Inderdaad. Wie zijn nu de onmensen?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ging het eigenlijk al mis.
Hij was altijd al debiel.
Hij is niet beschaafd.
Hoe hebben ze het ooit kunnen sturen?
Hij is niet geschikt.
Het is een gestoorde.
en destijds vond alle media het net zo hard lachen. kun je ook horen aan die reactie op de babywipesquote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ging het eigenlijk al mis.
Hij was altijd al debiel.
Hij is niet beschaafd.
Hoe hebben ze het ooit kunnen sturen?
Hij is niet geschikt.
Het is een gestoorde.
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar heb je ooit 294 interviews in 2 weken tijd?
Die hoeveelheid is toch bizar.
Dat is waar, maar dan moet je wel mensen hebben die een nee respecteren. En mag je toch wel eens kribbig reageren.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.
Volgens mij hebben mensen echt geen idee wie Joost is volgens mij.quote:
Als Beatlesfan (nee, niet uit die tijd) kan ik je zeggen dat die zelden een serieus antwoord gaven. En al zeker niet op achterlijke vragen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en je kan ook een raar antwoord geven op een normale vraag.
Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviewsniets mis met een raar en/of vaag antwoord geven. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Tom waits heeft er zelfs een prachtig interview boek van kunnen maken waar uit blijkt dat hij elk interview jaren lang iets totaal anders verzon en vertelde en men de waarheid nooit wist (nog niet).
Neequote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Leandra het volgende:
Zijn er al feiten en/of beelden bekendgemaakt?
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat de statuten openlaten dat iedereen om welke reden dan ook verbannen kan worden, maar dat betekent niet dat het noodzakelijkerwijs een proportionele actie is.
Ze hadden het over dat elke werknemer zich veilig moet voelen in de werkomgeving. Ja, dan kun je iedereen die 'boe' roept diskwalificeren. Dus in die zin zal het wel dichtgetimmerd zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit juridisch ook echt hout snijdt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat de statuten openlaten dat iedereen om welke reden dan ook verbannen kan worden, maar dat betekent niet dat het noodzakelijkerwijs een proportionele actie is.
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar teken je voor, dat moet je niet aan deze gekte meedoen als je dat niet wilt.
Een vuistgebaar! Nounounounou, het is toch verschrikkelijk. Dat de cameravrouw niet ter plekke is flauwgevallen is een wonder.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.
Dat zal genoeg zijn voor ontoepasselijk gedrag.
In deze helemaal eens he, zuigers heb je altijd en overal en ik begrijp een sterke reactie volkomen zolang er geen handgemeen bij is komen kijken oid. Maar dat weten we dus nog steeds nietquote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.
Ik weet alleen dat hij flyer dan een meeuw is, en niet kan praten want hij schreeuwt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen echt geen idee wie Joost is volgens mij.Ik heb nog niks gezien wat ik niet vond passen bij hem.
Nee, want die heeft zich niet gekwalificeerd voor de finale.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend, had de beste loser niet kunnen invallen?
Volgens het contract heeft de pers of persmedewerkers van de organisatie het recht om hun te interviewen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Volgens die berichten heeft hij het vaker gevraagd. Op het moment dat je iemand vraagt of diegene je op dat moment even met rust kan laten heeft diegene dat gewoon te doen. Contract of niet, dat heeft gewoon te maken met fatsoen wat mij betreft.
Ik sprak in over het algemeen over de betekenis van deze woorden. Heb het nergens over specifiek deze situatie gehad. Dus ook over het verschil tussen DSQ en DNQ in specifiek deze situatiequote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het resultaat is ook niet hetzelfde. Als Nederland DNQ was dan hadden er 26 landen gestaan in de finale, vanwege onze DSQ waren dat er slechts 25.
We leven niet meer in de jaren 80, woke regeert.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een vuistgebaar! Nounounounou, het is toch verschrikkelijk. Dat de cameravrouw niet ter plekke is flauwgevallen is een wonder.
Nee wat betreft Joost is dat absoluut niet zo. Nee = nee telt voor hem niet, zelfs als het meerdere keren gevraagd is.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sowieso zijn de interviews ook niet de reden van de diskwalificatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en je kan ook een raar antwoord geven op een normale vraag.
Sorry ik stam uit de tijd van de nirvana interviewsniets mis met een raar en/of vaag antwoord geven. Als media doe je daar iets mee of niet. Je kunt niet eisen dat iedereen altijd overal zinnig antwoord op geeft.
Tom waits heeft er zelfs een prachtig interview boek van kunnen maken waar uit blijkt dat hij elk interview jaren lang iets totaal anders verzon en vertelde en men de waarheid nooit wist (nog niet).
De deelnemende artiesten niet beschermen is woke?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We leven niet meer in de jaren 80, woke regeert.
quote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Leandra het volgende:
Zijn er al feiten en/of beelden bekendgemaakt?
Beschermen tegen? de pers doet gewoon hun werk, ze hebben het recht en moeten thuis komen met resultaat.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De deelnemende artiesten niet beschermen is woke?
Nee, volgens Aftonbladet. Nogal een nuanceverschilletjequote:Op maandag 13 mei 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de media heeft hij tijdens het verhoor toegegeven een vuistgebaar gemaakt te hebben. En omstanders hebben verklaard dat hij erg agressief was.
Dat zal genoeg zijn voor ontoepasselijk gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |