Kijk en dat is ook jouw keuze en goed recht maat, ik denk dan meer in de richting van geef me nog wat extra tijd en als ik daarna de pijp uit ga dan prima maar heb nog wel even kunnen leven.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik niet.
Sowieso hoef ik niet iemand anders DNA in me te hebben. Ik zou ook nooit een donor orgaan willen. DNA functioneert als een soort antenne, allerlei eigenschappen van de donor ga je overnemen. Is allemaal goed gedocumenteerd. In het werk van cardioloog Pim Van Lommel bijvoorbeeld. Zijn docu en boek "Eindeloos Bewustzijn" beschrijven dit.
Dat is eigenlijk precies hoe ik daar ook in staquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben.
Als corona echt een levensbedreigend virus voor mij zou zijn geweest had ik ook wel mee willen doen met die experimentele gentherapie.
Als mijn tijd hier is gekomen dan is ie gekomen en accepteer ik dat. Ik hoef dat niet kunstmatig op te rekken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk en dat is ook jouw keuze en goed recht maat, ik denk dan meer in de richting van geef me nog wat extra tijd en als ik daarna de pijp uit ga dan prima maar heb nog wel even kunnen leven.
Weet je, ik zie een bloedtransfusie niet als kunstmatig oprekken. Een ijzeren long daarentegen, of zonder aan andere apparatuur te liggen sterven zie ik wel als oprekken als er geen verbetering mogelijk is. Ik wil geen kasplantje zijn alleen om maar langer te leven en niks te kunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als mijn tijd hier is gekomen dan is ie gekomen en accepteer ik dat. Ik hoef dat niet kunstmatig op te rekken.
Wij staan daar anders in en dat is ook prima. Ik respecteer jouw keuze hoor en ik kan hem ook goed volgen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, ik zie een bloedtransfusie niet als kunstmatig oprekken. Een ijzeren long daarentegen, of zonder aan andere apparatuur te liggen sterven zie ik wel als oprekken als er geen verbetering mogelijk is. Ik wil geen kasplantje zijn alleen om maar langer te leven en niks te kunnen.
Maar als zo'n bloedtransfusie mij extra tijd op een leuke tijd om te leven zou geven, ik zou het direct doen.
Goffedomme en das maar goed ook dat we elkaar respecteren. Anders stuur ik @Candymannetje op je af voor een goed pak slaag. #BNWknokploegquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:42 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wij staan daar anders in en dat is ook prima. Ik respecteer jouw keuze hoor en ik kan hem ook goed volgen.
Je menselijk genoom verandert alleen maar johquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
(niet zeggende dat ik uiteindelijk kapot zou gaan aan gevaccineerd bloed voor daar weer iedereen over valt)
Ik vraag het me gewoon af, ik ben wat dat betreft best pragmatisch en denk "hey, ik heb best een fijn leven" nog wat langer zou ook best fijn zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:42 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wij staan daar anders in en dat is ook prima. Ik respecteer jouw keuze hoor en ik kan hem ook goed volgen.
Maakt dat wat uit op een moment dat je anders dood zou zijn? Dat is wel een dingetje, ik denk in doodsnood dat je sowieso op overleving modus gaat en je alles aangrijpt. Dat denk ik dan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je menselijk genoom verandert alleen maar joh
Hangt er ook van af hoe je tegen leven en dood aankijkt. Wij kijken daar verschillend naar en dan handel je ook anders. Maar een zeker instinct om te willen overleven zit in ons allemaal ja. In noodsituaties zullen we allemaal vechten vermoed ik.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit op een moment dat je anders dood zou zijn? Dat is wel een dingetje, ik denk in doodsnood dat je sowieso op overleving modus gaat en je alles aangrijpt. Dat denk ik dan.
Ik kijk er niet heel veel anders tegenaan dan jij hoor, dood is gewoon dood en dat bekomt ons allemaal. Maar als ik door een gevaccineerd bloed als transfusie langer kan leven? Ja uiteraard, ben ik bang voor de dood? Nee, maar ik maak er geen halszaak van om geen transfusie te krijgen. Maar goed dat deed ik met de vaccinaties an sich ook al niet, ik moest die zooi gewoon niet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Hangt er ook van af hoe je tegen leven en dood aankijkt. Wij kijken daar verschillend naar en dan handel je ook anders. Maar een zeker instinct om te willen overleven zit in ons allemaal ja. In noodsituaties zullen we allemaal vechten vermoed ik.
Dood is niet gewoon dood voor mij. Ik heb daar veel onderzoek naar gedaan (NDE's en OBE's) en ik verwacht dat alleen ons lichaam sterft, ons bewustzijn niet. Maar het leven hier op deze gekke planeet is dan voorbij ja. Een beetje offtopic ja maar so whatquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk er niet heel veel anders tegenaan dan jij hoor, dood is gewoon dood en dat bekomt ons allemaal.
Kom naar TRUquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dood is niet gewoon dood voor mij. Ik heb daar veel onderzoek naar gedaan (NDE's en OBE's) en ik verwacht dat alleen ons lichaam sterft, ons bewustzijn niet. Maar het leven hier op deze gekke planeet is dan voorbij ja. Een beetje offtopic ja maar so what
Het lichaam en je wezenlijke en je plezier hier stopt welquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dood is niet gewoon dood voor mij. Ik heb daar veel onderzoek naar gedaan (NDE's en OBE's) en ik verwacht dat alleen ons lichaam sterft, ons bewustzijn niet. Maar het leven hier op deze gekke planeet is dan voorbij ja. Een beetje offtopic ja maar so what
En alle pijn en ellende ookquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het lichaam en je lijf en je plezier hier stopt wel
We kunnen er een mooi topic in TRU over maken maatquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:25 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En alle pijn en ellende ook![]()
. Nee de energie en nieuwsgierigheid winnen het bij mij meestal ook hoor.
Het leven is sowieso iets heel fascinerends, het heeft zoveel facetten. En ons bewustzijn zal zich steeds verder verruimen, voor degenen die er voor openstaan. We doen dat allemaal in ons eigen tempo. De aarde is een soort school voor de ziel om dualiteit te kunnen ervaren en zo te groeien. En ik heb ook nog veel te doen en leren op vele vlakken.
Leuk idee hoor. Even een goede topic titel voor verzinnen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We kunnen er een mooi topic in TRU over maken maatDaar ligt namelijk ook mijn interesse voor een groot deel. En er zijn best veel users die soms nog meeposten op interessante topics als dit
Maak er maar wat vanquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Leuk idee hoor. Even een goede topic titel voor verzinnen.
Het decoderen van ons kosmische ontwerp/bestemming?
Heb er wat van gemaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maak er maar wat vanJe ziet me wel verschijnen, of niet als ik door een loophole ga
Wij zijn licht.quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mein Gott. dat is sneller dan het licht... Wilde net gaan slapen
Bij DNA vaccins is daar een kans op.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je menselijk genoom verandert alleen maar joh
Rode bloedcellen hebben geen celkern. Vlak voor de geboorte spuugt de rode bloedcel zijn kern uit. Die bevat het DNA. Als je een bloedtransfusie nodig hebt, krijg je dus geen DNA van een donor in je bloedquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik niet.
Sowieso hoef ik niet iemand anders DNA in me te hebben. Ik zou ook nooit een donor orgaan willen. DNA functioneert als een soort antenne, allerlei eigenschappen van de donor ga je overnemen. Is allemaal goed gedocumenteerd. In het werk van cardioloog Pim Van Lommel bijvoorbeeld, hij heeft vele patiënten hierover geinterviewd. Zijn docu en boek "Eindeloos Bewustzijn" beschrijven dit.
Zou dan ook je karakter veranderen als je het DNA van iemand anders in je krijgt?quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik niet.
Sowieso hoef ik niet iemand anders DNA in me te hebben. Ik zou ook nooit een donor orgaan willen. DNA functioneert als een soort antenne, allerlei eigenschappen van de donor ga je overnemen. Is allemaal goed gedocumenteerd. In het werk van cardioloog Pim Van Lommel bijvoorbeeld, hij heeft vele patiënten hierover geinterviewd. Zijn docu en boek "Eindeloos Bewustzijn" beschrijven dit.
Ja het is juist je karakter dat dan kan veranderen. Komt voorbij in deze docu als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou dan ook je karakter veranderen als je het DNA van iemand anders in je krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |