Ja, ik snap ook nooit waarom iemand een hiv test laat doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gekke is, ik kan me wel voorstellen dat mensen die zich ziek voelden zich lieten testen. Daar niks op tegen, moeten ze zelf weten. Ik heb zelf mijn bloed later na ik verkouden ben geweest ook laten testen op anti stoffen. Die waren er veul!! Maar goed, dat gezonde mensen zich laten testen om ergens naar binnen te mogen?? Wereld op de kopDan loop je serieus wel echt mee in wat iedereen wijs gemaakt is toendertijd.
Bwoh, dit is echt serieus de meest geniale/debiele opmerking die ik ooit gelezen heb in dit topicquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook nooit waarom iemand een hiv test laat doen.
Je bent toch gezond?
Nou dan.
Gezonde mensen die zich laten testen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh, dit is echt serieus de meest geniale/debiele opmerking die ik ooit gelezen heb in dit topic![]()
Chapeau wel![]()
Ik ga kijken of je hier een tagje voor kan krijgen![]()
Je weet een HIV test doe je na onbeschermde seks? Na 3 maanden, en na 6 maanden nog een keer? Dat weet je waarschijnlijk wel. Deze vergelijking die je maakt is serieus nog krommer dan een leuter die al 20 jaar niet stijf is geweest.
Mooi man, je bent niet verkouden en nergens last van en dan iets in je flikker laten duwen om alleen ergens binnen te mogen komen waarbij de PCR test niet betrouwbaar was en een HIV test wel?
Kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland afdoen als 'van sommige stokjes werd je ziek ' ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Elaborate? Dit soort opmerkingen schiet ook niemand iets mee op.
Nee maat, nu verdraai je weer een beetje de strekking van mijn post. Maar prima. En best joh.... Ik heb er gewoon geen zin in om weer dit gedraai van jou aan te gaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gezonde mensen die zich laten testen.
Een hiv test doe je na een vermoeden dat je besmet bent geraakt, niet op het moment dat je ziek bent
Hiv tests worden dus gedaan op gezonde mensen.
Dan zou je dat beter in je respons meteen kunnen vermeldenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland afdoen als 'van sommige stokjes werd je ziek ' ook niet.
Uiteraard ligt het weer aan mij...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zou je dat beter in je respons meteen kunnen vermeldenipv een reactie af te wachten.
Why still bother? 🫣quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, nu verdraai je weer een beetje de strekking van mijn post. Maar prima. En best joh.... Ik heb er gewoon geen zin in om weer dit gedraai van jou aan te gaan.
Ben mod en moet subjectief blijven... Dus qua modden doe ik dat ook en geef mijn eerlijke mening als mod. Niet als user.quote:
Je kunt je voorstellen dat zieke mensen zich laten testen, maar gezonde mensen niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, nu verdraai je weer een beetje de strekking van mijn post. Maar prima. En best joh.... Ik heb er gewoon geen zin in om weer dit gedraai van jou aan te gaan.
Als user zeggende, de PCR test was niet fail safequote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt je voorstellen dat zieke mensen zich laten testen, maar gezonde mensen niet.
Gezonde mensen kunnen het virus bij zich dragen.
Elke ziekte heeft een incubatietijd en niet iedereen ontwikkelt symptomen.
Zo raar is het dan ook niet dat ook mensen zonder symptomen, de zogenaamde gezonde mensen, zich laten testen.
Preciesquote:
Owja, fijne draai weer... Ik ga er vanavond niet eens meer op in maat. Je haalt nu een aantal posts door elkaar ook met dingen die ik nooit gezegd hebt. Maar weet je Wantie het was weer gezelligquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies
Mij wordt verweten dat ik geen rapporten etc post.
Ik post een wetenschappelijke publicatie over kinderen met Covid die in het ziekenhuis zijn behandeld.
Reactie: de pcr test is onbetrouwbaar, mensen kunnen ziek worden van de stokjes, en waarom zou een gezond mens zich laten testen.
En why bother om te reageren op wantie...
En het ligt 100% aan mij.
Maar heel serieus buiten deze discussie om, op Rofileo (naam) gaat iedereen in BNW serieus in. Bij jou niet, waar ligt dat aan denk je? Misschien eens denken aan dat het misschien niet alleen aan anderen ligt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies
Mij wordt verweten dat ik geen rapporten etc post.
Ik post een wetenschappelijke publicatie over kinderen met Covid die in het ziekenhuis zijn behandeld.
Reactie: de pcr test is onbetrouwbaar, mensen kunnen ziek worden van de stokjes, en waarom zou een gezond mens zich laten testen.
En why bother om te reageren op wantie...
En het ligt 100% aan mij.
Op Rolfieo gaat ook niet iedereen serieus in.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar heel serieus buiten deze discussie om, op Rofileo (naam) gaat iedereen in BNW serieus in. Bij jou niet, waar ligt dat aan denk je? Misschien eens denken aan dat het misschien niet alleen aan anderen ligt.
Zou ik graag een bron van willen zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef QAnonn het volgende:
[..]
De risico's voor kinderen zijn verwaarloosbaar.
Ik zou hier heel graag dan de bron van willen zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Aan sommige test stokjes zat rommel waar mensen, en dus ook kinderen, ziek van werden.
Wel een adem nood gehad, staturatie van 80% gehad?quote:Dus die opnames zeggen niets.
Kan je ook verklaren, waarom de PCR test, dan zo goed het aantal opnames kon voorspellen?quote:Sowieso waren die PCR tests niet geschikt om te testen. Is allemaal in 2020 al exposed.
Ik wacht nog steeds op antwoorden van de vorige serie. Waarin ik heel diep in ging, maar nooit enig antwoord heb gekregen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar heel serieus buiten deze discussie om, op Rofileo (naam) gaat iedereen in BNW serieus in. Bij jou niet, waar ligt dat aan denk je? Misschien eens denken aan dat het misschien niet alleen aan anderen ligt.
hoe weet je dat je gezond bent of niet ziek bent?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gekke is, ik kan me wel voorstellen dat mensen die zich ziek voelden zich lieten testen. Daar niks op tegen, moeten ze zelf weten.
Hoe weet je dat je gezond bent?quote:Ik heb zelf mijn bloed later na ik verkouden ben geweest ook laten testen op anti stoffen. Die waren er veul!! Maar goed, dat gezonde mensen zich laten testen om ergens naar binnen te mogen??
Mag je vinden, maar vanuit de medische wetenschap, klopt het wel en was het een middel (maar niet perfect), om zoveel mogelijk open te houden.quote:Wereld op de kopDan loop je serieus wel echt mee in wat iedereen wijs gemaakt is toendertijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet?
Maar het ging om dit onderzoek dat hier gepost werd.
https://www.mdpi.com/2409-9279/7/3/41
De conclusies even in een spoiler voor de leesbaarheid;Ik heb even wat bekeken. Nu moet ik wel zeggen, dat ik hier niet heel veel van weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik wat betrouwbare bronnen gebruik, die er wel verstand van hebben
https://correctiv.org/fak(...)tlich-nicht-haltbar/Ik zie het onderzoek ook veelal bij antivaxx wetenschappelijker gebruikt worden. Wat meestal ook het nodige zegt over het onderzoek.quote:
Niet echt veel zin in om verder te zoeken voor dit onderzoek. Maar ik maak mij verder geen zorgen over dit onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |