bent de beste :)
  maandag 20 mei 2024 @ 18:18:20 #62
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213629758
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 17:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Oehweee, complimenten altijd goed *O* En hoewel ik het in dit geval 100% met je eens ben zullen er nog steeds onwetenden zijn die een andere mening toegedaan zijn. Hoe fout die ook is O-)
Lach met een schone bips
pi_213629868
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 09:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, heeft geen zin he?
Dat hebben we gemerkt in de discussie over de bloedslierten.
Elk tegengeluid wordt onmiddellijk neergesabeld, en uiteindelijk wordt het onderwerp gedropt.

Wat dna betreft: dna is eng.
Mensen zijn bang voor dna.
En daar wordt handige gebruik van gemaakt. Bijvoorbeeld door het vaccin hardnekkig gentherapie te noemen.
En nu dus door te stellen dat het vaccin dna bevat dat je cellen binnen dringt via de lipide vetbolletjes.

Doodeng natuurlijk.

En dat terwijl we 24/7 te maken hebben met lichaamsvreemd DNA dat we binnen krijgen via ons voedsel en micro organismen die op en in ons lichaam leven..

Veranderen we daardoor in Spiderman?

Nope.

Hier een korte uitleg daarover waarvan ik nu al weet dat die van tafel wordt geveegd.

Volgens mij is de primaire conclusie van het onderzoek dat er niet correct is gemeten op DNA sporen en dat er daardoor in werklijkheid tot 500 keer de toegestane aantal DNA sporen voor konden komen in de vaccins. Om dit in de toekomst te voorkomen worden andere meetmethoden en meetmomenten voorgesteld zodat aan de gestelde eisen kan worden voldaan.

Er wordt niet geconcludeerd dat deze overschrijving medische gevolgen heeft.
pi_213629953
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 17:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En hij krijgt er voor betaald 😉
pi_213630012
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:37 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Door Putin.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 20 mei 2024 @ 18:42:23 #66
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213630018
quote:

[..]
Ja, maar is dan ook weer geen echt directeurssalaris hoor. Ik kan er 2x per jaar van op vakantie, de Porsche kan er benzine van krijgen. Maar veel meer dan dat is het ook niet.
Lach met een schone bips
  maandag 20 mei 2024 @ 18:42:46 #67
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213630024
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:41 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Door Putin.
Al betaalde sinterklaas het.
Lach met een schone bips
pi_213630529
quote:

[..]

Die was erg lachwekkend.

Hij is trouwens later er op terug gekomen.
pi_213630566
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En die belasting op de zorg is bewust hoog gehouden.
Er waren mogelijkheden om op te schalen maar volgens Gommers heeft het personeel dan niks meer te doen en vervelen ze zich dood.
Nee, dat was niet zo, dat was een misinterpertatie van wat hij bedoelde.
Zorg kon niet verder opgeschaald worden, omdat het personeel er niet meer was en uitgeput was van de vorige golven.
pi_213631225
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:30 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Die was erg lachwekkend.

Hij is trouwens later er op terug gekomen.
Het feit dat je dit lachwekkend noemt zegt vooral iets over jou.

En waar precies is hij op teruggekomen en waar is dat terug te vinden? Die peer reviewed studies zijn iig niet teruggetrokken.
pi_213631337
quote:

[..]
Ik gun het hem :)
Wil niet met hem ruilen
pi_213631366
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:33 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Nee, dat was niet zo, dat was een misinterpertatie van wat hij bedoelde.
Zorg kon niet verder opgeschaald worden, omdat het personeel er niet meer was en uitgeput was van de vorige golven.
Zorg kon wel verder opgeschaald worden, meerdere opties aangedragen.
Maar men wilde niet omdat ze de angst er in wilde houden.
  maandag 20 mei 2024 @ 21:02:27 #73
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213631632
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vond die Gommers in het begin nog wel realistisch over komen, maar die zal ook wel dikke tik op de vingers gehad hebben en wat moois beloofd hebben gekregen omdat ie ook ineens 360 graden draaide.
Lach met een schone bips
  maandag 20 mei 2024 @ 21:06:03 #74
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213631692
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik gun het hem :)
Wil niet met hem ruilen
Snap ik, ik wil ook niet met mij ruilen. Wel bijna vakantie :)
Lach met een schone bips
pi_213631735
quote:

[..]
Waarom is de zorg angstaanjagend?

Even los van dat opschalen bij een exponentieel toenemend virus niets oplost...
pi_213631749
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Klopt.

quote:
En waar precies is hij op teruggekomen en waar is dat terug te vinden? Die peer reviewed studies zijn iig niet teruggetrokken.
Die zijn inmiddels uitgelegd in deze discussie.
pi_213631767
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Snap ik, ik wil ook niet met mij ruilen. Wel bijna vakantie :)
Waar ga je heen?
  maandag 20 mei 2024 @ 21:16:40 #78
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213631802
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waar ga je heen?
En je klikt ook gewoon eerst op TR :D Deze heb ik dan maar weggehaald...

Maatje van me gaat trouwen in Thailand en ik plak er een vakantie'tje aan vast.
Lach met een schone bips
pi_213632199
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:11 schreef Wantie het volgende:
Die zijn inmiddels uitgelegd in deze discussie.
Ik vond het nogal uh.. lachwekkend.
pi_213632257
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:48 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik vond het nogal uh.. lachwekkend.
Dat is het ook, al die angstzaaierij over dat dna.

Maar zou het experiment wèl geslaagd zijn?
Meer informatie daarover laat BNW ontploffen.
  maandag 20 mei 2024 @ 22:39:18 #81
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213632591
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is het ook, al die angstzaaierij over dat dna.

Maar zou het experiment wèl geslaagd zijn?
Meer informatie daarover laat BNW ontploffen.
Angstzaaierij erover? Laten we nog steeds wel wezen dat het nog nooit op zo'n grote wijze toegepast is Wantie.. De resultaten zullen dan ook pas over jaren echt beschikbaar worden wat dit met een menselijk lichaam heeft gedaan.

En misschien niks, maar in het slechtste geval wel. En dan? Ik begrijp daarom ook gewoon niet dat je constant iedere claim of ook maar een gedachte van iemand die erover twijfelt af te doen als onzin. Het maakt mij verder ook totaal niet uit hoe jij erin staat eerlijk gezegd, nou is jouw mening wel redelijk bekend hier. Maar laat ook eens een mening vrij aan een ander om er even buiten te blijven en die meningen hun beloop te laten voor je er weer met gestrekt been in gaat. Misschien zou dat zelfs het topic ook ten goede komen dat mensen een poosje hun info kunnen delen zonder steeds op jou in te moeten gaan.
Lach met een schone bips
pi_213632605
twitter
pi_213632613
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Angstzaaierij erover? Laten we nog steeds wel wezen dat het nog nooit op zo'n grote wijze toegepast is Wantie.. De resultaten zullen dan ook pas over jaren echt beschikbaar worden wat dit met een menselijk lichaam heeft gedaan.

En misschien niks, maar in het slechtste geval wel. En dan? Ik begrijp daarom ook gewoon niet dat je constant iedere claim of ook maar een gedachte van iemand die erover twijfelt af te doen als onzin. Het maakt mij verder ook totaal niet uit hoe jij erin staat eerlijk gezegd, nou is jouw mening wel redelijk bekend hier. Maar laat ook eens een mening vrij aan een ander om er even buiten te blijven en die meningen hun beloop te laten voor je er weer met gestrekt been in gaat. Misschien zou dat zelfs het topic ook ten goede komen dat mensen een poosje hun info kunnen delen zonder steeds op jou in te moeten gaan.
Yup, angstzaaierij, door gebruik te maken van de onwetendheid over dit onderwerp.
Nu dus dat er dna in je cellen komt en die dan je eigen dna sloopt, waardoor je allerlei enge ziektes krijgt.
Even los van het experiment waarover niemand openlijk wil spreken.

Terwijl het gewoon niet mogelijk is dat een stukje dna in je lichaamscellen op eigen houtje toegang krijgen tot de celkern, en daar zichzelf aan je dna toevoegen
pi_213632696
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, angstzaaierij, door gebruik te maken van de onwetendheid over dit onderwerp.
Nu dus dat er dna in je cellen komt en die dan je eigen dna sloopt, waardoor je allerlei enge ziektes krijgt.

Terwijl het gewoon niet mogelijk is dat een stukje dna in je lichaamscellen op eigen houtje toegang krijgen tot de celkern, en daar zichzelf aan je dna toevoegen
Kleine kanttekening.

* bijna niet mogelijk (virtually impossible) zegt de expert uit het filmpje dat jij plaatste. Dus niet geheel onmogelijk.

Ik ben geen bioloog dus ik zou het niet weten.
  maandag 20 mei 2024 @ 22:55:58 #85
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213632700
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Beste Wantie, dat is wat jij haalt uit de medische wetenschap die op dit moment door iedere MSM overgenomen kan worden. En over een jaar kan dat heel anders zijn, daarom vraag ik je al meerdere keren je niet als een profeet van de huidige informatie op te treden. Je verneukt er serieus echt een topic mee. En ik denk serieus dat het niet eens je bedoeling is. Maar we zitten hier in BNW, die ruimte moet er dus zijn voor alternatieve gedachten en denkwijzen over dit hele gedoe. Maar de manier waarop jij steeds post lokt steeds weer reactie op reactie uit zonder dat er een discussie ontstaat. En ja jij bent hiermee gewoon echt een boel mensen aan het weg jagen, je slaat topics kapot.

Een heel eerlijke vraag, is dat jouw bedoeling omdat jij persoonlijk BNW gewoon een kut sub forum vind? Of jij eigenlijk denkt dat mensen geen andere mening mogen hebben dan jij en wat jij uit media haalt? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb het op alle mogelijke manieren met jou geprobeerd hier in BNW. We zijn in discussie geweest, ik heb aangegeven soms op een andere manier proberen te posten om geen reacties uit te lokken. Ben ook zelf tegen jou ingegaan in de hoop dat je misschien zou inzien dat BNW net wat anders werkt dan andere sub fora. Niks werkt. En ik doe deze post juist openbaar omdat ik wel van mening ben dat iedereen dit mag lezen. Als jij dit anders ziet mag je een TR plaatsen :)
Lach met een schone bips
pi_213633464
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Kleine kanttekening.

* bijna niet mogelijk (virtually impossible) zegt de expert uit het filmpje dat jij plaatste. Dus niet geheel onmogelijk.

Ik ben geen bioloog dus ik zou het niet weten.
Ja klopt, hij verbeterd zichzelf.
Je kunt iets nooit 100% uitsluiten.
pi_213633755
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Beste Wantie, dat is wat jij haalt uit de medische wetenschap die op dit moment door iedere MSM overgenomen kan worden. En over een jaar kan dat heel anders zijn, daarom vraag ik je al meerdere keren je niet als een profeet van de huidige informatie op te treden. Je verneukt er serieus echt een topic mee. En ik denk serieus dat het niet eens je bedoeling is. Maar we zitten hier in BNW, die ruimte moet er dus zijn voor alternatieve gedachten en denkwijzen over dit hele gedoe. Maar de manier waarop jij steeds post lokt steeds weer reactie op reactie uit zonder dat er een discussie ontstaat. En ja jij bent hiermee gewoon echt een boel mensen aan het weg jagen, je slaat topics kapot.

Een heel eerlijke vraag, is dat jouw bedoeling omdat jij persoonlijk BNW gewoon een kut sub forum vind? Of jij eigenlijk denkt dat mensen geen andere mening mogen hebben dan jij en wat jij uit media haalt? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb het op alle mogelijke manieren met jou geprobeerd hier in BNW. We zijn in discussie geweest, ik heb aangegeven soms op een andere manier proberen te posten om geen reacties uit te lokken. Ben ook zelf tegen jou ingegaan in de hoop dat je misschien zou inzien dat BNW net wat anders werkt dan andere sub fora. Niks werkt. En ik doe deze post juist openbaar omdat ik wel van mening ben dat iedereen dit mag lezen. Als jij dit anders ziet mag je een TR plaatsen :)
Dat mensen uberhaupt nog op hem ingaan sta ik van te kijken.
pi_213634249
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar de manier waarop jij steeds post lokt steeds weer reactie op reactie uit zonder dat er een discussie ontstaat. En ja jij bent hiermee gewoon echt een boel mensen aan het weg jagen, je slaat topics kapot.

QFT
:{
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_213634354
_O-
pi_213635862
WHO-verdrag smokkelt Bill Gates-plan voor ‘zorgleger’ naar binnen

In de laatste versie van het conceptpandemieverdrag van de WHO is voor het eerst sprake van een ‘global health emergency workforce’ – een internationaal corps van ‘gezondheidswerkers’ dat kan worden ingezet voor ‘het bestrijden van pandemieën’. Laat dit nu net het voorstel zijn dat Bill Gates, vaccinmagnaat en de grootste particuliere geldschieter van de WHO, vorig jaar heeft voorgesteld. Hij schreef toen in een opiniestuk in de New York Times dat er een internationaal ‘zorgleger’ moet komen om ‘bedreigingen’ het hoofd te bieden. “Dit lijkt erg op de brandweer van Bill Gates”, bevestigt dr. David Bell, ex-WHO-arts die de ontwikkelingen rond het pandemieverdrag kritisch volgt.

https://deanderekrant.nl/(...)ar-binnen-2024-05-19

Let wel, dit krantje wordt gemaakt door complotdenkers. Ze schijnen volgens ingewijden zelfs een dansleraar als viroloog aan te dragen, al is het echte bewijs daarvoor nooit aangeleverd.
pi_213636474
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 12:27 schreef Bananenbennie het volgende:
WHO-verdrag smokkelt Bill Gates-plan voor ‘zorgleger’ naar binnen

In de laatste versie van het conceptpandemieverdrag van de WHO is voor het eerst sprake van een ‘global health emergency workforce’ – een internationaal corps van ‘gezondheidswerkers’ dat kan worden ingezet voor ‘het bestrijden van pandemieën’. Laat dit nu net het voorstel zijn dat Bill Gates, vaccinmagnaat en de grootste particuliere geldschieter van de WHO, vorig jaar heeft voorgesteld. Hij schreef toen in een opiniestuk in de New York Times dat er een internationaal ‘zorgleger’ moet komen om ‘bedreigingen’ het hoofd te bieden. “Dit lijkt erg op de brandweer van Bill Gates”, bevestigt dr. David Bell, ex-WHO-arts die de ontwikkelingen rond het pandemieverdrag kritisch volgt.

https://deanderekrant.nl/(...)ar-binnen-2024-05-19

Let wel, dit krantje wordt gemaakt door complotdenkers. Ze schijnen volgens ingewijden zelfs een dansleraar als viroloog aan te dragen, al is het echte bewijs daarvoor nooit aangeleverd.
Echt opvallend hoe de globalistische elite via de verenigde naties en NGO's zo veel macht naar zich toe trekken.
En zogenaamd alles voor onze gezondheid en veiligheid.
pi_213638950
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Omdat ik nog wel wist, dat dit eigenlijk onzin was, grote mond, weinig feiten?

quote:
zijn hele betoog was....
twitter

Ging dit niet onderzoek niet over DNA verontreinig? Dat is namelijk ondertussen ook wel redelijk ontkracht.
pi_213638980
quote:

[..]
Welke opties waren dit dan precies?

quote:
Leuke mening, maar het persoon was er niet en opschalen is een utopie.
En hoeveel wil je opschalen? met een verdubbeling van iedere 10-14 dagen, ga je een hoop zorg nodig hebben.
Verdubbeling van de capaciteit, zou 2 weken uitstel geven, nog afgezien dat het niet haalbaar is.
pi_213639087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:26 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Welke opties waren dit dan precies?
[..]
Leuke mening, maar het persoon was er niet en opschalen is een utopie.
En hoeveel wil je opschalen? met een verdubbeling van iedere 10-14 dagen, ga je een hoop zorg nodig hebben.
Verdubbeling van de capaciteit, zou 2 weken uitstel geven, nog afgezien dat het niet haalbaar is.
Onder andere hebben gepensioneerden aangeboden om te helpen.
Er was een boot beschikbaar met personeel en defensie kon nog helpen.
pi_213639172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
[..]
zijn hele betoog was....
[ x ]

Ging dit niet onderzoek niet over DNA verontreinig? Dat is namelijk ondertussen ook wel redelijk ontkracht.
Waar het hier om ging - dat hij onderzoek wil naar het menselijk genoom van gevaccineerden - heeft hij niet ingetrokken. Hij probeert gewoon de paniek wat te temperen. Door te stellen dat hij er vertrouwen in heeft dat toekomstige batches geen DNA vervuiling meer zullen bevatten. Het zou me niet verbazen als Big Pharma hem "instructies" heeft gegeven hiervoor.

En nee DNA vervuiling is niet ontkracht, het is wereldwijd in vele batches aangetroffen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bananenbennie op 21-05-2024 18:54:37 ]
pi_213639489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het probleem is dat enkele weken later het aantal ziekenhuisopnames weer is verdubbeld.
Daarom ging Duitsland bijvoorbeeld ook op slot, ondanks grotere capaciteit.
pi_213639495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:43 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waar het hier om ging - dat hij onderzoek wil naar het menselijk genoom van gevaccineerden - heeft hij niet ingetrokken. Hij probeert gewoon de paniek wat te temperen. Door te stellen dat hij er vertrouwen in heeft dat toekomstige batches geen DNA vervuiling meer zullen bevatten. Het zou me niet verbazen als Big Pharma hem "instructies" heeft gegeven hiervoor.

En nee DNA vervuiling is niet ontkracht, het is wereldwijd in vele batches aangetroffen.
Maar is dat een probleem die vervuiling.
pi_213639540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
[..]
zijn hele betoog was....
[ x ]

Nou nee dat is dus niet ontkracht en blijkt dus wel waar te zijn. Dit recente onderzoek uit Duitsland bevestigd dat nog eens. Er wordt meer dan toegestaan dna verontreiniging gevonden in de vaccins.

De vraag is wat het effect is daarvan. MSM en huidige wetenschap zegt kan geen kwaad. BNW zegt misschien kan het wel kwaad.

Volgens mij is dat waar we staan nu.
pi_213639577
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het probleem is dat enkele weken later het aantal ziekenhuisopnames weer is verdubbeld.
Daarom ging Duitsland bijvoorbeeld ook op slot, ondanks grotere capaciteit.
Wat wil je daar mee zeggen?
pi_213639683
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar is dat een probleem die vervuiling.
In de reportage op de Duitse televisie (MDR) die ik eerder al postte hebben ze dit voorgelegd aan een aantal wetenschappers. Die daar verschillend op reageerden, sommigen noemden het alarmerend, maar daar is dus geen concensus over. Erg goed dat ze die verschillende perspectieven aan het woord lieten, zoals dat ook hoort in de wetenschap.

Nogmaals de link voor degenen die het interesseren: https://artsencollectief.(...)ing-in-mrna-vaccins/ (Nederlands ondertiteld dus prima te volgen)
pi_213639749
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:21 schreef Sjemmert het volgende:
MSM en huidige wetenschap zegt kan geen kwaad. BNW zegt misschien kan het wel kwaad.

Niet alleen BNW zegt dat, ook diverse wetenschappers. En Duitse publieke tv valt ook onder MSM :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Bananenbennie op 21-05-2024 19:50:47 ]
pi_213640141
Maar als MSM het zegt is het toch juist niet waar?

Even los van dat internet de eigenlijke msm is.
Conscience do cost.
pi_213640350
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:09 schreef ems. het volgende:
Maar als MSM het zegt is het toch juist niet waar?
Beetje zwartwit geredeneerd dit. De MSM is vooral enorm eenzijdig qua berichtgeving. Maar het wordt steeds lastiger bepaalde informatie nog langer onder de pet te houden.
pi_213641454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:23 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat wil je daar mee zeggen?
Dat opschalen van de zorg om op die manier maatregelen vooruit te schuiven averechts werkt.
pi_213641505
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat opschalen van de zorg om op die manier maatregelen vooruit te schuiven averechts werkt.
Waarom werkt het averechts. Bij niet opschalen hadden ze nog eerder in lockdown gemoeten. En lockdowns zijn op vele vlakken zeer schadelijk. Veel schadelijker dan het virus, dit is aangetoond. Je redenatie klopt niet.
pi_213641687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 21:59 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom werkt het averechts. Bij niet opschalen hadden ze nog eerder in lockdown gemoeten. En lockdowns zijn op vele vlakken zeer schadelijk. Veel schadelijker dan het virus, dit is aangetoond. Je redenatie klopt niet.
Stel, je hebt 1000 bedden.
Exponentiële groei
1,2,4,8,16,32,64,128,etc.
Op het moment dat je bij 1000 bent, is de volgende stap 2.000
Dan 4.000, 8.000, 16.000, etc.
Als je max bij 2.000 bedden ligt, loop je het risico op 2.000 bedden te weinig als je niet op tijd ingrijpt.
Ligt je max bij 4.000 bedden, dan loop je het risico dat je er 4.000 te weinig hebt als je niet op tijd ingrijpt.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 22:29:39 #107
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213641808
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 22:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Exponentiële groei
Als je max bij 2.000 bedden ligt, loop je het risico op 2.000 bedden te weinig als je niet op tijd ingrijpt.
Ligt je max bij 4.000 bedden, dan loop je het risico dat je er 4.000 te weinig hebt als je niet op tijd ingrijpt.
Ja of anderen waren alweer beter of dood dat kan ook, maar dan waren die bedden weer vrij voor hoever ze nodig zouden zijn. Het is nog steeds geen ebola geweest.
Lach met een schone bips
pi_213641872
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 22:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Exponentiële groei
Dat hele exponentiele gevaar was er alleen in modellen. Verder zijn er in zowel Duitsland en Nederland onderzoeken geweest die aantonen dat de maatregelen destructiever waren dan de gevolgen van het virus. Overheden wisten hier vooraf van maar hebben het toch doorgezet. Je loopt dus hopeloos achter. Is zelfs in de MSM geweest. Voortaan beter je huiswerk doen voordat je iets post.

https://www.parool.nl/ned(...)e-lockdown~b8f9bffb/

quote:
Ministerie van Economische Zaken verzette zich tegen ‘intelligente’ lockdown

Vanwege de hoge kosten werd vorig jaar vanuit het ministerie van Economische Zaken verzet gevoerd tegen de ‘intelligente’ lockdown, blijkt uit via een WOB-verzoek verkregen documenten. ‘Gezondheid van ouderen mag geen onbetwistbare prioriteit toebedeeld krijgen.’

Bas Soetenhorst 22 juni 2021, 17:12
Is de lockdown een veel te bot middel (geweest) in de coronacrisis? De discussie hierover dateert uit het voorjaar van 2020, aan het begin van de ‘intelligente’ lockdown, en werd aangezwengeld door hoogleraar Ira Helsloot. Hij waarschuwde dat de maatschappij op termijn een enorme prijs zou betalen voor wat in zijn ogen een paniekreactie was.

Helsloot leek geen voet aan de grond te krijgen in politiek Den Haag. Maar uit met een beroep op de Wet openbaarheid van bestuur (WOB) vrijgegeven documenten blijkt nu dat hij op het ministerie van Economische Zaken medestanders had.

Lastige maar noodzakelijke afwegingen
Het WOB-verzoek komt van de Haarlemse ingenieur, interimmanager en docent bij opleidingsinstituut NCOI Jan van der Zanden (66), die de coronamaatregelen extreem vindt en veronderstelde dat Economische Zaken de impact van de lockdown heeft berekend. Dat klopt: een paar dagen vóór Ruttes persconferentie lag er een notitie van de directie Algemene Economische Politiek. Conclusie: de maatschappelijke en economische kosten zijn ‘buitenproportioneel hoog’.

In de kosten-batenanalyse van Economische Zaken zijn de voorziene opbrengsten van een lockdown van een jaar 8 miljard euro, door het voorkomen van 25.000 doden. Dat valt in het niet bij de berekende economische schade (40 miljard) en gezondheidsschade voor niet-coronapatiënten (25 miljard). Alleen al de gezondheidsschade werd dus ruim drie keer zo hoog ingeschat als de gezondheidswinst.

Om hieruit te concluderen dat ‘deze kosten buitenproportioneel hoog zijn, hoeft geen afweging tussen economie en gezondheid te worden gemaakt’, aldus de notitie. ‘De indirecte schade aan de Nederlandse volksgezondheid lijkt namelijk al zo zwaar, dat deze de directe gezondheidswinst overschaduwt.’

‘Kosteneffectiviteit moet meewegen bij keuzen voor het op- en afschalen van maatregelen,’ schreven de auteurs, en ‘een eenzijdige focus op sterftecijfers [moet] worden voorkomen’. Het kabinet zou ‘lastige maar noodzakelijke afwegingen moeten maken’ tussen enerzijds mensenlevens en anderzijds zaken als werkgelegenheid, onderwijs en reguliere zorg. ‘Gezondheid van ouderen mag geen onbetwistbare prioriteit toebedeeld krijgen.’

‘Voortzetten lockdown niet houdbaar’
In een iets eerdere versie – van 27 maart 2020 – pakte de kosten-batenafweging nog slechter uit voor het coronabeleid; daarin waren de gezondheidsbaten zes keer zo laag als de gezondheidsschade en bedroeg de economische schade 100 miljard. In de latere versie werden de negatieve effecten ruwweg gehalveerd omdat de economie ook zonder lockdown hard geraakt zou worden en vanwege nieuwe CPB-cijfers.

De conclusie bleef hetzelfde: ‘simpele voortzetting van de huidige situatie [is] niet houdbaar’. Het voorgestelde alternatief: zorg- en testcapaciteit uitbreiden ‘om de samenleving weer op gang te helpen’ en ‘wijdverbreid’ testen, zodat ‘besmettelijke Nederlanders gericht kunnen worden geïsoleerd en Nederlanders die immuniteit hebben opgebouwd weer aan het werk kunnen’.

Druk op de zorg
Veel invloed op het coronabeleid heeft de kosten-batenanalyse niet gehad. De druk op de zorg is en was leidend. Ook voor Eric Wiebes, destijds minister van Economische Zaken. Hij wil niet reageren op vragen van deze krant over de kosten-batenanalyse. Volgens ingewijden wogen voor hem de kille cijfers niet op tegen een doemscenario waarbij een 60-plusser met corona door gebrek aan bedden niet terecht zou kunnen op de ic en buiten het ziekenhuis zou komen te overlijden. Dat zou de samenleving niet accepteren, veronderstelde de minister.

Wel was de kosten-batenanalyse, waarvan Wiebes alleen de eerste versie onder ogen kreeg, voor hem een extra aansporing te zoeken naar mogelijkheden om de economie veilig in gang te zetten. Daarbij botste hij geregeld met Rutte en minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge, voor wie adviezen van het Outbreak Management Team (OMT) leidend waren. Wiebes wilde het virus bedwingen én de economie zo min mogelijk raken.

Maar Economische Zaken had niet het voortouw in de coronacrisis. Bij een presentatie voor de beroepsvereniging van economen in het late voorjaar van 2020, ook door Jan van der Zanden verkregen met zijn WOB-verzoek, constateerde een ambtenaar dat ‘de klassieke economische departementen’ van Financiën, Sociale Zaken en Economische Zaken niet betrokken waren bij het sluiten van horeca en scholen. ‘Dit heeft de besluitvorming zeker beïnvloed’ en ‘er mede aan bijgedragen dat er in hoog tempo stevige maatregelen zijn genomen met grote gevolgen voor de economie en de overheidsfinanciën’.

‘In de eerste weken is er onder meer door de premier vaak gezegd dat volksgezondheid voorop staat. Dit maakt economen onwennig,’ onder meer ‘omdat wij graag denken in termen van kosten en baten.’

Hoeveel is een mensenleven waard?
Hoeveel is een mensenleven waard? Beleidsmakers stellen die ogenschijnlijk cynische vraag om de schaarse financiële middelen zo effectief mogelijk te verdelen. Hiervoor gebruiken economen als rekeneenheid zogenoemde qaly’s: quality-adjusted life years. Daarmee kunnen zorgkosten voor een patiënt en de gevolgen van een ingreep voor diens kwaliteit van leven worden berekend en levensverlengende maatregelen met elkaar worden vergeleken.

In de berekening van Economische Zaken is een aanname dat een lockdown van een jaar 25.000 sterfgevallen (zo’n 100.000 verloren levensjaren) voorkomt. De overheid hanteert ‘een zachte bovengrens’ van 80.000 euro per gewonnen levensjaar. De gezondheidsbaten komen dan op 8 miljard (100.000 x 80.000 euro). Daar staat een economische krimp tegenover van 40 miljard, het stilvallen van de reguliere zorg (minus 20 miljard) en minus 5 miljard door ‘psychosociale gevolgen’ van de lockdown (zoals meer suïcidepogingen, angststoornissen en eenzaamheid). Dat is nog los van de hogere staatsschuld.

Het RIVM becijfert de kosten voor uitgestelde zorg in de eerste lockdown op 34.000 tot 50.000 minder gezonde levensjaren. Met die van de tweede lockdown, het steunpakket van de overheid (80 miljard) en een economische krimp van 3,8 procent in 2020 benaderen de daadwerkelijke kosten de analyse van Economische Zaken. In het Economisch Statistisch Bulletin stelden onderzoekers eind vorig jaar ook dat de kosten van de lockdown veel hoger zijn dan de baten, mede doordat vooral 80-plussers – met een beperkt aantal gezonde levensjaren voor zich – overlijden aan corona.
pi_213642993
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 22:36 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat hele exponentiele gevaar was er alleen in modellen. Verder zijn er in zowel Duitsland en Nederland onderzoeken geweest die aantonen dat de maatregelen destructiever waren dan de gevolgen van het virus. Overheden wisten hier vooraf van maar hebben het toch doorgezet. Je loopt dus hopeloos achter. Is zelfs in de MSM geweest. Voortaan beter je huiswerk doen voordat je iets post.

https://www.parool.nl/ned(...)e-lockdown~b8f9bffb/
[..]

Ook in dat artikel wordt gebruik gemaakt van modellen.
Er wordt een verwachting geschetst wat de schade is van een lockdown.
Dat een lockdown schadelijke effecten heeft staat verder ook niet ter discussie.
De prangende vraag was echter, hoeveel is een mensenleven waard?

Er wordt heel gemakkelijk gedacht over het opschalen van de zorg, maar nogmaals, bij een exponentieel toenemend virus is dat geen oplossing.
Dat dit virus exponentieel toeneemt blijkt niet alleen uit modellen, maar ook uit de cijfers. En uiteraard groeit dat niet oneindig door.
pi_213643503
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar ik heb die link helemaal niet gelegd, dat maak jij er van.
pi_213644624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 07:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar ik heb die link helemaal niet gelegd, dat maak jij er van.
Wellicht begreep ik je verkeerd, maar volgens mij ging het over het opschalen van de zorgcapaciteit.
pi_213644956
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 05:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook in dat artikel wordt gebruik gemaakt van modellen.
Er wordt een verwachting geschetst wat de schade is van een lockdown.
Dat een lockdown schadelijke effecten heeft staat verder ook niet ter discussie.
De prangende vraag was echter, hoeveel is een mensenleven waard?

Er wordt heel gemakkelijk gedacht over het opschalen van de zorg, maar nogmaals, bij een exponentieel toenemend virus is dat geen oplossing.
Dat dit virus exponentieel toeneemt blijkt niet alleen uit modellen, maar ook uit de cijfers. En uiteraard groeit dat niet oneindig door.
Met dit verschil dat die Qaly modellen ook zijn uitgekomen, recent onderzoek Duitsland heeft dit ook aangetoond. En dat de Duitse overheid hier op voorhand van wist en het toch heeft doorgezet. Is allemaal in het nieuws geweest. Dezelfde situatie als in Nederland dus.

Terwijl exponentiële toename er helemaal niet was in gebieden zonder maatregelen, verschillende staten in de VS hebben dit aan het begin van de plandemie al laten zien. Nu nog over exponentiële groei beginnen is echt zo 2020. Dit is 4 jaar geleden al debunked.
pi_213645785
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wellicht begreep ik je verkeerd, maar volgens mij ging het over het opschalen van de zorgcapaciteit.
Klopt, over de maatregelen heb ik het niet gehad.
pi_213651098
Ik zei het al eerder, het wordt steeds lastiger bepaalde informatie onder de pet te houden.

twitter
  woensdag 22 mei 2024 @ 20:10:48 #115
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213651141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, over de maatregelen heb ik het niet gehad.
Bitchen over de maatregelen omdat die in mijn ogen onnodig waren is inderdaad meer mijn guilty pleasure :)
Lach met een schone bips
pi_213651431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:06 schreef Bananenbennie het volgende:
Ik zei het al eerder, het wordt steeds lastiger bepaalde informatie onder de pet te houden.

[ x ]
THE WORLD IS NOT BEING RUN BY HUMAN BEINGS

Weten we dat ook weer.
pi_213651573
Ook interessant dit. Een farmaceutisch bedrijf, dat ook vaccins produceert, vermeldt duidelijk dat één van de nadelen van virale vector based (mRNA) vaccins de “mogelijke genomische integratie van vreemd DNA” is. Simpel gezegd: viraal genetisch materiaal kan integreren met het genetisch materiaal van de gastheer zelf, jouw eigen DNA.

bron: https://www.sinobiologica(...)ike-protein-overview
pi_213651605
pi_213652582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:42 schreef Bananenbennie het volgende:
Ook interessant dit. Een farmaceutisch bedrijf, dat ook vaccins produceert, vermeldt duidelijk dat één van de nadelen van virale vector based (mRNA) vaccins de “mogelijke genomische integratie van vreemd DNA” is. Simpel gezegd: viraal genetisch materiaal kan integreren met het genetisch materiaal van de gastheer zelf, jouw eigen DNA.

[ afbeelding ]

bron: https://www.sinobiologica(...)ike-protein-overview
Vector based zijn volgens mij DNA vaccins, geen mRNA vaccins.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Virale-vectorvaccin
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:07:29 #120
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213652775
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ow kut ik las het verkeerd.
Lach met een schone bips
pi_213652817
Ok we hebben nu genoeg aanwijzingen om rekening te houden met verandering van het menselijk genoom (de volledige genetische samenstelling van het menselijk organisme). Wat voor gevolgen kan dit hebben behalve ernstige lichamelijke aandoeningen? Dit laatste is al de nodige aandacht aan besteed op BNW.

Een ander zorg van deze DNA verandering bij sommigen zijn onze rechten als mens. Heeft het invloed op je mensenrechten als je genoom niet meer gezien wordt als 100% menselijk maar je in feite transhumaan bent? Voor we die vraag goed kunnen behandelen moeten we eerst naar patentering en genoctrooien kijken.

Genetisch materiaal dat in de natuur voorkomt kan niet worden gepatenteerd. DNA dat in een laboratorium is gemanipuleerd, komt echt wel in aanmerking voor patentering omdat DNA-sequenties die door mensen zijn veranderd, niet in de natuur voorkomen. Dit noemt men ook wel complementair DNA. Complimentair DNA (cDNA) wordt geproduceerd uit genetische mRNA- sequenties in cellen, die integreren met cellulair DNA ; het genetische genoom van de cel.

Dit is in 2012 vastgelegd in de Supreme Court Of The United States, Association For Molecular Pathology Et Al.
V. Myriad Genetics, Inc.

Bron: https://web.archive.org/w(...)2pdf/12-398_1b7d.pdf

Een genoctrooi zijn de exclusieve rechten op een specifieke genetische sequentie die door een overheid worden gegeven aan het individu of bedrijf dat beweert dat gensegment als eerste te hebben geïdentificeerd. Genoctrooien hebben er vaak toe geleid dat bedrijven “het exclusieve eigendom” hebben van genetische tests voor gepatenteerde genen. Maar wat als het gepatenteerde virale mRNA-genetische sequentievaccin van Big Pharma nu wordt samengevoegd met ons eigen DNA?

Mocht het mRNA-vaccin nu zijn virale genoom in jouw DNA opnemen, dan wordt je “besmette” DNA nu dus beschouwd als een biologisch patent van de farmaceutische onderneming die jou van het vaccin heeft voorzien. Betekent dit dat iedereen die het vaccin heeft gehad nu technisch eigendom is en zal worden gedefinieerd als ‘transhumaan’ of ‘transgeen’? En hebben ‘transgene’ individuen als zodanig rechten volgens de wet?

De VN heeft “Mensen” al gedefinieerd als zij die een “menselijk genoom” hebben en dus “mensenrechten” waardig zijn.

bron: https://www.unesco.org/en(...)ome-and-human-rights

De vraag is dus, wat heeft dit voor gevolgen voor gevaccineerden wiens genoom door belangrijke organisaties als de VN niet meer gezien wordt als menselijk?

Kortom, kan op deze manier de gevolgen van de mRNA-prikken gebruikt worden om gevaccineerden te patenteren als transhumaan en zo hun mensenrechten af te pakken?
pi_213652885
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, AstraZeneca en de Johnson & Johnson waren DNA vaccins lees ik op die wiki. Genoeg mensen hebben die gekregen en die lopen dus - volgens dat farmabedrijf - de kans op verandering van hun genoom.
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:16:44 #123
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213652889
Even wel heel iets anders, ik sprak laatst iemand die echt nog meer tegen de vaccinaties was dan ik. Ik koos het uiteraard voor mezelf om het niet te doen gezien mijn vroege aanraking met die verkoudheid... Wat mij verbaasde in het gesprek is dat als hij een ongeluk zou krijgen en dringend bloed nodig zou hebben hij liever dood zou gaan dan gevaccineerd bloed toegediend zou krijgen.

Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, zouden jullie gevaccineerd bloed weigeren als je dat zou redden en je genoeg bij kennis bent om er op een IC over in discussie te gaan?

Ik denk dat ik serieus op zo'n moment gewoon zou zeggen, sluit de zooi maar aan en juice me up with that blood. Puur hypothetisch dus.
Lach met een schone bips
pi_213653049
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk dat ik serieus op zo'n moment gewoon zou zeggen, sluit de zooi maar aan en juice me up with that blood. Puur hypothetisch dus.
Ik niet.

Sowieso hoef ik niet iemand anders DNA in me te hebben. Ik zou ook nooit een donor orgaan willen. DNA functioneert als een soort antenne, allerlei eigenschappen van de donor ga je overnemen. Is allemaal goed gedocumenteerd. In het werk van cardioloog Pim Van Lommel bijvoorbeeld, hij heeft vele patiënten hierover geinterviewd. Zijn docu en boek "Eindeloos Bewustzijn" beschrijven dit.
pi_213653063
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
Even wel heel iets anders, ik sprak laatst iemand die echt nog meer tegen de vaccinaties was dan ik. Ik koos het uiteraard voor mezelf om het niet te doen gezien mijn vroege aanraking met die verkoudheid... Wat mij verbaasde in het gesprek is dat als hij een ongeluk zou krijgen en dringend bloed nodig zou hebben hij liever dood zou gaan dan gevaccineerd bloed toegediend zou krijgen.

Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, zouden jullie gevaccineerd bloed weigeren als je dat zou redden en je genoeg bij kennis bent om er op een IC over in discussie te gaan?

Ik zou daar geen problemen mee hebben.
Als corona echt een levensbedreigend virus voor mij zou zijn geweest had ik ook wel mee willen doen met die experimentele gentherapie.
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:37:11 #126
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:34 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik niet.

Sowieso hoef ik niet iemand anders DNA in me te hebben. Ik zou ook nooit een donor orgaan willen. DNA functioneert als een soort antenne, allerlei eigenschappen van de donor ga je overnemen. Is allemaal goed gedocumenteerd. In het werk van cardioloog Pim Van Lommel bijvoorbeeld. Zijn docu en boek "Eindeloos Bewustzijn" beschrijven dit.
Kijk en dat is ook jouw keuze en goed recht maat, ik denk dan meer in de richting van geef me nog wat extra tijd en als ik daarna de pijp uit ga dan prima maar heb nog wel even kunnen leven.
Lach met een schone bips
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:38:08 #127
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653094
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:36 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben.
Als corona echt een levensbedreigend virus voor mij zou zijn geweest had ik ook wel mee willen doen met die experimentele gentherapie.
Dat is eigenlijk precies hoe ik daar ook in sta :)
Lach met een schone bips
pi_213653102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kijk en dat is ook jouw keuze en goed recht maat, ik denk dan meer in de richting van geef me nog wat extra tijd en als ik daarna de pijp uit ga dan prima maar heb nog wel even kunnen leven.
Als mijn tijd hier is gekomen dan is ie gekomen en accepteer ik dat. Ik hoef dat niet kunstmatig op te rekken.
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:41:18 #129
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653124
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Als mijn tijd hier is gekomen dan is ie gekomen en accepteer ik dat. Ik hoef dat niet kunstmatig op te rekken.
Weet je, ik zie een bloedtransfusie niet als kunstmatig oprekken. Een ijzeren long daarentegen, of zonder aan andere apparatuur te liggen sterven zie ik wel als oprekken als er geen verbetering mogelijk is. Ik wil geen kasplantje zijn alleen om maar langer te leven en niks te kunnen.

Maar als zo'n bloedtransfusie mij extra tijd op een leuke tijd om te leven zou geven, ik zou het direct doen.
Lach met een schone bips
pi_213653134
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weet je, ik zie een bloedtransfusie niet als kunstmatig oprekken. Een ijzeren long daarentegen, of zonder aan andere apparatuur te liggen sterven zie ik wel als oprekken als er geen verbetering mogelijk is. Ik wil geen kasplantje zijn alleen om maar langer te leven en niks te kunnen.

Maar als zo'n bloedtransfusie mij extra tijd op een leuke tijd om te leven zou geven, ik zou het direct doen.
Wij staan daar anders in en dat is ook prima. Ik respecteer jouw keuze hoor en ik kan hem ook goed volgen. :)
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:45:40 #131
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653153
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:42 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wij staan daar anders in en dat is ook prima. Ik respecteer jouw keuze hoor en ik kan hem ook goed volgen. :)
Goffedomme en das maar goed ook dat we elkaar respecteren. Anders stuur ik @Candymannetje op je af voor een goed pak slaag. #BNWknokploeg

Ik vind het ook prima hoor dat jij er zo in staat, maar ik zou op zo'n moment zoiets hebben van fok it. Doe maar en ik neem het er nog een poos van zo lang ik heb (niet zeggende dat ik uiteindelijk kapot zou gaan aan gevaccineerd bloed voor daar weer iedereen over valt) :)
Lach met een schone bips
pi_213653187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

(niet zeggende dat ik uiteindelijk kapot zou gaan aan gevaccineerd bloed voor daar weer iedereen over valt) :)
Je menselijk genoom verandert alleen maar joh :9
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:51:42 #133
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653190
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:42 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik vraag het me gewoon af, ik ben wat dat betreft best pragmatisch en denk "hey, ik heb best een fijn leven" nog wat langer zou ook best fijn zijn.
Lach met een schone bips
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:53:35 #134
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Maakt dat wat uit op een moment dat je anders dood zou zijn? Dat is wel een dingetje, ik denk in doodsnood dat je sowieso op overleving modus gaat en je alles aangrijpt. Dat denk ik dan.
Lach met een schone bips
pi_213653248
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maakt dat wat uit op een moment dat je anders dood zou zijn? Dat is wel een dingetje, ik denk in doodsnood dat je sowieso op overleving modus gaat en je alles aangrijpt. Dat denk ik dan.
Hangt er ook van af hoe je tegen leven en dood aankijkt. Wij kijken daar verschillend naar en dan handel je ook anders. Maar een zeker instinct om te willen overleven zit in ons allemaal ja. In noodsituaties zullen we allemaal vechten vermoed ik.
  woensdag 22 mei 2024 @ 23:08:52 #136
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653296
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:59 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hangt er ook van af hoe je tegen leven en dood aankijkt. Wij kijken daar verschillend naar en dan handel je ook anders. Maar een zeker instinct om te willen overleven zit in ons allemaal ja. In noodsituaties zullen we allemaal vechten vermoed ik.
Ik kijk er niet heel veel anders tegenaan dan jij hoor, dood is gewoon dood en dat bekomt ons allemaal. Maar als ik door een gevaccineerd bloed als transfusie langer kan leven? Ja uiteraard, ben ik bang voor de dood? Nee, maar ik maak er geen halszaak van om geen transfusie te krijgen. Maar goed dat deed ik met de vaccinaties an sich ook al niet, ik moest die zooi gewoon niet.

Jouw keuze is ook helder, en dikke prima ^O^ En hoop dat anderen ook hun mening hierover geven. Vind het eigenlijk wel een interessante twist aan dit hele gedoe. En ja, ik zal echt niemand veroordelen op hun keuzes, want dat is niet aan mij. Dat is voor iedereen voor zichzelf :)
Lach met een schone bips
pi_213653344
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik kijk er niet heel veel anders tegenaan dan jij hoor, dood is gewoon dood en dat bekomt ons allemaal.
Dood is niet gewoon dood voor mij. Ik heb daar veel onderzoek naar gedaan (NDE's en OBE's) en ik verwacht dat alleen ons lichaam sterft, ons bewustzijn niet. Maar het leven hier op deze gekke planeet is dan voorbij ja. Een beetje offtopic ja maar so what :)
  woensdag 22 mei 2024 @ 23:18:33 #138
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dood is niet gewoon dood voor mij. Ik heb daar veel onderzoek naar gedaan (NDE's en OBE's) en ik verwacht dat alleen ons lichaam sterft, ons bewustzijn niet. Maar het leven hier op deze gekke planeet is dan voorbij ja. Een beetje offtopic ja maar so what :)
Kom naar TRU :) Wil ik best op ingaan hoor :) En ik geloof ook dat je energie niet stopt.
Lach met een schone bips
  woensdag 22 mei 2024 @ 23:19:22 #139
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het lichaam en je wezenlijke en je plezier hier stopt wel :)
Lach met een schone bips
pi_213653416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het lichaam en je lijf en je plezier hier stopt wel :)
En alle pijn en ellende ook ;) :P. Nee de energie en nieuwsgierigheid winnen het bij mij meestal ook hoor.

Het leven is sowieso iets heel fascinerends, het heeft zoveel facetten. En ons bewustzijn zal zich steeds verder verruimen, voor degenen die er voor openstaan. We doen dat allemaal in ons eigen tempo. De aarde is een soort school voor de ziel om dualiteit te kunnen ervaren en zo te groeien. En ik heb ook nog veel te doen en leren op vele vlakken.
  woensdag 22 mei 2024 @ 23:28:12 #141
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653427
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:25 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En alle pijn en ellende ook ;) :P. Nee de energie en nieuwsgierigheid winnen het bij mij meestal ook hoor.

Het leven is sowieso iets heel fascinerends, het heeft zoveel facetten. En ons bewustzijn zal zich steeds verder verruimen, voor degenen die er voor openstaan. We doen dat allemaal in ons eigen tempo. De aarde is een soort school voor de ziel om dualiteit te kunnen ervaren en zo te groeien. En ik heb ook nog veel te doen en leren op vele vlakken.
We kunnen er een mooi topic in TRU over maken maat :) Daar ligt namelijk ook mijn interesse voor een groot deel. En er zijn best veel users die soms nog meeposten op interessante topics als dit :)
Lach met een schone bips
pi_213653443
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
We kunnen er een mooi topic in TRU over maken maat :) Daar ligt namelijk ook mijn interesse voor een groot deel. En er zijn best veel users die soms nog meeposten op interessante topics als dit :)
Leuk idee hoor. Even een goede topic titel voor verzinnen.

Het decoderen van ons kosmische ontwerp/bestemming?
  woensdag 22 mei 2024 @ 23:41:51 #143
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:33 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Leuk idee hoor. Even een goede topic titel voor verzinnen.

Het decoderen van ons kosmische ontwerp/bestemming?
Maak er maar wat van :) Je ziet me wel verschijnen, of niet als ik door een loophole ga :P
Lach met een schone bips
pi_213653491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maak er maar wat van :) Je ziet me wel verschijnen, of niet als ik door een loophole ga :P
Heb er wat van gemaakt. ^O^
  woensdag 22 mei 2024 @ 23:45:58 #145
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213653493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:44 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Heb er wat van gemaakt. ^O^
Mein Gott. dat is sneller dan het licht... Wilde net gaan slapen :D
Lach met een schone bips
pi_213653514
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mein Gott. dat is sneller dan het licht... Wilde net gaan slapen :D
Wij zijn licht. :)

Maar ga lekker snurken joh. Heeft geen haast.
pi_213654028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Bij DNA vaccins is daar een kans op.
Maar bepaalde virussen zijn in staat dat te doen en iedereen zijn dna bevat al vanaf de geboorte mutaties afkomstig van virussen.
pi_213654032
quote:

[..]
Ik niet.

Sowieso hoef ik niet iemand anders DNA in me te hebben. Ik zou ook nooit een donor orgaan willen. DNA functioneert als een soort antenne, allerlei eigenschappen van de donor ga je overnemen. Is allemaal goed gedocumenteerd. In het werk van cardioloog Pim Van Lommel bijvoorbeeld, hij heeft vele patiënten hierover geinterviewd. Zijn docu en boek "Eindeloos Bewustzijn" beschrijven dit.
Rode bloedcellen hebben geen celkern. Vlak voor de geboorte spuugt de rode bloedcel zijn kern uit. Die bevat het DNA. Als je een bloedtransfusie nodig hebt, krijg je dus geen DNA van een donor in je bloed

https://www.sanquin.nl/ov(...)or%20in%20je%20bloed.
pi_213655613
quote:

[..]
Ik niet.

Zou dan ook je karakter veranderen als je het DNA van iemand anders in je krijgt?
pi_213656025
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou dan ook je karakter veranderen als je het DNA van iemand anders in je krijgt?
Ja het is juist je karakter dat dan kan veranderen. Komt voorbij in deze docu als ik het me goed herinner

pi_213656130
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 06:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rode bloedcellen hebben geen celkern. Vlak voor de geboorte spuugt de rode bloedcel zijn kern uit. Die bevat het DNA. Als je een bloedtransfusie nodig hebt, krijg je dus geen DNA van een donor in je bloed

https://www.sanquin.nl/ov(...)or%20in%20je%20bloed.
Ok bij rode bloedcellen is dat dus anders dan bij een orgaan. Maar dan nog hoef ik dat - om verschillende redenen - niet in mijn lijf. Zeker niet van een gevaxte.
pi_213656428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik wijt dat eerder aan celgeheugen.
pi_213657029
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja het is juist je karakter dat dan kan veranderen. Komt voorbij in deze docu als ik het me goed herinner

Stel je voor zeg, ga je na de operatie ineens met een regenboogvlag lopen en jezelf vastplakken op een snelweg :P
pi_213657266
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik wijt dat eerder aan celgeheugen.
Je maakt er weer een beetje semantische discussie van aangezien DNA een cruciaal onderdeel is van de cel. In de nucleus, oftewel de celkern van een cel ligt het DNA, waarbij DNA wordt gezien als een soort harde schijf waarop allerlei genetische informatie ligt opgeslagen. Onder 'celgeheugen' zou je dan het geheel van informatie/bestanden die in de bio-computer van de mens worden bewaard kunnen verstaan.

Is een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen: "Ik heb de film De Matrix als mpg file op mijn harde schijf staan."
En dat jij reageert: "Nee die staat als opslaggeheugen op je computer."
pi_213657454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Stel je voor zeg, ga je na de operatie ineens met een regenboogvlag lopen en jezelf vastplakken op een snelweg :P
Hahaha ja en Zelensky opeens een held vindt _O-
pi_213659127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:35 schreef Candymannetje het volgende:
Waar men ook weinig aan had. Dit komt wel vaker rond. Maar om in een crisis op een zware afdeling te werken, werkt niet echt. Je hebt geen tijd om mensen te begeleiden. Zeker niet als iedereen maar x uurtjes op dat moment alleen wilt werken. Dat werkt niet.

quote:
Ahaa de spookboot komt weer eens langs.

Hint: Geen personeel, niet geschikt en hij was niet beschikbaar.
En bedden was niet het probleem. Handjes waren het probleem.
pi_213659137
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:43 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]

Er was geen vervuiling, dus zullen toekomstige dit ook niet bevatten.
pi_213659145
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:21 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Nou nee dat is dus niet ontkracht en blijkt dus wel waar te zijn. Dit recente onderzoek uit Duitsland bevestigd dat nog eens. Er wordt meer dan toegestaan dna verontreiniging gevonden in de vaccins.

De vraag is wat het effect is daarvan. MSM en huidige wetenschap zegt kan geen kwaad. BNW zegt misschien kan het wel kwaad.

Of dat onderzoek komt niet?

Nu heb ik niet precies dat onderzoek klaar liggen. Maar als iemand die heeft, wel ik er wel even naar kijken
pi_213659322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:21 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Of dat onderzoek komt niet?

Nu heb ik niet precies dat onderzoek klaar liggen. Maar als iemand die heeft, wel ik er wel even naar kijken
Ik snap je vraag niet?

Maar het ging om dit onderzoek dat hier gepost werd.

De conclusies even in een spoiler voor de leesbaarheid;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 32% gewijzigd door Sjemmert op 23-05-2024 18:53:43 ]
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:19:37 #160
445753 Wantie
pi_213659648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je maakt er weer een beetje semantische discussie van aangezien DNA een cruciaal onderdeel is van de cel. In de nucleus, oftewel de celkern van een cel ligt het DNA, waarbij DNA wordt gezien als een soort harde schijf waarop allerlei genetische informatie ligt opgeslagen. Onder 'celgeheugen' zou je dan het geheel van informatie/bestanden die in de bio-computer van de mens worden bewaard kunnen verstaan.

Is een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen: "Ik heb de film De Matrix als mpg file op mijn harde schijf staan."
En dat jij reageert: "Nee die staat als opslaggeheugen op je computer."
Ik reageer op Candy, en jij reageert gebeten.

Karakter wordt niet alleen door dna bepaald, maar ook door iemands ontwikkeling en levenservaring.

Wat ten ronde gaat over mensen met een getransplanteerd orgaan is dat ze bepaalde karaktereigenschappen overnemen van de host.

Dat kan ook bepaald zijn door de levenservaring van het orgaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Wantie op 23-05-2024 20:17:50 ]
Veilig met een Dashlane passwordkluisSurf volledig anoniem met NordVPNBullguard Internet Security
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:14:02 #161
253107 Rolfieo
pi_213660432
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:45 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ik snap je vraag niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal mij er eens in verdiepen.

Eerste reactie als Artsen collectief er mee aan de slag gaat, is het meestal niet zo'n heel goede studie.
  donderdag 23 mei 2024 @ 21:57:55 #162
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213661641
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik reageer op Candy, en jij reageert gebeten.

Karakter wordt niet alleen door dna bepaald, maar ook door iemands ontwikkeling en levenservaring.

Wat ten ronde gaat over mensen met een getransplanteerd orgaan is dat ze bepaalde karaktereigenschappen overnemen van de host.

Dat kan ook bepaald zijn door de levenservaring van het orgaan.

Wat is nou daadwerkelijk jouw probleem dat Bennie reageert? Jij quote ook constant iedereen de moeder zonder dat jij aangesproken bent en het een reactie/quote op een opmerking van iemand anders was?

Zie het probleem niet echt.
Lach met een schone bips
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:04:24 #163
445753 Wantie
pi_213661727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat is nou daadwerkelijk jouw probleem dat Bennie reageert? Jij quote ook constant iedereen de moeder zonder dat jij aangesproken bent en het een reactie/quote op een opmerking van iemand anders was?

Zie het probleem niet echt.
Ik had zo'n reactie wel verwacht, anderen mogen wel naar mij toe bijten, maar o wee als ik reageer..

Dit soort3 bijten bedoel ik:

quote:
Je maakt er weer een beetje semantische discussie van
Tja, dat doe ik niet, ik geef aan dat anders te zien.

Maar ik begrijp dat ik eigenlijk weg moet van bnw, dus is alles in mijn richting geoorloofd.
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:07:21 #164
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213661759
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Wantie het volgende:
Ik had zo'n reactie wel verwacht, anderen mogen wel naar mij toe bijten, maar o wee als ik reageer..

Dit soort3 bijten bedoel ik:
Doe niet zo, in begin van Topic heb ik hun ook al aangesproken dat ze op die post van jou over Microsoft ook op een normale manier kunnen reageren. Maar op de een of andere manier lijk jij er wel van te genieten terwijl anderen die dingen irriteren.
Lach met een schone bips
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:08:52 #165
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213661781
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Wantie het volgende:
Tja, dat doe ik niet, ik geef aan dat anders te zien.

Maar ik begrijp dat ik eigenlijk weg moet van bnw, dus is alles in mijn richting geoorloofd.
Als je weg zou moeten zou dan een ban niet handiger zijn? Die heb je niet, dus ik snap de opmerking wederom niet.
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 08:34:28 #166
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213663805
Artsen omgekocht om de prikken te promoten. Gelukkig is dit in Nederland niet gebeurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bananenbennie op 24-05-2024 08:47:11 ]
  vrijdag 24 mei 2024 @ 12:34:37 #167
253107 Rolfieo
pi_213665700
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:34 schreef Bananenbennie het volgende:
Artsen omgekocht om de prikken te promoten. Gelukkig is dit in Nederland niet gebeurd.

AZ is alleen niet terug getrokken omdat het onveilig was. Blxbox kwaliteit laat zich al direct zien in de eerste 30 seconden.

Veel cherry picking natuurlijk. Kinderen lopen namelijk ook gewoon risico's van covid.
Maar gestopt met verder luisteren. Kwaliteit is al weer overduidelijk, voornamelijk zwartmaken zonder details.
Ik zie nergens enig bewijs van omkoping, er staat totaal geen specificatie ergens, waarvoor of waarom de betalingen gedaan zijn.

Artsen en medische wetenschappers ga je niet vinden in de supermarkt of en bouwmarkt. Ze werken in hun vakgebied.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rolfieo op 24-05-2024 12:46:01 ]
  vrijdag 24 mei 2024 @ 20:19:19 #168
488104 QAnonn
pi_213670500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:34 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
AZ is alleen niet terug getrokken omdat het onveilig was. Blxbox kwaliteit laat zich al direct zien in de eerste 30 seconden.

Veel cherry picking natuurlijk. Kinderen lopen namelijk ook gewoon risico's van covid.
Maar gestopt met verder luisteren. Kwaliteit is al weer overduidelijk, voornamelijk zwartmaken zonder details.
Ik zie nergens enig bewijs van omkoping, er staat totaal geen specificatie ergens, waarvoor of waarom de betalingen gedaan zijn.

Artsen en medische wetenschappers ga je niet vinden in de supermarkt of en bouwmarkt. Ze werken in hun vakgebied.
De risico's voor kinderen zijn verwaarloosbaar.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 20:40:55 #169
445753 Wantie
pi_213670793
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, bij iets meer dan 500 kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland.

https://journals.lww.com/(...)_multisystem.17.aspx
  vrijdag 24 mei 2024 @ 22:20:06 #170
488104 QAnonn
pi_213671823
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, bij iets meer dan 500 kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland.

Met covid, niet door covid?
Anoniem en veilig met ProtonVPNDe snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 24 mei 2024 @ 22:31:12 #171
445753 Wantie
pi_213671958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:20 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Met covid, niet door covid?
Ik zou zeggen, lees het artikel.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 22:31:42 #172
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213671967
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Aan sommige test stokjes zat rommel waar mensen, en dus ook kinderen, ziek van werden. Dus die opnames zeggen niets. Sowieso waren die PCR tests niet geschikt om te testen. Is allemaal in 2020 al exposed.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 22:32:05 #173
488104 QAnonn
pi_213671971
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, lees het artikel.
tldr
  vrijdag 24 mei 2024 @ 22:33:30 #174
445753 Wantie
pi_213671989
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Aan sommige test stokjes zat rommel waar mensen, en dus ook kinderen, ziek van werden. Dus die opnames zeggen niets. Sowieso waren die PCR tests niet geschikt om te testen. Is allemaal in 2020 al exposed.
En tegelijkertijd ook niet.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:04:54 #175
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672323
quote:

[..]
Gekke is, ik kan me wel voorstellen dat mensen die zich ziek voelden zich lieten testen. Daar niks op tegen, moeten ze zelf weten. Ik heb zelf mijn bloed later na ik verkouden ben geweest ook laten testen op anti stoffen. Die waren er veul!! Maar goed, dat gezonde mensen zich laten testen om ergens naar binnen te mogen?? Wereld op de kop 8)7 Dan loop je serieus wel echt mee in wat iedereen wijs gemaakt is toendertijd.
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:06:06 #176
445753 Wantie
pi_213672338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gekke is, ik kan me wel voorstellen dat mensen die zich ziek voelden zich lieten testen. Daar niks op tegen, moeten ze zelf weten. Ik heb zelf mijn bloed later na ik verkouden ben geweest ook laten testen op anti stoffen. Die waren er veul!! Maar goed, dat gezonde mensen zich laten testen om ergens naar binnen te mogen?? Wereld op de kop 8)7 Dan loop je serieus wel echt mee in wat iedereen wijs gemaakt is toendertijd.
Ja, ik snap ook nooit waarom iemand een hiv test laat doen.
Je bent toch gezond?
Nou dan.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:08:09 #177
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672356
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
En tegelijkertijd ook niet.
Elaborate? Dit soort opmerkingen schiet ook niemand iets mee op.
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:13:23 #178
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672404
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ik snap ook nooit waarom iemand een hiv test laat doen.
Je bent toch gezond?
Nou dan.
Bwoh, dit is echt serieus de meest geniale/debiele opmerking die ik ooit gelezen heb in dit topic _O_

Chapeau wel *O*

Ik ga kijken of je hier een tagje voor kan krijgen ^O^

Je weet een HIV test doe je na onbeschermde seks? Na 3 maanden, en na 6 maanden nog een keer? Dat weet je waarschijnlijk wel. Deze vergelijking die je maakt is serieus nog krommer dan een leuter die al 20 jaar niet stijf is geweest.

Mooi man, je bent niet verkouden en nergens last van en dan iets in je flikker laten duwen om alleen ergens binnen te mogen komen waarbij de PCR test niet betrouwbaar was en een HIV test wel?
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:51:31 #179
445753 Wantie
pi_213672630
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bwoh, dit is echt serieus de meest geniale/debiele opmerking die ik ooit gelezen heb in dit topic _O_

Chapeau wel *O*

Ik ga kijken of je hier een tagje voor kan krijgen ^O^

Je weet een HIV test doe je na onbeschermde seks? Na 3 maanden, en na 6 maanden nog een keer? Dat weet je waarschijnlijk wel. Deze vergelijking die je maakt is serieus nog krommer dan een leuter die al 20 jaar niet stijf is geweest.

Mooi man, je bent niet verkouden en nergens last van en dan iets in je flikker laten duwen om alleen ergens binnen te mogen komen waarbij de PCR test niet betrouwbaar was en een HIV test wel?
Gezonde mensen die zich laten testen.

Een hiv test doe je na een vermoeden dat je besmet bent geraakt, niet op het moment dat je ziek bent

Hiv tests worden dus gedaan op gezonde mensen.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:52:53 #180
445753 Wantie
pi_213672641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Elaborate? Dit soort opmerkingen schiet ook niemand iets mee op.
Kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland afdoen als 'van sommige stokjes werd je ziek ' ook niet.
Bullguard Internet SecurityBetrouwbaar en snel - ExpressVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:53:08 #181
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672643
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gezonde mensen die zich laten testen.

Een hiv test doe je na een vermoeden dat je besmet bent geraakt, niet op het moment dat je ziek bent

Hiv tests worden dus gedaan op gezonde mensen.
Nee maat, nu verdraai je weer een beetje de strekking van mijn post. Maar prima. En best joh.... Ik heb er gewoon geen zin in om weer dit gedraai van jou aan te gaan.
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:54:02 #182
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672644
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland afdoen als 'van sommige stokjes werd je ziek ' ook niet.
Dan zou je dat beter in je respons meteen kunnen vermelden :) ipv een reactie af te wachten.
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:56:00 #183
445753 Wantie
pi_213672659
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan zou je dat beter in je respons meteen kunnen vermelden :) ipv een reactie af te wachten.
Uiteraard ligt het weer aan mij...
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:56:43 #184
148529 Wouter2006
R6-Rider
pi_213672661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee maat, nu verdraai je weer een beetje de strekking van mijn post. Maar prima. En best joh.... Ik heb er gewoon geen zin in om weer dit gedraai van jou aan te gaan.
Why still bother? 🫣
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:57:47 #185
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672666
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard ligt het weer aan mij...
In dit geval 100%
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:58:29 #186
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:56 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Why still bother? 🫣
Ben mod en moet subjectief blijven... Dus qua modden doe ik dat ook en geef mijn eerlijke mening als mod. Niet als user.
Lach met een schone bips
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:59:09 #187
445753 Wantie
pi_213672677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je kunt je voorstellen dat zieke mensen zich laten testen, maar gezonde mensen niet.

Gezonde mensen kunnen het virus bij zich dragen.
Elke ziekte heeft een incubatietijd en niet iedereen ontwikkelt symptomen.

Zo raar is het dan ook niet dat ook mensen zonder symptomen, de zogenaamde gezonde mensen, zich laten testen.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:59:30 #188
445753 Wantie
pi_213672680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In dit geval 100%
Uiteraard.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 00:00:16 #189
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672685
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt je voorstellen dat zieke mensen zich laten testen, maar gezonde mensen niet.

Gezonde mensen kunnen het virus bij zich dragen.
Elke ziekte heeft een incubatietijd en niet iedereen ontwikkelt symptomen.

Zo raar is het dan ook niet dat ook mensen zonder symptomen, de zogenaamde gezonde mensen, zich laten testen.
Als user zeggende, de PCR test was niet fail safe :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 25 mei 2024 @ 00:00:33 #190
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard.
Als mod zeggende, klopt!
Lach met een schone bips
Veilig met een Dashlane passwordkluisSurf prive met PureVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zaterdag 25 mei 2024 @ 00:03:41 #191
445753 Wantie
pi_213672697
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als mod zeggende, klopt!
Precies
Mij wordt verweten dat ik geen rapporten etc post.
Ik post een wetenschappelijke publicatie over kinderen met Covid die in het ziekenhuis zijn behandeld.

Reactie: de pcr test is onbetrouwbaar, mensen kunnen ziek worden van de stokjes, en waarom zou een gezond mens zich laten testen.
En why bother om te reageren op wantie...
En het ligt 100% aan mij.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 00:07:09 #192
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672709
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies
Ik post een wetenschappelijke publicatie over kinderen met Covid die in het ziekenhuis zijn behandeld.

Reactie: de pcr test is onbetrouwbaar, mensen kunnen ziek worden van de stokjes, en waarom zou een gezond mens zich laten testen.
Owja, fijne draai weer... Ik ga er vanavond niet eens meer op in maat. Je haalt nu een aantal posts door elkaar ook met dingen die ik nooit gezegd hebt. Maar weet je Wantie het was weer gezellig :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 25 mei 2024 @ 00:09:55 #193
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213672717
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies

Maar heel serieus buiten deze discussie om, op Rofileo (naam) gaat iedereen in BNW serieus in. Bij jou niet, waar ligt dat aan denk je? Misschien eens denken aan dat het misschien niet alleen aan anderen ligt.
Lach met een schone bips
  zondag 26 mei 2024 @ 08:55:30 #194
393453 NeeOfTochJA
pi_213687314
twitter
  zondag 26 mei 2024 @ 09:04:26 #195
445753 Wantie
pi_213687367
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar heel serieus buiten deze discussie om, op Rofileo (naam) gaat iedereen in BNW serieus in. Bij jou niet, waar ligt dat aan denk je? Misschien eens denken aan dat het misschien niet alleen aan anderen ligt.
Op Rolfieo gaat ook niet iedereen serieus in.
Sterker nog, die komt soms met een uitgebreid onderbouwd antwoord, wat vervolgens totaal genegeerd wordt.
  zondag 26 mei 2024 @ 13:55:07 #196
253107 Rolfieo
pi_213689883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Zou ik graag een bron van willen zien.

Ik lees namelijk wel eens het nodige andere.
Long Covid bij kinderen.
Kinderen die ernstig ziek geworden zijn met opnames.

Juist kinderen of beter jongeren vaccineren levert een extra positief effect op. De kans daarna is helemaal nul voor een opname.
  zondag 26 mei 2024 @ 13:57:05 #197
253107 Rolfieo
pi_213689900
quote:

[..]
Aan sommige test stokjes zat rommel waar mensen, en dus ook kinderen, ziek van werden.
Ik zou hier heel graag dan de bron van willen zien.

quote:
Dus die opnames zeggen niets.
Wel een adem nood gehad, staturatie van 80% gehad?

quote:
Sowieso waren die PCR tests niet geschikt om te testen. Is allemaal in 2020 al exposed.
Kan je ook verklaren, waarom de PCR test, dan zo goed het aantal opnames kon voorspellen?
  zondag 26 mei 2024 @ 13:58:12 #198
253107 Rolfieo
pi_213689905
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op antwoorden van de vorige serie. Waarin ik heel diep in ging, maar nooit enig antwoord heb gekregen.
  zondag 26 mei 2024 @ 14:03:14 #199
253107 Rolfieo
pi_213689934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gekke is, ik kan me wel voorstellen dat mensen die zich ziek voelden zich lieten testen. Daar niks op tegen, moeten ze zelf weten.
hoe weet je dat je gezond bent of niet ziek bent?

Mijn vader laat toevallig zijn bloedwaardes altijd proactief controleren, terwijl hij gewoon gezond is.
Hij heeft nu een agressieve vorm kanker hiermee toptijd geconstateerd en heeft een goede kans op volledige genezing.

quote:
Ik heb zelf mijn bloed later na ik verkouden ben geweest ook laten testen op anti stoffen. Die waren er veul!! Maar goed, dat gezonde mensen zich laten testen om ergens naar binnen te mogen??
Hoe weet je dat je gezond bent?

kanker, aids zijn bijvoorbeeld ook ziektes je nog niet weet. Zodra je klachten krijgt ben je echter te laat.
Bij mazelen duurt het ook even, voordat je symtomen krijgt.

quote:
Wereld op de kop 8)7 Dan loop je serieus wel echt mee in wat iedereen wijs gemaakt is toendertijd.
Mag je vinden, maar vanuit de medische wetenschap, klopt het wel en was het een middel (maar niet perfect), om zoveel mogelijk open te houden.
Alternatief was natuurlijk, om gewoon alles dicht te houden?
  zondag 26 mei 2024 @ 14:14:16 #200
253107 Rolfieo
pi_213690027
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:45 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ik snap je vraag niet?

SPOILER
Ik heb even wat bekeken. Nu moet ik wel zeggen, dat ik hier niet heel veel van weet.
Maar als ik wat betrouwbare bronnen gebruik, die er wel verstand van hebben

twitter

https://correctiv.org/fak(...)tlich-nicht-haltbar/

quote:
Ik zie het onderzoek ook veelal bij antivaxx wetenschappelijker gebruikt worden. Wat meestal ook het nodige zegt over het onderzoek.

Niet echt veel zin in om verder te zoeken voor dit onderzoek. Maar ik maak mij verder geen zorgen over dit onderzoek.
Surf prive met PureVPNCyberghost VPNMalwarebytes - stop malware
  zondag 26 mei 2024 @ 18:18:33 #201
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213693982
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 13:58 schreef Rolfieo het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van de vorige serie. Waarin ik heel diep in ging, maar nooit enig antwoord heb gekregen.
Ik antwoord soms ook niet op alles, soms geen zin. Maar als jij antwoord krijgt dan is het over het algemeen wel op een normale manier. Daar doelde ik meer op, en dat komt ook doordat jij gewoon op een fijne wijze post. Dan krijg je ook eerder normale respons.

Ik wacht ook nog steeds op een antwoord van jou van meer dan een jaar geleden :D Ik weet al niet eens meer wat die vraag was :P
Lach met een schone bips
  zondag 26 mei 2024 @ 18:55:44 #202
148529 Wouter2006
R6-Rider
pi_213694338
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 18:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik wacht ook nog steeds op een antwoord van jou van meer dan een jaar geleden :D Ik weet al niet eens meer wat die vraag was :P
Weet ik nog wel, of jullie een keer samen een biertje gingen drinken toch? 😉
  zondag 26 mei 2024 @ 19:27:50 #203
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213694681
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 18:55 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Weet ik nog wel, of jullie een keer samen een biertje gingen drinken toch? 😉
Ow zou best eens kunnen :+
Lach met een schone bips
  maandag 27 mei 2024 @ 09:37:24 #204
445753 Wantie
pi_213699895
First they ignore you, then they laugh at you....

Goed nieuws, het geprezen Britse parlementslid Andrew Bridgen heeft een team van 15 deskundigen en klokkenluiders samengesteld om de depopulatie-agenda van Bill Gates en zijn cronies te ontmaskeren.

In de lijst zien we onder andere de begrafenisondernemer John Looney, die bekend is geworden als klokkenluider van de mysterieuze bloedslierten in gevaccineerden.

dinsdag 28 mei 2024 @ 01:40:15 #205
453928 PSVCL
pi_213708000
-

[ Bericht 67% gewijzigd door PSVCL op 28-05-2024 01:50:47 (verkeerde topic) ]
  dinsdag 28 mei 2024 @ 20:24:01 #206
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213715916
Geen idee in hoeverre dit klopt aangezien Willem er nogal eens met gestrekt been in gaat. Maar nogal wat van zijn beweringen zijn later waar gebleken dus ik gooi hem er gewoon ff in.

twitter
  dinsdag 28 mei 2024 @ 21:41:07 #207
445753 Wantie
pi_213717035
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 20:24 schreef Bananenbennie het volgende:
Geen idee in hoeverre dit klopt aangezien Willem er nogal eens met gestrekt been in gaat. Maar nogal wat van zijn beweringen zijn later waar gebleken dus ik gooi hem er gewoon ff in.

[ x ]
Ik ben wel benieuwd welke beweringen waar bleken te zijn.
Hij roept nogal wat, coup pleger, dictator ..

Klinkt voor mij dat dat puur vanuit zijn perspectief is, en los staat van de realiteit.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:08:33 #208
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213717523
Ik ken die hele gast niet eens, maar hij heeft wel een eng ehhh heel knap hoofd.

SPOILER
Lach met een schone bips
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:12:10 #209
445753 Wantie
pi_213717573
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ken die hele gast niet eens, maar hij heeft wel een eng ehhh heel knap hoofd.

SPOILER
Ach, velen wilden dat Wilders aan de macht komt, dus die krijgen waar ze om gevraagd hebben.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:17:18 #210
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213717643
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, velen wilden dat Wilders aan de macht komt, dus die krijgen waar ze om gevraagd hebben.
Las wel net dat ie oud PvdA'er was? Lekker voor je Frans Timmermans dacht ik meteen :) Maar zonder gekheid, ik ken hem niet en kan er echt niks zinnigs over zeggen.
Lach met een schone bips
Surfshark - veilig toegang tot het open internetAnoniem en veilig met ProtonVPNVeilig met een Dashlane passwordkluis
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:24:10 #211
330141 Hallojo
pi_213717748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Las wel net dat ie oud PvdA'er was? Lekker voor je Frans Timmermans dacht ik meteen :) Maar zonder gekheid, ik ken hem niet en kan er echt niks zinnigs over zeggen.
Wilders komt vooralsnog met alleen maar linkse kandidaten. Zou hij een compleet links kabinet samen willen stellen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:31:48 #212
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213717841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:24 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Wilders komt vooralsnog met alleen maar linkse kandidaten. Zou hij een compleet links kabinet samen willen stellen?
Wilders is best wel links als je alleen kijkt naar wat hij wil voor de Nederlanders, op buitenlandgebied en immigratie is hij heel rechts. Dat weet ik dan weer wel, zo goed heb ik het dan weer wel gevolgd de afgelopen jaren :) Maar hij is op buitenland beleid wel echt rechts ja.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:11:09 #213
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213718645
We zijn dus een paar jaar geleden al gewaarschuwd voor Dicktator Schoof. Je kunt over Pols en Engel zeggen wat je wil, maar ze hebben hun huiswerk wel altijd netjes gedaan. ;)

twitter

twitter
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 00:27:43 #214
236264 crew  capricia
pi_213718695
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:11 schreef Bananenbennie het volgende:
We zijn dus een paar jaar geleden al gewaarschuwd voor Dicktator Schoof. Je kunt over Pols en Engel zeggen wat je wil, maar ze hebben hun huiswerk wel altijd netjes gedaan. ;)

[ x ]

[ x ]
Ik ben er niet zo in thuis. Maar zie je het als een coupe van de deep state? En is de PVV dan ook controlled?
Of misschien heeft Dick kompromat over Geert?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:31:16 #215
475377 koosbasterd
pi_213718706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[ x ]

[ x ]
Heb het niet gelezen maar die Engel en die Pols zijn aangestuurde oppositie. Hij probeert ons (net zoals 99 procent van de alternatieve media) ons te lokken. Hij en die anderen vertellen veel waarheid vermengd met leugens. Je kunt ze zo herkennen
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:34:58 #216
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213718714
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben er niet zo in thuis. Maar zie je het als een coupe van de deep state? En is de PVV dan ook controlled?
Of misschien heeft Dick kompromat over Geert?
Een coupe van de deep state is het sowieso ja. Een zachte coupe weliswaar maar het blijft een coupe. Van Wilders wordt gezegd ja dat hij er alleen is om verdeeldheid te zaaien. Daarom kon hij ook geen premier worden. Zijn taak zou slechts zijn om burgers tegen elkaar op te zetten.
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:36:08 #217
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213718719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:31 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Heb het niet gelezen maar die Engel en die Pols zijn aangestuurde oppositie. Hij probeert ons (net zoals 99 procent van de alternatieve media) ons te lokken. Hij en die anderen vertellen veel waarheid vermengd met leugens. Je kunt ze zo herkennen
Nee joh Engel en Pols zijn zo enorm tegengewerkt door de overheid, daar geloof ik niks van.
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:40:28 #218
475377 koosbasterd
pi_213718736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:36 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee joh Engel en Pols zijn zo enorm tegengewerkt door de overheid, daar geloof ik niks van.
Je komt er nog wel achter hoop ik. de overheid en Willempie spelen samen. Willem moet dan wel naar hun pijpen dansen. In ruil voor...geen idee, maar het is wel lucratief
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:45:04 #219
475377 koosbasterd
pi_213718750
Hij is hem trouwens gepeerd naar Argentinië lees ik ergens. Ach, waarom ook niet. Geloof er geen reet van
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:52:43 #220
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213718765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Je komt er nog wel achter hoop ik. de overheid en Willempie spelen samen. Willem moet dan wel naar hun pijpen dansen. In ruil voor...geen idee, maar het is wel lucratief
Geen idee hoe je daar bij komt. Ik zie er vooralsnog geen enkele aanwijzing voor. De overheid heeft familie Engel keihard genaaid met bijv. de Fort Oranje zaak. Ik zie daar nou niet bepaald een samenwerking in, maar misschien heb jij bepaalde info die ik niet heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:45 schreef koosbasterd het volgende:
Hij is hem trouwens gepeerd naar Argentinië lees ik ergens. Ach, waarom ook niet. Geloof er geen reet van
Pols zit in Uruguay, Engel (deels) in Portugal.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNMalwarebytes - stop malwareVeilig met een Dashlane passwordkluis
  woensdag 29 mei 2024 @ 01:04:30 #221
475377 koosbasterd
pi_213718776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:52 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Geen idee hoe je daar bij komt. Ik zie er vooralsnog geen enkele aanwijzing voor.
Ik weet niet welke bronnen jij serieus neemt, ikzelf ben erg op m'n hoede met wat er allemaal voorbijkomt en wat ik lees.

quote:
De overheid heeft ze keihard genaaid met bijv. de Fort Oranje zaak. Ik zie daar nou niet bepaald een samenwerking in, maar misschien heb jij bepaalde info die ik niet heb.
Nou nee, ik ken die zaak verder niet.Misschien arrogant maar als ik doorheb hoe en wat over iemand of whatever neem ik diegene niet meer serieus, ik volg hen dan niet. afleiding waar ze ons mee bezig willen houden. Net zoals die nep oorlog en dat nep corona, Alles is fake

quote:
Pols zit in Uruguay, Engel (deels) in Portugal.
Geen idee hoor, boeit me ook niet verder
  woensdag 29 mei 2024 @ 01:07:17 #222
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213718778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 01:04 schreef koosbasterd het volgende:
Alles is fake
Dat denk ik niet. Maar ik respecteer je mening hoor.
  woensdag 29 mei 2024 @ 01:13:01 #223
475377 koosbasterd
pi_213718785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 01:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Maar ik respecteer je mening hoor.
Fijn,thx, ik hoop echt dat je (uiteindelijk) het spelletje doorkrijgt. Niet dat ik het allemaal weet, ik ben ook zoekende
Dat is denk het doel hier op de planeet. De simulatie doorzien, en hier uit (deze gevangenis) te komen
  woensdag 29 mei 2024 @ 01:19:33 #224
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213718793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 01:13 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Fijn,thx, ik hoop echt dat je (uiteindelijk) het spelletje doorkrijgt. Niet dat ik het allemaal weet, ik ben ook zoekende
Dat is denk het doel hier op de planeet. De simulatie doorzien, en hier uit (deze gevangenis) te komen
Dat laatste kan ik me wel in vinden. Heb me ook een tijdje bezig gehouden met de prison planet theorie. Ik denk idd dat je in een soort reïncarnatie loop terecht kan komen met (waarschijnlijk zelf opgelegd) karma. En je geheugen dat steeds gewist wordt houdt je in die cyclus. Maar daar kunnen we uitkomen als we het spelletje doorkrijgen. Sommige zielen worden - na de fysieke dood - onderschept door het valse licht, maar alleen die zielen die misleid kunnen worden, want onze vrije wil tarten is ook weer bad karma voor de ander (de greys in dit geval). Hoe kijk jij daar naar?
  woensdag 29 mei 2024 @ 01:49:13 #225
475377 koosbasterd
pi_213718811
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 01:19 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat laatste kan ik me wel in vinden. Heb me ook een tijdje bezig gehouden met de prison planet theorie. Ik denk idd dat je in een soort reïncarnatie loop terecht kan komen met (waarschijnlijk zelf opgelegd) karma. En je geheugen dat steeds gewist wordt houdt je in die cyclus. Maar daar kunnen we uitkomen als we het spelletje doorkrijgen. Sommige zielen worden - na de fysieke dood - onderschept door het valse licht, maar alleen die zielen die misleid kunnen worden, want onze vrije wil tarten is ook weer bad karma voor de ander (de greys in dit geval). Hoe kijk jij daar naar?
Ik denk er grotendeels hetzelfde over, alleen de greys is wat vaag. jaren geleden over gelezen maar weinig wijzer van geworden. Wat is hun rol dan?
  woensdag 29 mei 2024 @ 01:56:25 #226
475377 koosbasterd
pi_213718817
Ik geloof eigenlijk niet in aliens en ander soort afleiding. edit: ook al staan ze voor m'n neus.Mocht het je overkomen, lach erom.. of zeg: ksssst , wieberen

Als je onder invloed bent, zoals bv ayahuasca..daar hoor ik regelmatig verhalen over, van helemaal te gek, tot, jeetje wat erg. Niet zuiver lijkt me.

[ Bericht 9% gewijzigd door koosbasterd op 29-05-2024 02:13:16 ]
  woensdag 29 mei 2024 @ 02:00:06 #227
475377 koosbasterd
pi_213718821
Blowtje is prima, mits zelf gekweekt (vapen rules)
  woensdag 29 mei 2024 @ 02:13:24 #228
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213718842
Ik ben nu ook stoned haha. De greys ja complex verhaal. Is veel over verklaard door abductees. John E. Mack deed er een goed onderzoek naar.
  woensdag 29 mei 2024 @ 05:40:58 #229
445753 Wantie
pi_213719081
Ik begin nu steeds meer te snappen.
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 08:43:23 #230
236264 crew  capricia
pi_213719958
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 05:40 schreef Wantie het volgende:
Ik begin nu steeds meer te snappen.
Wij zijn eenmalig geborenen, wantie. Wij zitten niet in die cirkel van reïncarnatie en wedergeboorte. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
VyprVPN - de snelle VPNMalwarebytes - stop malwareVyprVPN - de snelle VPN
  woensdag 29 mei 2024 @ 09:42:29 #231
445753 Wantie
pi_213720401
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 08:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Wij zijn eenmalig geborenen, wantie. Wij zitten niet in die cirkel van reïncarnatie en wedergeboorte. O+
Nou, volgens mijn paragnost zit ik in een visueze cirkel qua reïncarnatie :o
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 09:58:11 #232
236264 crew  capricia
pi_213720526
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 09:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, volgens mijn paragnost zit ik in een visueze cirkel qua reïncarnatie :o
Jij? Oh.. -O-

Dus je zoekt een doorbraak.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 29 mei 2024 @ 11:11:03 #233
393453 NeeOfTochJA
pi_213721056
twitter

Gewoon drugs dealers. Je verwacht het niet.
  woensdag 29 mei 2024 @ 12:27:38 #234
445753 Wantie
pi_213721634
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 11:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Volgens mij is dit in Nederland niet toegestaan.
  woensdag 29 mei 2024 @ 14:46:39 #235
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213722846
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 12:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij is dit in Nederland niet toegestaan.
Zulke bonussen wellicht niet maar hier kreeg je ook lekker betaald per gezette injectie. En dat betekent weg onafhankelijkheid want veel mensen zijn gevoelig voor dit soort financiële prikkels. -niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door loveyoulongtime op 29-05-2024 20:00:49 ]
  woensdag 29 mei 2024 @ 18:51:42 #236
445753 Wantie
pi_213725319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:46 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Zulke bonussen wellicht niet maar hier kreeg je ook lekker betaald per gezette injectie. En dat betekent weg onafhankelijkheid want veel mensen zijn gevoelig voor dit soort financiële prikkels. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen he Wantie.
Ja, ze hadden beter het vaccin onder dwang kunnen toedienen, en dan door vrijwilligers ^O^
  woensdag 29 mei 2024 @ 19:23:24 #237
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213725602
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ze hadden beter het vaccin onder dwang kunnen toedienen, en dan door vrijwilligers ^O^
Waarom haal je er een hypothetische situatie bij? Waarom kun je nooit eens ingaan op de feiten?
  woensdag 29 mei 2024 @ 19:27:04 #238
445753 Wantie
pi_213725641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 19:23 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom haal je er een hypothetische situatie bij? Waarom kun je nooit eens ingaan op de feiten?
Volgens mij kregen de mensen bij het ggd die de vaccinaties deden per uur betaald.
Niet per vaccin.
Verder ben ik benieuwd wat dat had uitgemaakt, mensen gingen zelf naar de locaties en de afspraken waren voor gepland.
  woensdag 29 mei 2024 @ 19:48:43 #239
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213725897
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 19:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij kregen de mensen bij het ggd die de vaccinaties deden per uur betaald.
Niet per vaccin.
Verder ben ik benieuwd wat dat had uitgemaakt, mensen gingen zelf naar de locaties en de afspraken waren voor gepland.
Praat toch geen onzin.

quote:
1ste en 2e vaccinaties bij mobiele patiënten 
Incidenteel en kleinschalig zetten (fijnmazig) van 1ste en 2de vaccinaties in de eigen praktijk, waarmee beoogd wordt de vaccinatiegraad te verhogen onder moeilijk bereikbare groepen of in achterblijvende regio’s. Het tarief is ¤ 21,- per gezette vaccinatie.

Boostervaccinatie (1ste booster) bij niet-mobiele thuiswonende patiënten
Het zetten van (1ste) boostervaccinaties bij niet-mobiele thuiswonenden bij de patiënt thuis door het ophalen van opgetrokken spuiten bij de GGD. Het gaat hier om niet-mobiele thuiswonenden voor wie het echt niet mogelijk was om zelfstandig naar een GGD-locatie te komen.

Het tarief is ¤ 90,16 per gezette vaccinatie voor vaccinaties die u gezet heeft tot 1 januari 2022. Voor vaccinaties die gezet zijn vanaf 1 januari 2022 geldt een geïndexeerd tarief van ¤ 91,97 per gezette vaccinatie.

LET OP: Wanneer bij het vaccineren van een niet-mobiele patiënt ook een daar aanwezige mobiele partner van de patiënt is gevaccineerd, mag u deze vaccinatie niet als een vaccinatie van een niet-mobiele thuiswonende patiënten declareren, maar tegen het reguliere tarief van 1e/2e vaccinatie bij mobiele patiënten. Het tarief bedraagt ¤ 21,- per gezette vaccinatie.

Herhaalvaccinaties (2e booster en herhaalprikken) bij niet-mobiele thuiswonende patiënten
Herhaal-vaccinaties toegediend bij niet-mobiele thuiswonende patiënten aan huis declareren. Het tarief is ¤ 91,97 per gezette vaccinatie.

Let op: Wanneer u in de aankomende declaratieperiode booster-/herhaalvaccinaties declareert, controleert u dan voor de zekerheid dat deze (of een deel van deze) vaccinaties niet al in de eerste declaratieperiode zijn gedeclareerd als 1e boostervaccinatie of 1e herhaalvaccinatie (= 2e booster).

Let op: Net als in de eerdere declaratieperioden geldt dat eventueel toegediend booster-/herhaalvaccinaties bij mobiele partners thuis als fijnmazige vaccinatie (tarief: ¤ 21,- per toegediende vaccinatie) gedeclareerd dienen te worden.

De volgende declaratiemogelijkheid was eerder al afgerond:

Reguliere COVID-19-vaccinaties (1e en 2e prikken)
Huisartsen hebben tot en met 28 november 2021, en daarna voor 1ste en 2e prikken die na 28 november hadden plaatsgevonden (zoals gerichte vaccinatiecampagnes van huisartsen op plekken met een lage vaccinatiegraad en eventueel nog niet gedeclareerde vergoedingen doordat deze bijvoorbeeld vergeten waren) nog tot en met 31 maart 2022, gelegenheid gehad om hiervoor te declareren. Let op: hier valt fijnmazig vaccineren, wat hierboven benoemd wordt, niet onder.

Het betrof de volgende vergoedingen voor vaccinaties (van de basisserie):

in de praktijk bij mobiele patiënten (¤ 21,- per vaccinatie).
thuisvaccinatie bij niet-mobiele thuiswonende patiënten (¤ 90,16 per vaccinatie).

Bron:https://www.snpg.nl/artic(...)=covid&doel=huisarts

woensdag 29 mei 2024 @ 19:54:37 #240
445753 Wantie
pi_213725944
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 19:48 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Praat toch geen onzin.
[..]

Ah sorry, ik wist niet dat je dacht dat huisartsen gratis werk doen.
My bad :*
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf prive met PureVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  woensdag 29 mei 2024 @ 19:58:48 #241
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213725981
Niet de doelpalen verzetten. Het gaat er om dat ze PER GEZETTE PRIK betaald worden. https://www.lhv.nl/produc(...)ovid-19-vaccinaties/
  woensdag 29 mei 2024 @ 19:59:35 #242
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213725989
@Bananenbennie kun je stoppen steeds over Wanties vaccinaties te beginnen en het hoe, wat en waarom ervan. Begint een beetje op een draaimolen te lijken. En is gewoon een classificatie van een persoonlijke aanval en die doen we niet in dit topic gezien de meningen nogal wel heul ver uit elkaar liggen. Je hebt je punt daarover al een paar keer eerder gemaakt. Hoeft niet steeds opnieuw.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 20:06:59 #243
445753 Wantie
pi_213726057
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 19:58 schreef Bananenbennie het volgende:
Niet de doelpalen verzetten. Het gaat er om dat ze PER GEZETTE PRIK betaald worden. https://www.lhv.nl/produc(...)ovid-19-vaccinaties/
Huisartsen worden per handeling betaald.
Maar dat aantal is in de marge en betreft de kwetsbare groepen.
Het gros dat gevaccineerd werd en waarover getwijfeld wordt dat dat zin had ging via massale vaccinatie locaties van het ggd.
En dat werd per uur betaald.
  woensdag 29 mei 2024 @ 20:07:30 #244
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213726065
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 19:58 schreef Bananenbennie het volgende:
Even voor mijn duidelijkheid, normaal gesproken werkt een huisarts dan per consult dat betaald zal worden door de zorgverzekering? Geen idee hoe dat werkt.

Per gezette prik vind ik eigenlijk ook wel een beetje raar, maar van de andere kant zitten ze er ook niet om liefdadigheidswerk te doen. Bij de GGD meen ik wel dat het gewoon op uurloon was. Ik blijf het allemaal raar vinden, nog steeds.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 20:15:28 #245
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213726157
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Huisartsen worden per handeling betaald.
Maar dat aantal is in de marge en betreft de kwetsbare groepen.
Het aantal 60 plussers in NL bedraagt iets van 4 miljoen. Het is maar wat je een marge noemt.

En de mensen met een medische indicatie tot 60 jaar komen daar nog eens bij, ook nog 1 miljoen.

In totaal dus 5 miljoen mensen die meerdere keren geprikt zijn. En de uitvoerders daarvan zijn PER GEZETTE PRIK betaald. Dat gaat om heel veel geld.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bananenbennie op 29-05-2024 20:30:01 ]
  woensdag 29 mei 2024 @ 20:31:15 #246
445753 Wantie
pi_213726341
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het aantal 60 plussers in NL bedraagt iets van 4 miljoen. Het is maar wat je een marge noemt.

En de mensen met een medische indicatie tot 60 jaar komen daar nog eens bij, ook nog 1 miljoen.

In totaal dus 5 miljoen mensen die meerdere keren geprikt zijn. En de uitvoerders daarvan zijn PER GEZETTE PRIK betaald. Dat gaat om heel veel geld.
Dat verzin je zelf.
Niet iedere kwetsbare is door de huisarts gevaccineerd.

Verder is het buitengewoon absurd dat je vindt dat het gratis had moeten zijn.
  woensdag 29 mei 2024 @ 21:16:07 #247
253107 Rolfieo
pi_213726981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]

Mijn ouders vallen ook onder de risico groepen (60+ met wat complicaties), gewoon mRNA vaccins gekregen in de vaccinatie centra's.
Als ik de tijd nog kon herinneren, zag ik daar heel veel oudere langs lopen. Bij de laatste vaccinatie ronde vorig jaar, zag ik ook gewoon taxi busjes met oudere langs komen. Sommige zelf met rollator.

Ik heb geen enkele bron van data, maar ik verwacht echt niet dat dit er heel veel zijn.

Maar wat is veel geld? Covid heeft veel geld gekost met alle maatregelen in impact. Alternatieven waren er niet.
  woensdag 29 mei 2024 @ 21:17:17 #248
445753 Wantie
pi_213727004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Even voor mijn duidelijkheid, normaal gesproken werkt een huisarts dan per consult dat betaald zal worden door de zorgverzekering? Geen idee hoe dat werkt.

Per gezette prik vind ik eigenlijk ook wel een beetje raar, maar van de andere kant zitten ze er ook niet om liefdadigheidswerk te doen. Bij de GGD meen ik wel dat het gewoon op uurloon was. Ik blijf het allemaal raar vinden, nog steeds.
Een huisartsconsult van 5 minuten kost ongeveer 20 euro.
Per gezet vaccin bij ouderen, zeker als dat via visite gaat, heb je die tijd of meer wel nodig.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:05:13 #249
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213727657
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Per gezet vaccin bij ouderen, zeker als dat via visite gaat, heb je die tijd of meer wel nodig.
Nou nou nou, bloedprikken toen ik mn moeder nog in huis had duurde max 2 minuten. En dus ook huisbezoek. Maar goed. Er is wel veel geld over de balk gesmeten voor wat in mijn ogen nog geen acute noodsituatie was. Maar jij en ik kennen elkaar inmiddels al wel lang genoeg dat we beiden wel weten van elkaar hoe we erin staan toch? Ik vind dat ook prima, maakt mij persoonlijk ook niet uit hoe anderen er tegenaan kijken. ^O^
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:09:33 #250
445753 Wantie
pi_213727699
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou nou nou, bloedprikken toen ik mn moeder nog in huis had duurde max 2 minuten. En dus ook huisbezoek
Nou, als de huisarts zo dichtbij woont had ze ook naar de praktijk kunnen komen.
Was het minder dan een minuut geweest.

quote:
. Maar goed. Er is wel veel geld over de balk gesmeten voor wat in mijn ogen nog geen acute noodsituatie was. Maar jij en ik kennen elkaar inmiddels al wel lang genoeg dat we beiden wel weten van elkaar hoe we erin staan toch? Ik vind dat ook prima, maakt mij persoonlijk ook niet uit hoe anderen er tegenaan kijken. ^O^
Daarom is de discussie vrij onzinnig.

Heeft het per vaccin betalen aan de huisarts invloed gehad op het aantal vaccins?

Volgens mij niet, de huisarts vaccineerde alleen de kwetsbaren die niet goed in staat waren om naar de vaccinatie locatie te gaan.
Mijn vader van in de 80 is daar zelf heen gereden, 30 km verderop.
Bullguard Internet SecurityCyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:11:08 #251
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213727717
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wil trouwens wel zeggen dat ik 1000'en topics terug hierover nooit mijn moeder heb afgeraden die prikken te nemen voor dat het ter sprake komt. Ik sprak er niet over met haar. Maar toen de huisarts belde of ze langs mocht komen voor de corona prikken en ik de telefoon omhoog hield zodat de huisarts het kon horen toen ik vroeg of ze die wilde was het een direct NEE.

En hoe grappig en ook triest ook eigenlijk, toen later de thuiszorg kwam en vroeg. En Mevrouw heeft u de vaccinatie tegen Corona al gekregen antwoordde ze "Nee echt niet, ik wil nog zwanger kunnen worden". De thuiszorg en ik schoten beiden in de lach :P Maar de dementie was toen al goed op gang. Maar ze heeft ook altijd de griepprik geweigerd dus dat zat er wel in dat ze dat hiermee ook zou doen.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:12:53 #252
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213727731
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:
Nou, als de huisarts zo dichtbij woont had ze ook naar de praktijk kunnen komen.
Was het minder dan een minuut geweest.
Ik woon op een bult en moeders bed legerig in een hoog laag bed :) Ja was prima gegaan maat. Maar die had nog iets van 10 stops alleen al hier in de straat :D
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:
Daarom is de discussie vrij onzinnig.

Heeft het per vaccin betalen aan de huisarts invloed gehad op het aantal vaccins?

Volgens mij niet, de huisarts vaccineerde alleen de kwetsbaren die niet goed in staat waren om naar de vaccinatie locatie te gaan.
Mijn vader van in de 80 is daar zelf heen gereden, 30 km verderop.
Zie mijn opmerking hierboven.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:20:10 #253
445753 Wantie
pi_213727846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik woon op een bult en moeders bed legerig in een hoog laag bed :) Ja was prima gegaan maat. Maar die had nog iets van 10 stops alleen al hier in de straat :D
[..]
Zie mijn opmerking hierboven.
Je begrijpt wel dat het om gemiddelden gaat.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:21:25 #254
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213727865
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je begrijpt wel dat het om gemiddelden gaat.
Ja hoor snap ik prima, maar jij weet ook dat het overgrote deel van de niet mobiele ouderen in een centrum woont ergens en niet ver weg van een huisartsenpraktijk of ergens in een buitengebied :)
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:23:42 #255
445753 Wantie
pi_213727908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja hoor snap ik prima, maar jij weet ook dat het overgrote deel van de niet mobiele ouderen in een centrum woont ergens en niet ver weg van een huisartsenpraktijk of ergens in een buitengebied :)
Ja en die centra liggen allemaal pal naast de huisartsenpraktijk.

De toon weer gezet.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:27:06 #256
477023 Candymannetje
pi_213727957
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wil trouwens wel zeggen dat ik 1000'en topics terug hierover nooit mijn moeder heb afgeraden die prikken te nemen voor dat het ter sprake komt. Ik sprak er niet over met haar. Maar toen de huisarts belde of ze langs mocht komen voor de corona prikken en ik de telefoon omhoog hield zodat de huisarts het kon horen toen ik vroeg of ze die wilde was het een direct NEE.

En hoe grappig en ook triest ook eigenlijk, toen later de thuiszorg kwam en vroeg. En Mevrouw heeft u de vaccinatie tegen Corona al gekregen antwoordde ze "Nee echt niet, ik wil nog zwanger kunnen worden". De thuiszorg en ik schoten beiden in de lach :P Maar de dementie was toen al goed op gang. Maar ze heeft ook altijd de griepprik geweigerd dus dat zat er wel in dat ze dat hiermee ook zou doen.
Geweldig _O-
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:29:11 #257
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213727995
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja en die centra liggen allemaal pal naast de huisartsenpraktijk.

De toon weer gezet.
Nu ben jij het die de toon zet, alleen omdat ik een realistisch antwoord geef op jouw opmerking. Je kunt niet de wereld zien in bubbelplastic maat. Dat is gewoon realisme. Als iemand bedlegerig is en niet voor zichzelf meer kan zorgen dan zorgt zelfs de thuis zorg ervoor dat er een andere oplossing gezocht gaat worden als de huisarts dat niet al eerder gedaan heeft.

Ik vind het mooi dat jouw pa op zijn 80e nog kan autorijden, mijn moeder is 72 en kan niet eens meer zelf eten en drinkt alleen nog door een speciale beker met een rietje. En dat loopt al jaren.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:34:58 #258
264331 Za
pi_213728082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 11:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Dit is echt bizar.

Ik vraag me af wat de bonus in NL was.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:38:32 #259
445753 Wantie
pi_213728129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nu ben jij het die de toon zet, alleen omdat ik een realistisch antwoord geef op jouw opmerking. Je kunt niet de wereld zien in bubbelplastic maat. Dat is gewoon realisme. Als iemand bedlegerig is en niet voor zichzelf meer kan zorgen dan zorgt zelfs de thuis zorg ervoor dat er een andere oplossing gezocht gaat worden als de huisarts dat niet al eerder gedaan heeft.

Ik vind het mooi dat jouw pa op zijn 80e nog kan autorijden, mijn moeder is 72 en kan niet eens meer zelf eten en drinkt alleen nog door een speciale beker met een rietje. En dat loopt al jaren.
Je geeft geen realistisch antwoord.
Het is niet realistisch dat een huisarts binnen 2 minuten tijd vanaf zijn praktijk bij het verpleeghuis aan komt en mensen vaccineert.
En het is ook niet realistisch dat hij elke 2 minuten in het verpleeghuis iemand vaccineert.
2 minuten bij je moeder, tel daar de tijd op om naar haar kamer toe te komen en daarna naar de volgende kamer te gaan volgende afdeling, niet elk persoon is even snel geholpen, etc.

Het is verre van realistisch om 1 ervaring te extrapoleren over een hele groep.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:38:35 #260
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213728131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Geweldig _O-
Ik lach echt krom van het lachen kan ik je vertellen :D Nog 1 daarover toen ze nog bij mij bleef, de fysio belde of ze wel langs mocht komen omdat haar zoontje positief getest was op corona. Ik zei ja joh, kom maar langs. Moeders (ze kon toen nog redelijk praten) vroeg "wie was dat?" Ik zei "de fysio ma, haar zoontje was positief getest op corona en vroeg of ze wel nog langs mocht komen en ze was zelf negatief getest". "Is dat wel een goed idee?" vroeg mijn moeder... Nou ja ff later komt de fysio dus aan en mijn moeder had ik in haar luie sta op stoel gezet zodat de fysio rek en strek oefeningen kon doen met de benen van mijn moeder. De fysio op haar hurken ervoor en wil beginnen roept mijn moeder ineens "Afstand houden ik ben niet geënt!" Letterlijk geënt zei ze :D

Fysio bleef er heel rustig onder en legde ook nog eens uit dat ze negatief getest was en toen was het ook goed.
Lach met een schone bips
Zenmate VPNVeilig met een Dashlane passwordkluisVyprVPN - de snelle VPN
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:39:40 #261
445753 Wantie
pi_213728141
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:34 schreef Za het volgende:

[..]
Dit is echt bizar.

Ik vraag me af wat de bonus in NL was.
Geen.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:39:47 #262
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213728143
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je geeft geen realistisch antwoord.
Het is niet realistisch dat een huisarts binnen 2 minuten tijd vanaf zijn praktijk bij het verpleeghuis aan komt en mensen vaccineert.
En het is ook niet realistisch dat hij elke 2 minuten in het verpleeghuis iemand vaccineert.
2 minuten bij je moeder, term daar de tijd op om naar haar kamer toe te komen en daarna naar de volgende kamer te gaan volgende afdeling, niet elk persoon is even snel geholpen, etc.

Je leest dus weer absoluut niet wat ik getypt heb. Ik typte ze woonde nog thuis bij mij. Weet je.... De rest lees je maar lekker terug... Als je de moeite niet eens neemt dan ben ik er wel klaar mee.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:42:59 #263
445753 Wantie
pi_213728166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je leest dus weer absoluut niet wat ik getypt heb. Ik typte ze woonde nog thuis bij mij.
Dan is je bewering helemaal absurd dat het in 2 minuten kan.

quote:
Weet je.... De rest lees je maar lekker terug... Als je de moeite niet eens neemt dan ben ik er wel klaar mee.
Welterusten.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:43:43 #264
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213728173
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan is je bewering helemaal absurd dat het in 2 minuten kan.
[..]
Welterusten.
Lijkt me een goed idee voor je :)

Weet trouwens ook niet in wat voor bedrijf jij werkt, maar als alles lang mag duren. Lekker werken wel.
Lach met een schone bips
  woensdag 29 mei 2024 @ 23:20:38 #265
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_213728557
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:31 schreef Wantie het volgende:
Verder is het buitengewoon absurd dat je vindt dat het gratis had moeten zijn.
Verder is het buitengewoon absurd dat je anderen voor de zoveelste keer uitspraken in de schoenen probeert te schuiven die ze nooit gedaan hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 29-05-2024 23:25:42 ]
  donderdag 30 mei 2024 @ 00:06:31 #266
477023 Candymannetje
pi_213728948
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geen.
Kan je dat ook onderbouwen?
  donderdag 30 mei 2024 @ 00:18:50 #267
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213728981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:38 schreef Wantie het volgende:
Tja exponentiële groei was denk ik net zo'n onzin als wanneer jij het hebt over extrapoleren over een hele groep. Dan praat je wel een beetje na wat ze je in je hoofd gestopt hebben. Ik geef je een voorbeeld, en dat voorbeeld is op de meeste plaatsen gewoon zo de realiteit en dan noem jij het extrapoleren over een bepaalde groep omdat mijn voorbeeld je niet aan staat.

Ik snap niet zo goed dat je alles blijft verdraaien waar ik gewoon voorbeelden geef hoe het hier gaat/ging, en bij alle mensen ook in andere plaatsen die ik al jaren spreek. Dan ligt het misschien aan de regio waar jij woont. Kan ook hoor en dat zou een hoop verklaren als het daar een beetje anders is dan elders in het land.
Lach met een schone bips
  donderdag 30 mei 2024 @ 06:35:00 #268
445753 Wantie
pi_213729268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja exponentiële groei was denk ik net zo'n onzin als wanneer jij het hebt over extrapoleren over een hele groep. Dan praat je wel een beetje na wat ze je in je hoofd gestopt hebben. Ik geef je een voorbeeld, en dat voorbeeld is op de meeste plaatsen gewoon zo de realiteit en dan noem jij het extrapoleren over een bepaalde groep omdat mijn voorbeeld je niet aan staat.

Ik snap niet zo goed dat je alles blijft verdraaien waar ik gewoon voorbeelden geef hoe het hier gaat/ging, en bij alle mensen ook in andere plaatsen die ik al jaren spreek. Dan ligt het misschien aan de regio waar jij woont. Kan ook hoor en dat zou een hoop verklaren als het daar een beetje anders is dan elders in het land.
Elke grafiek laat een exponentiële toename van besmettingen zien, gevolgd door een exponentiële toename van het aantal ziekenhuisopnames.

Verder stel ik dat je al gauw op 5 minuten zit per patiënt, jij weet dat niet te ontkrachten.
Bij visiterijden ben je niet binnen 2 minuten op locatie en weer weg, ook niet binnen verpleeghuizen.
  donderdag 30 mei 2024 @ 06:37:29 #269
445753 Wantie
pi_213729274
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lijkt me een goed idee voor je :)

Weet trouwens ook niet in wat voor bedrijf jij werkt, maar als alles lang mag duren. Lekker werken wel.
Och, wij werken zonder winstoogmerk, dus op zich is tijd niet zo relevant. Kwaliteit is veel belangrijker.
  donderdag 30 mei 2024 @ 17:36:46 #270
477023 Candymannetje
pi_213734236
https://gezondverstand.eu(...)-met-injectieschade/

quote:
Geen empathie voor medemens met injectieschade
De Covid-19-prikken leiden tot lichamelijke en/of geestelijke schade. Voor onze medemens die hiermee te maken heeft, is het frustrerend omdat hij/zij vaak geen gehoor vindt bij vrienden, familie, huisartsen, medisch specialisten en overheidsinstanties. Empathie is de sociale vaardigheid om je in te leven in de gevoelens en de gedachtewereld van anderen met het vermogen om dit te tonen, zonder deze zelf te ervaren of te beleven – indien dat wel het geval is dan gaat het om ‘meevoelen’ met de ander. Empatisch vermogen speelt een essentiële rol in menselijke communicatie, want de ander voelt zich daardoor oprecht begrepen.
Dezelfde ervaring van ‘het in de steek gelaten zijn’ speelt ook bij mensen die recent te maken hebben gehad met bijvoorbeeld de kindertoeslagaffaire, met het rapport van de enquêtecommissie Fraudebeleid en Dienstverlening, alsook bij boeren, vissers, het mkb en de mensen die financieel niet rond kunnen komen door overheidsbeleid. Geen van hen kan rekenen op empathie van politici, ambtenaren of instanties. Vooral bij (semi-) overheidsinstanties is bij veel ambtenaren bar weinig empathie te bespeuren, omdat zij zich volledig aan de vastgestelde regels moeten houden. Dit geldt eveneens voor artsen die zich moeten houden aan de medische protocollen, zoals de richtlijnen van het Nederlands Huisartsen Genootschap. De menselijke maat is door de top-downbestuursvorm met zijn regelcultuur in rap tempo verdwenen.

Wanneer het medische erkenning en hulp betreft bij prikschade, dan lopen slachtoffers tegen een muur van weerstand en afwijzing, vanwege op de voorgeschreven werkelijkheid gebaseerde protocollen. Ze geven vaak niet thuis: de huisarts, de specialist, het ministerie van VWS, de farmaceutische firma’s, en ook advocaten. Jurist Frank Stadermann schrijft dat het nog niet algemeen wordt aanvaard dat de Covid-prikken gevaarlijk kunnen zijn voor de gezondheid en dat advocaten daarom hun vingers er nu niet aan willen branden. Op de achtergrond speelt hier het verdienmodel een rol. Zodra er schadeclaims worden toegewezen, zal menig advocaat wel bereid zijn te gaan procederen.

In hetzelfde gebouw waarin het Lareb is gevestigd zijn nota bene ook de instanties Q- en C-support te vinden, alle drie gefinancierd door de overheid. De Q staat voor Q-koorts en de C voor Corona. Deze organisaties zijn opgericht om steun te verlenen aan mensen met blijvende klachten aangaande Long Covid en Q-koorts. Het UWV zowel als C-support beschuldigen valselijk een corona-infectie als oorzaak van Long Covid. De mRNA-injectie is de hoofdschuldige. Vandaar dat C-support weigert studies op haar website te zetten over het verband tussen de injectie en Long Covid. Het bijwerkingencentrum Lareb houdt vol dat er onvoldoende bewijs is voor een mogelijk verband met de coronaprikken. Het durft echter wel te adviseren om er meer epidemiologisch, klinisch en immunologisch onderzoek naar te gaan doen. Het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG) deelt deze conclusie van het Lareb. Uiteraard is dat niet verwonderlijk daar het CBG, een zelfstandig bestuursorgaan binnen de Rijksoverheid, net zoals het Lareb, onder verantwoordelijkheid valt van en gefinancierd wordt door het ministerie van VWS. 460 medewerkers van het CBG houden zich bezig met het beoordelen, bewaken en stimuleren van goed gebruik van medicijnen.

Voor mensen met prikschade heeft de nalatigheid van officiële instanties een enorme invloed op hoe zij hun leven ervaren. Dat komt onder andere tot uitdrukking in hun verdriet en het gevoel in de steek gelaten te zijn. Menigeen durft niet te praten over hun leed omdat ze bang zijn voor het ongeloof van anderen. Er bestaat ook angst voor mogelijke consequenties: “Krijg ik mijn Ziektewet-uitkering wel als ik zeg dat dit door de prik is ontstaan?” Velen zeggen dan maar dat ze Long Covid hebben, want dat wordt door het UWV erkend als door een ‘virus’ veroorzaakt. Men krijgt te horen: “Het is puur ‘toeval’ dat de bijwerkingen zijn ontstaan ná de prik, en die zijn niet ontstaan dóór de prik. De oorzaak van uw klachten komen ten gevolge van oververmoeidheid, stress, drukke gezinssituatie of overgang.”

Veel artsen herkennen en erkennen de ziektebeelden niet, ze zijn zich niet eens bewust dat prikschade bestaat. Nu de coronaperiode achter ons ligt en de aandacht verslapt, wordt er op dit moment door medici en het grote publiek geen verband gelegd tussen de Covid-19-prikken en een herseninfarct/-bloeding, longembolie, auto-immuunziekte of turbokanker. Elke arts zou bij het afnemen van de anamnese vanzelfsprekend moeten vragen naar de vaccinatiestatus, dat wil zeggen of iemand één of meer Covid-19-prikken heeft gehad. Uiteraard zijn er medici die het verband wel in de gaten hebben, maar er niet naar handelen omdat ze zich schamen voor hun eigen handelen of vanwege de vrees ontslagen te zullen worden of zelfs hun BIG-registratie kwijt te raken.

Een natuurlijke reactie van de patiënt is onontkoombaar, namelijk het gevoel van ‘niemand helpt mij’. De dokter laat je in de kou staan, een bezoek aan een overheidsinstantie eindigt in een verwijzing naar een farmaceutisch bedrijf, dat ijskoud mededeelt niet aansprakelijk te zijn zoals in de contracten tussen overheid en Big Pharma is vastgelegd. Op deze manier is de cirkel weer rond. De mensen die durven uit te komen voor prikschade vormen slechts het topje van de ijsberg.

Om een idee te krijgen hoe deze problematiek in Nederland zich verder zou kunnen gaan ontwikkelen is het goed te kijken naar hoe Amerika omgaat met deze schadeproblematiek van geïnjecteerden. Zoals zo vaak waaien gebeurtenissen vanuit Amerika over naar Europa, dus ook naar Nederland. In de VS is een overheidsinstantie, het Countermeasures Injury Compensation Program (CICP), in het leven geroepen dat schadeclaims onderzoekt ten gevolge van Covid-19-prikken. Op 1 januari 2024 waren slechts 12.854 claims ingediend, waarvan er 2.214 afgehandeld zijn met het povere resultaat van slechts veertig claims die voor schadevergoeding in aanmerking kunnen komen. Omdat maar 35 werknemers claims verwerken met een snelheid van 2,7 gevallen per werknemer per maand, zal het ongeveer tien jaar duren om de achterstand van ongeveer 10.800 resterende claims weg te werken. Van de toegekende veertig claims hebben maar elf indieners ervan tot nu toe een vergoeding van $ 3.700 ontvangen.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPNBullguard Internet Security
  donderdag 30 mei 2024 @ 17:40:31 #271
445753 Wantie
pi_213734267
quote:
Het UWV zowel als C-support beschuldigen valselijk een corona-infectie als oorzaak van Long Covid. De mRNA-injectie is de hoofdschuldige

En dat geldt met terugwerkende kracht voor de long covid slachtoffers uit de eerste golf.
  donderdag 30 mei 2024 @ 18:29:00 #272
453928 PSVCL
pi_213734687
“People will be inoculated against their disposition towards spiritual ideas. The materialistic physicians will be entrusted with the task of expelling the souls from mankind”.

– Rudolf Steiner, 1917

- https://veilofreality.com(...)nd-life-after-death/

-https://veilofreality.com(...)al-Perspective-2.pdf
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:01:55 #273
445753 Wantie
pi_213734987
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:29 schreef PSVCL het volgende:
“People will be inoculated against their disposition towards spiritual ideas. The materialistic physicians will be entrusted with the task of expelling the souls from mankind”.

– Rudolf Steiner, 1917

- https://veilofreality.com(...)nd-life-after-death/

-https://veilofreality.com(...)al-Perspective-2.pdf
https://steinervertalinge(...)kst-over-vaccinatie/

Dit is geen authentieke tekst van Steiner, maar een samenstelling van verschillende fragmenten van uitspraken, gelicht uit diverse voordrachten, zonder dit feit aan te geven en zonder dat erbij wordt vermeld wie dat heeft gedaan en waarom. Daarnaast is de vertaling ook zeer gebrekkig.
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:36:46 #274
453928 PSVCL
pi_213735381
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://steinervertalinge(...)kst-over-vaccinatie/

Dit is geen authentieke tekst van Steiner, maar een samenstelling van verschillende fragmenten van uitspraken, gelicht uit diverse voordrachten, zonder dit feit aan te geven en zonder dat erbij wordt vermeld wie dat heeft gedaan en waarom. Daarnaast is de vertaling ook zeer gebrekkig.
joost-eurovision.gif
  vrijdag 31 mei 2024 @ 07:17:04 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213739347
Hoe staat het met de tribunalen?
Enig schot in de zaak, is er al genoeg bewijs?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 mei 2024 @ 08:28:42 #276
445753 Wantie
pi_213739811
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 07:17 schreef theguyver het volgende:
Hoe staat het met de tribunalen?
Enig schot in de zaak, is er al genoeg bewijs?
In Engeland heeft een Brits parlementslid een groep van 15 deskundigen en klokkenluiders verzameld die de beerput gaan opentrekken.
Als dat eenmaal in gang is zal het waarschijnlijk als een olievlek over Europa verspreiden.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 10:13:27 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213740658
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 08:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
In Engeland heeft een Brits parlementslid een groep van 15 deskundigen en klokkenluiders verzameld die de beerput gaan opentrekken.
Als dat eenmaal in gang is zal het waarschijnlijk als een olievlek over Europa verspreiden.
Ah ja gevalletje van dit.

Hierbij gelijk een bald claim..
Daar horen we nooit meer wat van.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 23:47:48 #278
445753 Wantie
pi_213749105
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 10:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah ja gevalletje van dit.

Hierbij gelijk een bald claim..
Daar horen we nooit meer wat van.
Tja, volgend kan het weer anders zijn he.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 00:07:30 #279
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213749274
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 23:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, volgend kan het weer anders zijn he.
Je hoeft niet iedere post te quoten die in jouw narratief past en er een simpele one liner achteraan te gooien om mensen die anders denken te irriteren. Gewoon een "like" geven mag ook :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 1 juni 2024 @ 17:18:24 #280
445753 Wantie
pi_213755364
Ik maak enkel een kanttekening ;)
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPNMalwarebytes - stop malware
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 17:22:10 #281
236264 crew  capricia
pi_213755410
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je hoeft niet iedere post te quoten die in jouw narratief past en er een simpele one liner achteraan te gooien om mensen die anders denken te irriteren. Gewoon een "like" geven mag ook :)
Okay. Like.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 2 juni 2024 @ 22:25:42 #282
488104 QAnonn
pi_213771039
twitter
  zondag 2 juni 2024 @ 23:03:02 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213771416
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 08:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kunnen we deze progressie ook ergens volgen?

Twitter of zo?
  zondag 2 juni 2024 @ 23:03:35 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213771424
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 22:25 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Vraagje zet jij ook koffie zonder filter?
  zondag 2 juni 2024 @ 23:09:21 #285
299269 ems.
pi_213771468
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 22:25 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Ja, dat is ongetwijfeld heel vreemd. Iemand die in een lastige situatie knopen moet doorhakken en die achteraf aan zelfreflectie doet en toegeeft dat er in alle chaos mogelijk fouten zijn gemaakt, dingen zijn gebeurd die men niet had kunnen voorspellen of dat er gevolgen zijn waar men niet op had gerekend.

En deze man durft dat nog toe te geven ook! Afschieten meteen! Iedereen weet dat de twitter echojunkies het allemaal beter hadden geweten en foutloos een onbekende situatie in waren gegaan en uit waren gekomen! En anders hadden ze gewoon keihard alles ontkent of de schuld gegeven aan de woke communisten!

Het is ironisch hoe het domme volk deze man genadeloos afrekent op een kwaliteit die ze zelf niet bezitten.
Conscience do cost.
  maandag 3 juni 2024 @ 05:48:58 #286
453928 PSVCL
pi_213772291
twitter
(actuele speech, van afgelopen week)

Demon Tedros: Een fellere/agressievere strijd zal gevoerd moeten worden tegen de ¨änti vaxxers¨¨...

We weten wat we kunnen verwachten de komende pandemie. De druk en propaganda zal nog meer worden opgevoerd.

Moet nu al lachen om de gehackte 4 dubbel gevaccineerde transhuman nanobots op social media/fora die de bevelen zullen opvolgen en ons nog agressiever zullen stalken _O-
  maandag 3 juni 2024 @ 06:16:57 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213772328
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 05:48 schreef PSVCL het volgende:
[ x ] (actuele speech, van afgelopen week)

Demon Tedros: Een fellere/agressievere strijd zal gevoerd moeten worden tegen de ¨änti vaxxers¨¨...

We weten wat we kunnen verwachten de komende pandemie. De druk en propaganda zal nog meer worden opgevoerd.

Moet nu al lachen om de gehackte 4 dubbel gevaccineerde transhuman nanobots op social media/fora die de bevelen zullen opvolgen en ons nog agressiever zullen stalken _O-
Een wereldwijde Pandemie komt amper voor.
Dus zet maar vast in je agenda voor 2120 ongeveer.

Maar met de enorme groei van de mensheid kan het wat decennia verschillen.
  maandag 3 juni 2024 @ 07:27:22 #288
445753 Wantie
pi_213772510
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 23:03 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kunnen we deze progressie ook ergens volgen?

Twitter of zo?
Dit is wel een goed startpunt:

maandag 3 juni 2024 @ 10:23:44 #289
393453 NeeOfTochJA
pi_213773849
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 05:48 schreef PSVCL het volgende:
[ x ] (actuele speech, van afgelopen week)

Australische antivax kampen wereldwijd?
  maandag 3 juni 2024 @ 13:29:21 #290
453928 PSVCL
pi_213775905
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 10:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Australische antivax kampen wereldwijd?
Uiteindelijk gaat het die kant wel op idd. We worden stap voor stap monddood gemaakt.
Surf prive met PureVPNMalwarebytes - stop malwareAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 3 juni 2024 @ 20:51:33 #291
393453 NeeOfTochJA
pi_213780263
twitter
  maandag 3 juni 2024 @ 20:58:01 #292
445753 Wantie
pi_213780393
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Dus toch geen onschuldig griepje.

Meer slachtoffers dan de holocaust.

Maar goed dat ze zo snel met een vaccin kwamen.
  maandag 3 juni 2024 @ 20:58:38 #293
299269 ems.
pi_213780408
Klinkt weer ontzettend objectief en plausibel inderdaad. Ben benieuwd wat voor straf hem en Trump boven het hoofd hangen.
Conscience do cost.
  maandag 3 juni 2024 @ 21:00:55 #294
453928 PSVCL
pi_213780449
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Maakt allemaal niet uit joh, het is een grote poppenkast/showproces Ze gaan het straks gewoon weer herhalen terwijl iedereen weet dat het bullshit is.
  maandag 3 juni 2024 @ 21:04:01 #295
445753 Wantie
pi_213780509
quote:
8s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:58 schreef ems. het volgende:
Klinkt weer ontzettend objectief en plausibel inderdaad. Ben benieuwd wat voor straf hem en Trump boven het hoofd hangen.
Ik begrijp nu wel waarom Trump zoveel druk zette op de aankoop van BioNTech.
Dat was natuurlijk om de schade in te perken.
  maandag 3 juni 2024 @ 21:05:13 #296
445753 Wantie
pi_213780535
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Maakt allemaal niet uit joh, het is een grote poppenkast/showproces Ze gaan het straks gewoon weer herhalen terwijl iedereen weet dat het bullshit is.
Dat is wel verwarrend.
Is het nu de grootste misdaad sinds de holocaust, of gewoon bullshit?
  maandag 3 juni 2024 @ 21:10:17 #297
453928 PSVCL
pi_213780580
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is wel verwarrend.
Is het nu de grootste misdaad sinds de holocaust, of gewoon bullshit?
Kies maar
  maandag 3 juni 2024 @ 21:11:22 #298
445753 Wantie
pi_213780593
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Kies maar
Dan geen van beide.

Als je uit beide kunt kiezen heeft geen van beide een grondslag.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 00:33:48 #299
475377 koosbasterd
pi_213782134
quote:

[..]
Ze komen niet los van het programma wat ons ingeprent is
  dinsdag 4 juni 2024 @ 15:22:40 #300
506724 controlaltendelete
pi_213786863
quote:

[..]
twitter

Veilig met een Dashlane passwordkluisAnoniem en veilig met ProtonVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:26:24 #301
445753 Wantie
pi_213788023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 15:22 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
[ x ]

Die heeft een flinke beurt nodig _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: