Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.quote:Op maandag 6 april 2026 22:59 schreef epicbeardman het volgende:
Hey Halo sub, I thought you would want to know: Nate Walpole, animator on Halo 2, 3, ODST and 4 unexpectedly passed away. He was a great animator, a proud Canadian and I was lucky to call him friend. Please hug your families and reach out to your friends.
Als bekende jonge mensen plotseling overlijden heb ik een soort trigger om te zoeken naar hen socials naar vaccinatie, vaak is het dan ook raak.
Truequote:Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid.
En ten tijde van Corona werd elke dode krampachtig gelinkt aan covidquote:Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
Oh dat weet ik al te goed hoor, heb ook voor corona wel wat liefhebbende mensen verloren aan een hartaanval. Dus ik weet ook wel dat het confirmation bias is, dat zeg ik zelfs in mijn post. Maarja.. je kan het ook niet uitsluiten toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |