abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213625990
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, maar leuk geprobeerd.
Daarom pleit men in de senaat ook om te checken of het menselijk genoom van gevaccineerden is veranderd.

pi_213626004
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 11:05 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Daarom pleit men in de senaat ook om te checken of het menselijk genoom van gevaccineerden is veranderd.

Tja de MP van enkele weken terug laat zien dat politici ook gekkies kunnen zijn.

Bovendien is de video die ik plaatste een reactie op jouw video.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wantie op 20-05-2024 11:48:30 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213626543
quote:

[..]

Dat is wel een goeie.
Aangezien mRNA vaccinaties nog nooit op deze schaal zijn gebruikt.
Kunnen ze gelijk zien of hun experiment geslaagd is.
pi_213626924
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 12:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat is wel een goeie.
Aangezien mRNA vaccinaties nog nooit op deze schaal zijn gebruikt.
Kunnen ze gelijk zien of hun experiment geslaagd is.
Waarin geslaagd?
pi_213626948
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarin geslaagd?
Mensen die het BNW gedachtegoed omarmen weten wat ik bedoel.
pi_213627301
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 13:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Mensen die het BNW gedachtegoed omarmen weten wat ik bedoel.
Toch vreemd dat je het niet wilt uitspreken.
pi_213628455
Past hier wel

pi_213628514
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 13:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch vreemd dat je het niet wilt uitspreken.
Je probeert gewoon weer een reactie uit te lokken om het topic te laten ontsporen.
Maar ik ga daar niet aan mee doen.
Ik gun onze mod wat rust.
  maandag 20 mei 2024 @ 16:37:37 #59
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213628841
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 16:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je probeert gewoon weer een reactie uit te lokken om het topic te laten ontsporen.
Haha dank je, maar je hoeft met mij geen rekening te houden hoor :) er zijn nog meer mods.
Lach met een schone bips
pi_213628854
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 16:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze kunnen gelijk zien of hun experiment geslaagd is.

Welk experiment?
Het antwoord daarop wordt niet gegeven, want dan ontspoort het topic?

Dat zegt eigenlijk al genoeg.
pi_213629488
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 16:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha dank je, maar je hoeft met mij geen rekening te houden hoor :) er zijn nog meer mods.
Maar jij bent de beste :)
  maandag 20 mei 2024 @ 18:18:20 #62
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213629758
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 17:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Oehweee, complimenten altijd goed *O* En hoewel ik het in dit geval 100% met je eens ben zullen er nog steeds onwetenden zijn die een andere mening toegedaan zijn. Hoe fout die ook is O-)
Lach met een schone bips
pi_213629868
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 09:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, heeft geen zin he?
Dat hebben we gemerkt in de discussie over de bloedslierten.
Elk tegengeluid wordt onmiddellijk neergesabeld, en uiteindelijk wordt het onderwerp gedropt.

Wat dna betreft: dna is eng.
Mensen zijn bang voor dna.
En daar wordt handige gebruik van gemaakt. Bijvoorbeeld door het vaccin hardnekkig gentherapie te noemen.
En nu dus door te stellen dat het vaccin dna bevat dat je cellen binnen dringt via de lipide vetbolletjes.

Doodeng natuurlijk.

En dat terwijl we 24/7 te maken hebben met lichaamsvreemd DNA dat we binnen krijgen via ons voedsel en micro organismen die op en in ons lichaam leven..

Veranderen we daardoor in Spiderman?

Nope.

Hier een korte uitleg daarover waarvan ik nu al weet dat die van tafel wordt geveegd.

Volgens mij is de primaire conclusie van het onderzoek dat er niet correct is gemeten op DNA sporen en dat er daardoor in werklijkheid tot 500 keer de toegestane aantal DNA sporen voor konden komen in de vaccins. Om dit in de toekomst te voorkomen worden andere meetmethoden en meetmomenten voorgesteld zodat aan de gestelde eisen kan worden voldaan.

Er wordt niet geconcludeerd dat deze overschrijving medische gevolgen heeft.
pi_213629953
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 17:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En hij krijgt er voor betaald 😉
pi_213630012
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:37 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Door Putin.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 20 mei 2024 @ 18:42:23 #66
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213630018
quote:

[..]
Ja, maar is dan ook weer geen echt directeurssalaris hoor. Ik kan er 2x per jaar van op vakantie, de Porsche kan er benzine van krijgen. Maar veel meer dan dat is het ook niet.
Lach met een schone bips
  maandag 20 mei 2024 @ 18:42:46 #67
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213630024
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:41 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Door Putin.
Al betaalde sinterklaas het.
Lach met een schone bips
pi_213630529
quote:

[..]

Die was erg lachwekkend.

Hij is trouwens later er op terug gekomen.
pi_213630566
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En die belasting op de zorg is bewust hoog gehouden.
Er waren mogelijkheden om op te schalen maar volgens Gommers heeft het personeel dan niks meer te doen en vervelen ze zich dood.
Nee, dat was niet zo, dat was een misinterpertatie van wat hij bedoelde.
Zorg kon niet verder opgeschaald worden, omdat het personeel er niet meer was en uitgeput was van de vorige golven.
pi_213631225
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:30 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Die was erg lachwekkend.

Hij is trouwens later er op terug gekomen.
Het feit dat je dit lachwekkend noemt zegt vooral iets over jou.

En waar precies is hij op teruggekomen en waar is dat terug te vinden? Die peer reviewed studies zijn iig niet teruggetrokken.
pi_213631337
quote:

[..]
Ik gun het hem :)
Wil niet met hem ruilen
pi_213631366
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:33 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Nee, dat was niet zo, dat was een misinterpertatie van wat hij bedoelde.
Zorg kon niet verder opgeschaald worden, omdat het personeel er niet meer was en uitgeput was van de vorige golven.
Zorg kon wel verder opgeschaald worden, meerdere opties aangedragen.
Maar men wilde niet omdat ze de angst er in wilde houden.
  maandag 20 mei 2024 @ 21:02:27 #73
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213631632
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vond die Gommers in het begin nog wel realistisch over komen, maar die zal ook wel dikke tik op de vingers gehad hebben en wat moois beloofd hebben gekregen omdat ie ook ineens 360 graden draaide.
Lach met een schone bips
  maandag 20 mei 2024 @ 21:06:03 #74
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213631692
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik gun het hem :)
Wil niet met hem ruilen
Snap ik, ik wil ook niet met mij ruilen. Wel bijna vakantie :)
Lach met een schone bips
pi_213631735
quote:

[..]
Waarom is de zorg angstaanjagend?

Even los van dat opschalen bij een exponentieel toenemend virus niets oplost...
pi_213631749
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Klopt.

quote:
En waar precies is hij op teruggekomen en waar is dat terug te vinden? Die peer reviewed studies zijn iig niet teruggetrokken.
Die zijn inmiddels uitgelegd in deze discussie.
pi_213631767
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Snap ik, ik wil ook niet met mij ruilen. Wel bijna vakantie :)
Waar ga je heen?
  maandag 20 mei 2024 @ 21:16:40 #78
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213631802
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waar ga je heen?
En je klikt ook gewoon eerst op TR :D Deze heb ik dan maar weggehaald...

Maatje van me gaat trouwen in Thailand en ik plak er een vakantie'tje aan vast.
Lach met een schone bips
pi_213632199
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:11 schreef Wantie het volgende:
Die zijn inmiddels uitgelegd in deze discussie.
Ik vond het nogal uh.. lachwekkend.
pi_213632257
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:48 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik vond het nogal uh.. lachwekkend.
Dat is het ook, al die angstzaaierij over dat dna.

Maar zou het experiment wèl geslaagd zijn?
Meer informatie daarover laat BNW ontploffen.
  maandag 20 mei 2024 @ 22:39:18 #81
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213632591
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is het ook, al die angstzaaierij over dat dna.

Maar zou het experiment wèl geslaagd zijn?
Meer informatie daarover laat BNW ontploffen.
Angstzaaierij erover? Laten we nog steeds wel wezen dat het nog nooit op zo'n grote wijze toegepast is Wantie.. De resultaten zullen dan ook pas over jaren echt beschikbaar worden wat dit met een menselijk lichaam heeft gedaan.

En misschien niks, maar in het slechtste geval wel. En dan? Ik begrijp daarom ook gewoon niet dat je constant iedere claim of ook maar een gedachte van iemand die erover twijfelt af te doen als onzin. Het maakt mij verder ook totaal niet uit hoe jij erin staat eerlijk gezegd, nou is jouw mening wel redelijk bekend hier. Maar laat ook eens een mening vrij aan een ander om er even buiten te blijven en die meningen hun beloop te laten voor je er weer met gestrekt been in gaat. Misschien zou dat zelfs het topic ook ten goede komen dat mensen een poosje hun info kunnen delen zonder steeds op jou in te moeten gaan.
Lach met een schone bips
pi_213632605
twitter
pi_213632613
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Angstzaaierij erover? Laten we nog steeds wel wezen dat het nog nooit op zo'n grote wijze toegepast is Wantie.. De resultaten zullen dan ook pas over jaren echt beschikbaar worden wat dit met een menselijk lichaam heeft gedaan.

En misschien niks, maar in het slechtste geval wel. En dan? Ik begrijp daarom ook gewoon niet dat je constant iedere claim of ook maar een gedachte van iemand die erover twijfelt af te doen als onzin. Het maakt mij verder ook totaal niet uit hoe jij erin staat eerlijk gezegd, nou is jouw mening wel redelijk bekend hier. Maar laat ook eens een mening vrij aan een ander om er even buiten te blijven en die meningen hun beloop te laten voor je er weer met gestrekt been in gaat. Misschien zou dat zelfs het topic ook ten goede komen dat mensen een poosje hun info kunnen delen zonder steeds op jou in te moeten gaan.
Yup, angstzaaierij, door gebruik te maken van de onwetendheid over dit onderwerp.
Nu dus dat er dna in je cellen komt en die dan je eigen dna sloopt, waardoor je allerlei enge ziektes krijgt.
Even los van het experiment waarover niemand openlijk wil spreken.

Terwijl het gewoon niet mogelijk is dat een stukje dna in je lichaamscellen op eigen houtje toegang krijgen tot de celkern, en daar zichzelf aan je dna toevoegen
pi_213632696
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, angstzaaierij, door gebruik te maken van de onwetendheid over dit onderwerp.
Nu dus dat er dna in je cellen komt en die dan je eigen dna sloopt, waardoor je allerlei enge ziektes krijgt.

Terwijl het gewoon niet mogelijk is dat een stukje dna in je lichaamscellen op eigen houtje toegang krijgen tot de celkern, en daar zichzelf aan je dna toevoegen
Kleine kanttekening.

* bijna niet mogelijk (virtually impossible) zegt de expert uit het filmpje dat jij plaatste. Dus niet geheel onmogelijk.

Ik ben geen bioloog dus ik zou het niet weten.
  maandag 20 mei 2024 @ 22:55:58 #85
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213632700
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Beste Wantie, dat is wat jij haalt uit de medische wetenschap die op dit moment door iedere MSM overgenomen kan worden. En over een jaar kan dat heel anders zijn, daarom vraag ik je al meerdere keren je niet als een profeet van de huidige informatie op te treden. Je verneukt er serieus echt een topic mee. En ik denk serieus dat het niet eens je bedoeling is. Maar we zitten hier in BNW, die ruimte moet er dus zijn voor alternatieve gedachten en denkwijzen over dit hele gedoe. Maar de manier waarop jij steeds post lokt steeds weer reactie op reactie uit zonder dat er een discussie ontstaat. En ja jij bent hiermee gewoon echt een boel mensen aan het weg jagen, je slaat topics kapot.

Een heel eerlijke vraag, is dat jouw bedoeling omdat jij persoonlijk BNW gewoon een kut sub forum vind? Of jij eigenlijk denkt dat mensen geen andere mening mogen hebben dan jij en wat jij uit media haalt? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb het op alle mogelijke manieren met jou geprobeerd hier in BNW. We zijn in discussie geweest, ik heb aangegeven soms op een andere manier proberen te posten om geen reacties uit te lokken. Ben ook zelf tegen jou ingegaan in de hoop dat je misschien zou inzien dat BNW net wat anders werkt dan andere sub fora. Niks werkt. En ik doe deze post juist openbaar omdat ik wel van mening ben dat iedereen dit mag lezen. Als jij dit anders ziet mag je een TR plaatsen :)
Lach met een schone bips
pi_213633464
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Kleine kanttekening.

* bijna niet mogelijk (virtually impossible) zegt de expert uit het filmpje dat jij plaatste. Dus niet geheel onmogelijk.

Ik ben geen bioloog dus ik zou het niet weten.
Ja klopt, hij verbeterd zichzelf.
Je kunt iets nooit 100% uitsluiten.
pi_213633755
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Beste Wantie, dat is wat jij haalt uit de medische wetenschap die op dit moment door iedere MSM overgenomen kan worden. En over een jaar kan dat heel anders zijn, daarom vraag ik je al meerdere keren je niet als een profeet van de huidige informatie op te treden. Je verneukt er serieus echt een topic mee. En ik denk serieus dat het niet eens je bedoeling is. Maar we zitten hier in BNW, die ruimte moet er dus zijn voor alternatieve gedachten en denkwijzen over dit hele gedoe. Maar de manier waarop jij steeds post lokt steeds weer reactie op reactie uit zonder dat er een discussie ontstaat. En ja jij bent hiermee gewoon echt een boel mensen aan het weg jagen, je slaat topics kapot.

Een heel eerlijke vraag, is dat jouw bedoeling omdat jij persoonlijk BNW gewoon een kut sub forum vind? Of jij eigenlijk denkt dat mensen geen andere mening mogen hebben dan jij en wat jij uit media haalt? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb het op alle mogelijke manieren met jou geprobeerd hier in BNW. We zijn in discussie geweest, ik heb aangegeven soms op een andere manier proberen te posten om geen reacties uit te lokken. Ben ook zelf tegen jou ingegaan in de hoop dat je misschien zou inzien dat BNW net wat anders werkt dan andere sub fora. Niks werkt. En ik doe deze post juist openbaar omdat ik wel van mening ben dat iedereen dit mag lezen. Als jij dit anders ziet mag je een TR plaatsen :)
Dat mensen uberhaupt nog op hem ingaan sta ik van te kijken.
pi_213634249
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar de manier waarop jij steeds post lokt steeds weer reactie op reactie uit zonder dat er een discussie ontstaat. En ja jij bent hiermee gewoon echt een boel mensen aan het weg jagen, je slaat topics kapot.

QFT
:{
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_213634354
_O-
pi_213635862
WHO-verdrag smokkelt Bill Gates-plan voor ‘zorgleger’ naar binnen

In de laatste versie van het conceptpandemieverdrag van de WHO is voor het eerst sprake van een ‘global health emergency workforce’ – een internationaal corps van ‘gezondheidswerkers’ dat kan worden ingezet voor ‘het bestrijden van pandemieën’. Laat dit nu net het voorstel zijn dat Bill Gates, vaccinmagnaat en de grootste particuliere geldschieter van de WHO, vorig jaar heeft voorgesteld. Hij schreef toen in een opiniestuk in de New York Times dat er een internationaal ‘zorgleger’ moet komen om ‘bedreigingen’ het hoofd te bieden. “Dit lijkt erg op de brandweer van Bill Gates”, bevestigt dr. David Bell, ex-WHO-arts die de ontwikkelingen rond het pandemieverdrag kritisch volgt.

https://deanderekrant.nl/(...)ar-binnen-2024-05-19

Let wel, dit krantje wordt gemaakt door complotdenkers. Ze schijnen volgens ingewijden zelfs een dansleraar als viroloog aan te dragen, al is het echte bewijs daarvoor nooit aangeleverd.
pi_213636474
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 12:27 schreef Bananenbennie het volgende:
WHO-verdrag smokkelt Bill Gates-plan voor ‘zorgleger’ naar binnen

In de laatste versie van het conceptpandemieverdrag van de WHO is voor het eerst sprake van een ‘global health emergency workforce’ – een internationaal corps van ‘gezondheidswerkers’ dat kan worden ingezet voor ‘het bestrijden van pandemieën’. Laat dit nu net het voorstel zijn dat Bill Gates, vaccinmagnaat en de grootste particuliere geldschieter van de WHO, vorig jaar heeft voorgesteld. Hij schreef toen in een opiniestuk in de New York Times dat er een internationaal ‘zorgleger’ moet komen om ‘bedreigingen’ het hoofd te bieden. “Dit lijkt erg op de brandweer van Bill Gates”, bevestigt dr. David Bell, ex-WHO-arts die de ontwikkelingen rond het pandemieverdrag kritisch volgt.

https://deanderekrant.nl/(...)ar-binnen-2024-05-19

Let wel, dit krantje wordt gemaakt door complotdenkers. Ze schijnen volgens ingewijden zelfs een dansleraar als viroloog aan te dragen, al is het echte bewijs daarvoor nooit aangeleverd.
Echt opvallend hoe de globalistische elite via de verenigde naties en NGO's zo veel macht naar zich toe trekken.
En zogenaamd alles voor onze gezondheid en veiligheid.
pi_213638950
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Omdat ik nog wel wist, dat dit eigenlijk onzin was, grote mond, weinig feiten?

quote:
zijn hele betoog was....
twitter

Ging dit niet onderzoek niet over DNA verontreinig? Dat is namelijk ondertussen ook wel redelijk ontkracht.
pi_213638980
quote:

[..]
Welke opties waren dit dan precies?

quote:
Leuke mening, maar het persoon was er niet en opschalen is een utopie.
En hoeveel wil je opschalen? met een verdubbeling van iedere 10-14 dagen, ga je een hoop zorg nodig hebben.
Verdubbeling van de capaciteit, zou 2 weken uitstel geven, nog afgezien dat het niet haalbaar is.
pi_213639087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:26 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Welke opties waren dit dan precies?
[..]
Leuke mening, maar het persoon was er niet en opschalen is een utopie.
En hoeveel wil je opschalen? met een verdubbeling van iedere 10-14 dagen, ga je een hoop zorg nodig hebben.
Verdubbeling van de capaciteit, zou 2 weken uitstel geven, nog afgezien dat het niet haalbaar is.
Onder andere hebben gepensioneerden aangeboden om te helpen.
Er was een boot beschikbaar met personeel en defensie kon nog helpen.
pi_213639172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
[..]
zijn hele betoog was....
[ x ]

Ging dit niet onderzoek niet over DNA verontreinig? Dat is namelijk ondertussen ook wel redelijk ontkracht.
Waar het hier om ging - dat hij onderzoek wil naar het menselijk genoom van gevaccineerden - heeft hij niet ingetrokken. Hij probeert gewoon de paniek wat te temperen. Door te stellen dat hij er vertrouwen in heeft dat toekomstige batches geen DNA vervuiling meer zullen bevatten. Het zou me niet verbazen als Big Pharma hem "instructies" heeft gegeven hiervoor.

En nee DNA vervuiling is niet ontkracht, het is wereldwijd in vele batches aangetroffen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bananenbennie op 21-05-2024 18:54:37 ]
pi_213639489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Onder andere hebben gepensioneerden aangeboden om te helpen.
Er was een boot beschikbaar met personeel en defensie kon nog helpen.
Het probleem is dat enkele weken later het aantal ziekenhuisopnames weer is verdubbeld.
Daarom ging Duitsland bijvoorbeeld ook op slot, ondanks grotere capaciteit.
pi_213639495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:43 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waar het hier om ging - dat hij onderzoek wil naar het menselijk genoom van gevaccineerden - heeft hij niet ingetrokken. Hij probeert gewoon de paniek wat te temperen. Door te stellen dat hij er vertrouwen in heeft dat toekomstige batches geen DNA vervuiling meer zullen bevatten. Het zou me niet verbazen als Big Pharma hem "instructies" heeft gegeven hiervoor.

En nee DNA vervuiling is niet ontkracht, het is wereldwijd in vele batches aangetroffen.
Maar is dat een probleem die vervuiling.
pi_213639540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
[..]
zijn hele betoog was....
[ x ]

Nou nee dat is dus niet ontkracht en blijkt dus wel waar te zijn. Dit recente onderzoek uit Duitsland bevestigd dat nog eens. Er wordt meer dan toegestaan dna verontreiniging gevonden in de vaccins.

De vraag is wat het effect is daarvan. MSM en huidige wetenschap zegt kan geen kwaad. BNW zegt misschien kan het wel kwaad.

Volgens mij is dat waar we staan nu.
pi_213639577
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het probleem is dat enkele weken later het aantal ziekenhuisopnames weer is verdubbeld.
Daarom ging Duitsland bijvoorbeeld ook op slot, ondanks grotere capaciteit.
Wat wil je daar mee zeggen?
pi_213639683
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar is dat een probleem die vervuiling.
In de reportage op de Duitse televisie (MDR) die ik eerder al postte hebben ze dit voorgelegd aan een aantal wetenschappers. Die daar verschillend op reageerden, sommigen noemden het alarmerend, maar daar is dus geen concensus over. Erg goed dat ze die verschillende perspectieven aan het woord lieten, zoals dat ook hoort in de wetenschap.

Nogmaals de link voor degenen die het interesseren: https://artsencollectief.(...)ing-in-mrna-vaccins/ (Nederlands ondertiteld dus prima te volgen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')