Die mannen hebben geen witte labo-jas aan.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De documentaires “Inside Mrna Vaccines” en “Inside the vaccine trials” duren ruim een uur.
Allebei op YouTube te vinden. Het bespreekt bovengenoemde problemen uit je geplaatste stukjes uit de hearings.
Daarom voor het gemak even verkort wat visuele stukjes van een paar minuten uit deze documentaires met kort commentaar van George Campbell. De ene gaat over de distributie van LNP’s ….
Bekijk deze YouTube-video
…. en de andere over pseudo uridine waar ik het eerder al over heb gehad.
Bekijk deze YouTube-video
Zoals gezegd: De documentaires zelf zijn in geheel te zien en een aanrader voor een meer volledig begrip van de situatie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die mannen hebben geen witte labo-jas aan.
Dus onbetrouwbaar
Ik ken de docu's, ik zag ze al een paar keer voorbij komen op LighthouseTV. Nog niet kunnen opbrengen om er helemaal naar te kijken. De hearings met senator Johnson vind ik echt heel goed, wat een contrast met de nitwits van onze commissiequote:Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De documentaires “Inside Mrna Vaccines” en “Inside the vaccine trials”
The end was contained in the beginning.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
wat een contrast met de nitwits van onze commissie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |