Nogmaals: dat gaat over de klachten die zijn ingediend tegen de Israëlische delegatiequote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,
We spoke to a number of delegations during the event regarding various issues that were brought to our attention.
The EBU’s governing bodies will, together with the heads of delegations, review the events surrounding the ESC in Malmö to move forward in a positive way and to ensure the values of the event are respected by everyone.
Individual cases will be discussed by the event’s governing body, the Eurovision Song Contest Reference Group made up of representatives from participating broadcasters, at its next meeting.”
Ah oud nieuws okatquote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat over de klachten over de Israëlische delegatie.
Niet over Joostquote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
https://eurovoix.com/2024(...)-at-eurovision-2024/
Ebu statement
Echt, dit was compleet te verwachten. Zo zijn ze. Aran Bade is een slang.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
Toch bijzonder hoe snel Boulevard draait.Eerst was Joost nog zo geweldig.
Hij was de laatste, dus we zullen het nooit weten wanneer de camera precies stuk ging, ALS hij al stuk is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nog
Geen oud nieuws (al staat er feitelijk niks in die verklaring), maar het heeft niets met Joost te maken.quote:
Joost was de laatste, het ging om die filmpjes dat ze door de gang lopen naar de greenroom.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nog
Ik had de volgorde niet meer paraat.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joost was de laatste, het ging om die filmpjes dat ze door de gang lopen naar de greenroom.
ik ben echt benieuwd of hij gaat herhalen over die microfoon van de telegraafquote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef yvonne het volgende:
Wat is Arana Bade een snake zeg. Type "valse nicht"
Als je dat dan nog zou mogen zeggen hč, maar dat zeg ik natuurlijk niet
Maakt niet uit, het waren ook lange dagen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik had de volgorde niet meer paraat.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd of hij gaat herhalen over die microfoon van de telegraaf
we krijgen in elk geval de aankomstquote:
Dat kan maar wat Nizmo zei was feitelijk onjuist.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik referereerde aan iets van eeerder vanmiddag. Toen was @:Nizno er wel bij en jij niet
Wat ben jij verschrikkelijk naief.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef yvonne het volgende:
Wat is Arana Bade een snake zeg. Type "valse nicht"
Als je dat dan nog zou mogen zeggen hč, maar dat zeg ik natuurlijk niet
ik zeg gewoon wat er tussen Aran en die zweed werd gezegdquote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan maar wat Nizmo zei was feitelijk onjuist.
Nee, dat leg ik net uit.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat er tussen Aran en die zweed werd gezegd
Joost weet allang dat de media zo zijn. Daarom fokt hij ook zo met ze. Dat kunnen ze niet hebben.quote:
Oh, ik ben al van alles, *gooit naief op de grote hoop*quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat ben jij verschrikkelijk naief.
Ik kom jullie over een aantal weken uitlachen, als je onschuldige held zich mag melden bij de rechtbank........
Oké maar lees je dan wel even in he? Anders is het zo vermoeiend voor ons.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik kom jullie over een aantal weken uitlachen, als je onschuldige held zich mag melden bij de rechtbank........
Tot de gesprekken wel, tot de toenadering nietquote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Jane het volgende:
Apart dat de EBU over die klachten wel de tijd neemt om rustig met iedereen te praten, zonder direct maatregelen te treffen, maar in het geval van Joost tot geen enkel toenaderingsgesprek bereid leek.
Of niet, maar dan zien we je niet meer.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja, sorry voor mijn onzorgvuldige bewoording. Niet bereid tot enige toenadering, idd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot de gesprekken wel, tot de toenadering niet![]()
Sorry, ik word melig onderhand
Daarom hoop ik ook dat de AVROTROS straks niet alles maar gewoon accepteert. Cornald zei ook al dat hij wel ergere dingen had zien gebeuren, nou hup, laat maar weten wat dat was dan.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Jane het volgende:
Apart dat de EBU over die klachten wel de tijd neemt om rustig met iedereen te praten, zonder direct maatregelen te treffen, maar in het geval van Joost tot geen enkel toenaderingsgesprek bereid leek.
"Lunge", niet "launch" bedoelt hijquote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat er tussen Aran en die zweed werd gezegd
Ik wacht gewoon tot we meer horen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
laat TJJ /Frits Wester maar praten. die denkt dat die vuist omhoog is gegaan bij een interviewquote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik ben al van alles, *gooit naief op de grote hoop*
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké maar lees je dan wel even in he? Anders is het zo vermoeiend voor ons.
Welk Radio 1 verhaal?quote:
Volgens mij doen we hier niet anders.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.
Van mij dezelfde vraag. Ik kijk ook niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk Radio 1 verhaal?
En ik kijk niet, waar gaat het over?
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
politie er bij gehad zodat Joost niet gefilmd zou worden
Zijn dat mijn woorden? quote graag.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot we meer horen.
Maar “hij is gek, wie heeft hem gestuurd” vind ik om te kotsen.
Rot op man, je denkt zelfs dat hij al wordt vervolgd. Dat is pertinent onwaar. Je bent gewoon aan het trollen, bewust of onbewust.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb mij ingelezen, jullie niet. Vuile woordspelletjes zal de waarheid niet verdoezelen.
bij de aankomst in leleystadquote:Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik kijk niet, kun je ietsje meer uitweiden?
Gewoon volhouden ook. Ik weet 100% zeker dat jij de Instagram stories waar dit over gaat niet hebt gezien donderdagavond. Je bent gewoon aan het trollen. Er zitten hier anderen die ook gewoon anders tegen de situatie aankijken, maar die weten in ieder geval wel waar dit begonnen is en wat we nu weten.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat het jouw woorden zijn.quote:
Owh, kom op zegquote:Op maandag 13 mei 2024 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij gaat vervolgt worden voor bedreiging en mishandeling.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Rot op man, je denkt zelfs dat hij al wordt vervolgd. Dat is pertinent onwaar. Je bent gewoon aan het trollen, bewust of onbewust.
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik kijk niet, kun je ietsje meer uitweiden?
Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk Radio 1 verhaal?
En ik kijk niet, waar gaat het over?
Mishandeling.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij gaat vervolgt worden voor bedreiging en mishandeling.
vervolgd*quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij wordt ook straks verkozen tot president van Amerika. Kan allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waar komt mishandeling nu dan weer vandaan?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Voor mishandeling ja? Terwijl de politie zegt dat er niks fysieks gebeurd is?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dank!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.
uit de dikke duim waar ook uit komt dat het voorval plaats vond bij een interview waar aan joost om een uitspraak werd gevraagdquote:Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waar komt mishandeling nu dan weer vandaan?
American soil ja, dat Friesland?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij wordt ook straks verkozen tot president van Amerika. Kan allemaal.
Zie hier waarom ze ineens aan de kant van die arme cameravrouw staan. Allemaal slachtoffers van die nare Joost die zich niet wil laten filmen. Boehoehoe!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging.
En dat deed hij zojuist niet?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.
Ja, dan moet hij helemaal kapot natuurlijk. Terwijl RTL Boulevard anders zo integer en overdacht is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wou niet gefilmd worden op Lelystad Airport dus RTL Boulevard is weggestuurd door beveiliging. Joost ging weg in een geblindeerde auto. Vliegtuig is betaald door Joost zijn management.
Dat herhaalde hij net op TV gewoon hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden, maar Greys postte vanochtend iets over een interview met Aran waarin hij Joost helemaal zwart maakte.
Over een week is het verkrachting. Een week later moord.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mishandeling ja? Terwijl de politie zegt dat er niks fysieks gebeurd is?
Bijzonder wel.
En over nog een tijdje is het genocide!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Over een week is het verkrachting. Een week later moord.
Snelle vervolging is door de zwaarte van het misdrijf. Voor zover het een misdrijf is. Dan is er geen sprake van fysiek geweld.
Vermoeiend al die trollen met iedere keer dezelfde onzin.
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Snel in haar richting bewegen, dat is een lunge. Geen uithaal
Aran Bade is geen journalist. Hij is een stemmingmaker zonder echte bronnen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:59 schreef Remco het volgende:
Doet Aran Bade eens zijn journalistieke werk, is het weer niet goed.
Dit klinkt alsof je meer weet. Een bron erbij of gewoon niet met dit soort dingen komen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je bent zelf iemanand!quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).
Het is juist niet snel in iemands richting bewegen. Ook niet snel naar iemanand toerennen zoals je eerder zei.
“It was YOUNG female.”quote:Op maandag 13 mei 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Zie hier waarom ze ineens aan de kant van die arme cameravrouw staan. Allemaal slachtoffers van die nare Joost die zich niet wil laten filmen. Boehoehoe!![]()
![]()
Dit is het vliegtuig incident waar vanochtend over gesproken werd? Wat een ongelooflijke treurigheid. Hoop dat Joost vrienden om zich heen heeft en zich niets aantrekt van deze onzinnige berichtgevingquote:Op maandag 13 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk waar geen enkel idee waar hij over praat. Echt niet. Over niks wat hij hier vandaag gepost heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waar komt mishandeling nu dan weer vandaan?
Het is heel grappig dat de blauwen die veroordelen niet te tellen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Topic in NWS volg ik al helemaal niet meer.Daar weet iedereen zeker dat Joost een vreselijk persoon is. Bah
hier komt ook regelmatig hetzelfde tegengeluid voorbij. wat wel knap is is dat ze hier wel afwisselen, dan is user A hier en dan B en dan Cquote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Topic in NWS volg ik al helemaal niet meer.Daar weet iedereen zeker dat Joost een vreselijk persoon is. Bah
“To move forward suddenly and with force” volgens Cambridge dictionary. Het zou idd een uithaal kunnen zijn dan, je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Een lunge is wel een uithaal (bij een uithaal hoef te niet iets/iemand te raken).
Het is juist niet snel in iemands richting bewegen. Ook niet snel naar iemanand toerennen zoals je eerder zei.
En longeren zal hier ook niet bedoelt zijn![]()
Ja hoop ik ook. Zelfs als je een beetje privacy wil om de boel te verwerken weten ze er nog wat negatiefs van te maken.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dit is het vliegtuig incident waar vanochtend over gesproken werd? Wat een ongelooflijke treurigheid. Hoop dat Joost vrienden om zich heen heeft en zich niets aantrekt van deze onzinnige berichtgeving
Wat boeit het welke kleur welke mening heeft 🤨quote:Op maandag 13 mei 2024 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is heel grappig dat de blauwen die veroordelen niet te tellen zijn.
Je weet toch hoe dit soort dingen gaan. Als Joost gewoon vierde was geworden hadden mensen dit helemaal niet geboeid.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Net even op SVT.se gekeken. Beetje NOS van Zweden.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Evenstar is er misschien meer te lezen in de Zweedse media op dit moment? Behalve van dat ene roddelblad.
Staat ook op NOS. En er staat op NOS dat er sterk bewijs is tegen Joostquote:Op maandag 13 mei 2024 19:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Net even op SVT.se gekeken. Beetje NOS van Zweden.
Staat dat politie het nog niet eens officieel heeft neergegeld bij OM en dat dat pas begin juni gaat gebeuren. Emil Andersson (diegene die over het hele gebeuren gaat bij de politie van Malmö) zegt dat het normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt voordat dit soort zaken doorgespeeld worden, maar dat ze nu een versneld proces zijn begonnen. Daarna moest OM nog beslissen wat ze er mee gaan doen. Hij lijkt wel te zeggen dat hij verwacht dat er een vervolging gaat zijn als ik het goed begrijp (en translate zegt dat ook).
Een lunge is toch zo'n ding waar je spierpijn van krijgt?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, indrukwekkend inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2024 19:03 schreef Aloria het volgende:
Wat erger ik mij kapot aan die Aran wat een sensatie zoeker zeg, nog even hard zijn best doen dat zijn bron ( kutkrant) het wel als eerste goed had dat het om een female ging, nauw woptiefuckindoo...
Uhm, dat is letterlijk de vertaling. Maar oké.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Aftonbladet..quote:Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat ook op NOS. En er staat op NOS dat er sterk bewijs is tegen Joost
SPANNEND!
Ook ja. Door je benen gaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Een lunge is toch zo'n ding waar je spierpijn van krijgt?
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 19:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Net even op SVT.se gekeken. Beetje NOS van Zweden.
Staat dat politie het nog niet eens officieel heeft neergegeld bij OM en dat dat pas begin juni gaat gebeuren. Emil Andersson (diegene die over het hele gebeuren gaat bij de politie van Malmö) zegt dat het normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt voordat dit soort zaken doorgespeeld worden, maar dat ze nu een versneld proces zijn begonnen. Daarna moest OM nog beslissen wat ze er mee gaan doen. Hij lijkt wel te zeggen dat hij verwacht dat er een vervolging gaat zijn als ik het goed begrijp (en translate zegt dat ook).
NOS is betrouwbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |