Daarom pleit men in de senaat ook om te checken of het menselijk genoom van gevaccineerden is veranderd.quote:
Tja de MP van enkele weken terug laat zien dat politici ook gekkies kunnen zijn.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:05 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Daarom pleit men in de senaat ook om te checken of het menselijk genoom van gevaccineerden is veranderd.
Dat is wel een goeie.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:05 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Daarom pleit men in de senaat ook om te checken of het menselijk genoom van gevaccineerden is veranderd.
Waarin geslaagd?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie.
Aangezien mRNA vaccinaties nog nooit op deze schaal zijn gebruikt.
Kunnen ze gelijk zien of hun experiment geslaagd is.
Toch vreemd dat je het niet wilt uitspreken.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mensen die het BNW gedachtegoed omarmen weten wat ik bedoel.
Je probeert gewoon weer een reactie uit te lokken om het topic te laten ontsporen.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je het niet wilt uitspreken.
Haha dank je, maar je hoeft met mij geen rekening te houden hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 16:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je probeert gewoon weer een reactie uit te lokken om het topic te laten ontsporen.
Maar ik ga daar niet aan mee doen.
Ik gun onze mod wat rust.
Ze kunnen gelijk zien of hun experiment geslaagd is.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je probeert gewoon weer een reactie uit te lokken om het topic te laten ontsporen.
Maar ik ga daar niet aan mee doen.
Ik gun onze mod wat rust.
Maar jij bent de bestequote:Op maandag 20 mei 2024 16:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha dank je, maar je hoeft met mij geen rekening te houden hoorer zijn nog meer mods.
Oehweee, complimenten altijd goedquote:
Volgens mij is de primaire conclusie van het onderzoek dat er niet correct is gemeten op DNA sporen en dat er daardoor in werklijkheid tot 500 keer de toegestane aantal DNA sporen voor konden komen in de vaccins. Om dit in de toekomst te voorkomen worden andere meetmethoden en meetmomenten voorgesteld zodat aan de gestelde eisen kan worden voldaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, heeft geen zin he?
Dat hebben we gemerkt in de discussie over de bloedslierten.
Elk tegengeluid wordt onmiddellijk neergesabeld, en uiteindelijk wordt het onderwerp gedropt.
Wat dna betreft: dna is eng.
Mensen zijn bang voor dna.
En daar wordt handige gebruik van gemaakt. Bijvoorbeeld door het vaccin hardnekkig gentherapie te noemen.
En nu dus door te stellen dat het vaccin dna bevat dat je cellen binnen dringt via de lipide vetbolletjes.
Doodeng natuurlijk.
En dat terwijl we 24/7 te maken hebben met lichaamsvreemd DNA dat we binnen krijgen via ons voedsel en micro organismen die op en in ons lichaam leven..
Veranderen we daardoor in Spiderman?
Nope.
Hier een korte uitleg daarover waarvan ik nu al weet dat die van tafel wordt geveegd.
Door Putin.quote:
Ja, maar is dan ook weer geen echt directeurssalaris hoor. Ik kan er 2x per jaar van op vakantie, de Porsche kan er benzine van krijgen. Maar veel meer dan dat is het ook niet.quote:
Die was erg lachwekkend.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:05 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee, dat was niet zo, dat was een misinterpertatie van wat hij bedoelde.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En die belasting op de zorg is bewust hoog gehouden.
Er waren mogelijkheden om op te schalen maar volgens Gommers heeft het personeel dan niks meer te doen en vervelen ze zich dood.
Het feit dat je dit lachwekkend noemt zegt vooral iets over jou.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:30 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Die was erg lachwekkend.
Hij is trouwens later er op terug gekomen.
Zorg kon wel verder opgeschaald worden, meerdere opties aangedragen.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:33 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Nee, dat was niet zo, dat was een misinterpertatie van wat hij bedoelde.
Zorg kon niet verder opgeschaald worden, omdat het personeel er niet meer was en uitgeput was van de vorige golven.
Vond die Gommers in het begin nog wel realistisch over komen, maar die zal ook wel dikke tik op de vingers gehad hebben en wat moois beloofd hebben gekregen omdat ie ook ineens 360 graden draaide.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zorg kon wel verder opgeschaald worden, meerdere opties aangedragen.
Maar men wilde niet omdat ze de angst er in wilde houden.
Snap ik, ik wil ook niet met mij ruilen. Wel bijna vakantiequote:Op maandag 20 mei 2024 20:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik gun het hem![]()
Wil niet met hem ruilen
Waarom is de zorg angstaanjagend?quote:Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zorg kon wel verder opgeschaald worden, meerdere opties aangedragen.
Maar men wilde niet omdat ze de angst er in wilde houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |