"lunging at the photographer" houdt toch in dat hij snel in haar richting gerend is met die vuist omhoog? Ik kan me voorstellen dat dat dreigend opgevat wordt. Ik vind het zelf niet zo heftig als je het moment in acht neemt, maar het lijkt me goed als je als partijen in gesprek gaat.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nieuwe update van de “journalist”
Joost zou met zijn vuist hebben gezwaaid.
Wat tegenwicht op het moment dat de slechtste krochten op het internet je bij verstek veroordelen voor een halve aanranding is ook niet verkeerd voor je internationale reputatiequote:Op maandag 13 mei 2024 14:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enige manier om om te gaan met dit soort belachelijk logge instanties is in de aanval gaan en publieke opinie achter je krijgen. Nu wist niemand iets en kon niemand er iets van vinden, terwijl als dit bijvoorbeeld vrijdag einde van de middag al bekend werd gemaakt had EBU echt niks kunnen doen zonder heel veel gezeik over zich heen te krijgen.
Daar is dus de "dreigende beweging"quote:Op maandag 13 mei 2024 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nieuwe update van de “journalist”
Joost zou met zijn vuist hebben gezwaaid.
Nee, dan wil je het netjes onderling oplossen. Dat voelt het meest logisch voor mij.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gezien de aard van het incident vertrouwen hadden in een goede afloop. Dan ga je niet escaleren.
Ja dat staat er ook bij ...quote:Op maandag 13 mei 2024 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus toch geen apparatuur aangeraakt en/of vernield?
Ik vrees vanuit het 'recht' op de vrijheid van nieuwsgaring. Onder het mom van: 'als je niet gefilmd wil worden moet je ook niet aan zo'n wedstrijd meedoen.'quote:Op maandag 13 mei 2024 14:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Met welk intentie zou je zo'n verzoek 2 a 3 keer negeren ? Terwijl dat vanuit de briefing bekend moet zijn
quote:Op maandag 13 mei 2024 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is dus de "dreigende beweging"
Ik snap nu wel echt de boosheid van de AvroTros en met name Cornald. Ik vond het al gek dat hij zó uit zijn slof zou schieten als Joost echt iets ergs gedaan had.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch nog net iets teveel vertrouwen gehad in de redelijkheid van de EBU. Ik neem aan dat dat inmiddels wel volledig weg is.
Als je eigen leidinggevenden zo'n afspraak gemaakt hebben gaat die vlieger toch niet op lijkt me?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vrees vanuit het 'recht' op de vrijheid van nieuwsgaring. Onder het mom van: 'als je niet gefilmd wil worden moet je ook niet aan zo'n wedstrijd meedoen.'
Juist. Maar er is kennelijk voor gekozen om Joost te laten zwijgen en alleen AVROTROS een kort statement af te laten leggen.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:53 schreef Evenstar het volgende:
Achteraf praten is makkelijk, maar AVROTOS had gewoon pro-actief moeten handelen en meteen een perso regelen met Joost, in detail uitleggen wat er was afgesproken en wat er was gebeurd en Joost publiekelijk sorry laten zeggen. Je had EBU dan meteen in een hoekje geduwd.
Ik zou het vertalen als: uitgevallen tegen haar met gebalde vuist.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
"lunging at the photographer" houdt toch in dat hij snel in haar richting gerend is met die vuist omhoog? Ik kan me voorstellen dat dat dreigend opgevat wordt. Ik vind het zelf niet zo heftig als je het moment in acht neemt, maar het lijkt me goed als je als partijen in gesprek gaat.
Speculatie-modus:
Dit zou de andere geruchten wellicht ook verklaren. Joost komt snel op je af met een gebalde vuist, zij schrikt en laat haar telefoon vallen - telefoon kapot.
Echt onwerkelijk dat dit zo ontspoord is.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Juist. Maar er is kennelijk voor gekozen om Joost te laten zwijgen en alleen AVROTROS een kort statement af te laten leggen.
Achteraf gezien hadden ze beter zo veel mogelijk informatie kunnen geven, Joost open kaart laten spelen en zijn excuses laten maken.
Die speculatie klinkt heel redelijk. Het camerameisje dacht sensationele beelden te maken en negeerde Joosts herhaaldelijke verzoek te stoppen, en toen kwam Joost dreigend op haar af. Telefoon op de grond, tranen in de ogen.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
"lunging at the photographer" houdt toch in dat hij snel in haar richting gerend is met die vuist omhoog? Ik kan me voorstellen dat dat dreigend opgevat wordt. Ik vind het zelf niet zo heftig als je het moment in acht neemt, maar het lijkt me goed als je als partijen in gesprek gaat.
Speculatie-modus:
Dit zou de andere geruchten wellicht ook verklaren. Joost komt snel op je af met een gebalde vuist, zij schrikt en laat haar telefoon vallen - telefoon kapot.
Dat is ook precies wat NL en Joost wilden, maar de vrouw was er te erg van ontdaan. Ik ga ontzettend generaliseren maar het voelt in alles als een meisje dat niet echt gehard is in de maatschappij en heel erg in deze tijdsgeest leeft zeg maarquote:Op maandag 13 mei 2024 14:49 schreef Momo het volgende:
Het gaat echt nergens over. Dan zet je de dag daarna gewoon Joost en die vrouw bij elkaa, laat ze praten en laat Joost sorry zeggen, geen DSQ.
Ik probeer te bedenken hoe dit zou zijn gegaan in Nederland maar kom niet verder dan iets als: "Oh, das klote. Praat ff met elkaar, oke?"quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Juist. Maar er is kennelijk voor gekozen om Joost te laten zwijgen en alleen AVROTROS een kort statement af te laten leggen.
Achteraf gezien hadden ze beter zo veel mogelijk informatie kunnen geven, Joost open kaart laten spelen en zijn excuses laten maken.
Mss hebben die haar wel ingefluisterd om het tóch te doen. Dat is wel een beetje de cultuur onder journalisten.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je eigen leidinggevenden zo'n afspraak gemaakt hebben gaat die vlieger toch niet op lijkt me?
Ja, het is duidelijk een vermoeiend sneeuwvlokje, maar laten we proberen dat aspect te negeren.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat NL en Joost wilden, maar de vrouw was er te erg van ontdaan. Ik ga ontzettend generaliseren maar het voelt in alles als een meisje dat niet echt gehard is in de maatschappij en heel erg in deze tijdsgeest leeft zeg maar
De EBU/SVT waren waarschijnlijk als de dood dat deze vrouw ze dan zou aanklagen voor slecht werkgeverschapquote:
Maar op zich wel te begrijpen. Zoiets als dit is in de geschiedenis van het songfestival nog nooit gebeurd. En het gaat er bij mij niet in dat er nog nooit eerder incidenten achter de schermen zijn geweest, zeker niet in 68 jaar.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is dan een behoorlijke inschattingsfout.
Het was een mooie tijd toen er een verschil tussen journalisten en paparazzi was.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Mss hebben die haar wel ingefluisterd om het tóch te doen. Dat is wel een beetje de cultuur onder journalisten.
Nou we hebben afgelopen weken vooral een ding geleerd en dat is dat Joost op ook normale vragen bijzonder (geïrriteerd) antwoord of reageert. Dus Joost even niks laten zeggen is waarschijnlijk verstandigquote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Euromamaquote:Op maandag 13 mei 2024 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dan wil je het netjes onderling oplossen. Dat voelt het meest logisch voor mij.
Ik speculeer nog vrolijk even verder op de ingeslagen weg:quote:Op maandag 13 mei 2024 14:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die speculatie klinkt heel redelijk. Het camerameisje dacht sensationele beelden te maken en negeerde Joosts herhaaldelijke verzoek te stoppen, en toen kwam Joost dreigend op haar af. Telefoon op de grond, tranen in de ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |