quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
De tradionele media heeft een verbond gesloten met de EBU en Zweden?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij steekt boven het maaiveld uit, dat mag niet. Het is compleet voorspelbaar, deze afloop had natuurlijk niemand kunnen vermoeden maar dat ze hem zouden neermaaien zodra er gelegenheid toe was: dat viel te verwachten.
Je bedoelt dat traditionele media dat deden door middel van hun monopolie? Heel onwenselijk inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En creëren zo een wereld zonder enige kritiek. Dat is dan wel weer onwenselijk.
Enjoy!quote:Op maandag 13 mei 2024 17:37 schreef Greys het volgende: [..] Ik ga m'n energie lekker besteden aan m'n hondje en het mooie weer en Greys Anatomy waarvan ik nog 15 seizoenen moet kijken.
![]()
Ik bedoel dat een wereld zonder kritiek bepaald geen ideale wereld is.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bedoelt dat traditionele media dat deden door middel van hun monopolie? Heel onwenselijk inderdaad.
Gezien hij een buitenlander is valt de taakstraf af, ik heb niks gehoord dat zou moeten leiden tot een celstraf.quote:
Ik hoop dat je 'kritiek' niet als eufemisme gebruikt voor smaad en laster.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een wereld zonder kritiek bepaald geen ideale wereld is.
Klopt maar in beide gevallen klopt het statement 'did not qualify'quote:
Tip tussendoor: Sla seizoen 17 over, het covid seizoen. Daar ga je nog meer aan ergeren dan aan dit hele ESF seizoenquote:Op maandag 13 mei 2024 17:37 schreef Greys het volgende: [..] Ik ga m'n energie lekker besteden aan m'n hondje en het mooie weer en Greys Anatomy waarvan ik nog 15 seizoenen moet kijken.
![]()
Ik vind het vooral grappig dat we hier ineens allemaal mensen hebben die de EBU gaan lopen verdedigen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:34 schreef d_elise het volgende:
Ik heb ook geen zin meer om hier te discussiëren merk ik. Opeens allemaal mensen die je anders nooit ziet en hoort komen ook even hun plasje doen over het songfestival en Joost en vaak alleen maar negatief. Bah. Als het toch allemaal blijkt mee te vallen zijn ze nergens meer te bekennen.
Die hebben daar de EBU helemaal niet voor nodig, ze maken er zelf wel hun eigen verhaal van. De daadwerkelijke feiten interesseren ze niet zo, het gaat om beeldvorming. En daar zijn ze heel goed in.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De tradionele media heeft een verbond gesloten met de EBU en Zweden?![]()
Nee, dat is niet wat diskwalificatie betekent. Het betekent "niet meer gekwalificeerd". Dus eerder wel en erna niet meer.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat diskwalificatie betekent, niet gekwalificeerd, dus dat klopt gewoon Nederland heeft zich niet gekwalificeerd voor de finale, daarom deden ze niet mee aan de finale.
Dat maak jij er inderdaad van. Ik heb het over simpele kritische vragen waar menig artiest/sporter geen zin in heeft want het moet allemaal wel leuk blijven. Dat is ook wat Stefan Raatgever in dat artikel van Het Parool betoogt. Stel vooral geen vraag over die vermeende 'maanlanding' want je krijgt een vreemd antwoord.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 'kritiek' niet als eufemisme gebruikt voor smaad en laster.
Of wil jij niet de waarheid geloven? er niks aan de hand is gewoon onzin.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die hebben daar de EBU helemaal niet voor nodig, ze maken er zelf wel hun eigen verhaal van. De daadwerkelijke feiten interesseren ze niet zo, het gaat om beeldvorming. En daar zijn ze heel goed in.
Er worden nu gewoon puur lasterlijke verhalen geschreven, karaktermoord. Zo gaat het altijd in Nederland, dat is gewoon hoe wij zijn. Jij bent er zelf ook een voorbeeld van. Ik heb niet veel met de Tiktok-generatie, maar ze weten wel dat ze dit soort verhalen met een stevige korrel zout moeten nemen, die slikken dat niet meer voor zoete koek.
En een vreemd antwoord krijgen is erg omdat?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat maak jij er inderdaad van. Ik heb het over simpele kritische vragen waar menig artiest/sporter geen zin in heeft want het moet allemaal wel leuk blijven. Dat is ook wat Stefan Raatgever in dat artikel van Het Parool betoogt. Stel vooral geen vraag over die vermeende 'maanlanding' want je krijgt een vreemd antwoord.
Om gediskwalificeerd te kunnen worden moet je je natuurlijk eerst kwalificerenquote:Op maandag 13 mei 2024 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat diskwalificatie betekent. Het betekent "niet meer gekwalificeerd". Dus eerder wel en erna niet meer.
Zoals iemand eerder al zei: DSQ is niet hefzelfde als DNQ.
Dat is toch niet alleen een probleem voor traditionele media? Je ziet het hier ook de afgelopen dagen hoe snel discussies gepolariseerd raken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat maak jij er inderdaad van. Ik heb het over simpele kritische vragen waar menig artiest/sporter geen zin in heeft want het moet allemaal wel leuk blijven. Dat is ook wat Stefan Raatgever in dat artikel van Het Parool betoogt. Stel vooral geen vraag over die vermeende 'maanlanding' want je krijgt een vreemd antwoord.
Je toch ook een normaal antwoord kan geven op een normale vraag?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En een vreemd antwoord krijgen is erg omdat?
De EBU heeft er een rotzooi van gemaakt op meerdere fronten.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat we hier ineens allemaal mensen hebben die de EBU gaan lopen verdedigen.
Als je ons dat een halfjaar geleden had verteld.
Of: er mag wel eens een einde komen aan het zuigen en treiteren door vragenstellers.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope. DSQ betekent juist dat iemand eerder wél gekwalificeerd was. Dit not qualify dat iemand dat nooit was. Ze betekenen absoluut niet hetzelfde. Alleen het resultaat is uiteindelijk hetzelfde: de persoon is niet meer gekwalificeerd en mag dus niet meedoen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar in beide gevallen klopt het statement 'did not qualify'
Briljant inderdaad. We hebben het over een organisatie die in historische betrouwbaarheid ongeveer 20 niveaus onder de FVD staatquote:Op maandag 13 mei 2024 17:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat we hier ineens allemaal mensen hebben die de EBU gaan lopen verdedigen.
Als je ons dat een halfjaar geleden had verteld.
Dit heeft niets met polariseren te maken. Wel met een generatie die geen zin heeft in tegengas. En dat is in mijn ogen geen heel fraaie ontwikkeling.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch niet alleen een probleem voor traditionele media? Je ziet het hier ook de afgelopen dagen hoe snel discussies gepolariseerd raken.
Exactquote:Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Om gediskwalificeerd te kunnen worden moet je je natuurlijk eerst kwalificeren
Volgens mij is er nog helemaal niet besloten of hij wordt vervolgd.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Of wil jij niet de waarheid geloven? er niks aan de hand is gewoon onzin.
Je word niet verhoord en vervolgt voor een woordenwisseling en wat stemverheffing.
Dan krijg je allemaal flauwe interviews, niks zeggende antwoorden en niet op het juiste moment.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of: er mag wel eens een einde komen aan het zuigen en treiteren door vragenstellers.
Of: misschien heeft een topsporter of artiest ook wel eens een moment voor zichzelf nodig.
't Zijn net mensen.
Wat was er zuigend aan een kritische vraag over de vermeende maanlanding?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of: er mag wel eens een einde komen aan het zuigen en treiteren door vragenstellers.
Of: misschien heeft een topsporter of artiest ook wel eens een moment voor zichzelf nodig.
't Zijn net mensen.
Maar Aftonbladet zei…quote:Op maandag 13 mei 2024 17:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog helemaal niet besloten of hij wordt vervolgd.
Het resultaat is ook niet hetzelfde. Als Nederland DNQ was dan hadden er 26 landen gestaan in de finale, vanwege onze DSQ waren dat er slechts 25.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. DSQ betekent juist dat iemand eerder wél gekwalificeerd was. Dit not qualify dat iemand dat nooit was. Ze betekenen absoluut niet hetzelfde. Alleen het resultaat is uiteindelijk hetzelfde.
Dat ben ik met je eens. Ik probeerde te zeggen dat alle kritiek op hoe die journalist van het Israëlische team zich gedroeg afgedaan werd als anti-semitisme zonder dat daadwerkelijk te zeggenquote:Op maandag 13 mei 2024 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit heeft niets met polariseren te maken. Wel met een generatie die geen zin heeft in tegengas. En dat is in mijn ogen geen heel fraaie ontwikkeling.
Het is ook wel een beetje makkelijk om één 'rare' reactie uit te lichten en de talloze normale en leuke reacties te negeren, vind je niet?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit heeft niets met polariseren te maken. Wel met een generatie die geen zin heeft in tegengas. En dat is in mijn ogen geen heel fraaie ontwikkeling.
Dat komt vooral omdat mensen tegenwoordig een sterke beleving hebben bij zaken en weigeren een ander perspectief te verkennen. Elke vorm van nuance wordt gezien als hoogverraad.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch niet alleen een probleem voor traditionele media? Je ziet het hier ook de afgelopen dagen hoe snel discussies gepolariseerd raken.
Ja en je kan ook een raar antwoord geven op een normale vraag.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je toch ook een normaal antwoord kan geven op een normale vraag?
Je zult zien dat ze hun zaakjes op orde hebben, ze zijn niet over een nacht ijs gegaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Briljant inderdaad. We hebben het over een organisatie die in historische betrouwbaarheid ongeveer 20 niveaus onder de FVD staat
Het raakt wel de kern. Want de leuke reacties waren over het algemeen te horen bij de leuke vragen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje makkelijk om één 'rare' reactie uit te lichten en de talloze normale en leuke reacties te negeren, vind je niet?
Dat is wel opvallend, had de beste loser niet kunnen invallen?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het resultaat is ook niet hetzelfde. Als Nederland DNQ was dan hadden er 26 landen gestaan in de finale, vanwege onze DSQ waren dat er slechts 25.
met de late beslissing om hem er uit te zetten... was de juryvote al geweest op vrijdag hequote:Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend, had de beste loser niet kunnen invallen?
Eens hoor, het hoeft zeker niet, maar het hele punt was dat deze generatie niet tegen kritische vragen kan en dat klopt wel aardig.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en je kan ook een raar antwoord geven op een normale vraag.
Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviewsniets mis met een raar en/of vaag antwoord. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Maar waar heb je ooit 294 interviews in 2 weken tijd?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Veel mensen hebben niet door in welke context artiesten en topsporters de zoveelste journalist te woord moeten staan. Ze worden er vrijwel allemaal op den duur doodmoe van. Reageren ze daar een keer kribbig of lacherig op, dan wordt dat meteen uitvergroot.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviewsniets mis met een raar en/of vaag antwoord. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Dat wist Joost ook van te voren. Hij hoeft van mij echt niet z'n lolbroek 24/7 aan te hebben maar het viel op dat bij een kritische vraag er meteen een kribbig antwoord kwam. En dat staat dus niet op zich.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar heb je ooit 294 interviews in 2 weken tijd?
Die hoeveelheid is toch bizar.
Ik twijfel er niet aan dat de statuten openlaten dat iedereen om welke reden dan ook verbannen kan worden, maar dat betekent niet dat het noodzakelijkerwijs een proportionele actie is.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je zult zien dat ze hun zaakjes op orde hebben, ze zijn niet over een nacht ijs gegaan.
Hier ging het eigenlijk al mis.quote:
Inderdaad. Wie zijn nu de onmensen?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ging het eigenlijk al mis.
Hij was altijd al debiel.
Hij is niet beschaafd.
Hoe hebben ze het ooit kunnen sturen?
Hij is niet geschikt.
Het is een gestoorde.
en destijds vond alle media het net zo hard lachen. kun je ook horen aan die reactie op de babywipesquote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ging het eigenlijk al mis.
Hij was altijd al debiel.
Hij is niet beschaafd.
Hoe hebben ze het ooit kunnen sturen?
Hij is niet geschikt.
Het is een gestoorde.
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar heb je ooit 294 interviews in 2 weken tijd?
Die hoeveelheid is toch bizar.
Dat is waar, maar dan moet je wel mensen hebben die een nee respecteren. En mag je toch wel eens kribbig reageren.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.
Volgens mij hebben mensen echt geen idee wie Joost is volgens mij.quote:
Als Beatlesfan (nee, niet uit die tijd) kan ik je zeggen dat die zelden een serieus antwoord gaven. En al zeker niet op achterlijke vragen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviewsniets mis met een raar en/of vaag antwoord geven. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Tom waits heeft er zelfs een prachtig interview boek van kunnen maken waar uit blijkt dat hij elk interview jaren lang iets totaal anders verzon en vertelde en men de waarheid nooit wist (nog niet).
Neequote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Leandra het volgende:
Zijn er al feiten en/of beelden bekendgemaakt?
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat de statuten openlaten dat iedereen om welke reden dan ook verbannen kan worden, maar dat betekent niet dat het noodzakelijkerwijs een proportionele actie is.
Ze hadden het over dat elke werknemer zich veilig moet voelen in de werkomgeving. Ja, dan kun je iedereen die 'boe' roept diskwalificeren. Dus in die zin zal het wel dichtgetimmerd zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit juridisch ook echt hout snijdt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat de statuten openlaten dat iedereen om welke reden dan ook verbannen kan worden, maar dat betekent niet dat het noodzakelijkerwijs een proportionele actie is.
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.
Een vuistgebaar! Nounounounou, het is toch verschrikkelijk. Dat de cameravrouw niet ter plekke is flauwgevallen is een wonder.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.
Dat zal genoeg zijn voor ontoepasselijk gedrag.
In deze helemaal eens he, zuigers heb je altijd en overal en ik begrijp een sterke reactie volkomen zolang er geen handgemeen bij is komen kijken oid. Maar dat weten we dus nog steeds nietquote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.
Ik weet alleen dat hij flyer dan een meeuw is, en niet kan praten want hij schreeuwt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen echt geen idee wie Joost is volgens mij.Ik heb nog niks gezien wat ik niet vond passen bij hem.
Nee, want die heeft zich niet gekwalificeerd voor de finale.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend, had de beste loser niet kunnen invallen?
Volgens het contract heeft de pers of persmedewerkers van de organisatie het recht om hun te interviewen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.
Ik sprak in over het algemeen over de betekenis van deze woorden. Heb het nergens over specifiek deze situatie gehad. Dus ook over het verschil tussen DSQ en DNQ in specifiek deze situatiequote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het resultaat is ook niet hetzelfde. Als Nederland DNQ was dan hadden er 26 landen gestaan in de finale, vanwege onze DSQ waren dat er slechts 25.
We leven niet meer in de jaren 80, woke regeert.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een vuistgebaar! Nounounounou, het is toch verschrikkelijk. Dat de cameravrouw niet ter plekke is flauwgevallen is een wonder.
Nee wat betreft Joost is dat absoluut niet zo. Nee = nee telt voor hem niet, zelfs als het meerdere keren gevraagd is.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sowieso zijn de interviews ook niet de reden van de diskwalificatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviewsniets mis met een raar en/of vaag antwoord geven. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Tom waits heeft er zelfs een prachtig interview boek van kunnen maken waar uit blijkt dat hij elk interview jaren lang iets totaal anders verzon en vertelde en men de waarheid nooit wist (nog niet).
De deelnemende artiesten niet beschermen is woke?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We leven niet meer in de jaren 80, woke regeert.
quote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Leandra het volgende:
Zijn er al feiten en/of beelden bekendgemaakt?
Beschermen tegen? de pers doet gewoon hun werk, ze hebben het recht en moeten thuis komen met resultaat.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De deelnemende artiesten niet beschermen is woke?
Nee, volgens Aftonbladet. Nogal een nuanceverschilletjequote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.
What the hell is "ontoepasselijk gedrag"?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Breng nu niet geruchten uit een roddelkrant als een feit.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat je het recht hebt om kutvragen te vragen en de artiest heeft dan de plicht om leuk te reageren.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Beschermen tegen? de pers doet gewoon hun werk, ze hebben het recht en moeten thuis komen met resultaat.
Als je daar geen zin in hebt dan moet je niet meedoen en al zeker geen dichtgetimmerd contract tekenen.
Ik weet niet, ik werd er ontoepasselijk van.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
What the hell is "ontoepasselijk gedrag"?
Dan hoop ik wel dat je iemand niet volledig kapot gaat maken als die niet heel netjes reageert daarnaquote:Op maandag 13 mei 2024 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens het contract heeft de pers of persmedewerkers van de organisatie het recht om hun te interviewen.
Als ik een stukje schrijver een filmpjes maker was die moet leveren(de hoofdredacteur verwacht resultaat) zou ik het ook gewoon doen, een kribbige nee zou voor mij juist aanleiding zijn om door te gaan, wie weet welke sensatie er te halen valt.
Vergeet ook de bron van dit alles nietquote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een vuistgebaar! Nounounounou, het is toch verschrikkelijk. Dat de cameravrouw niet ter plekke is flauwgevallen is een wonder.
Hij is de blanke Paul de Leeuwquote:Op maandag 13 mei 2024 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij flyer dan een meeuw is, en niet kan praten want hij schreeuwt.
Niet leuk, maar je kunt een serieus antwoord geven. Of niet, maar dan ook niet zeuren over de beeldvorming of dat het wij-gevoel ontbreekt.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat je het recht hebt om kutvragen te vragen en de artiest heeft dan de plicht om leuk te reageren.
Staat genoteerd.
Je hoeft niet leuk te reageren, wat mij betreft blijft het bij ja en nee.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat je het recht hebt om kutvragen te vragen en de artiest heeft dan de plicht om leuk te reageren.
Staat genoteerd.
Het hele incident gaat toch helemaal niet over een interview?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je hoeft niet leuk te reageren, wat mij betreft blijft het bij ja en nee.
Maar negeren of zeggen nu niet is geen optie, dat is nu eenmaal je plicht. laat staan ruzie daarover zoeken.
Je zou een prima journalist zijn. Precies genoeg dram en aanhoudendheid.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je hoeft niet leuk te reageren, wat mij betreft blijft het bij ja en nee.
Maar negeren of zeggen nu niet is geen optie, dat is nu eenmaal je plicht. laat staan ruzie daarover zoeken.
Owh, ik verwachtte dat je er wellicht onpasselijk van zou worden. Van dat ongepaste gedrag bedoel ikquote:Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik werd er ontoepasselijk van.
tuurlijk wel , 100% dat een boulevard/shownieuws/bild of wat dan ook het keihard uitzend of publiceert als een artiest zich laat uitdagen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je iemand niet volledig kapot gaat maken als die niet heel netjes reageert daarna
Nee, dat was niet toepasbaar dus vandaar dat ik ontoepasselijk toepastequote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik verwachtte dat jer er wellicht m onpasselijk van zou worden. Van dat ongepaste gedrag bedoel ik
Jawel, het is begonnen toen hij niet geïnterviewd wilde worden.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het hele incident gaat toch helemaal niet over een interview?
stilstaan met een microfoon zingen en anderen dan zangers/essen/X mogen niet op podiumquote:Op maandag 13 mei 2024 18:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Persmomenten terugbrengen naar twee, 1 voor en 1 na de finale, focus op de muziek leggen. Geen stage acts toestaan, en gewoon het orkest weer invoeren.
Bron?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jawel, het is begonnen toen hij niet geïnterviewd wilde worden.
Had ze de beelden nu maar gewoon uitgezonden ipv de aanklacht inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
tuurlijk wel , 100% dat een boulevard/shownieuws/bild of wat dan ook het keihard uitzend of publiceert als een artiest zich laat uitdagen.
Dat is sensatie en sensatie zijn kijkcijfers.
Dan heb jij hele andere informatie..quote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
nee, hij wilde niet gefilmd wordenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn eerste reactie is een interview.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef Em31 het volgende:
[..]Gast, het gaat om een medewerker die zijn eerste reactie wilde filmen.
Dit is echt weer typisch FOK he, binnenstormen met zoveel arrogantie, iedereen even vertellen hoe het zit (eerst ook beginnen over slaan/mishandeling) en dan niet eens weten waar het begonnen is. Tering.
en laten we niet vergeten dat hij al een paar topics mee doet. dus niet eens niet lang genoeg meegelezen heeftquote:Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef Em31 het volgende:
[..]Gast, het gaat om een medewerker die zijn eerste reactie wilde filmen.
Dit is echt weer typisch FOK he, binnenstormen met zoveel arrogantie, iedereen even vertellen hoe het zit (eerst ook beginnen over slaan/mishandeling) en dan niet eens weten waar het begonnen is. Tering.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn eerste reactie is een interview.
Je hebt duidelijk géén idee op welk moment en op welke locatie het incident plaatsvond. En ook niet wie daar toegang hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
tuurlijk wel , 100% dat een boulevard/shownieuws/bild of wat dan ook het keihard uitzend of publiceert als een artiest zich laat uitdagen.
Leuk, maar neequote:Op maandag 13 mei 2024 18:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn eerste reactie is een interview.
Onze kennert, dames en heren.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Behalve dat de normale pers daar helemaal geen toegang had.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nope. Je hebt werkelijk waar geen enkel benul waar je over praat.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.quote:
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve dat de normale pers daar helemaal geen toegang had.
En dat werd niet gezegd, tegen niemand niet. Leuk geprobeerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.
Tegen mijn wat?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.
echter het was geen vraag die ze daar krijgen. gewoon beeld.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aangegeven wat ze wilde.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dat werd niet gezegd, tegen niemand niet. Leuk geprobeerd.
Laten we hopen op de beelden, dan wordt het hier tenminste weer rustig.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.
Hij ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aangegeven wat ze wilde.
Hier denkt Danny anders over.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Laten we hopen op de beelden, dan wordt het hier tenminste weer rustig.
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.
Dat heeft hij inderdaad niet. Maar uiteraard is hij wél heel stellig over álles.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè?
Ohja, was je erbij? Enige wat bekend is dat ze duidelijk aan hebben gegeven wat Joost niet wilde.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als in: haar camera/telefoon in z'n gezicht geduwd, ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
maar waar is die camera daar waar zij zich aan gesneden heeft en verzorging nodig had?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.
Lijkt me dat die er niet zijn of niet genoeg in beeld brengen, anders was dit vast vrijdagmorgen al afgehandeldquote:Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Jouw"?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja, dan kun je wel s een boze reactie krijgenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens het contract heeft de pers of persmedewerkers van de organisatie het recht om hun te interviewen.
Als ik een stukje schrijver een filmpjes maker was die moet leveren(de hoofdredacteur verwacht resultaat) zou ik het ook gewoon doen, een kribbige nee zou voor mij juist aanleiding zijn om door te gaan, wie weet welke sensatie er te halen valt.
En weer kleren aan op het podiumquote:Op maandag 13 mei 2024 18:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Persmomenten terugbrengen naar twee, 1 voor en 1 na de finale, focus op de muziek leggen. Geen stage acts toestaan, en gewoon het orkest weer invoeren.
misschien had het EBU wel gezegd. hij wil niet gefilmd worden maar dacht zij... dan zet ik de camera uit maar ik wil wel getraind blijven dus doe bij hem dan wel dezelfde bewegingen met mn apparaat vol in zn snuffert te drukken.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.
Je weet niet eens in welke situatie het was op welk moment..quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
en niet smorgens vroeg voor de koffie pratenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En ook journalisten weer gewoon kleren aan. Dat naakt interviewen altijd.
Als je drie minuten hebt om je van punt A naar punt B te begeven, dan is er niet heel veel tijd voor een interview. Het zal dus niet om een interview geweest zijnquote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet leuk, maar je kunt een serieus antwoord geven. Of niet, maar dan ook niet zeuren over de beeldvorming of dat het wij-gevoel ontbreekt.
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.
Het ging hier niet over het bewuste moment met de cameravrouwquote:Op maandag 13 mei 2024 18:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je drie minuten hebt om je van punt A naar punt B te begeven, dan is er niet heel veel tijd voor een interview. Het zal dus niet om een interview geweest zijn
Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks aangegeven maar is ze gewoon gaan filmen. Maar ok, dat is inderdaad speculatie.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks aangegeven maar is ze gewoon gaan filmen. Maar ok, dat is inderdaad speculatie.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien had het EBU wel gezegd. hij wil niet gefilmd worden maar dacht zij... dan zet ik de camera uit maar ik wil wel getraind blijven dus doe bij hem dan wel dezelfde bewegingen met mn apparaat vol in zn snuffert te drukken.
Idd niet bekend, alhoewel er nu vanuit gegaan wordt dat het de medewerkster was die filmpjes op SM moest plaatsen, aangezien die van Joost van donderdag ontbreekt.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.
Tenzij ik ergens een belangrijke update gemist heb.
In alle gevallen kan er spraken zijn van beeld, dus daar ga ik nog steeds gemakshalve even vanuit.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.
Er is maar 1 conclusie:quote:
dat Frits Wester geen idee heeft waarover hij mee probeert te praten al 10 topics lang.quote:
Dave met Dansez Maintenantquote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, volgende keer sturen we jou naar het ESF.
Ga je in het vogelpak? Of kan je zingen?
Dave von Ravenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er wordt iemand gevierendeeld, of dat Joost of de camera mevrouw wordt maken ze in juni bekend.quote:
Kan niet, moet niet eerder uitgebrachte muziek zijn toch?quote:
Dat is het grappige he, we weten niet of het een enorme camera was of een telefoon. We weten niet of hij deze camera heeft aangeraakt, we weten helemaal niks. Maar blijkbaar toch genoeg om hele psychoanalytische artikelen te kunnen schrijven en hier met hele theorieën te verklaren waarom Joost schuldig is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:
In dit te,po is dat morgen, snel!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In deel 124 wordt een eerste tussenconclusie verwacht.
in 2035 ben ik zo oud als Humperdink en we weten hoe dat afliep.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
sturen we Raven van Dorst mee, hebben we ook voldaan aan het kruisjequote:Op maandag 13 mei 2024 18:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En raven zijn vogels, dus daar het vogelpak.
Ik lees in die stukken toch iets heel anders, meer een zoektocht naar hoe er uberhaupt iets heeft kunnen gebeuren, en wat de nasleep was, zonder dat Joost ook maar van iets wordt beschuldigd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is het grappige he, we weten niet of het een enorme camera was of een telefoon. We weten niet of hij deze camera heeft aangeraakt, we weten helemaal niks. Maar blijkbaar toch genoeg om hele psychoanalytische artikelen te kunnen schrijven en hier met hele theorieën te verklaren waarom Joost schuldig is.
Terwijl dit toch bij uitstek iets is waar je dan bewijs van zou hebben. Het is nota bene een camera!
Ach, dat is iedereen toch allang vergeten. We moeten alleen niets tegen de echte Dave die het zong zeggen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, moet niet eerder uitgebrachte muziek zijn toch?
https://www.nu.nl/songfes(...)en-enkele-weken.htmlquote:Het hoofd van het onderzoeksteam van de politie in Malmö zegt tegen de Zweedse omroep SVT te verwachten dat Klein niet met het voorval zal wegkomen. "De prognose is goed en we verwachten dat er waarschijnlijk sprake zal zijn van een vervolging", laat hij weten.
Zaken als die van Klein hebben in Zweden normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken. In dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk doordat het bewijsmateriaal "goed" is in combinatie met het feit dat het "geen ernstig" misdrijf is. Door deze procedure zou Klein ook al een voorlopige datum hebben vernomen waarop zijn zaak wordt behandeld.
Bovendien was dat van Dave al niet origineel, maar gewoon Moonlight Serenade van Glen Miller.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, moet niet eerder uitgebrachte muziek zijn toch?
ja ze hebben de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangtquote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
Zaken als die van Klein hebben in Zweden normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken. In dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk doordat het bewijsmateriaal "goed" is in combinatie met het feit dat het "geen ernstig" misdrijf is. Door deze procedure zou Klein ook al een voorlopige datum hebben vernomen waarop zijn zaak wordt behandeld.
Presentatoren ook toch?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En ook journalisten weer gewoon kleren aan. Dat naakt interviewen altijd.
Gedoe dat ik steeds mee moet naar die greenroomquote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter het was geen vraag die ze daar krijgen. gewoon beeld.
er is op dat moment helemaal geen tijd voor te praten want ze moeten met een noodgang naar de greenroom
Ja, die leeft nog inderdaad. Dus dat lijkt me dan wel verstandigquote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, dat is iedereen toch allang vergeten. We moeten alleen niets tegen de echte Dave die het zong zeggen.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk een vermoeiend sneeuwvlokje, maar laten we proberen dat aspect te negeren.
Maar daar moet je toch eerst voor weten wat er is gebeurd? Dat lijkt me de basis. Dat daar geen geduld voor is kan ik ergens wel begrijpen, maar ze gooien er hele analyses op die echt veel te ver gaan. Joost is inderdaad een jongen met een GGZ-geschiedenis en uiteraard een moeilijk verleden, maar dat is niet echt relevant als blijkt dat hij amper iets heeft gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik lees in die stukken toch iets heel anders, meer een zoektocht naar hoe er uberhaupt iets heeft kunnen gebeuren, en wat de nasleep was, zonder dat Joost ook maar van iets wordt beschuldigd.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze hebben de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangt
in geval van Govaert heb ik niet 100% bezwaar tegen geen kleding. mannen idd wel verplicht met klerenquote:
en ook nog elke keer snel ookquote:Op maandag 13 mei 2024 18:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gedoe dat ik steeds mee moet naar die greenroom
Weet niet of een boete dan ook als vervolging geldt? Maar dan zou je zeggen dat het met een boete meteen afgehandeld had kunnen worden zonder dat het OM erbij betrokken wordt. Volgens mij noemde Cornald (of die directeur van AT) dat als 1 van de aangedragen oplossingenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/songfes(...)en-enkele-weken.html
Dit riijmt natuurlijk totaal niet met elkaar. Als het 'geen ernstig' misdrijf is, waarom dan de goede prognose en verwachten dat er sprake is van een vervolging
Even afgezien van dat het uit Aftonbladet komt: hoezo zou dat niet stroken?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit riijmt natuurlijk totaal niet met elkaar. Als het 'geen ernstig' misdrijf is, waarom dan de goede prognose en verwachten dat er sprake is van een vervolging
u snapt.... de verwijzing met het land ook nog...quote:
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...quote:Op maandag 13 mei 2024 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afgezien van dat het uit Aftonbladet komt: hoezo zou dat niet stroken?
Wat heeft de ernst vh misdrijf te maken met de kans op succesvolle vervolging?
noodgang niet. die moet altijd snel snel snel..quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee joh, tijd zat voor een diepte interview.
Dat zou alleen kunnen als ze daar met hele strikte termijnen werken of zo.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...
en daarna dat joost de datum al te horen heeft gekregen, van iets dat nog niet zeker is?
Het is vervolgbaar en het is vrij duidelijk dat meneer klein 15 euro boete moet betalen. En daarmee is de kous af, heeft voor hem ook verder geen consequenties.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het meer ging om de gebeurtenissen in Malmö zelf zoals Het Parool dat verhaal maakte. Zijn verleden erbij betrekken is wat mij betreft ook onnodig ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch eerst voor weten wat er is gebeurd? Dat lijkt me de basis. Dat daar geen geduld voor is kan ik ergens wel begrijpen, maar ze gooien er hele analyses op die echt veel te ver gaan. Joost is inderdaad een jongen met een GGZ-geschiedenis en uiteraard een moeilijk verleden, maar dat is niet echt relevant als blijkt dat hij amper iets heeft gedaan.
Dat klopt dan weer wél, dat dat niet klopt (volgt u het nog?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...
en daarna dat joost de datum al te horen heeft gekregen, van iets dat nog niet zeker is?
Waarom zou er bij "geen ernstig misdrijf" (maar dus wel een misdrijf) geen sprake kunnen zijn van succesvolle vervolging?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 13 mei 2024 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat klopt dan weer wél, dat dat niet klopt (volgt u het nog? ) .
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.quote:
de camera is stukquote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is vervolgbaar en het is vrij duidelijk dat meneer klein 15 euro boete moet betalen. En daarmee is de kous af, heeft voor hem ook verder geen consequenties.
Opgelost next.
Fijn die Bade met die Aftonbladet zooi. Probleem, het blijft wel hangen. Ook als het niet waar is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.
Huismoeke Angela vanavond met duiding bij Renze.
[ x ]
Ah, onderbuik zoekt onderbuik. Ze gaan waarschijnlijk weer helemaal op de Mia en Dion tour.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,quote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
https://eurovoix.com/2024(...)-at-eurovision-2024/
Ebu statement
Zeg dan niks.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ebu statement
Dat over de klachten over de Israëlische delegatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ebu statement
Ligt aan het strafbare feit, als dat vuist hooghouden is, is de diskwalificatie dan proportioneel, etc.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.
Ik gok dat ze daar ondertussen ook wel over aan het nadenken zijn, vast genoeg advocaten die in de rij staan ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nogquote:Op maandag 13 mei 2024 18:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd niet bekend, alhoewel er nu vanuit gegaan wordt dat het de medewerkster was die filmpjes op SM moest plaatsen, aangezien die van Joost van donderdag ontbreekt.
Bij Mia en Dion ook. Ik zou als AvroTros zijnde voortaan Rtl Boulevard uitsluitenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
Toch bijzonder hoe snel Boulevard draait.Eerst was Joost nog zo geweldig.
Dit is echt alleen Aranquote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
DelegationS? Dit lijkt me over Israël te gaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,
We spoke to a number of delegations during the event regarding various issues that were brought to our attention.
The EBU’s governing bodies will, together with the heads of delegations, review the events surrounding the ESC in Malmö to move forward in a positive way and to ensure the values of the event are respected by everyone.
Individual cases will be discussed by the event’s governing body, the Eurovision Song Contest Reference Group made up of representatives from participating broadcasters, at its next meeting.”
Nogmaals: dat gaat over de klachten die zijn ingediend tegen de Israëlische delegatiequote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,
We spoke to a number of delegations during the event regarding various issues that were brought to our attention.
The EBU’s governing bodies will, together with the heads of delegations, review the events surrounding the ESC in Malmö to move forward in a positive way and to ensure the values of the event are respected by everyone.
Individual cases will be discussed by the event’s governing body, the Eurovision Song Contest Reference Group made up of representatives from participating broadcasters, at its next meeting.”
Ah oud nieuws okatquote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat over de klachten over de Israëlische delegatie.
Niet over Joostquote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ebu statement
Echt, dit was compleet te verwachten. Zo zijn ze. Aran Bade is een slang.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
Hij was de laatste, dus we zullen het nooit weten wanneer de camera precies stuk ging, ALS hij al stuk is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nog
Geen oud nieuws (al staat er feitelijk niks in die verklaring), maar het heeft niets met Joost te maken.quote:
Joost was de laatste, het ging om die filmpjes dat ze door de gang lopen naar de greenroom.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nog
Ik had de volgorde niet meer paraat.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joost was de laatste, het ging om die filmpjes dat ze door de gang lopen naar de greenroom.
ik ben echt benieuwd of hij gaat herhalen over die microfoon van de telegraafquote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef yvonne het volgende:
Wat is Arana Bade een snake zeg. Type "valse nicht"
Als je dat dan nog zou mogen zeggen hè, maar dat zeg ik natuurlijk niet
Maakt niet uit, het waren ook lange dagen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik had de volgorde niet meer paraat.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd of hij gaat herhalen over die microfoon van de telegraaf
we krijgen in elk geval de aankomstquote:
Dat kan maar wat Nizmo zei was feitelijk onjuist.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik referereerde aan iets van eeerder vanmiddag. Toen was @:Nizno er wel bij en jij niet
Wat ben jij verschrikkelijk naief.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef yvonne het volgende:
Wat is Arana Bade een snake zeg. Type "valse nicht"
Als je dat dan nog zou mogen zeggen hè, maar dat zeg ik natuurlijk niet
ik zeg gewoon wat er tussen Aran en die zweed werd gezegdquote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan maar wat Nizmo zei was feitelijk onjuist.
Nee, dat leg ik net uit.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat er tussen Aran en die zweed werd gezegd
Joost weet allang dat de media zo zijn. Daarom fokt hij ook zo met ze. Dat kunnen ze niet hebben.quote:
Oh, ik ben al van alles, *gooit naief op de grote hoop*quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat ben jij verschrikkelijk naief.
Ik kom jullie over een aantal weken uitlachen, als je onschuldige held zich mag melden bij de rechtbank........
Oké maar lees je dan wel even in he? Anders is het zo vermoeiend voor ons.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik kom jullie over een aantal weken uitlachen, als je onschuldige held zich mag melden bij de rechtbank........
Tot de gesprekken wel, tot de toenadering nietquote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Jane het volgende:
Apart dat de EBU over die klachten wel de tijd neemt om rustig met iedereen te praten, zonder direct maatregelen te treffen, maar in het geval van Joost tot geen enkel toenaderingsgesprek bereid leek.
Of niet, maar dan zien we je niet meer.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja, sorry voor mijn onzorgvuldige bewoording. Niet bereid tot enige toenadering, idd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot de gesprekken wel, tot de toenadering niet![]()
Sorry, ik word melig onderhand
Daarom hoop ik ook dat de AVROTROS straks niet alles maar gewoon accepteert. Cornald zei ook al dat hij wel ergere dingen had zien gebeuren, nou hup, laat maar weten wat dat was dan.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Jane het volgende:
Apart dat de EBU over die klachten wel de tijd neemt om rustig met iedereen te praten, zonder direct maatregelen te treffen, maar in het geval van Joost tot geen enkel toenaderingsgesprek bereid leek.
"Lunge", niet "launch" bedoelt hijquote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat er tussen Aran en die zweed werd gezegd
Ik wacht gewoon tot we meer horen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
laat TJJ /Frits Wester maar praten. die denkt dat die vuist omhoog is gegaan bij een interviewquote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik ben al van alles, *gooit naief op de grote hoop*
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké maar lees je dan wel even in he? Anders is het zo vermoeiend voor ons.
Welk Radio 1 verhaal?quote:
Volgens mij doen we hier niet anders.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.
Van mij dezelfde vraag. Ik kijk ook niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk Radio 1 verhaal?
En ik kijk niet, waar gaat het over?
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
politie er bij gehad zodat Joost niet gefilmd zou worden
Zijn dat mijn woorden? quote graag.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot we meer horen.
Maar “hij is gek, wie heeft hem gestuurd” vind ik om te kotsen.
Rot op man, je denkt zelfs dat hij al wordt vervolgd. Dat is pertinent onwaar. Je bent gewoon aan het trollen, bewust of onbewust.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.
bij de aankomst in leleystadquote:Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik kijk niet, kun je ietsje meer uitweiden?
Gewoon volhouden ook. Ik weet 100% zeker dat jij de Instagram stories waar dit over gaat niet hebt gezien donderdagavond. Je bent gewoon aan het trollen. Er zitten hier anderen die ook gewoon anders tegen de situatie aankijken, maar die weten in ieder geval wel waar dit begonnen is en wat we nu weten.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat het jouw woorden zijn.quote:
Owh, kom op zegquote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij gaat vervolgt worden voor bedreiging en mishandeling.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Rot op man, je denkt zelfs dat hij al wordt vervolgd. Dat is pertinent onwaar. Je bent gewoon aan het trollen, bewust of onbewust.
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik kijk niet, kun je ietsje meer uitweiden?
Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk Radio 1 verhaal?
En ik kijk niet, waar gaat het over?
Mishandeling.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij gaat vervolgt worden voor bedreiging en mishandeling.
vervolgd*quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij wordt ook straks verkozen tot president van Amerika. Kan allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waar komt mishandeling nu dan weer vandaan?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Voor mishandeling ja? Terwijl de politie zegt dat er niks fysieks gebeurd is?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dank!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.
uit de dikke duim waar ook uit komt dat het voorval plaats vond bij een interview waar aan joost om een uitspraak werd gevraagdquote:Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waar komt mishandeling nu dan weer vandaan?
American soil ja, dat Friesland?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij wordt ook straks verkozen tot president van Amerika. Kan allemaal.
Zie hier waarom ze ineens aan de kant van die arme cameravrouw staan. Allemaal slachtoffers van die nare Joost die zich niet wil laten filmen. Boehoehoe!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging.
En dat deed hij zojuist niet?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.
Ja, dan moet hij helemaal kapot natuurlijk. Terwijl RTL Boulevard anders zo integer en overdacht is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.
Dat herhaalde hij net op TV gewoon hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.
Over een week is het verkrachting. Een week later moord.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mishandeling ja? Terwijl de politie zegt dat er niks fysieks gebeurd is?
Bijzonder wel.
En over nog een tijdje is het genocide!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Over een week is het verkrachting. Een week later moord.
Snelle vervolging is door de zwaarte van het misdrijf. Voor zover het een misdrijf is. Dan is er geen sprake van fysiek geweld.
Vermoeiend al die trollen met iedere keer dezelfde onzin.
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Snel in haar richting bewegen, dat is een lunge. Geen uithaal
Aran Bade is geen journalist. Hij is een stemmingmaker zonder echte bronnen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:59 schreef Remco het volgende:
Doet Aran Bade eens zijn journalistieke werk, is het weer niet goed.
Dit klinkt alsof je meer weet. Een bron erbij of gewoon niet met dit soort dingen komen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je bent zelf iemanand!quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).
Het is juist niet snel in iemands richting bewegen. Ook niet snel naar iemanand toerennen zoals je eerder zei.
“It was YOUNG female.”quote:Op maandag 13 mei 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Zie hier waarom ze ineens aan de kant van die arme cameravrouw staan. Allemaal slachtoffers van die nare Joost die zich niet wil laten filmen. Boehoehoe!![]()
![]()
Dit is het vliegtuig incident waar vanochtend over gesproken werd? Wat een ongelooflijke treurigheid. Hoop dat Joost vrienden om zich heen heeft en zich niets aantrekt van deze onzinnige berichtgevingquote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk waar geen enkel idee waar hij over praat. Echt niet. Over niks wat hij hier vandaag gepost heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waar komt mishandeling nu dan weer vandaan?
Het is heel grappig dat de blauwen die veroordelen niet te tellen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Topic in NWS volg ik al helemaal niet meer.Daar weet iedereen zeker dat Joost een vreselijk persoon is. Bah
hier komt ook regelmatig hetzelfde tegengeluid voorbij. wat wel knap is is dat ze hier wel afwisselen, dan is user A hier en dan B en dan Cquote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Topic in NWS volg ik al helemaal niet meer.Daar weet iedereen zeker dat Joost een vreselijk persoon is. Bah
“To move forward suddenly and with force” volgens Cambridge dictionary. Het zou idd een uithaal kunnen zijn dan, je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).
Het is juist niet snel in iemands richting bewegen. Ook niet snel naar iemanand toerennen zoals je eerder zei.
En longeren zal hier ook niet bedoelt zijn![]()
Ja hoop ik ook. Zelfs als je een beetje privacy wil om de boel te verwerken weten ze er nog wat negatiefs van te maken.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dit is het vliegtuig incident waar vanochtend over gesproken werd? Wat een ongelooflijke treurigheid. Hoop dat Joost vrienden om zich heen heeft en zich niets aantrekt van deze onzinnige berichtgeving
Wat boeit het welke kleur welke mening heeft 🤨quote:Op maandag 13 mei 2024 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is heel grappig dat de blauwen die veroordelen niet te tellen zijn.
Je weet toch hoe dit soort dingen gaan. Als Joost gewoon vierde was geworden hadden mensen dit helemaal niet geboeid.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Net even op SVT.se gekeken. Beetje NOS van Zweden.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Evenstar is er misschien meer te lezen in de Zweedse media op dit moment? Behalve van dat ene roddelblad.
Staat ook op NOS. En er staat op NOS dat er sterk bewijs is tegen Joostquote:Op maandag 13 mei 2024 19:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Net even op SVT.se gekeken. Beetje NOS van Zweden.
Staat dat politie het nog niet eens officieel heeft neergegeld bij OM en dat dat pas begin juni gaat gebeuren. Emil Andersson (diegene die over het hele gebeuren gaat bij de politie van Malmö) zegt dat het normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt voordat dit soort zaken doorgespeeld worden, maar dat ze nu een versneld proces zijn begonnen. Daarna moest OM nog beslissen wat ze er mee gaan doen. Hij lijkt wel te zeggen dat hij verwacht dat er een vervolging gaat zijn als ik het goed begrijp (en translate zegt dat ook).
Een lunge is toch zo'n ding waar je spierpijn van krijgt?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, indrukwekkend inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2024 19:03 schreef Aloria het volgende:
Wat erger ik mij kapot aan die Aran wat een sensatie zoeker zeg, nog even hard zijn best doen dat zijn bron ( kutkrant) het wel als eerste goed had dat het om een female ging, nauw woptiefuckindoo...
Uhm, dat is letterlijk de vertaling. Maar oké.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Aftonbladet..quote:Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat ook op NOS. En er staat op NOS dat er sterk bewijs is tegen Joost
SPANNEND!
Ook ja. Door je benen gaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Een lunge is toch zo'n ding waar je spierpijn van krijgt?
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 19:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Net even op SVT.se gekeken. Beetje NOS van Zweden.
Staat dat politie het nog niet eens officieel heeft neergegeld bij OM en dat dat pas begin juni gaat gebeuren. Emil Andersson (diegene die over het hele gebeuren gaat bij de politie van Malmö) zegt dat het normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt voordat dit soort zaken doorgespeeld worden, maar dat ze nu een versneld proces zijn begonnen. Daarna moest OM nog beslissen wat ze er mee gaan doen. Hij lijkt wel te zeggen dat hij verwacht dat er een vervolging gaat zijn als ik het goed begrijp (en translate zegt dat ook).
NOS is betrouwbaarquote:
Het is ook longeren (van paarden). Misschien moeten we ff een print screen vh woorden plaatsenquote:
Één van de mogelijke vertalingen, ik had minder stellig moeten zijn. “Lunging towards the door” is ook een lunge, maar dan probeer je niet uit te halen naar de deur. Normaal gesproken danquote:Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, dat is letterlijk de vertaling. Maar oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |