Ik antwoord soms ook niet op alles, soms geen zin. Maar als jij antwoord krijgt dan is het over het algemeen wel op een normale manier. Daar doelde ik meer op, en dat komt ook doordat jij gewoon op een fijne wijze post. Dan krijg je ook eerder normale respons.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:58 schreef Rolfieo het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van de vorige serie. Waarin ik heel diep in ging, maar nooit enig antwoord heb gekregen.
Weet ik nog wel, of jullie een keer samen een biertje gingen drinken toch? 😉quote:Op zondag 26 mei 2024 18:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een antwoord van jou van meer dan een jaar geledenIk weet al niet eens meer wat die vraag was
Ow zou best eens kunnenquote:Op zondag 26 mei 2024 18:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Weet ik nog wel, of jullie een keer samen een biertje gingen drinken toch? 😉
Ik ben wel benieuwd welke beweringen waar bleken te zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:24 schreef Bananenbennie het volgende:
Geen idee in hoeverre dit klopt aangezien Willem er nogal eens met gestrekt been in gaat. Maar nogal wat van zijn beweringen zijn later waar gebleken dus ik gooi hem er gewoon ff in.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ken die hele gast niet eens, maar hij heeft wel een eng ehhh heel knap hoofd.Ach, velen wilden dat Wilders aan de macht komt, dus die krijgen waar ze om gevraagd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Las wel net dat ie oud PvdA'er was? Lekker voor je Frans Timmermans dacht ik meteenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, velen wilden dat Wilders aan de macht komt, dus die krijgen waar ze om gevraagd hebben.
Wilders komt vooralsnog met alleen maar linkse kandidaten. Zou hij een compleet links kabinet samen willen stellen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las wel net dat ie oud PvdA'er was? Lekker voor je Frans Timmermans dacht ik meteenMaar zonder gekheid, ik ken hem niet en kan er echt niks zinnigs over zeggen.
Wilders is best wel links als je alleen kijkt naar wat hij wil voor de Nederlanders, op buitenlandgebied en immigratie is hij heel rechts. Dat weet ik dan weer wel, zo goed heb ik het dan weer wel gevolgd de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wilders komt vooralsnog met alleen maar linkse kandidaten. Zou hij een compleet links kabinet samen willen stellen?
Ik ben er niet zo in thuis. Maar zie je het als een coupe van de deep state? En is de PVV dan ook controlled?quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:11 schreef Bananenbennie het volgende:
We zijn dus een paar jaar geleden al gewaarschuwd voor Dicktator Schoof. Je kunt over Pols en Engel zeggen wat je wil, maar ze hebben hun huiswerk wel altijd netjes gedaan.![]()
[ x ]
[ x ]
Heb het niet gelezen maar die Engel en die Pols zijn aangestuurde oppositie. Hij probeert ons (net zoals 99 procent van de alternatieve media) ons te lokken. Hij en die anderen vertellen veel waarheid vermengd met leugens. Je kunt ze zo herkennenquote:Op woensdag 29 mei 2024 00:11 schreef Bananenbennie het volgende:
We zijn dus een paar jaar geleden al gewaarschuwd voor Dicktator Schoof. Je kunt over Pols en Engel zeggen wat je wil, maar ze hebben hun huiswerk wel altijd netjes gedaan.![]()
[ x ]
[ x ]
Een coupe van de deep state is het sowieso ja. Een zachte coupe weliswaar maar het blijft een coupe. Van Wilders wordt gezegd ja dat hij er alleen is om verdeeldheid te zaaien. Daarom kon hij ook geen premier worden. Zijn taak zou slechts zijn om burgers tegen elkaar op te zetten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo in thuis. Maar zie je het als een coupe van de deep state? En is de PVV dan ook controlled?
Of misschien heeft Dick kompromat over Geert?
Nee joh Engel en Pols zijn zo enorm tegengewerkt door de overheid, daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:31 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Heb het niet gelezen maar die Engel en die Pols zijn aangestuurde oppositie. Hij probeert ons (net zoals 99 procent van de alternatieve media) ons te lokken. Hij en die anderen vertellen veel waarheid vermengd met leugens. Je kunt ze zo herkennen
Je komt er nog wel achter hoop ik. de overheid en Willempie spelen samen. Willem moet dan wel naar hun pijpen dansen. In ruil voor...geen idee, maar het is wel lucratiefquote:Op woensdag 29 mei 2024 00:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee joh Engel en Pols zijn zo enorm tegengewerkt door de overheid, daar geloof ik niks van.
Geen idee hoe je daar bij komt. Ik zie er vooralsnog geen enkele aanwijzing voor. De overheid heeft familie Engel keihard genaaid met bijv. de Fort Oranje zaak. Ik zie daar nou niet bepaald een samenwerking in, maar misschien heb jij bepaalde info die ik niet heb.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter hoop ik. de overheid en Willempie spelen samen. Willem moet dan wel naar hun pijpen dansen. In ruil voor...geen idee, maar het is wel lucratief
Pols zit in Uruguay, Engel (deels) in Portugal.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:45 schreef koosbasterd het volgende:
Hij is hem trouwens gepeerd naar Argentinië lees ik ergens. Ach, waarom ook niet. Geloof er geen reet van
Ik weet niet welke bronnen jij serieus neemt, ikzelf ben erg op m'n hoede met wat er allemaal voorbijkomt en wat ik lees.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:52 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daar bij komt. Ik zie er vooralsnog geen enkele aanwijzing voor.
Nou nee, ik ken die zaak verder niet.Misschien arrogant maar als ik doorheb hoe en wat over iemand of whatever neem ik diegene niet meer serieus, ik volg hen dan niet. afleiding waar ze ons mee bezig willen houden. Net zoals die nep oorlog en dat nep corona, Alles is fakequote:De overheid heeft ze keihard genaaid met bijv. de Fort Oranje zaak. Ik zie daar nou niet bepaald een samenwerking in, maar misschien heb jij bepaalde info die ik niet heb.
Geen idee hoor, boeit me ook niet verderquote:Pols zit in Uruguay, Engel (deels) in Portugal.
Fijn,thx, ik hoop echt dat je (uiteindelijk) het spelletje doorkrijgt. Niet dat ik het allemaal weet, ik ben ook zoekendequote:Op woensdag 29 mei 2024 01:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik respecteer je mening hoor.
Dat laatste kan ik me wel in vinden. Heb me ook een tijdje bezig gehouden met de prison planet theorie. Ik denk idd dat je in een soort reïncarnatie loop terecht kan komen met (waarschijnlijk zelf opgelegd) karma. En je geheugen dat steeds gewist wordt houdt je in die cyclus. Maar daar kunnen we uitkomen als we het spelletje doorkrijgen. Sommige zielen worden - na de fysieke dood - onderschept door het valse licht, maar alleen die zielen die misleid kunnen worden, want onze vrije wil tarten is ook weer bad karma voor de ander (de greys in dit geval). Hoe kijk jij daar naar?quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:13 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Fijn,thx, ik hoop echt dat je (uiteindelijk) het spelletje doorkrijgt. Niet dat ik het allemaal weet, ik ben ook zoekende
Dat is denk het doel hier op de planeet. De simulatie doorzien, en hier uit (deze gevangenis) te komen
Ik denk er grotendeels hetzelfde over, alleen de greys is wat vaag. jaren geleden over gelezen maar weinig wijzer van geworden. Wat is hun rol dan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me wel in vinden. Heb me ook een tijdje bezig gehouden met de prison planet theorie. Ik denk idd dat je in een soort reïncarnatie loop terecht kan komen met (waarschijnlijk zelf opgelegd) karma. En je geheugen dat steeds gewist wordt houdt je in die cyclus. Maar daar kunnen we uitkomen als we het spelletje doorkrijgen. Sommige zielen worden - na de fysieke dood - onderschept door het valse licht, maar alleen die zielen die misleid kunnen worden, want onze vrije wil tarten is ook weer bad karma voor de ander (de greys in dit geval). Hoe kijk jij daar naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |