Lekker met deze hittequote:Op zondag 12 juli 2026 12:05 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze totaal niet.
Ik ga nu even verder met mijn bananen milkshake.
Ik had het over airborn virus. Daar helpt dat vod helemaal niet tegen. Daarvoor heb je minimaal ppf2 nodig.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lekker met deze hitte![]()
Maar Rolfio heeft het al uitgelegd.
De virussen zelf zijn klein genoeg om door de mazen van het mondkapje heen te gaan.
Maar virussen die in waterdruppels via je adem naar buiten komen worden opgevangen.
Dus het werkt niet volledig, maar draagt er aan bij.
Dat is al bekend vanaf het begin.
Als mondkapjes uitstekend waren in het beschermen, dan waren lockdowns en afstand bewaren etc niet nodig.
Aah, dus je weet wel dat mondkapjes gedeeltelijk werken.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:46 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik had het over airborn virus. Daar helpt dat vod helemaal niet tegen. Daarvoor heb je minimaal ppf2 nodig.
En dan moet je nog je vingers kruisen vanwege openingen die niet volledig afsluiten op de huid.
Ja dat klopt. Ondanks alle maatregelen inclusief de prikken heeft het snel muterende Corona gewoon z'n gang kunnen blijven gaan. Iedereen is uiteindelijk gewoon besmet geraakt. Zoals met alle verkoiudheids virussen het geval is sinds mensen heugenis. En het komt ook allemaal gewoon ieder seizoen weer terug. Eerst de rhino virussen, dan influenza, en dan Corona. Immuniteit onder deze snel muterende virussen bestaat niet, en is ook nooit te bereiken. In verzorgingshuizen had men (gezien het airborn aspect) ook gewoon moeten ventileren in plaats van het virus in gesloten ruimten met de ramen dicht via de airconditioning te laten circuleren. Altijd ventileren! Men wist dit medisch gezien heel goed, maar toch heeft men dit niet gedaan. Op z'n minst heel merkwaardig. Maar goed je kunt hierover wel blijven discusieren. Ik twijfel of dit allemaal wat nuttigs toevoegt aan de besteding van onze vrije tijd.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aah, dus je weet wel dat mondkapjes gedeeltelijk werken.
Daarom focus je je enkel op het deel waarbij ze minder goed werken..
Dat verklaart het.
Verzorgingshuizen zijn verkeerd aangepakt.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:54 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ondanks alle maatregelen inclusief de prikken heeft het snel muterende Corona gewoon z'n gang kunnen blijven gaan. Iedereen is uiteindelijk gewoon besmet geraakt. Zoals met alle verkoiudheids virussen het geval is sinds mensen heugenis. En het komt ook allemaal gewoon ieder seizoen weer terug. Eerst de rhino virussen, dan influenza, en dan Corona. Immuniteit onder deze snel muterende virussen bestaat niet, en is ook nooit te bereiken. In verzorgingshuizen had men (gezien het airborn aspect) ook gewoon moeten ventileren in plaats van het virus in gesloten ruimten met de ramen dicht via de airconditioning te laten circuleren. Altijd ventileren! Men wist dit medisch gezien heel goed, maar toch heeft men dit niet gedaan. Op z'n minst heel merkwaardig. Maar goed je kunt hierover wel blijven discusieren. Ik twijfel of dit allemaal wat nuttigs toevoegt aan de besteding van onze vrije tijd.
Interessant. Met aandacht bekeken. Hier nog een uitleg over de origine en bron van het geknoei met Covid virussen. Nota: China was in 1965 op dit gebied nog buiten beeld.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:56 schreef Wantie het volgende:
Iedereen loog over Covid 19.
Maar waarom?
Kijk en huiver...
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Drama bij hoorzitting over covid in VS: immunoloog Fauci zwijgt, voorzitter zet diens raadsman de zaal uit
Fauci beroept zich op zwijgrecht in verhoor over ontstaan covid
De bekende Amerikaanse immunoloog Anthony Fauci beroept zich op zijn zwijgrecht tijdens een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat over het ontstaan van covid. Volgens Fauci is hij alleen maar gedagvaard omdat een senator erop uit zou zijn om hem in de gevangenis te krijgen.
De Republikein Rand Paul leidt een senaatscommissie over de oorsprong van het coronavirus dat in 2020 voor een pandemie zorgde. Volgens hem heeft het Amerikaanse gezondheidsinstituut NIH, waar Fauci destijds leiding aan gaf, meebetaald aan een bepaald virusonderzoek in Wuhan, de Chinese stad waar de covid-uitbraak begon. Fauci heeft dat al vaak ontkend en deed dat ook al meerdere keren in het Congres.
Volgens Paul heeft Fauci daarover gelogen. Hij en gezondheidsminister Robert F. Kennedy jr., beiden tegenstanders van covid-vaccins, hebben aangegeven dat ze hoopten dat Fauci zijn standpunten tijdens het verhoor in de Senaat zou herhalen, zodat hij vervolgd kon worden voor meineed.
Fauci gaf aan dat hij de "duidelijke obsessie van de Republikeinse voorzitter om op te roepen tot mijn vervolging" als reden aanvoerde voor zijn reden om te zwijgen.
Op een gegeven moment liet Paul zelfs de advocaat van Fauci de zaal uit zetten, nadat deze herhaaldelijk had geprobeerd tussenbeide te komen en zich te beroepen op Fauci's recht om te zwijgen (het Vijfde Amendement).
Ook is hij boos dat de senator honderden pagina's uit het persoonlijke dagboek van Fauci heeft gepubliceerd om hem te intimideren.
Fauci heeft van de vorige president Joe Biden al preventief gratie gekregen, omdat meerdere Republikeinen toen al met vervolging hadden gedreigd. Volgens Paul en Kennedy zou hij desondanks vervolgd kunnen worden voor meineed.
https://www.hln.be/buiten(...)e-zaal-uit~a79c6d94/
Rand Paul wil Fauci dus pakken op meineed.quote:
Ja, ik snap wel dat dit een domme actie is van Rand.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:03 schreef UncleScorp het volgende:
Ah ja anders hangt ie
Deze begrijp je dan weer wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |