abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:46:38 #176
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218591373
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ga nou maar vanavond NPO2 kijken, om 22:20 begint 'het complot'
Waarom het spottende toontje in zo'n beetje al jouw reacties? Of ben je 13x geboosterd?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218592582
pi_218592600
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
NPO2 kijken
:')
pi_218599254
quote:
7 miljoen mensen ontvangen uitnodiging voor vaccinatieronde: coronavirus kan weer oplaaien
Dinsdag gaan de eerste uitnodigingen voor een nieuwe ronde coronavaccinaties de deur uit. Dit omdat het virus nog altijd rondwaart. In totaal zullen zo’n 7 miljoen mensen worden uitgenodigd. „Ons afweersysteem is niet altijd bestand tegen nieuwe varianten van het virus.’’
https://www.ad.nl/gezond/(...)r-oplaaien~a7016467/
:M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218600997
Mijn (normaliter behoorlijke fitte) moeder van 75 was ruim een week geleden flink ziek van Covid, en nog steeds niet terug op de been. Voor ouderen is een vaccinatie nog steeds de veiligste manier om weerstand op te bouwen.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:07:41 #181
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218601141
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:M
Sterkte

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Mijn (normaliter behoorlijke fitte) moeder van 75 was ruim een week geleden flink ziek van Covid, en nog steeds niet terug op de been. Voor ouderen is een vaccinatie nog steeds de veiligste manier om weerstand op te bouwen.
:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218601885
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Voor ouderen is een vaccinatie nog steeds de veiligste manier om weerstand op te bouwen.
pi_218602759
Waarom zou je niet een 4e/5e/6e prik nemen, waar je vorige keren geen last van heb gehad, en daarmee minder last hebt van covid, nu blijkt dat een besmetting met Corona een jaar na zo'n prik wel behoorlijke impact heeft?
En kun je nu echt beter naar internet wappies luisteren die videos kijken als 'onderzoek' of naar batterijen artsen, wetenschappers?
pi_218603483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Waarom zou je niet een 4e/5e/6e prik nemen, waar je vorige keren geen last van heb gehad, en daarmee minder last hebt van covid, nu blijkt dat een besmetting met Corona een jaar na zo'n prik wel behoorlijke impact heeft?
En kun je nu echt beter naar internet wappies luisteren die videos kijken als 'onderzoek' of naar batterijen artsen, wetenschappers?
Je kan nu wel denigrerend doen maar er komen hier zat artikelen voorbij van wetenschappers die duidelijk onderbouwen wat het gevaar is van de vaccinatie.
pi_218604004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je kan nu wel denigrerend doen maar er komen hier zat artikelen voorbij van wetenschappers die duidelijk onderbouwen wat het gevaar is van de vaccinatie.
Ik heb nog geeneen goed onderbouwd wetenschappelijk peer-review artikel gezien eerlijk gezegd wat tot grote zorgen zou moeten leiden ten aanzien van corona vaccinaties. Ik kan onderzoeken en wetenschappelijke publicaties redelijk goed beoordelen, en zie vrijwel altijd fouten en zwakheden in de onderzoeksopzet, statistiek, conclusies en/of publicatie-proces.
pi_218604227
quote:
Ik ben mij sterk bewust van “n=1” als niet sterk argument, maar de enige mensen in mijn omgeving zowel privé als werk die afgelopen jaren nog corona hebben opgelopen waren allemaal gevaccineerd. Ikzelf niet en heb ook geen klachten gehad verder ondanks intensief contact met die kring mensen.
pi_218604405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik heb nog geeneen goed onderbouwd wetenschappelijk peer-review artikel gezien eerlijk gezegd wat tot grote zorgen zou moeten leiden ten aanzien van corona vaccinaties. Ik kan onderzoeken en wetenschappelijke publicaties redelijk goed beoordelen, en zie vrijwel altijd fouten en zwakheden in de onderzoeksopzet, statistiek, conclusies en/of publicatie-proces.
Dat komt naar mijn mening omdat je nogal selectief bent met de onderzoeken waar je jezelf op stort.
Ik twijfel niet aan je kennis maar wel aan je motivatie.
pi_218604413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 13:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Ik ben mij sterk bewust van “n=1” als niet sterk argument, maar de enige mensen in mijn omgeving zowel privé als werk die afgelopen jaren nog corona hebben opgelopen waren allemaal gevaccineerd. Ikzelf niet en heb ook geen klachten gehad verder ondanks intensief contact met die kring mensen.
Als gezonde veertiger heb ik ook al jaren geen vaccinatie gehad, maar vaccinaties worden aangeboden aan groepen waarbij de kans groter is dat een besmetting meer impact kan hebben.
pi_218604433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 13:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat komt naar mijn mening omdat je nogal selectief bent met de onderzoeken waar je jezelf op stort.
Ik twijfel niet aan je kennis maar wel aan je motivatie.
Het zijn vooral de onderzoeken die hier aangedragen worden om de case te onderbouwen dat vaccins gevaarlijk zouden kunnen zijn, oa de jou? Dus ben ik dan selectief, of ben jij dat?
pi_218604895
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 13:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het zijn vooral de onderzoeken die hier aangedragen worden om de case te onderbouwen dat vaccins gevaarlijk zouden kunnen zijn, oa de jou? Dus ben ik dan selectief, of ben jij dat?
Maak je geen zorgen, ik ben selectief en bevooroordeeld.
En jij?
pi_218605438
5 jaar verder en nog elke dag is het the great reset dit, agenda2030 dat.... Hoe lang wil je het volhouden, die super super-wapperigheden?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218606761
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 15:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
5 jaar verder en nog elke dag is het the great reset dit, agenda2030 dat.... Hoe lang wil je het volhouden, die super super-wapperigheden?
Ga jij nou maar Call of Duty ofzoiets spelen met je vriendjes :') Puber.
pi_218606941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:19 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ga jij nou maar Call of Duty ofzoiets spelen met je vriendjes :') Puber.
Speel jij Call of Duty: False Flag Edition?
Of The Sims 5G, waar alle poppetjes ineens hoofdpijn krijgen zodra je een zendmast neerzet?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218607069
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Speel jij Call of Duty: False Flag Edition?
Of The Sims 5G, waar alle poppetjes ineens hoofdpijn krijgen zodra je een zendmast neerzet?
Nee. Ik speel zelf geen computer games. Ik heb wel gehoord van de spelletjes van Dr. Mengele.
pi_218608939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 14:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maak je geen zorgen, ik ben selectief en bevooroordeeld.
En jij?
Ik weet dat jij selectief en bevooroordeeld bent. Ik lees gepubliceerde onderzoeken die hier aangedragen worden. Dat zijn er niet veel, en die zijn, zoals je zelf aangeeft selectief en bevooroordeeld. Maar ik lees ook gepubliceerde onderzoeken met tegenovergestelde conclusies. Dat zijn er veel meer, en vaak, in mijn ogen, veel sterkere onderzoeken. En ik vaar zeker niet blind op een voormalige onderwijzer in de verpleging, een voormalige webapplicatie bouwer die zich statisticus noemt, een voormalige neuroloog, of voormalige professor er over wauwelen, zoals velen wel plegen te doen. Ik blijf wel kritisch :)
pi_218610365
pi_218614704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 15:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je weet dat je op een BNW topic reageert toch? Hier is gewoon plek voor juist dit soort bredere theorieën en opties. Geen reden om zo denigrerend te doen.
pi_218620843
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 17:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Je weet dat je op een BNW topic reageert toch? Hier is gewoon plek voor juist dit soort bredere theorieën en opties. Geen reden om zo denigrerend te doen.
Geen like. Eigenlijk kniel je ervoor dat 'normale en bewezen feitelijkheden' hier in het verdomhoekje BNW best mogen worden aangevuld met verzinsels, onzin en idiote complotten voor wie dat niet kunnen nalaten.
Want zo wordt dat doorgaans gezien. Ik zie dat dus anders. Voor de rest (niet dikgedrukte) met je eens

[ Bericht 0% gewijzigd door NatteLont op 29-08-2025 12:45:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')