abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221038525
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De documentaires “Inside Mrna Vaccines” en “Inside the vaccine trials” duren ruim een uur.
Allebei op YouTube te vinden. Het bespreekt bovengenoemde problemen uit je geplaatste stukjes uit de hearings.

Daarom voor het gemak even verkort wat visuele stukjes van een paar minuten uit deze documentaires met kort commentaar van George Campbell. De ene gaat over de distributie van LNP’s ….

Bekijk deze YouTube-video

…. en de andere over pseudo uridine waar ik het eerder al over heb gehad.

Zoals gezegd: De documentaires zelf zijn in geheel te zien en een aanrader voor een meer volledig begrip van de situatie.
Die mannen hebben geen witte labo-jas aan. :(
Dus onbetrouwbaar
;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221038816
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Die mannen hebben geen witte labo-jas aan. :(
Dus onbetrouwbaar
;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_221040107
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De documentaires “Inside Mrna Vaccines” en “Inside the vaccine trials”
Ik ken de docu's, ik zag ze al een paar keer voorbij komen op LighthouseTV. Nog niet kunnen opbrengen om er helemaal naar te kijken. De hearings met senator Johnson vind ik echt heel goed, wat een contrast met de nitwits van onze commissie :|W
pi_221040613
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:28 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
wat een contrast met de nitwits van onze commissie :|W
The end was contained in the beginning.
George Orwell, 1984
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')