abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213548987

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.
quote:
Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024

On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:

‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’

The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.

The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.

Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:

‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’

Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.

Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).

Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:

pi_213548989
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Hij steekt boven het maaiveld uit, dat mag niet. Het is compleet voorspelbaar, deze afloop had natuurlijk niemand kunnen vermoeden maar dat ze hem zouden neermaaien zodra er gelegenheid toe was: dat viel te verwachten.
De tradionele media heeft een verbond gesloten met de EBU en Zweden? :') :')
speak only if it improves the silence.
pi_213548991
POLL
pi_213548993
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En creëren zo een wereld zonder enige kritiek. Dat is dan wel weer onwenselijk.
Je bedoelt dat traditionele media dat deden door middel van hun monopolie? Heel onwenselijk inderdaad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:43:57 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549003
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:37 schreef Greys het volgende: [..] Ik ga m'n energie lekker besteden aan m'n hondje en het mooie weer en Greys Anatomy waarvan ik nog 15 seizoenen moet kijken. *O*
Enjoy! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213549005
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je bedoelt dat traditionele media dat deden door middel van hun monopolie? Heel onwenselijk inderdaad.
Ik bedoel dat een wereld zonder kritiek bepaald geen ideale wereld is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_213549006
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[poll=7212]
Gezien hij een buitenlander is valt de taakstraf af, ik heb niks gehoord dat zou moeten leiden tot een celstraf.

Dus een boete maar 100% dat hij vervolgt zal worden.
pi_213549012
Joostje deed iets teveel wat niet gewenst is
pi_213549014
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik bedoel dat een wereld zonder kritiek bepaald geen ideale wereld is.
Ik hoop dat je 'kritiek' niet als eufemisme gebruikt voor smaad en laster.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 17:45:07 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549015
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:40 schreef gbm het volgende:

[..]
Mja, is het verschil tussen DSQ en DNQ ;)
Klopt maar in beide gevallen klopt het statement 'did not qualify'
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_213549017
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:37 schreef Greys het volgende: [..] Ik ga m'n energie lekker besteden aan m'n hondje en het mooie weer en Greys Anatomy waarvan ik nog 15 seizoenen moet kijken. *O*
Tip tussendoor: Sla seizoen 17 over, het covid seizoen. Daar ga je nog meer aan ergeren dan aan dit hele ESF seizoen ;)
pi_213549025
[quote]0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
poll

Nvm...
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213549033
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:34 schreef d_elise het volgende:
Ik heb ook geen zin meer om hier te discussiëren merk ik. Opeens allemaal mensen die je anders nooit ziet en hoort komen ook even hun plasje doen over het songfestival en Joost en vaak alleen maar negatief. Bah. Als het toch allemaal blijkt mee te vallen zijn ze nergens meer te bekennen.
Ik vind het vooral grappig dat we hier ineens allemaal mensen hebben die de EBU gaan lopen verdedigen.

Als je ons dat een halfjaar geleden had verteld. _O-
pi_213549044
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:42 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De tradionele media heeft een verbond gesloten met de EBU en Zweden? :') :')
Die hebben daar de EBU helemaal niet voor nodig, ze maken er zelf wel hun eigen verhaal van. De daadwerkelijke feiten interesseren ze niet zo, het gaat om beeldvorming. En daar zijn ze heel goed in.

Er worden nu gewoon puur lasterlijke verhalen geschreven, karaktermoord. Zo gaat het altijd in Nederland, dat is gewoon hoe wij zijn. Jij bent er zelf ook een voorbeeld van. Ik heb niet veel met de Tiktok-generatie, maar ze weten wel dat ze dit soort verhalen met een stevige korrel zout moeten nemen, die slikken dat niet meer voor zoete koek.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:47:51 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549048
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dat is letterlijk wat diskwalificatie betekent, niet gekwalificeerd, dus dat klopt gewoon Nederland heeft zich niet gekwalificeerd voor de finale, daarom deden ze niet mee aan de finale.
Nee, dat is niet wat diskwalificatie betekent. Het betekent "niet meer gekwalificeerd". Dus eerder wel en erna niet meer.

Zoals iemand eerder al zei: DSQ is niet hefzelfde als DNQ.
pi_213549054
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik hoop dat je 'kritiek' niet als eufemisme gebruikt voor smaad en laster.
Dat maak jij er inderdaad van. Ik heb het over simpele kritische vragen waar menig artiest/sporter geen zin in heeft want het moet allemaal wel leuk blijven. Dat is ook wat Stefan Raatgever in dat artikel van Het Parool betoogt. Stel vooral geen vraag over die vermeende 'maanlanding' want je krijgt een vreemd antwoord.
In Southern Sun
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 17:48:47 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213549062
nee

[ Bericht 98% gewijzigd door yvonne op 13-05-2024 18:40:32 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213549066
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Die hebben daar de EBU helemaal niet voor nodig, ze maken er zelf wel hun eigen verhaal van. De daadwerkelijke feiten interesseren ze niet zo, het gaat om beeldvorming. En daar zijn ze heel goed in.

Er worden nu gewoon puur lasterlijke verhalen geschreven, karaktermoord. Zo gaat het altijd in Nederland, dat is gewoon hoe wij zijn. Jij bent er zelf ook een voorbeeld van. Ik heb niet veel met de Tiktok-generatie, maar ze weten wel dat ze dit soort verhalen met een stevige korrel zout moeten nemen, die slikken dat niet meer voor zoete koek.
Of wil jij niet de waarheid geloven? er niks aan de hand is gewoon onzin.

Je word niet verhoord en vervolgt voor een woordenwisseling en wat stemverheffing.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 17:49:09 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549067
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat maak jij er inderdaad van. Ik heb het over simpele kritische vragen waar menig artiest/sporter geen zin in heeft want het moet allemaal wel leuk blijven. Dat is ook wat Stefan Raatgever in dat artikel van Het Parool betoogt. Stel vooral geen vraag over die vermeende 'maanlanding' want je krijgt een vreemd antwoord.
En een vreemd antwoord krijgen is erg omdat?
pi_213549074
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, dat is niet wat diskwalificatie betekent. Het betekent "niet meer gekwalificeerd". Dus eerder wel en erna niet meer.

Zoals iemand eerder al zei: DSQ is niet hefzelfde als DNQ.
Om gediskwalificeerd te kunnen worden moet je je natuurlijk eerst kwalificeren :P
pi_213549077
quote:

[..]
Dat is toch niet alleen een probleem voor traditionele media? Je ziet het hier ook de afgelopen dagen hoe snel discussies gepolariseerd raken.
pi_213549078
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
En een vreemd antwoord krijgen is erg omdat?
Je toch ook een normaal antwoord kan geven op een normale vraag?
In Southern Sun
pi_213549082
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:46 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik vind het vooral grappig dat we hier ineens allemaal mensen hebben die de EBU gaan lopen verdedigen.

De EBU heeft er een rotzooi van gemaakt op meerdere fronten.

Zo. Mag ik nu zeggen dat ik kan begrijpen waarom men dit besluit omtrent Joost heeft genomen?
pi_213549085
quote:

[..]
Of: er mag wel eens een einde komen aan het zuigen en treiteren door vragenstellers.
Of: misschien heeft een topsporter of artiest ook wel eens een moment voor zichzelf nodig.

't Zijn net mensen.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:50:20 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549088
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Klopt maar in beide gevallen klopt het statement 'did not qualify'
Nope. DSQ betekent juist dat iemand eerder wél gekwalificeerd was. Dit not qualify dat iemand dat nooit was. Ze betekenen absoluut niet hetzelfde. Alleen het resultaat is uiteindelijk hetzelfde: de persoon is niet meer gekwalificeerd en mag dus niet meedoen.
pi_213549094
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:46 schreef Em31 het volgende:

[..]

Briljant inderdaad. We hebben het over een organisatie die in historische betrouwbaarheid ongeveer 20 niveaus onder de FVD staat _O-
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213549098
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[poll=7212]
Hij kan alleen een geldstraf krijgen voor hetgeen wat is voorgevallen. Of geen straf.
pi_213549100
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat is toch niet alleen een probleem voor traditionele media? Je ziet het hier ook de afgelopen dagen hoe snel discussies gepolariseerd raken.
Dit heeft niets met polariseren te maken. Wel met een generatie die geen zin heeft in tegengas. En dat is in mijn ogen geen heel fraaie ontwikkeling.
In Southern Sun
  maandag 13 mei 2024 @ 17:51:19 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549104
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Om gediskwalificeerd te kunnen worden moet je je natuurlijk eerst kwalificeren :P
Exact :Y
pi_213549107
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Of wil jij niet de waarheid geloven? er niks aan de hand is gewoon onzin.

Je word niet verhoord en vervolgt voor een woordenwisseling en wat stemverheffing.
Volgens mij is er nog helemaal niet besloten of hij wordt vervolgd.
pi_213549110
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Of: er mag wel eens een einde komen aan het zuigen en treiteren door vragenstellers.
Of: misschien heeft een topsporter of artiest ook wel eens een moment voor zichzelf nodig.

't Zijn net mensen.
Dan krijg je allemaal flauwe interviews, niks zeggende antwoorden en niet op het juiste moment.
pi_213549111
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

't Zijn net mensen.
Wat was er zuigend aan een kritische vraag over de vermeende maanlanding?
Een moment voor jezelf hebben tijdens een persconferentie/persmoment is niet heel handig.
In Southern Sun
pi_213549117
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Volgens mij is er nog helemaal niet besloten of hij wordt vervolgd.
Maar Aftonbladet zei…
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_213549123
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nope. DSQ betekent juist dat iemand eerder wél gekwalificeerd was. Dit not qualify dat iemand dat nooit was. Ze betekenen absoluut niet hetzelfde. Alleen het resultaat is uiteindelijk hetzelfde.
Het resultaat is ook niet hetzelfde. Als Nederland DNQ was dan hadden er 26 landen gestaan in de finale, vanwege onze DSQ waren dat er slechts 25.
pi_213549125
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dit heeft niets met polariseren te maken. Wel met een generatie die geen zin heeft in tegengas. En dat is in mijn ogen geen heel fraaie ontwikkeling.
Dat ben ik met je eens. Ik probeerde te zeggen dat alle kritiek op hoe die journalist van het Israëlische team zich gedroeg afgedaan werd als anti-semitisme zonder dat daadwerkelijk te zeggen :+
pi_213549130
quote:

[..]
Het is ook wel een beetje makkelijk om één 'rare' reactie uit te lichten en de talloze normale en leuke reacties te negeren, vind je niet?
pi_213549131
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat komt vooral omdat mensen tegenwoordig een sterke beleving hebben bij zaken en weigeren een ander perspectief te verkennen. Elke vorm van nuance wordt gezien als hoogverraad.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 17:52:40 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549134
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Je toch ook een normaal antwoord kan geven op een normale vraag?
Ja en je kan ook een raar antwoord geven op een normale vraag.

Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviews :D niets mis met een raar en/of vaag antwoord geven. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.

Tom waits heeft er zelfs een prachtig interview boek van kunnen maken waar uit blijkt dat hij elk interview jaren lang iets totaal anders verzon en vertelde en men de waarheid nooit wist (nog niet).
pi_213549138
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Briljant inderdaad. We hebben het over een organisatie die in historische betrouwbaarheid ongeveer 20 niveaus onder de FVD staat _O-
Je zult zien dat ze hun zaakjes op orde hebben, ze zijn niet over een nacht ijs gegaan.
pi_213549152
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is ook wel een beetje makkelijk om één 'rare' reactie uit te lichten en de talloze normale en leuke reacties te negeren, vind je niet?
Het raakt wel de kern. Want de leuke reacties waren over het algemeen te horen bij de leuke vragen.
In Southern Sun
pi_213549159
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Het resultaat is ook niet hetzelfde. Als Nederland DNQ was dan hadden er 26 landen gestaan in de finale, vanwege onze DSQ waren dat er slechts 25.
Dat is wel opvallend, had de beste loser niet kunnen invallen?
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 17:54:04 #42
pi_213549162
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 17:54:27 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549168
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef TjjWester het volgende:

[..]
met de late beslissing om hem er uit te zetten... was de juryvote al geweest op vrijdag he
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213549170
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviews :D niets mis met een raar en/of vaag antwoord. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Eens hoor, het hoeft zeker niet, maar het hele punt was dat deze generatie niet tegen kritische vragen kan en dat klopt wel aardig.
In Southern Sun
pi_213549172
quote:

[..]
Maar waar heb je ooit 294 interviews in 2 weken tijd?
Die hoeveelheid is toch bizar.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213549186
quote:

[..]

Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviews :D niets mis met een raar en/of vaag antwoord. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Veel mensen hebben niet door in welke context artiesten en topsporters de zoveelste journalist te woord moeten staan. Ze worden er vrijwel allemaal op den duur doodmoe van. Reageren ze daar een keer kribbig of lacherig op, dan wordt dat meteen uitvergroot.
pi_213549188
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat wist Joost ook van te voren. Hij hoeft van mij echt niet z'n lolbroek 24/7 aan te hebben maar het viel op dat bij een kritische vraag er meteen een kribbig antwoord kwam. En dat staat dus niet op zich.
In Southern Sun
pi_213549191
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Je zult zien dat ze hun zaakjes op orde hebben, ze zijn niet over een nacht ijs gegaan.
Ik twijfel er niet aan dat de statuten openlaten dat iedereen om welke reden dan ook verbannen kan worden, maar dat betekent niet dat het noodzakelijkerwijs een proportionele actie is.
pi_213549193
quote:
Hier ging het eigenlijk al mis.
Hij was altijd al debiel.
Hij is niet beschaafd.
Hoe hebben ze het ooit kunnen sturen?
Hij is niet geschikt.
Het is een gestoorde.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:56:17 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213549202
Zijn er al feiten en/of beelden bekendgemaakt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213549208
quote:
82s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij is niet beschaafd.
Hij is niet geschikt.
Het is een gestoorde.
Inderdaad. Wie zijn nu de onmensen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 17:56:44 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549210
quote:
82s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij is niet beschaafd.
Hij is niet geschikt.
Het is een gestoorde.
en destijds vond alle media het net zo hard lachen. kun je ook horen aan die reactie op de babywipes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213549214
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.
pi_213549225
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.
Dat is waar, maar dan moet je wel mensen hebben die een nee respecteren. En mag je toch wel eens kribbig reageren.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 17:58:15 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549232
quote:
Volgens mij hebben mensen echt geen idee wie Joost is volgens mij. :') Ik heb nog niks gezien wat ik niet vond passen bij hem.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:58:18 #56
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213549233
quote:

[..]

Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviews :D niets mis met een raar en/of vaag antwoord geven. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.

Tom waits heeft er zelfs een prachtig interview boek van kunnen maken waar uit blijkt dat hij elk interview jaren lang iets totaal anders verzon en vertelde en men de waarheid nooit wist (nog niet).
Als Beatlesfan (nee, niet uit die tijd) kan ik je zeggen dat die zelden een serieus antwoord gaven. En al zeker niet op achterlijke vragen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 17:58:26 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213549235
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Leandra het volgende:
Nee :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213549237
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik twijfel er niet aan dat de statuten openlaten dat iedereen om welke reden dan ook verbannen kan worden, maar dat betekent niet dat het noodzakelijkerwijs een proportionele actie is.
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.

Dat zal genoeg zijn voor ontoepasselijk gedrag.
pi_213549241
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ze hadden het over dat elke werknemer zich veilig moet voelen in de werkomgeving. Ja, dan kun je iedereen die 'boe' roept diskwalificeren. Dus in die zin zal het wel dichtgetimmerd zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit juridisch ook echt hout snijdt.
pi_213549245
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 17:59:27 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549247
Tijd voor een als je wint heb je vrienden cover door Joost
pi_213549248
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.

Een vuistgebaar! Nounounounou, het is toch verschrikkelijk. Dat de cameravrouw niet ter plekke is flauwgevallen is een wonder.
pi_213549256
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef chratnox het volgende:

[..]
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.
In deze helemaal eens he, zuigers heb je altijd en overal en ik begrijp een sterke reactie volkomen zolang er geen handgemeen bij is komen kijken oid. Maar dat weten we dus nog steeds niet :7.
In Southern Sun
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:00:33 #64
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549260
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Volgens mij hebben mensen echt geen idee wie Joost is volgens mij. :') Ik heb nog niks gezien wat ik niet vond passen bij hem.
Ik weet alleen dat hij flyer dan een meeuw is, en niet kan praten want hij schreeuwt.
pi_213549274
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Nee, want die heeft zich niet gekwalificeerd voor de finale.

En dat is weer niet hetzelfde als gediskwalificeerd.
pi_213549279
quote:

[..]
Volgens het contract heeft de pers of persmedewerkers van de organisatie het recht om hun te interviewen.

Als ik een stukje schrijver een filmpjes maker was die moet leveren(de hoofdredacteur verwacht resultaat) zou ik het ook gewoon doen, een kribbige nee zou voor mij juist aanleiding zijn om door te gaan, wie weet welke sensatie er te halen valt.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:02:20 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549284
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ik sprak in over het algemeen over de betekenis van deze woorden. Heb het nergens over specifiek deze situatie gehad. Dus ook over het verschil tussen DSQ en DNQ in specifiek deze situatie ;)
pi_213549287
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Een vuistgebaar! Nounounounou, het is toch verschrikkelijk. Dat de cameravrouw niet ter plekke is flauwgevallen is een wonder.
We leven niet meer in de jaren 80, woke regeert.
pi_213549289
quote:

[..]
Nee wat betreft Joost is dat absoluut niet zo. Nee = nee telt voor hem niet, zelfs als het meerdere keren gevraagd is.
pi_213549295
quote:

[..]

Sowieso zijn de interviews ook niet de reden van de diskwalificatie.
Er is ieder jaar wel wat (f)ophef bij de interviews, dan zou je bezig kunnen blijven met diskwalificeren.
pi_213549314
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:02 schreef TjjWester het volgende:

[..]
We leven niet meer in de jaren 80, woke regeert.
De deelnemende artiesten niet beschermen is woke?
  maandag 13 mei 2024 @ 18:06:02 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549325
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Leandra het volgende:
:N
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:06:03 #73
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549326
Persmomenten terugbrengen naar twee, 1 voor en 1 na de finale, focus op de muziek leggen. Geen stage acts toestaan, en gewoon het orkest weer invoeren.
pi_213549330
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]
De deelnemende artiesten niet beschermen is woke?
Beschermen tegen? de pers doet gewoon hun werk, ze hebben het recht en moeten thuis komen met resultaat.

Als je daar geen zin in hebt dan moet je niet meedoen en al zeker geen dichtgetimmerd contract tekenen.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:06:56 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549334
quote:

[..]

Nee, volgens Aftonbladet. Nogal een nuanceverschilletje
  maandag 13 mei 2024 @ 18:07:36 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549337
quote:

[..]

What the hell is "ontoepasselijk gedrag"?
pi_213549338
quote:

[..]

Breng nu niet geruchten uit een roddelkrant als een feit.

Breng feiten als een feit.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:08:00 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549340
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Beschermen tegen? de pers doet gewoon hun werk, ze hebben het recht en moeten thuis komen met resultaat.

Als je daar geen zin in hebt dan moet je niet meedoen en al zeker geen dichtgetimmerd contract tekenen.
Mooi om te weten dat je het recht hebt om kutvragen te vragen en de artiest heeft dan de plicht om leuk te reageren.

Staat genoteerd.
pi_213549341
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
What the hell is "ontoepasselijk gedrag"?
Ik weet niet, ik werd er ontoepasselijk van.
pi_213549343
quote:

[..]
Volgens het contract heeft de pers of persmedewerkers van de organisatie het recht om hun te interviewen.

Als ik een stukje schrijver een filmpjes maker was die moet leveren(de hoofdredacteur verwacht resultaat) zou ik het ook gewoon doen, een kribbige nee zou voor mij juist aanleiding zijn om door te gaan, wie weet welke sensatie er te halen valt.
Dan hoop ik wel dat je iemand niet volledig kapot gaat maken als die niet heel netjes reageert daarna
  maandag 13 mei 2024 @ 18:08:51 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549353
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Vergeet ook de bron van dit alles niet ;)
pi_213549358
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ik weet alleen dat hij flyer dan een meeuw is, en niet kan praten want hij schreeuwt.
Hij is de blanke Paul de Leeuw
pi_213549366
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Mooi om te weten dat je het recht hebt om kutvragen te vragen en de artiest heeft dan de plicht om leuk te reageren.

Staat genoteerd.
Niet leuk, maar je kunt een serieus antwoord geven. Of niet, maar dan ook niet zeuren over de beeldvorming of dat het wij-gevoel ontbreekt.
In Southern Sun
pi_213549367
Ach, kranten met hun leugens.

Joost kijkt naar het logo op de microfoon, verslaggever grapt mee. Staat notabene op video.

Paar dagen later "Hij pakte mijn microfoon ook al af!"
pi_213549368
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Staat genoteerd.
Je hoeft niet leuk te reageren, wat mij betreft blijft het bij ja en nee.

Maar negeren of zeggen nu niet is geen optie, dat is nu eenmaal je plicht. laat staan ruzie daarover zoeken.
pi_213549390
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Maar negeren of zeggen nu niet is geen optie, dat is nu eenmaal je plicht. laat staan ruzie daarover zoeken.
Het hele incident gaat toch helemaal niet over een interview?
pi_213549393
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Je zou een prima journalist zijn. Precies genoeg dram en aanhoudendheid.

:P
  maandag 13 mei 2024 @ 18:11:24 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549396
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik weet niet, ik werd er ontoepasselijk van.
Owh, ik verwachtte dat je er wellicht onpasselijk van zou worden. Van dat ongepaste gedrag bedoel ik :P
pi_213549398
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dan hoop ik wel dat je iemand niet volledig kapot gaat maken als die niet heel netjes reageert daarna
tuurlijk wel , 100% dat een boulevard/shownieuws/bild of wat dan ook het keihard uitzend of publiceert als een artiest zich laat uitdagen.

Dat is sensatie en sensatie zijn kijkcijfers.
pi_213549404
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Owh, ik verwachtte dat jer er wellicht m onpasselijk van zou worden. Van dat ongepaste gedrag bedoel ik :P
Nee, dat was niet toepasbaar dus vandaar dat ik ontoepasselijk toepaste ;)
pi_213549412
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het hele incident gaat toch helemaal niet over een interview?
Jawel, het is begonnen toen hij niet geïnterviewd wilde worden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:12:40 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549413
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Persmomenten terugbrengen naar twee, 1 voor en 1 na de finale, focus op de muziek leggen. Geen stage acts toestaan, en gewoon het orkest weer invoeren.
stilstaan met een microfoon zingen en anderen dan zangers/essen/X mogen niet op podium
pi_213549416
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Bron?
pi_213549423
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]
tuurlijk wel , 100% dat een boulevard/shownieuws/bild of wat dan ook het keihard uitzend of publiceert als een artiest zich laat uitdagen.

Had ze de beelden nu maar gewoon uitgezonden ipv de aanklacht inderdaad
pi_213549428
quote:

[..]
Dan heb jij hele andere informatie..
pi_213549431
quote:

[..]
:D Gast, het gaat om een medewerker die zijn eerste reactie wilde filmen.

Dit is echt weer typisch FOK he, binnenstormen met zoveel arrogantie, iedereen even vertellen hoe het zit (eerst ook beginnen over slaan/mishandeling) en dan niet eens weten waar het begonnen is. Tering.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:14:55 #97
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549433
quote:

[..]
nee, hij wilde niet gefilmd worden
pi_213549434
Ik verlang wel eens terug naar deze ESF periode en dat terwijl ik toen nog niet geboren was ;)

pi_213549441
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit is echt weer typisch FOK he, binnenstormen met zoveel arrogantie, iedereen even vertellen hoe het zit (eerst ook beginnen over slaan/mishandeling) en dan niet eens weten waar het begonnen is. Tering.
Zijn eerste reactie is een interview.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:15:51 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549442
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

en laten we niet vergeten dat hij al een paar topics mee doet. dus niet eens niet lang genoeg meegelezen heeft
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:16:03 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549444
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]
:N :N :N
  maandag 13 mei 2024 @ 18:16:17 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549448
quote:

[..]

Je hebt duidelijk géén idee op welk moment en op welke locatie het incident plaatsvond. En ook niet wie daar toegang hebben.

Je blijft maar onzin debiteren.
pi_213549449
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Leuk, maar nee :D
pi_213549452
quote:

[..]
Onze kennert, dames en heren. _O_
  maandag 13 mei 2024 @ 18:16:57 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549454
quote:

[..]

Behalve dat de normale pers daar helemaal geen toegang had.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:17:08 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549457
quote:

[..]
Nope. Je hebt werkelijk waar geen enkel benul waar je over praat.
pi_213549463
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:16 schreef Em31 het volgende:

[..]
Leuk, maar nee :D
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.
pi_213549464
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Behalve dat de normale pers daar helemaal geen toegang had.
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.
In Southern Sun
pi_213549465
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.
En dat werd niet gezegd, tegen niemand niet. Leuk geprobeerd. :D
pi_213549466
quote:

[..]
Tegen mijn wat?

En verder, waar heb je gelezen dat er wat aan hem gevraagd werd?
In Southern Sun
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:18:42 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549469
quote:

[..]
echter het was geen vraag die ze daar krijgen. gewoon beeld.

er is op dat moment helemaal geen tijd voor te praten want ze moeten met een noodgang naar de greenroom
  maandag 13 mei 2024 @ 18:18:46 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549470
quote:

[..]
Maar dat is niet gebeurd.

Nogmaals: geen benul van waar je over praat.
pi_213549472
quote:

[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè?
pi_213549473
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
En dat werd niet gezegd, tegen niemand niet. Leuk geprobeerd. :D
Ze heeft duidelijk aangegeven wat ze wilde.
pi_213549475
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.
Laten we hopen op de beelden, dan wordt het hier tenminste weer rustig. :)
pi_213549476
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Hij ook.
pi_213549478
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Laten we hopen op de beelden, dan wordt het hier tenminste weer rustig. :)
Hier denkt Danny anders over.
In Southern Sun
pi_213549481
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:19:52 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549483
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè?
Dat heeft hij inderdaad niet. Maar uiteraard is hij wél heel stellig over álles.
pi_213549485
quote:

[..]
Ohja, was je erbij? Enige wat bekend is dat ze duidelijk aan hebben gegeven wat Joost niet wilde.

Je lult maar wat, om tegendraads te zijn. Dat is prima, maar zorg dan wel dat je in ieder geval weet waar je over lult.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:20:08 #121
1986 Jane
pi_213549486
quote:

[..]
Als in: haar camera/telefoon in z'n gezicht geduwd, ja.

Hou toch op man. :{w
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:20:15 #122
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549489
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.
maar waar is die camera daar waar zij zich aan gesneden heeft en verzorging nodig had?
pi_213549490
quote:

[..]
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.
In Southern Sun
pi_213549493
quote:

[..]
Lijkt me dat die er niet zijn of niet genoeg in beeld brengen, anders was dit vast vrijdagmorgen al afgehandeld
pi_213549496
quote:

[..]
"Jouw"?

Welke bron heb je er voor dat er een reactie is gevraagd? Want dat is hier geheel nieuwe informatie ondanks dat we we het er al 3 dagen over hebben.
pi_213549498
quote:

[..]

Tja, dan kun je wel s een boze reactie krijgen
  maandag 13 mei 2024 @ 18:21:28 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_213549499
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:06 schreef Bosbeetle het volgende:
En weer kleren aan op het podium :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:21:38 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549500
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.
misschien had het EBU wel gezegd. hij wil niet gefilmd worden maar dacht zij... dan zet ik de camera uit maar ik wil wel getraind blijven dus doe bij hem dan wel dezelfde bewegingen met mn apparaat vol in zn snuffert te drukken.
pi_213549502
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef Troel het volgende:

[..]
En weer kleren aan op het podium :P
En ook journalisten weer gewoon kleren aan. Dat naakt interviewen altijd.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:22:28 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549507
quote:

[..]
Je weet niet eens in welke situatie het was op welk moment..

Maar dit weet je uiteraard weer heel zeker :') Dat ze gewoon begon met filmen is niet mogelijk uiteraard..
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:22:31 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549509
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
en niet smorgens vroeg voor de koffie praten
  maandag 13 mei 2024 @ 18:22:47 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_213549514
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Niet leuk, maar je kunt een serieus antwoord geven. Of niet, maar dan ook niet zeuren over de beeldvorming of dat het wij-gevoel ontbreekt.
Als je drie minuten hebt om je van punt A naar punt B te begeven, dan is er niet heel veel tijd voor een interview. Het zal dus niet om een interview geweest zijn :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213549518
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.

Tenzij ik ergens een belangrijke update gemist heb.
pi_213549522
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:22 schreef Troel het volgende:

[..]
Als je drie minuten hebt om je van punt A naar punt B te begeven, dan is er niet heel veel tijd voor een interview. Het zal dus niet om een interview geweest zijn :P
Het ging hier niet over het bewuste moment met de cameravrouw :).
In Southern Sun
  maandag 13 mei 2024 @ 18:24:00 #135
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549524
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Hij ook.
Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks aangegeven maar is ze gewoon gaan filmen. Maar ok, dat is inderdaad speculatie.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:24:31 #136
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549532
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks aangegeven maar is ze gewoon gaan filmen. Maar ok, dat is inderdaad speculatie.
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
misschien had het EBU wel gezegd. hij wil niet gefilmd worden maar dacht zij... dan zet ik de camera uit maar ik wil wel getraind blijven dus doe bij hem dan wel dezelfde bewegingen met mn apparaat vol in zn snuffert te drukken.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:24:42 #137
1986 Jane
pi_213549534
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.

Idd niet bekend, alhoewel er nu vanuit gegaan wordt dat het de medewerkster was die filmpjes op SM moest plaatsen, aangezien die van Joost van donderdag ontbreekt.
pi_213549535
quote:

[..]

In alle gevallen kan er spraken zijn van beeld, dus daar ga ik nog steeds gemakshalve even vanuit.
In Southern Sun
pi_213549540
Zijn jullie er al uit?
C’est Davie :o)
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:25:54 #140
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213549543
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:25 schreef Dave het volgende:
Zijn jullie er al uit?
Er is maar 1 conclusie:

Fuck The EBU ^p^
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213549544
quote:
Zijn jullie er al uit?
Ja, volgende keer sturen we jou naar het ESF.
Ga je in het vogelpak? Of kan je zingen?
pi_213549545
quote:
Zijn jullie er al uit?
In deel 124 wordt een eerste tussenconclusie verwacht.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:26:30 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549546
quote:
Zijn jullie er al uit?
dat Frits Wester geen idee heeft waarover hij mee probeert te praten al 10 topics lang.

ja daar zijn we uit.

Snap alleen nog steeds niet waarom TJJ en niet gewoon Frits
pi_213549547
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dave met Dansez Maintenant
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:27:03 #145
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549550
quote:

[..]
Dave von Raven

die kan best zingen!
pi_213549554
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
Dave von Raven

die kan best zingen!
En raven zijn vogels, dus daar het vogelpak.
pi_213549555
quote:
Zijn jullie er al uit?
Er wordt iemand gevierendeeld, of dat Joost of de camera mevrouw wordt maken ze in juni bekend.
In Southern Sun
pi_213549560
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Bron?
Waarom een bron?
Alles wat in de krant staat zijn toch leugens, volgens jou woorden.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:28:10 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549561
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dave met Dansez Maintenant
Kan niet, moet niet eerder uitgebrachte muziek zijn toch? -O-
pi_213549565
quote:

[..]

Dat is het grappige he, we weten niet of het een enorme camera was of een telefoon. We weten niet of hij deze camera heeft aangeraakt, we weten helemaal niks. Maar blijkbaar toch genoeg om hele psychoanalytische artikelen te kunnen schrijven en hier met hele theorieën te verklaren waarom Joost schuldig is.

Terwijl dit toch bij uitstek iets is waar je dan bewijs van zou hebben. Het is nota bene een camera!
pi_213549566
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:25 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Er is maar 1 conclusie:

Fuck The EBU ^p^
Dat sowieso!
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In deel 124 wordt een eerste tussenconclusie verwacht.
In dit te,po is dat morgen, snel!
quote:

[..]
in 2035 ben ik zo oud als Humperdink en we weten hoe dat afliep.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:28:29 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549568
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En raven zijn vogels, dus daar het vogelpak.
sturen we Raven van Dorst mee, hebben we ook voldaan aan het kruisje

strookt alleen niet met ons voorstel om weer terug te gaan naar de tijd van de orkestband
pi_213549586
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is het grappige he, we weten niet of het een enorme camera was of een telefoon. We weten niet of hij deze camera heeft aangeraakt, we weten helemaal niks. Maar blijkbaar toch genoeg om hele psychoanalytische artikelen te kunnen schrijven en hier met hele theorieën te verklaren waarom Joost schuldig is.

Terwijl dit toch bij uitstek iets is waar je dan bewijs van zou hebben. Het is nota bene een camera!
Ik lees in die stukken toch iets heel anders, meer een zoektocht naar hoe er uberhaupt iets heeft kunnen gebeuren, en wat de nasleep was, zonder dat Joost ook maar van iets wordt beschuldigd.
In Southern Sun
pi_213549587
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ach, dat is iedereen toch allang vergeten. We moeten alleen niets tegen de echte Dave die het zong zeggen.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:30:38 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_213549589
quote:
Het hoofd van het onderzoeksteam van de politie in Malmö zegt tegen de Zweedse omroep SVT te verwachten dat Klein niet met het voorval zal wegkomen. "De prognose is goed en we verwachten dat er waarschijnlijk sprake zal zijn van een vervolging", laat hij weten.

Zaken als die van Klein hebben in Zweden normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken. In dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk doordat het bewijsmateriaal "goed" is in combinatie met het feit dat het "geen ernstig" misdrijf is. Door deze procedure zou Klein ook al een voorlopige datum hebben vernomen waarop zijn zaak wordt behandeld.
https://www.nu.nl/songfes(...)en-enkele-weken.html

Dit riijmt natuurlijk totaal niet met elkaar. Als het 'geen ernstig' misdrijf is, waarom dan de goede prognose en verwachten dat er sprake is van een vervolging :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 mei 2024 @ 18:31:40 #156
1986 Jane
pi_213549602
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Bovendien was dat van Dave al niet origineel, maar gewoon Moonlight Serenade van Glen Miller. B-)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:31:40 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549603
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
Zaken als die van Klein hebben in Zweden normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken. In dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk doordat het bewijsmateriaal "goed" is in combinatie met het feit dat het "geen ernstig" misdrijf is. Door deze procedure zou Klein ook al een voorlopige datum hebben vernomen waarop zijn zaak wordt behandeld.

ja ze hebben de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangt
  maandag 13 mei 2024 @ 18:31:57 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_213549605
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Presentatoren ook toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:32:35 #159
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_213549619
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
echter het was geen vraag die ze daar krijgen. gewoon beeld.

er is op dat moment helemaal geen tijd voor te praten want ze moeten met een noodgang naar de greenroom
Gedoe dat ik steeds mee moet naar die greenroom
  maandag 13 mei 2024 @ 18:32:42 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549621
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ach, dat is iedereen toch allang vergeten. We moeten alleen niets tegen de echte Dave die het zong zeggen.
Ja, die leeft nog inderdaad. Dus dat lijkt me dan wel verstandig :Y

:P
  maandag 13 mei 2024 @ 18:33:03 #161
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213549623
Nou, ik heb me er doorheen weten te worstelen.

De volgende post krijgt van mij de post van de dag (ook omdat die gewoon zonder enige bewuste ironie is gebracht):

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 15:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, het is duidelijk een vermoeiend sneeuwvlokje, maar laten we proberen dat aspect te negeren.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213549625
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik lees in die stukken toch iets heel anders, meer een zoektocht naar hoe er uberhaupt iets heeft kunnen gebeuren, en wat de nasleep was, zonder dat Joost ook maar van iets wordt beschuldigd.
Maar daar moet je toch eerst voor weten wat er is gebeurd? Dat lijkt me de basis. Dat daar geen geduld voor is kan ik ergens wel begrijpen, maar ze gooien er hele analyses op die echt veel te ver gaan. Joost is inderdaad een jongen met een GGZ-geschiedenis en uiteraard een moeilijk verleden, maar dat is niet echt relevant als blijkt dat hij amper iets heeft gedaan.
pi_213549631
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja ze hebben de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangt
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:33:40 #164
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549632
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Presentatoren ook toch?
in geval van Govaert heb ik niet 100% bezwaar tegen geen kleding. mannen idd wel verplicht met kleren
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:34:05 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549638
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:32 schreef noodgang het volgende:

[..]
Gedoe dat ik steeds mee moet naar die greenroom
en ook nog elke keer snel ook
pi_213549643
quote:

[..]

Dit riijmt natuurlijk totaal niet met elkaar. Als het 'geen ernstig' misdrijf is, waarom dan de goede prognose en verwachten dat er sprake is van een vervolging :D
Weet niet of een boete dan ook als vervolging geldt? Maar dan zou je zeggen dat het met een boete meteen afgehandeld had kunnen worden zonder dat het OM erbij betrokken wordt. Volgens mij noemde Cornald (of die directeur van AT) dat als 1 van de aangedragen oplossingen
  maandag 13 mei 2024 @ 18:34:57 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549651
quote:

[..]

Even afgezien van dat het uit Aftonbladet komt: hoezo zou dat niet stroken?

Wat heeft de ernst vh misdrijf te maken met de kans op succesvolle vervolging?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:35:02 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549653
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
u snapt.... de verwijzing met het land ook nog...
pi_213549656
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:

[..]
en ook nog elke keer snel ook
Nee joh, tijd zat voor een diepte interview.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:35:59 #170
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549662
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Even afgezien van dat het uit Aftonbladet komt: hoezo zou dat niet stroken?

Wat heeft de ernst vh misdrijf te maken met de kans op succesvolle vervolging?
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...

en daarna dat joost de datum al te horen heeft gekregen, van iets dat nog niet zeker is?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:36:15 #171
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549668
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Dave het volgende:

[..]
Nee joh, tijd zat voor een diepte interview.
noodgang niet. die moet altijd snel snel snel..
  maandag 13 mei 2024 @ 18:36:57 #172
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_213549672
Aran Bade nu bij Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 13 mei 2024 @ 18:37:12 #173
1986 Jane
pi_213549675
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...

en daarna dat joost de datum al te horen heeft gekregen, van iets dat nog niet zeker is?
Dat zou alleen kunnen als ze daar met hele strikte termijnen werken of zo.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:37:17 #174
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549677
quote:

[..]

Het is vervolgbaar en het is vrij duidelijk dat meneer klein 15 euro boete moet betalen. En daarmee is de kous af, heeft voor hem ook verder geen consequenties.

Opgelost next.
pi_213549690
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:33 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar daar moet je toch eerst voor weten wat er is gebeurd? Dat lijkt me de basis. Dat daar geen geduld voor is kan ik ergens wel begrijpen, maar ze gooien er hele analyses op die echt veel te ver gaan. Joost is inderdaad een jongen met een GGZ-geschiedenis en uiteraard een moeilijk verleden, maar dat is niet echt relevant als blijkt dat hij amper iets heeft gedaan.
Oh ik dacht dat het meer ging om de gebeurtenissen in Malmö zelf zoals Het Parool dat verhaal maakte. Zijn verleden erbij betrekken is wat mij betreft ook onnodig ja.
In Southern Sun
  maandag 13 mei 2024 @ 18:38:31 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549697
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat klopt dan weer wél, dat dat niet klopt (volgt u het nog? :P ) .

Maar dat is niet wat @Troel zegt:
quote:

[..]

Waarom zou er bij "geen ernstig misdrijf" (maar dus wel een misdrijf) geen sprake kunnen zijn van succesvolle vervolging?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:39:19 #177
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549708
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat klopt dan weer wél, dat dat niet klopt (volgt u het nog? ) .

ja
  maandag 13 mei 2024 @ 18:39:26 #178
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213549710
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:36 schreef superniger het volgende:
Aran Bade nu bij Boulevard.
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.

Huismoeke Angela vanavond met duiding bij Renze.

twitter
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:40:16 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549723
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.
de camera is stuk
naja

nee
dat is het niet maar dat zij die zweed tegen Aran
  maandag 13 mei 2024 @ 18:40:42 #180
263417 Keyos
Like a Boss
pi_213549731
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Het is vervolgbaar en het is vrij duidelijk dat meneer klein 15 euro boete moet betalen. En daarmee is de kous af, heeft voor hem ook verder geen consequenties.

Opgelost next.
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:41:27 #181
40566 Ericr
Livewrong
pi_213549743
quote:

[..]

Huismoeke Angela vanavond met duiding bij Renze.

[ x ]
Fijn die Bade met die Aftonbladet zooi. Probleem, het blijft wel hangen. Ook als het niet waar is.
pi_213549754
quote:

[..]

[ x ]
Ah, onderbuik zoekt onderbuik. Ze gaan waarschijnlijk weer helemaal op de Mia en Dion tour.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:41:57 #183
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549755
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:42:06 #184
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549757
een launch towards de cameramens
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:42:10 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549759
Krijg hele tijd dit liedje nu in mijn hoofd.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:42:24 #186
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_213549764
Aran in zijn beste Dunglish.
#superniger2020
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:42:24 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549765
en volgens Aran is die camera nog steeds stuk
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:43:07 #188
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213549775
Aran Bade ^p^
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:43:14 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549780
quote:
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,

We spoke to a number of delegations during the event regarding various issues that were brought to our attention.

The EBU’s governing bodies will, together with the heads of delegations, review the events surrounding the ESC in Malmö to move forward in a positive way and to ensure the values of the event are respected by everyone.

Individual cases will be discussed by the event’s governing body, the Eurovision Song Contest Reference Group made up of representatives from participating broadcasters, at its next meeting.”
  maandag 13 mei 2024 @ 18:43:15 #190
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_213549781
quote:
Zeg dan niks. :')
#superniger2020
  maandag 13 mei 2024 @ 18:43:28 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549786
quote:
Dat over de klachten over de Israëlische delegatie.
pi_213549787
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:40 schreef Keyos het volgende:

[..]
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.
Ligt aan het strafbare feit, als dat vuist hooghouden is, is de diskwalificatie dan proportioneel, etc.
pi_213549788
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:40 schreef Keyos het volgende:

[..]
Ik gok dat ze daar ondertussen ook wel over aan het nadenken zijn, vast genoeg advocaten die in de rij staan ook. :+
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:43:46 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549790
Toch bijzonder hoe snel Boulevard draait. :') Eerst was Joost nog zo geweldig.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:43:54 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549793
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:42 schreef Nizno het volgende:
een launch towards de cameramens
Lunging was het toch? :P
pi_213549794
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:24 schreef Jane het volgende:

[..]
Idd niet bekend, alhoewel er nu vanuit gegaan wordt dat het de medewerkster was die filmpjes op SM moest plaatsen, aangezien die van Joost van donderdag ontbreekt.
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nog ;)
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:44:30 #197
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213549796
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
Bij Mia en Dion ook. Ik zou als AvroTros zijnde voortaan Rtl Boulevard uitsluiten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 13 mei 2024 @ 18:44:33 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213549797
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Lunging was het toch? :P
'A lunge' ja. Een uithaal.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 18:44:33 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213549798
quote:
Dit is echt alleen Aran
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_213549801
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,

We spoke to a number of delegations during the event regarding various issues that were brought to our attention.

The EBU’s governing bodies will, together with the heads of delegations, review the events surrounding the ESC in Malmö to move forward in a positive way and to ensure the values of the event are respected by everyone.

Individual cases will be discussed by the event’s governing body, the Eurovision Song Contest Reference Group made up of representatives from participating broadcasters, at its next meeting.”
DelegationS? Dit lijkt me over Israël te gaan.

Tenzij ze Cornald bedoelen tijdens de broadcast. :7
  maandag 13 mei 2024 @ 18:44:47 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549804
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nogmaals: dat gaat over de klachten die zijn ingediend tegen de Israëlische delegatie ;)
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:44:47 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213549805
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat over de klachten over de Israëlische delegatie.
Ah oud nieuws okat
pi_213549808
quote:
Niet over Joost ;)

En ze zeggen verder ook niks trouwens..
pi_213549809
quote:
Echt, dit was compleet te verwachten. Zo zijn ze. Aran Bade is een slang.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:45:11 #205
1986 Jane
pi_213549811
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nog ;)
Hij was de laatste, dus we zullen het nooit weten wanneer de camera precies stuk ging, ALS hij al stuk is.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:45:34 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549816
quote:
88s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ah oud nieuws okat
Geen oud nieuws (al staat er feitelijk niks in die verklaring), maar het heeft niets met Joost te maken.
pi_213549820
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Joost was de laatste, het ging om die filmpjes dat ze door de gang lopen naar de greenroom.

Maar filmpjes moeten zelfs met een kapotte camera er nog wel zijn toch?
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 18:46:03 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213549823
Wat is Arana Bade een snake zeg. Type "valse nicht"
Als je dat dan nog zou mogen zeggen hè, maar dat zeg ik natuurlijk niet :')
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:46:38 #209
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549828
Aran knul ik denk dat die dame echt wist dat ze niet moest filmen en dat ze gewoon aan het droogfilmen was zonder de camera aan te hebben
pi_213549829
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:

[..]
Joost was de laatste, het ging om die filmpjes dat ze door de gang lopen naar de greenroom.
Ik had de volgorde niet meer paraat.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:47:12 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549835
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef yvonne het volgende:
ik ben echt benieuwd of hij gaat herhalen over die microfoon van de telegraaf
  maandag 13 mei 2024 @ 18:47:21 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549838
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik referereerde aan iets van eerder vanmiddag. Toen was @Nizno er wel bij en jij niet ;)
pi_213549842
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik had de volgorde niet meer paraat.
Maakt niet uit, het waren ook lange dagen.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:47:42 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549844
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben echt benieuwd of hij gaat herhalen over die microfoon van de telegraaf
_O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:47:57 #215
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549847
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Ama het volgende:

[..]
_O-
we krijgen in elk geval de aankomst
  maandag 13 mei 2024 @ 18:48:03 #216
1986 Jane
pi_213549848
Apart dat de EBU over die klachten wel de tijd neemt om rustig met iedereen te praten, zonder direct maatregelen te treffen, maar in het geval van Joost tot geen enkel toenaderingsgesprek bereid leek.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:48:07 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213549850
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik referereerde aan iets van eeerder vanmiddag. Toen was @:Nizno er wel bij en jij niet ;)
Dat kan maar wat Nizmo zei was feitelijk onjuist.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:48:10 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549851
Ik hoop dat Joost niet de media zo volgt nu.
pi_213549854
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef yvonne het volgende:
Wat ben jij verschrikkelijk naief.

Ik kom jullie over een aantal weken uitlachen, als je onschuldige held zich mag melden bij de rechtbank........
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:48:35 #220
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549855
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat kan maar wat Nizmo zei was feitelijk onjuist.
ik zeg gewoon wat er tussen Aran en die zweed werd gezegd
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 18:48:46 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213549856
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Ama het volgende:
Tuurlijk niet. Iedereen ontvolgd he
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 13 mei 2024 @ 18:48:49 #222
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213549857
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
Nee, dat leg ik net uit.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:49:13 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549861
Haha weggestuurd. Lekker voor ze.
pi_213549862
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Ama het volgende:
Joost weet allang dat de media zo zijn. Daarom fokt hij ook zo met ze. Dat kunnen ze niet hebben.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:49:35 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549867
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Iedereen ontvolgd he
Kan hij wel lezen wat ze schrijven?
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 18:49:47 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213549870
Het Radio 1 verhaal was dus poep @Greys
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 18:49:54 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213549872
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik kom jullie over een aantal weken uitlachen, als je onschuldige held zich mag melden bij de rechtbank........
Oh, ik ben al van alles, *gooit naief op de grote hoop*

pi_213549874
Ach blijkt het toch allemaal iets anders te zitten, wie had dat nu verwacht.
pi_213549875
quote:

[..]

Oké maar lees je dan wel even in he? Anders is het zo vermoeiend voor ons.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:50:04 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549876
politie er bij gehad zodat Joost niet gefilmd zou worden
  maandag 13 mei 2024 @ 18:50:34 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549882
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Jane het volgende:
Apart dat de EBU over die klachten wel de tijd neemt om rustig met iedereen te praten, zonder direct maatregelen te treffen, maar in het geval van Joost tot geen enkel toenaderingsgesprek bereid leek.
Tot de gesprekken wel, tot de toenadering niet :P

Sorry, ik word melig onderhand :D
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:51:10 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549888
Hij moet de stilte doorbreken zeggen ze. Van wie?
pi_213549889
quote:

[..]

Of niet, maar dan zien we je niet meer.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:51:25 #234
1986 Jane
pi_213549891
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Tot de gesprekken wel, tot de toenadering niet :P

Sorry, ik word melig onderhand :D
Ja, sorry voor mijn onzorgvuldige bewoording. Niet bereid tot enige toenadering, idd.
pi_213549894
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Jane het volgende:
Daarom hoop ik ook dat de AVROTROS straks niet alles maar gewoon accepteert. Cornald zei ook al dat hij wel ergere dingen had zien gebeuren, nou hup, laat maar weten wat dat was dan.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:51:35 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549895
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
"Lunge", niet "launch" bedoelt hij ;)
pi_213549896
quote:

[..]

Ik wacht gewoon tot we meer horen.

Maar “hij is gek, wie heeft hem gestuurd” vind ik om te kotsen. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:51:45 #238
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549897
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oh, ik ben al van alles, *gooit naief op de grote hoop*
laat TJJ /Frits Wester maar praten. die denkt dat die vuist omhoog is gegaan bij een interview
pi_213549899
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oké maar lees je dan wel even in he? Anders is het zo vermoeiend voor ons.
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:52:18 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549906
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Het Radio 1 verhaal was dus poep @:Greys
Welk Radio 1 verhaal?

En ik kijk niet, waar gaat het over?
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:52:19 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549907
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.
Volgens mij doen we hier niet anders.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:52:57 #242
1986 Jane
pi_213549914
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Welk Radio 1 verhaal?

Van mij dezelfde vraag. Ik kijk ook niet.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:53:12 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549915
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
politie er bij gehad zodat Joost niet gefilmd zou worden
:?

Ik kijk niet, kun je ietsje meer uitweiden?
pi_213549916
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik wacht gewoon tot we meer horen.

Maar “hij is gek, wie heeft hem gestuurd” vind ik om te kotsen. :)
Zijn dat mijn woorden? quote graag.
pi_213549919
quote:

[..]
Rot op man, je denkt zelfs dat hij al wordt vervolgd. Dat is pertinent onwaar. Je bent gewoon aan het trollen, bewust of onbewust.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:53:41 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549922
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

bij de aankomst in leleystad
pi_213549923
quote:

[..]
Gewoon volhouden ook. Ik weet 100% zeker dat jij de Instagram stories waar dit over gaat niet hebt gezien donderdagavond. Je bent gewoon aan het trollen. Er zitten hier anderen die ook gewoon anders tegen de situatie aankijken, maar die weten in ieder geval wel waar dit begonnen is en wat we nu weten.
pi_213549924
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Heb nergens gezegd dat het jouw woorden zijn.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:54:06 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549928
quote:

[..]
Owh, kom op zeg :')
pi_213549937
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef TjjWester het volgende:

[..]
pi_213549939
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Rot op man, je denkt zelfs dat hij al wordt vervolgd. Dat is pertinent onwaar. Je bent gewoon aan het trollen, bewust of onbewust.
Hij gaat vervolgt worden voor bedreiging en mishandeling.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:54:54 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549940
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:55:02 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549944
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:

[..]
bij de aankomst in leleystad
Thanks ^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 18:55:22 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213549946
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Welk Radio 1 verhaal?

Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:55:26 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213549948
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Mishandeling. :') Hou op hoor.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:55:27 #256
pi_213549949
quote:

[..]
vervolgd*
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 13 mei 2024 @ 18:55:40 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549953
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Scherp O+
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:55:52 #258
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213549956
Zure Aran Bade ook weer gehad :R
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_213549957
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Snel in haar richting bewegen, dat is een lunge. Geen uithaal
pi_213549959
quote:

[..]
Tuurlijk, hij wordt ook straks verkozen tot president van Amerika. Kan allemaal.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:56:15 #261
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549964
hij mag blij zijn dat hij niet de microfoon inchident heeft besproken nu.
pi_213549965
Ik hoop trouwens wel dat die uitspraak van de politie over "de prognose is goed" een vertaalfout of eigen toevoeging van de pers is, want het zou best ernstig zijn als een politiechef hier een dergelijke mening over geeft. Prognose is goed voor vervolging? Prognose is goed voor geen vervolging? Dat is niet aan hem om een mening over te geven. Tenzij het een overduidelijke zaak is als massamoord voor het oog van tien draaiende camera's.
pi_213549967
quote:

[..]
Waar komt mishandeling nu dan weer vandaan?
  maandag 13 mei 2024 @ 18:56:52 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549972
quote:

[..]
Voor mishandeling ja? Terwijl de politie zegt dat er niks fysieks gebeurd is?

Bijzonder wel.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:57:15 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549977
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.
Dank! ^O^
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 18:57:17 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213549980
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef chratnox het volgende:

[..]
uit de dikke duim waar ook uit komt dat het voorval plaats vond bij een interview waar aan joost om een uitspraak werd gevraagd
  maandag 13 mei 2024 @ 18:57:19 #267
13309 nostra
ask why
pi_213549981
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Tuurlijk, hij wordt ook straks verkozen tot president van Amerika. Kan allemaal.
American soil ja, dat Friesland?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  maandag 13 mei 2024 @ 18:57:38 #268
1986 Jane
pi_213549983
quote:

[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging.
Zie hier waarom ze ineens aan de kant van die arme cameravrouw staan. Allemaal slachtoffers van die nare Joost die zich niet wil laten filmen. Boehoehoe! :'( :'( :'(
  maandag 13 mei 2024 @ 18:58:32 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213549991
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.
En dat deed hij zojuist niet?
Of klopte dat zwartmaken door Aran niet?

Of iets anders?
pi_213549994
quote:

[..]
Ja, dan moet hij helemaal kapot natuurlijk. Terwijl RTL Boulevard anders zo integer en overdacht is.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 18:59:07 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213550001
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat herhaalde hij net op TV gewoon hoor.
pi_213550003
Doet Aran Bade eens zijn journalistieke werk, is het weer niet goed.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:59:12 #273
40566 Ericr
Livewrong
pi_213550004
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Voor mishandeling ja? Terwijl de politie zegt dat er niks fysieks gebeurd is?

Bijzonder wel.
Over een week is het verkrachting. Een week later moord.

Snelle vervolging is door de zwaarte van het misdrijf. Voor zover het een misdrijf is. Dan is er geen sprake van fysiek geweld.

Vermoeiend al die trollen met iedere keer dezelfde onzin.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 18:59:52 #274
pi_213550010
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:59 schreef Ericr het volgende:

[..]
Over een week is het verkrachting. Een week later moord.

Snelle vervolging is door de zwaarte van het misdrijf. Voor zover het een misdrijf is. Dan is er geen sprake van fysiek geweld.

Vermoeiend al die trollen met iedere keer dezelfde onzin.
En over nog een tijdje is het genocide!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 13 mei 2024 @ 19:00:12 #275
1986 Jane
pi_213550012
Is giro 555 al opengesteld voor de Slachtoffers van Joost?
  maandag 13 mei 2024 @ 19:00:14 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213550013
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef chratnox het volgende:

[..]
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).
Het is juist niet snel in iemands richting bewegen. Ook niet snel naar iemand toerennen zoals je eerder zei.

En longeren zal hier ook niet bedoelt zijn :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Whiskers2009 op 13-05-2024 19:06:41 ]
pi_213550018
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:59 schreef Remco het volgende:
Doet Aran Bade eens zijn journalistieke werk, is het weer niet goed.
Aran Bade is geen journalist. Hij is een stemmingmaker zonder echte bronnen.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 19:00:32 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213550020
Topic in NWS volg ik al helemaal niet meer. :') Daar weet iedereen zeker dat Joost een vreselijk persoon is. Bah
  maandag 13 mei 2024 @ 19:00:46 #279
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213550022
quote:

[..]
Dit klinkt alsof je meer weet. Een bron erbij of gewoon niet met dit soort dingen komen.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 19:01:02 #280
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213550023
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).
Het is juist niet snel in iemands richting bewegen. Ook niet snel naar iemanand toerennen zoals je eerder zei.
Je bent zelf iemanand!
pi_213550025
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:57 schreef Jane het volgende:

[..]
Zie hier waarom ze ineens aan de kant van die arme cameravrouw staan. Allemaal slachtoffers van die nare Joost die zich niet wil laten filmen. Boehoehoe! :'( :'( :'(
“It was YOUNG female.” :')

Gelukkig is Joost een veel oudere man. :')
pi_213550027
quote:

[..]
Dit is het vliegtuig incident waar vanochtend over gesproken werd? Wat een ongelooflijke treurigheid. Hoop dat Joost vrienden om zich heen heeft en zich niets aantrekt van deze onzinnige berichtgeving
  maandag 13 mei 2024 @ 19:01:54 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213550029
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef chratnox het volgende:

[..]
Hij heeft werkelijk waar geen enkel idee waar hij over praat. Echt niet. Over niks wat hij hier vandaag gepost heeft.
pi_213550031
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Topic in NWS volg ik al helemaal niet meer. :') Daar weet iedereen zeker dat Joost een vreselijk persoon is. Bah
Het is heel grappig dat de blauwen die veroordelen niet te tellen zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 19:02:14 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213550033
quote:
hier komt ook regelmatig hetzelfde tegengeluid voorbij. wat wel knap is is dat ze hier wel afwisselen, dan is user A hier en dan B en dan C
zie ze eigenlijk niet tegelijk
pi_213550038
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is juist niet snel in iemands richting bewegen. Ook niet snel naar iemanand toerennen zoals je eerder zei.

En longeren zal hier ook niet bedoelt zijn :D
“To move forward suddenly and with force” volgens Cambridge dictionary. Het zou idd een uithaal kunnen zijn dan, je hebt gelijk.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 19:03:03 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213550041
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:01 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Dit is het vliegtuig incident waar vanochtend over gesproken werd? Wat een ongelooflijke treurigheid. Hoop dat Joost vrienden om zich heen heeft en zich niets aantrekt van deze onzinnige berichtgeving
Ja hoop ik ook. Zelfs als je een beetje privacy wil om de boel te verwerken weten ze er nog wat negatiefs van te maken.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 19:03:04 #288
pi_213550042
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het is heel grappig dat de blauwen die veroordelen niet te tellen zijn.
Wat boeit het welke kleur welke mening heeft 🤨
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213550051
Wat erger ik mij kapot aan die Aran wat een sensatie zoeker zeg, nog even hard zijn best doen dat zijn bron ( kutkrant) het wel als eerste goed had dat het om een female ging, nauw woptiefuckindoo...
  maandag 13 mei 2024 @ 19:03:49 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213550056
quote:
Je weet toch hoe dit soort dingen gaan. Als Joost gewoon vierde was geworden hadden mensen dit helemaal niet geboeid.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 19:05:21 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213550072
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 16:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
@:Evenstar is er misschien meer te lezen in de Zweedse media op dit moment? Behalve van dat ene roddelblad.
Net even op SVT.se gekeken. Beetje NOS van Zweden.

Staat dat politie het nog niet eens officieel heeft neergegeld bij OM en dat dat pas begin juni gaat gebeuren. Emil Andersson (diegene die over het hele gebeuren gaat bij de politie van Malmö) zegt dat het normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt voordat dit soort zaken doorgespeeld worden, maar dat ze nu een versneld proces zijn begonnen. Daarna moest OM nog beslissen wat ze er mee gaan doen. Hij lijkt wel te zeggen dat hij verwacht dat er een vervolging gaat zijn als ik het goed begrijp (en translate zegt dat ook).
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 19:08:17 #292
pi_213550112
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:05 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Staat dat politie het nog niet eens officieel heeft neergegeld bij OM en dat dat pas begin juni gaat gebeuren. Emil Andersson (diegene die over het hele gebeuren gaat bij de politie van Malmö) zegt dat het normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt voordat dit soort zaken doorgespeeld worden, maar dat ze nu een versneld proces zijn begonnen. Daarna moest OM nog beslissen wat ze er mee gaan doen. Hij lijkt wel te zeggen dat hij verwacht dat er een vervolging gaat zijn als ik het goed begrijp (en translate zegt dat ook).
Staat ook op NOS. En er staat op NOS dat er sterk bewijs is tegen Joost

SPANNEND!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 13 mei 2024 @ 19:08:31 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_213550113
quote:

[..]
Een lunge is toch zo'n ding waar je spierpijn van krijgt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 mei 2024 @ 19:08:47 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213550119
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:03 schreef Aloria het volgende:
Wat erger ik mij kapot aan die Aran wat een sensatie zoeker zeg, nog even hard zijn best doen dat zijn bron ( kutkrant) het wel als eerste goed had dat het om een female ging, nauw woptiefuckindoo...
Nou, indrukwekkend inderdaad _O-
  maandag 13 mei 2024 @ 19:08:49 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213550121
quote:

[..]
Uhm, dat is letterlijk de vertaling. Maar oké.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:10:04 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213550136
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Staat ook op NOS. En er staat op NOS dat er sterk bewijs is tegen Joost

SPANNEND!
Aftonbladet..
  maandag 13 mei 2024 @ 19:10:12 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213550138
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef Troel het volgende:

[..]
Een lunge is toch zo'n ding waar je spierpijn van krijgt?
Ook ja. Door je benen gaan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 19:11:44 #298
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213550155
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Aftonbladet..
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:05 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Moderator maandag 13 mei 2024 @ 19:13:14 #299
pi_213550168
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Aftonbladet..
NOS is betrouwbaar
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 13 mei 2024 @ 19:14:09 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213550180
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook ja. Door je benen gaan.
Het is ook longeren (van paarden). Misschien moeten we ff een print screen vh woorden plaatsen :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 19:14:12 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213550181
Net even op Dagens Nyheter gelezen, daar staat ongeveer hetzelfde, maar ook dat het normaal is bij een versneld proces dat er een datum bij de rechter wordt geprikt nadat de deadline voor het inleveren van documenten is verstreken.

Staat trouwens ook dat dit soort zaken bijna altijd bij een boete blijft.
pi_213550188
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Uhm, dat is letterlijk de vertaling. Maar oké.
Één van de mogelijke vertalingen, ik had minder stellig moeten zijn. “Lunging towards the door” is ook een lunge, maar dan probeer je niet uit te halen naar de deur. Normaal gesproken dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')