Ik antwoord soms ook niet op alles, soms geen zin. Maar als jij antwoord krijgt dan is het over het algemeen wel op een normale manier. Daar doelde ik meer op, en dat komt ook doordat jij gewoon op een fijne wijze post. Dan krijg je ook eerder normale respons.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:58 schreef Rolfieo het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van de vorige serie. Waarin ik heel diep in ging, maar nooit enig antwoord heb gekregen.
Weet ik nog wel, of jullie een keer samen een biertje gingen drinken toch? 😉quote:Op zondag 26 mei 2024 18:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een antwoord van jou van meer dan een jaar geledenIk weet al niet eens meer wat die vraag was
Ow zou best eens kunnenquote:Op zondag 26 mei 2024 18:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Weet ik nog wel, of jullie een keer samen een biertje gingen drinken toch? 😉
Ik ben wel benieuwd welke beweringen waar bleken te zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:24 schreef Bananenbennie het volgende:
Geen idee in hoeverre dit klopt aangezien Willem er nogal eens met gestrekt been in gaat. Maar nogal wat van zijn beweringen zijn later waar gebleken dus ik gooi hem er gewoon ff in.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ken die hele gast niet eens, maar hij heeft wel een eng ehhh heel knap hoofd.Ach, velen wilden dat Wilders aan de macht komt, dus die krijgen waar ze om gevraagd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Las wel net dat ie oud PvdA'er was? Lekker voor je Frans Timmermans dacht ik meteenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, velen wilden dat Wilders aan de macht komt, dus die krijgen waar ze om gevraagd hebben.
Wilders komt vooralsnog met alleen maar linkse kandidaten. Zou hij een compleet links kabinet samen willen stellen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las wel net dat ie oud PvdA'er was? Lekker voor je Frans Timmermans dacht ik meteenMaar zonder gekheid, ik ken hem niet en kan er echt niks zinnigs over zeggen.
Wilders is best wel links als je alleen kijkt naar wat hij wil voor de Nederlanders, op buitenlandgebied en immigratie is hij heel rechts. Dat weet ik dan weer wel, zo goed heb ik het dan weer wel gevolgd de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wilders komt vooralsnog met alleen maar linkse kandidaten. Zou hij een compleet links kabinet samen willen stellen?
Ik ben er niet zo in thuis. Maar zie je het als een coupe van de deep state? En is de PVV dan ook controlled?quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:11 schreef Bananenbennie het volgende:
We zijn dus een paar jaar geleden al gewaarschuwd voor Dicktator Schoof. Je kunt over Pols en Engel zeggen wat je wil, maar ze hebben hun huiswerk wel altijd netjes gedaan.![]()
[ x ]
[ x ]
Heb het niet gelezen maar die Engel en die Pols zijn aangestuurde oppositie. Hij probeert ons (net zoals 99 procent van de alternatieve media) ons te lokken. Hij en die anderen vertellen veel waarheid vermengd met leugens. Je kunt ze zo herkennenquote:Op woensdag 29 mei 2024 00:11 schreef Bananenbennie het volgende:
We zijn dus een paar jaar geleden al gewaarschuwd voor Dicktator Schoof. Je kunt over Pols en Engel zeggen wat je wil, maar ze hebben hun huiswerk wel altijd netjes gedaan.![]()
[ x ]
[ x ]
Een coupe van de deep state is het sowieso ja. Een zachte coupe weliswaar maar het blijft een coupe. Van Wilders wordt gezegd ja dat hij er alleen is om verdeeldheid te zaaien. Daarom kon hij ook geen premier worden. Zijn taak zou slechts zijn om burgers tegen elkaar op te zetten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo in thuis. Maar zie je het als een coupe van de deep state? En is de PVV dan ook controlled?
Of misschien heeft Dick kompromat over Geert?
Nee joh Engel en Pols zijn zo enorm tegengewerkt door de overheid, daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:31 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Heb het niet gelezen maar die Engel en die Pols zijn aangestuurde oppositie. Hij probeert ons (net zoals 99 procent van de alternatieve media) ons te lokken. Hij en die anderen vertellen veel waarheid vermengd met leugens. Je kunt ze zo herkennen
Je komt er nog wel achter hoop ik. de overheid en Willempie spelen samen. Willem moet dan wel naar hun pijpen dansen. In ruil voor...geen idee, maar het is wel lucratiefquote:Op woensdag 29 mei 2024 00:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee joh Engel en Pols zijn zo enorm tegengewerkt door de overheid, daar geloof ik niks van.
Geen idee hoe je daar bij komt. Ik zie er vooralsnog geen enkele aanwijzing voor. De overheid heeft familie Engel keihard genaaid met bijv. de Fort Oranje zaak. Ik zie daar nou niet bepaald een samenwerking in, maar misschien heb jij bepaalde info die ik niet heb.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter hoop ik. de overheid en Willempie spelen samen. Willem moet dan wel naar hun pijpen dansen. In ruil voor...geen idee, maar het is wel lucratief
Pols zit in Uruguay, Engel (deels) in Portugal.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:45 schreef koosbasterd het volgende:
Hij is hem trouwens gepeerd naar Argentinië lees ik ergens. Ach, waarom ook niet. Geloof er geen reet van
Ik weet niet welke bronnen jij serieus neemt, ikzelf ben erg op m'n hoede met wat er allemaal voorbijkomt en wat ik lees.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:52 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daar bij komt. Ik zie er vooralsnog geen enkele aanwijzing voor.
Nou nee, ik ken die zaak verder niet.Misschien arrogant maar als ik doorheb hoe en wat over iemand of whatever neem ik diegene niet meer serieus, ik volg hen dan niet. afleiding waar ze ons mee bezig willen houden. Net zoals die nep oorlog en dat nep corona, Alles is fakequote:De overheid heeft ze keihard genaaid met bijv. de Fort Oranje zaak. Ik zie daar nou niet bepaald een samenwerking in, maar misschien heb jij bepaalde info die ik niet heb.
Geen idee hoor, boeit me ook niet verderquote:Pols zit in Uruguay, Engel (deels) in Portugal.
Fijn,thx, ik hoop echt dat je (uiteindelijk) het spelletje doorkrijgt. Niet dat ik het allemaal weet, ik ben ook zoekendequote:Op woensdag 29 mei 2024 01:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik respecteer je mening hoor.
Dat laatste kan ik me wel in vinden. Heb me ook een tijdje bezig gehouden met de prison planet theorie. Ik denk idd dat je in een soort reïncarnatie loop terecht kan komen met (waarschijnlijk zelf opgelegd) karma. En je geheugen dat steeds gewist wordt houdt je in die cyclus. Maar daar kunnen we uitkomen als we het spelletje doorkrijgen. Sommige zielen worden - na de fysieke dood - onderschept door het valse licht, maar alleen die zielen die misleid kunnen worden, want onze vrije wil tarten is ook weer bad karma voor de ander (de greys in dit geval). Hoe kijk jij daar naar?quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:13 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Fijn,thx, ik hoop echt dat je (uiteindelijk) het spelletje doorkrijgt. Niet dat ik het allemaal weet, ik ben ook zoekende
Dat is denk het doel hier op de planeet. De simulatie doorzien, en hier uit (deze gevangenis) te komen
Ik denk er grotendeels hetzelfde over, alleen de greys is wat vaag. jaren geleden over gelezen maar weinig wijzer van geworden. Wat is hun rol dan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me wel in vinden. Heb me ook een tijdje bezig gehouden met de prison planet theorie. Ik denk idd dat je in een soort reïncarnatie loop terecht kan komen met (waarschijnlijk zelf opgelegd) karma. En je geheugen dat steeds gewist wordt houdt je in die cyclus. Maar daar kunnen we uitkomen als we het spelletje doorkrijgen. Sommige zielen worden - na de fysieke dood - onderschept door het valse licht, maar alleen die zielen die misleid kunnen worden, want onze vrije wil tarten is ook weer bad karma voor de ander (de greys in dit geval). Hoe kijk jij daar naar?
Wij zijn eenmalig geborenen, wantie. Wij zitten niet in die cirkel van reïncarnatie en wedergeboorte.quote:
Nou, volgens mijn paragnost zit ik in een visueze cirkel qua reïncarnatiequote:Op woensdag 29 mei 2024 08:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij zijn eenmalig geborenen, wantie. Wij zitten niet in die cirkel van reïncarnatie en wedergeboorte.
Jij? Oh..quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn paragnost zit ik in een visueze cirkel qua reïncarnatie
Volgens mij is dit in Nederland niet toegestaan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Gewoon drugs dealers. Je verwacht het niet.
Zulke bonussen wellicht niet maar hier kreeg je ook lekker betaald per gezette injectie. En dat betekent weg onafhankelijkheid want veel mensen zijn gevoelig voor dit soort financiële prikkels. -niet doen-quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij is dit in Nederland niet toegestaan.
Ja, ze hadden beter het vaccin onder dwang kunnen toedienen, en dan door vrijwilligersquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zulke bonussen wellicht niet maar hier kreeg je ook lekker betaald per gezette injectie. En dat betekent weg onafhankelijkheid want veel mensen zijn gevoelig voor dit soort financiële prikkels. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen he Wantie.
Waarom haal je er een hypothetische situatie bij? Waarom kun je nooit eens ingaan op de feiten?quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ze hadden beter het vaccin onder dwang kunnen toedienen, en dan door vrijwilligers
Volgens mij kregen de mensen bij het ggd die de vaccinaties deden per uur betaald.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom haal je er een hypothetische situatie bij? Waarom kun je nooit eens ingaan op de feiten?
Praat toch geen onzin.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij kregen de mensen bij het ggd die de vaccinaties deden per uur betaald.
Niet per vaccin.
Verder ben ik benieuwd wat dat had uitgemaakt, mensen gingen zelf naar de locaties en de afspraken waren voor gepland.
quote:1ste en 2e vaccinaties bij mobiele patiënten
Incidenteel en kleinschalig zetten (fijnmazig) van 1ste en 2de vaccinaties in de eigen praktijk, waarmee beoogd wordt de vaccinatiegraad te verhogen onder moeilijk bereikbare groepen of in achterblijvende regio’s. Het tarief is ¤ 21,- per gezette vaccinatie.
Boostervaccinatie (1ste booster) bij niet-mobiele thuiswonende patiënten
Het zetten van (1ste) boostervaccinaties bij niet-mobiele thuiswonenden bij de patiënt thuis door het ophalen van opgetrokken spuiten bij de GGD. Het gaat hier om niet-mobiele thuiswonenden voor wie het echt niet mogelijk was om zelfstandig naar een GGD-locatie te komen.
Het tarief is ¤ 90,16 per gezette vaccinatie voor vaccinaties die u gezet heeft tot 1 januari 2022. Voor vaccinaties die gezet zijn vanaf 1 januari 2022 geldt een geïndexeerd tarief van ¤ 91,97 per gezette vaccinatie.
LET OP: Wanneer bij het vaccineren van een niet-mobiele patiënt ook een daar aanwezige mobiele partner van de patiënt is gevaccineerd, mag u deze vaccinatie niet als een vaccinatie van een niet-mobiele thuiswonende patiënten declareren, maar tegen het reguliere tarief van 1e/2e vaccinatie bij mobiele patiënten. Het tarief bedraagt ¤ 21,- per gezette vaccinatie.
Herhaalvaccinaties (2e booster en herhaalprikken) bij niet-mobiele thuiswonende patiënten
Herhaal-vaccinaties toegediend bij niet-mobiele thuiswonende patiënten aan huis declareren. Het tarief is ¤ 91,97 per gezette vaccinatie.
Let op: Wanneer u in de aankomende declaratieperiode booster-/herhaalvaccinaties declareert, controleert u dan voor de zekerheid dat deze (of een deel van deze) vaccinaties niet al in de eerste declaratieperiode zijn gedeclareerd als 1e boostervaccinatie of 1e herhaalvaccinatie (= 2e booster).
Let op: Net als in de eerdere declaratieperioden geldt dat eventueel toegediend booster-/herhaalvaccinaties bij mobiele partners thuis als fijnmazige vaccinatie (tarief: ¤ 21,- per toegediende vaccinatie) gedeclareerd dienen te worden.
De volgende declaratiemogelijkheid was eerder al afgerond:
Reguliere COVID-19-vaccinaties (1e en 2e prikken)
Huisartsen hebben tot en met 28 november 2021, en daarna voor 1ste en 2e prikken die na 28 november hadden plaatsgevonden (zoals gerichte vaccinatiecampagnes van huisartsen op plekken met een lage vaccinatiegraad en eventueel nog niet gedeclareerde vergoedingen doordat deze bijvoorbeeld vergeten waren) nog tot en met 31 maart 2022, gelegenheid gehad om hiervoor te declareren. Let op: hier valt fijnmazig vaccineren, wat hierboven benoemd wordt, niet onder.
Het betrof de volgende vergoedingen voor vaccinaties (van de basisserie):
in de praktijk bij mobiele patiënten (¤ 21,- per vaccinatie).
thuisvaccinatie bij niet-mobiele thuiswonende patiënten (¤ 90,16 per vaccinatie).
Bron:https://www.snpg.nl/artic(...)=covid&doel=huisarts
Ah sorry, ik wist niet dat je dacht dat huisartsen gratis werk doen.quote:
Huisartsen worden per handeling betaald.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:58 schreef Bananenbennie het volgende:
Niet de doelpalen verzetten. Het gaat er om dat ze PER GEZETTE PRIK betaald worden. https://www.lhv.nl/produc(...)ovid-19-vaccinaties/
Even voor mijn duidelijkheid, normaal gesproken werkt een huisarts dan per consult dat betaald zal worden door de zorgverzekering? Geen idee hoe dat werkt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:58 schreef Bananenbennie het volgende:
Niet de doelpalen verzetten. Het gaat er om dat ze PER GEZETTE PRIK betaald worden. https://www.lhv.nl/produc(...)ovid-19-vaccinaties/
Het aantal 60 plussers in NL bedraagt iets van 4 miljoen. Het is maar wat je een marge noemt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Huisartsen worden per handeling betaald.
Maar dat aantal is in de marge en betreft de kwetsbare groepen.
Dat verzin je zelf.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het aantal 60 plussers in NL bedraagt iets van 4 miljoen. Het is maar wat je een marge noemt.
En de mensen met een medische indicatie tot 60 jaar komen daar nog eens bij, ook nog 1 miljoen.
In totaal dus 5 miljoen mensen die meerdere keren geprikt zijn. En de uitvoerders daarvan zijn PER GEZETTE PRIK betaald. Dat gaat om heel veel geld.
Mijn ouders vallen ook onder de risico groepen (60+ met wat complicaties), gewoon mRNA vaccins gekregen in de vaccinatie centra's.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het aantal 60 plussers in NL bedraagt iets van 4 miljoen. Het is maar wat je een marge noemt.
En de mensen met een medische indicatie tot 60 jaar komen daar nog eens bij, ook nog 1 miljoen.
In totaal dus 5 miljoen mensen die meerdere keren geprikt zijn. En de uitvoerders daarvan zijn PER GEZETTE PRIK betaald. Dat gaat om heel veel geld.
Een huisartsconsult van 5 minuten kost ongeveer 20 euro.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, normaal gesproken werkt een huisarts dan per consult dat betaald zal worden door de zorgverzekering? Geen idee hoe dat werkt.
Per gezette prik vind ik eigenlijk ook wel een beetje raar, maar van de andere kant zitten ze er ook niet om liefdadigheidswerk te doen. Bij de GGD meen ik wel dat het gewoon op uurloon was. Ik blijf het allemaal raar vinden, nog steeds.
Nou nou nou, bloedprikken toen ik mn moeder nog in huis had duurde max 2 minuten. En dus ook huisbezoek. Maar goed. Er is wel veel geld over de balk gesmeten voor wat in mijn ogen nog geen acute noodsituatie was. Maar jij en ik kennen elkaar inmiddels al wel lang genoeg dat we beiden wel weten van elkaar hoe we erin staan toch? Ik vind dat ook prima, maakt mij persoonlijk ook niet uit hoe anderen er tegenaan kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een huisartsconsult van 5 minuten kost ongeveer 20 euro.
Per gezet vaccin bij ouderen, zeker als dat via visite gaat, heb je die tijd of meer wel nodig.
Nou, als de huisarts zo dichtbij woont had ze ook naar de praktijk kunnen komen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nou nou, bloedprikken toen ik mn moeder nog in huis had duurde max 2 minuten. En dus ook huisbezoek
Daarom is de discussie vrij onzinnig.quote:. Maar goed. Er is wel veel geld over de balk gesmeten voor wat in mijn ogen nog geen acute noodsituatie was. Maar jij en ik kennen elkaar inmiddels al wel lang genoeg dat we beiden wel weten van elkaar hoe we erin staan toch? Ik vind dat ook prima, maakt mij persoonlijk ook niet uit hoe anderen er tegenaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |