abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220523109
quote:
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220523178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid.
True
quote:
Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
En ten tijde van Corona werd elke dode krampachtig gelinkt aan covid
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220523871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
Oh dat weet ik al te goed hoor, heb ook voor corona wel wat liefhebbende mensen verloren aan een hartaanval. Dus ik weet ook wel dat het confirmation bias is, dat zeg ik zelfs in mijn post. Maarja.. je kan het ook niet uitsluiten toch?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220538040
Sen Johnson says staff untangling Biden 'coverup' of COVID vax injuries across millions of files

"We're just scratching the surface in terms of what they covered up," Permanent Subcommittee on Investigations chair says.

More than a year into the second Trump administration, the Republican chairman of the Senate Permanent Subcommittee on Investigations says his staff is combing through nearly 11 million pages of documents to unmask the full extent of the Biden administration's "cover-up" of COVID-19 vaccine side effects to maximize shots in arms.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220550715
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')