Ok bij rode bloedcellen is dat dus anders dan bij een orgaan. Maar dan nog hoef ik dat - om verschillende redenen - niet in mijn lijf. Zeker niet van een gevaxte.quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rode bloedcellen hebben geen celkern. Vlak voor de geboorte spuugt de rode bloedcel zijn kern uit. Die bevat het DNA. Als je een bloedtransfusie nodig hebt, krijg je dus geen DNA van een donor in je bloed
https://www.sanquin.nl/ov(...)or%20in%20je%20bloed.
Ik wijt dat eerder aan celgeheugen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou dan ook je karakter veranderen als je het DNA van iemand anders in je krijgt?
Stel je voor zeg, ga je na de operatie ineens met een regenboogvlag lopen en jezelf vastplakken op een snelwegquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja het is juist je karakter dat dan kan veranderen. Komt voorbij in deze docu als ik het me goed herinner
Je maakt er weer een beetje semantische discussie van aangezien DNA een cruciaal onderdeel is van de cel. In de nucleus, oftewel de celkern van een cel ligt het DNA, waarbij DNA wordt gezien als een soort harde schijf waarop allerlei genetische informatie ligt opgeslagen. Onder 'celgeheugen' zou je dan het geheel van informatie/bestanden die in de bio-computer van de mens worden bewaard kunnen verstaan.quote:
Hahaha ja en Zelensky opeens een held vindtquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, ga je na de operatie ineens met een regenboogvlag lopen en jezelf vastplakken op een snelweg
Waar men ook weinig aan had. Dit komt wel vaker rond. Maar om in een crisis op een zware afdeling te werken, werkt niet echt. Je hebt geen tijd om mensen te begeleiden. Zeker niet als iedereen maar x uurtjes op dat moment alleen wilt werken. Dat werkt niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:35 schreef Candymannetje het volgende:
Onder andere hebben gepensioneerden aangeboden om te helpen.
Ahaa de spookboot komt weer eens langs.quote:Er was een boot beschikbaar met personeel en defensie kon nog helpen.
Er was geen vervuiling, dus zullen toekomstige dit ook niet bevatten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:43 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waar het hier om ging - dat hij onderzoek wil naar het menselijk genoom van gevaccineerden - heeft hij niet ingetrokken. Hij probeert gewoon de paniek wat te temperen. Door te stellen dat hij er vertrouwen in heeft dat toekomstige batches geen DNA vervuiling meer zullen bevatten. Het zou me niet verbazen als Big Pharma hem "instructies" heeft gegeven hiervoor.
En nee DNA vervuiling is niet ontkracht, het is wereldwijd in vele batches aangetroffen.
Of dat onderzoek komt niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou nee dat is dus niet ontkracht en blijkt dus wel waar te zijn. Dit recente onderzoek uit Duitsland bevestigd dat nog eens. Er wordt meer dan toegestaan dna verontreiniging gevonden in de vaccins.
De vraag is wat het effect is daarvan. MSM en huidige wetenschap zegt kan geen kwaad. BNW zegt misschien kan het wel kwaad.
Volgens mij is dat waar we staan nu.
Ik snap je vraag niet?quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:21 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Of dat onderzoek komt niet?
Nu heb ik niet precies dat onderzoek klaar liggen. Maar als iemand die heeft, wel ik er wel even naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik reageer op Candy, en jij reageert gebeten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je maakt er weer een beetje semantische discussie van aangezien DNA een cruciaal onderdeel is van de cel. In de nucleus, oftewel de celkern van een cel ligt het DNA, waarbij DNA wordt gezien als een soort harde schijf waarop allerlei genetische informatie ligt opgeslagen. Onder 'celgeheugen' zou je dan het geheel van informatie/bestanden die in de bio-computer van de mens worden bewaard kunnen verstaan.
Is een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen: "Ik heb de film De Matrix als mpg file op mijn harde schijf staan."
En dat jij reageert: "Nee die staat als opslaggeheugen op je computer."
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet?
Maar het ging om dit onderzoek dat hier gepost werd.
https://www.mdpi.com/2409-9279/7/3/41
De conclusies even in een spoiler voor de leesbaarheid;Zal mij er eens in verdiepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste reactie als Artsen collectief er mee aan de slag gaat, is het meestal niet zo'n heel goede studie.
Wat is nou daadwerkelijk jouw probleem dat Bennie reageert? Jij quote ook constant iedereen de moeder zonder dat jij aangesproken bent en het een reactie/quote op een opmerking van iemand anders was?quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik reageer op Candy, en jij reageert gebeten.
Karakter wordt niet alleen door dna bepaald, maar ook door iemands ontwikkeling en levenservaring.
Wat ten ronde gaat over mensen met een getransplanteerd orgaan is dat ze bepaalde karaktereigenschappen overnemen van de host.
Dat kan ook bepaald zijn door de levenservaring van het orgaan.
Ik had zo'n reactie wel verwacht, anderen mogen wel naar mij toe bijten, maar o wee als ik reageer..quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is nou daadwerkelijk jouw probleem dat Bennie reageert? Jij quote ook constant iedereen de moeder zonder dat jij aangesproken bent en het een reactie/quote op een opmerking van iemand anders was?
Zie het probleem niet echt.
Tja, dat doe ik niet, ik geef aan dat anders te zien.quote:Je maakt er weer een beetje semantische discussie van
Doe niet zo, in begin van Topic heb ik hun ook al aangesproken dat ze op die post van jou over Microsoft ook op een normale manier kunnen reageren. Maar op de een of andere manier lijk jij er wel van te genieten terwijl anderen die dingen irriteren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Wantie het volgende:
Ik had zo'n reactie wel verwacht, anderen mogen wel naar mij toe bijten, maar o wee als ik reageer..
Dit soort3 bijten bedoel ik:
Als je weg zou moeten zou dan een ban niet handiger zijn? Die heb je niet, dus ik snap de opmerking wederom niet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Wantie het volgende:
Tja, dat doe ik niet, ik geef aan dat anders te zien.
Maar ik begrijp dat ik eigenlijk weg moet van bnw, dus is alles in mijn richting geoorloofd.
AZ is alleen niet terug getrokken omdat het onveilig was. Blxbox kwaliteit laat zich al direct zien in de eerste 30 seconden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:34 schreef Bananenbennie het volgende:
Artsen omgekocht om de prikken te promoten. Gelukkig is dit in Nederland niet gebeurd.
De risico's voor kinderen zijn verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:34 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
AZ is alleen niet terug getrokken omdat het onveilig was. Blxbox kwaliteit laat zich al direct zien in de eerste 30 seconden.
Veel cherry picking natuurlijk. Kinderen lopen namelijk ook gewoon risico's van covid.
Maar gestopt met verder luisteren. Kwaliteit is al weer overduidelijk, voornamelijk zwartmaken zonder details.
Ik zie nergens enig bewijs van omkoping, er staat totaal geen specificatie ergens, waarvoor of waarom de betalingen gedaan zijn.
Artsen en medische wetenschappers ga je niet vinden in de supermarkt of en bouwmarkt. Ze werken in hun vakgebied.
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, bij iets meer dan 500 kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef QAnonn het volgende:
[..]
De risico's voor kinderen zijn verwaarloosbaar.
Met covid, niet door covid?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, bij iets meer dan 500 kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland.
https://journals.lww.com/(...)_multisystem.17.aspx
Aan sommige test stokjes zat rommel waar mensen, en dus ook kinderen, ziek van werden. Dus die opnames zeggen niets. Sowieso waren die PCR tests niet geschikt om te testen. Is allemaal in 2020 al exposed.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, bij iets meer dan 500 kinderen die met Covid in het ziekenhuis zijn beland.
https://journals.lww.com/(...)_multisystem.17.aspx
En tegelijkertijd ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Aan sommige test stokjes zat rommel waar mensen, en dus ook kinderen, ziek van werden. Dus die opnames zeggen niets. Sowieso waren die PCR tests niet geschikt om te testen. Is allemaal in 2020 al exposed.
Gekke is, ik kan me wel voorstellen dat mensen die zich ziek voelden zich lieten testen. Daar niks op tegen, moeten ze zelf weten. Ik heb zelf mijn bloed later na ik verkouden ben geweest ook laten testen op anti stoffen. Die waren er veul!! Maar goed, dat gezonde mensen zich laten testen om ergens naar binnen te mogen?? Wereld op de kopquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Aan sommige test stokjes zat rommel waar mensen, en dus ook kinderen, ziek van werden. Dus die opnames zeggen niets. Sowieso waren die PCR tests niet geschikt om te testen. Is allemaal in 2020 al exposed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |