quote:Op maandag 13 mei 2024 18:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn eerste reactie is een interview.
Je hebt duidelijk géén idee op welk moment en op welke locatie het incident plaatsvond. En ook niet wie daar toegang hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
tuurlijk wel , 100% dat een boulevard/shownieuws/bild of wat dan ook het keihard uitzend of publiceert als een artiest zich laat uitdagen.
Dat is sensatie en sensatie zijn kijkcijfers.
Leuk, maar neequote:Op maandag 13 mei 2024 18:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn eerste reactie is een interview.
Onze kennert, dames en heren.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jawel, het is begonnen toen hij niet geïnterviewd wilde worden.
Behalve dat de normale pers daar helemaal geen toegang had.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
tuurlijk wel , 100% dat een boulevard/shownieuws/bild of wat dan ook het keihard uitzend of publiceert als een artiest zich laat uitdagen.
Dat is sensatie en sensatie zijn kijkcijfers.
Nope. Je hebt werkelijk waar geen enkel benul waar je over praat.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jawel, het is begonnen toen hij niet geïnterviewd wilde worden.
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.quote:
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve dat de normale pers daar helemaal geen toegang had.
En dat werd niet gezegd, tegen niemand niet. Leuk geprobeerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.
Tegen mijn wat?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik tegen jouw zeg: Klein je eerste reactie graag, dan ben je met een interview bezig.
echter het was geen vraag die ze daar krijgen. gewoon beeld.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aangegeven wat ze wilde.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dat werd niet gezegd, tegen niemand niet. Leuk geprobeerd.
Laten we hopen op de beelden, dan wordt het hier tenminste weer rustig.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.
Hij ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aangegeven wat ze wilde.
Hier denkt Danny anders over.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Laten we hopen op de beelden, dan wordt het hier tenminste weer rustig.
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel grof zal willen betalen voor de beelden. En die gaan een keer uitlekken.
Dat heeft hij inderdaad niet. Maar uiteraard is hij wél heel stellig over álles.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè?
Ohja, was je erbij? Enige wat bekend is dat ze duidelijk aan hebben gegeven wat Joost niet wilde.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als in: haar camera/telefoon in z'n gezicht geduwd, ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
maar waar is die camera daar waar zij zich aan gesneden heeft en verzorging nodig had?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het staat niet vast of er beelden van zijn, dat is niet ergens bevestigd tot nu toe.
Lijkt me dat die er niet zijn of niet genoeg in beeld brengen, anders was dit vast vrijdagmorgen al afgehandeldquote:Op maandag 13 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Jouw"?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja, dan kun je wel s een boze reactie krijgenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens het contract heeft de pers of persmedewerkers van de organisatie het recht om hun te interviewen.
Als ik een stukje schrijver een filmpjes maker was die moet leveren(de hoofdredacteur verwacht resultaat) zou ik het ook gewoon doen, een kribbige nee zou voor mij juist aanleiding zijn om door te gaan, wie weet welke sensatie er te halen valt.
En weer kleren aan op het podiumquote:Op maandag 13 mei 2024 18:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Persmomenten terugbrengen naar twee, 1 voor en 1 na de finale, focus op de muziek leggen. Geen stage acts toestaan, en gewoon het orkest weer invoeren.
misschien had het EBU wel gezegd. hij wil niet gefilmd worden maar dacht zij... dan zet ik de camera uit maar ik wil wel getraind blijven dus doe bij hem dan wel dezelfde bewegingen met mn apparaat vol in zn snuffert te drukken.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.
Je weet niet eens in welke situatie het was op welk moment..quote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
en niet smorgens vroeg voor de koffie pratenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En ook journalisten weer gewoon kleren aan. Dat naakt interviewen altijd.
Als je drie minuten hebt om je van punt A naar punt B te begeven, dan is er niet heel veel tijd voor een interview. Het zal dus niet om een interview geweest zijnquote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet leuk, maar je kunt een serieus antwoord geven. Of niet, maar dan ook niet zeuren over de beeldvorming of dat het wij-gevoel ontbreekt.
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
True that, maar ik ging er voor het gemak wel even vanuit dat de cameravrouw daadwerkelijk aan het filmen was.
Het ging hier niet over het bewuste moment met de cameravrouwquote:Op maandag 13 mei 2024 18:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je drie minuten hebt om je van punt A naar punt B te begeven, dan is er niet heel veel tijd voor een interview. Het zal dus niet om een interview geweest zijn
Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks aangegeven maar is ze gewoon gaan filmen. Maar ok, dat is inderdaad speculatie.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze helemaal niks aangegeven maar is ze gewoon gaan filmen. Maar ok, dat is inderdaad speculatie.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien had het EBU wel gezegd. hij wil niet gefilmd worden maar dacht zij... dan zet ik de camera uit maar ik wil wel getraind blijven dus doe bij hem dan wel dezelfde bewegingen met mn apparaat vol in zn snuffert te drukken.
Idd niet bekend, alhoewel er nu vanuit gegaan wordt dat het de medewerkster was die filmpjes op SM moest plaatsen, aangezien die van Joost van donderdag ontbreekt.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.
Tenzij ik ergens een belangrijke update gemist heb.
In alle gevallen kan er spraken zijn van beeld, dus daar ga ik nog steeds gemakshalve even vanuit.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet eens zeker of het een telefoon, foto- of filmcamera was en of er gefotografeerd of gefilmd werd.
Er is maar 1 conclusie:quote:
dat Frits Wester geen idee heeft waarover hij mee probeert te praten al 10 topics lang.quote:
Dave met Dansez Maintenantquote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, volgende keer sturen we jou naar het ESF.
Ga je in het vogelpak? Of kan je zingen?
Dave von Ravenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er wordt iemand gevierendeeld, of dat Joost of de camera mevrouw wordt maken ze in juni bekend.quote:
Kan niet, moet niet eerder uitgebrachte muziek zijn toch?quote:
Dat is het grappige he, we weten niet of het een enorme camera was of een telefoon. We weten niet of hij deze camera heeft aangeraakt, we weten helemaal niks. Maar blijkbaar toch genoeg om hele psychoanalytische artikelen te kunnen schrijven en hier met hele theorieën te verklaren waarom Joost schuldig is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:
In dit te,po is dat morgen, snel!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In deel 124 wordt een eerste tussenconclusie verwacht.
in 2035 ben ik zo oud als Humperdink en we weten hoe dat afliep.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
sturen we Raven van Dorst mee, hebben we ook voldaan aan het kruisjequote:Op maandag 13 mei 2024 18:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En raven zijn vogels, dus daar het vogelpak.
Ik lees in die stukken toch iets heel anders, meer een zoektocht naar hoe er uberhaupt iets heeft kunnen gebeuren, en wat de nasleep was, zonder dat Joost ook maar van iets wordt beschuldigd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is het grappige he, we weten niet of het een enorme camera was of een telefoon. We weten niet of hij deze camera heeft aangeraakt, we weten helemaal niks. Maar blijkbaar toch genoeg om hele psychoanalytische artikelen te kunnen schrijven en hier met hele theorieën te verklaren waarom Joost schuldig is.
Terwijl dit toch bij uitstek iets is waar je dan bewijs van zou hebben. Het is nota bene een camera!
Ach, dat is iedereen toch allang vergeten. We moeten alleen niets tegen de echte Dave die het zong zeggen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, moet niet eerder uitgebrachte muziek zijn toch?
https://www.nu.nl/songfes(...)en-enkele-weken.htmlquote:Het hoofd van het onderzoeksteam van de politie in Malmö zegt tegen de Zweedse omroep SVT te verwachten dat Klein niet met het voorval zal wegkomen. "De prognose is goed en we verwachten dat er waarschijnlijk sprake zal zijn van een vervolging", laat hij weten.
Zaken als die van Klein hebben in Zweden normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken. In dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk doordat het bewijsmateriaal "goed" is in combinatie met het feit dat het "geen ernstig" misdrijf is. Door deze procedure zou Klein ook al een voorlopige datum hebben vernomen waarop zijn zaak wordt behandeld.
Bovendien was dat van Dave al niet origineel, maar gewoon Moonlight Serenade van Glen Miller.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, moet niet eerder uitgebrachte muziek zijn toch?
ja ze hebben de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangtquote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
Zaken als die van Klein hebben in Zweden normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken. In dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk doordat het bewijsmateriaal "goed" is in combinatie met het feit dat het "geen ernstig" misdrijf is. Door deze procedure zou Klein ook al een voorlopige datum hebben vernomen waarop zijn zaak wordt behandeld.
Presentatoren ook toch?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En ook journalisten weer gewoon kleren aan. Dat naakt interviewen altijd.
Gedoe dat ik steeds mee moet naar die greenroomquote:Op maandag 13 mei 2024 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter het was geen vraag die ze daar krijgen. gewoon beeld.
er is op dat moment helemaal geen tijd voor te praten want ze moeten met een noodgang naar de greenroom
Ja, die leeft nog inderdaad. Dus dat lijkt me dan wel verstandigquote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, dat is iedereen toch allang vergeten. We moeten alleen niets tegen de echte Dave die het zong zeggen.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk een vermoeiend sneeuwvlokje, maar laten we proberen dat aspect te negeren.
Maar daar moet je toch eerst voor weten wat er is gebeurd? Dat lijkt me de basis. Dat daar geen geduld voor is kan ik ergens wel begrijpen, maar ze gooien er hele analyses op die echt veel te ver gaan. Joost is inderdaad een jongen met een GGZ-geschiedenis en uiteraard een moeilijk verleden, maar dat is niet echt relevant als blijkt dat hij amper iets heeft gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik lees in die stukken toch iets heel anders, meer een zoektocht naar hoe er uberhaupt iets heeft kunnen gebeuren, en wat de nasleep was, zonder dat Joost ook maar van iets wordt beschuldigd.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze hebben de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangt
in geval van Govaert heb ik niet 100% bezwaar tegen geen kleding. mannen idd wel verplicht met klerenquote:
en ook nog elke keer snel ookquote:Op maandag 13 mei 2024 18:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gedoe dat ik steeds mee moet naar die greenroom
Weet niet of een boete dan ook als vervolging geldt? Maar dan zou je zeggen dat het met een boete meteen afgehandeld had kunnen worden zonder dat het OM erbij betrokken wordt. Volgens mij noemde Cornald (of die directeur van AT) dat als 1 van de aangedragen oplossingenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/songfes(...)en-enkele-weken.html
Dit riijmt natuurlijk totaal niet met elkaar. Als het 'geen ernstig' misdrijf is, waarom dan de goede prognose en verwachten dat er sprake is van een vervolging
Even afgezien van dat het uit Aftonbladet komt: hoezo zou dat niet stroken?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit riijmt natuurlijk totaal niet met elkaar. Als het 'geen ernstig' misdrijf is, waarom dan de goede prognose en verwachten dat er sprake is van een vervolging
u snapt.... de verwijzing met het land ook nog...quote:
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...quote:Op maandag 13 mei 2024 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afgezien van dat het uit Aftonbladet komt: hoezo zou dat niet stroken?
Wat heeft de ernst vh misdrijf te maken met de kans op succesvolle vervolging?
noodgang niet. die moet altijd snel snel snel..quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee joh, tijd zat voor een diepte interview.
Dat zou alleen kunnen als ze daar met hele strikte termijnen werken of zo.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...
en daarna dat joost de datum al te horen heeft gekregen, van iets dat nog niet zeker is?
Het is vervolgbaar en het is vrij duidelijk dat meneer klein 15 euro boete moet betalen. En daarmee is de kous af, heeft voor hem ook verder geen consequenties.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het meer ging om de gebeurtenissen in Malmö zelf zoals Het Parool dat verhaal maakte. Zijn verleden erbij betrekken is wat mij betreft ook onnodig ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch eerst voor weten wat er is gebeurd? Dat lijkt me de basis. Dat daar geen geduld voor is kan ik ergens wel begrijpen, maar ze gooien er hele analyses op die echt veel te ver gaan. Joost is inderdaad een jongen met een GGZ-geschiedenis en uiteraard een moeilijk verleden, maar dat is niet echt relevant als blijkt dat hij amper iets heeft gedaan.
Dat klopt dan weer wél, dat dat niet klopt (volgt u het nog?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er eerst staat dat ze verwachten dat er vervolging komt... dus niet dat het al zeker is...
en daarna dat joost de datum al te horen heeft gekregen, van iets dat nog niet zeker is?
Waarom zou er bij "geen ernstig misdrijf" (maar dus wel een misdrijf) geen sprake kunnen zijn van succesvolle vervolging?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 13 mei 2024 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat klopt dan weer wél, dat dat niet klopt (volgt u het nog? ) .
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.quote:
de camera is stukquote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is vervolgbaar en het is vrij duidelijk dat meneer klein 15 euro boete moet betalen. En daarmee is de kous af, heeft voor hem ook verder geen consequenties.
Opgelost next.
Fijn die Bade met die Aftonbladet zooi. Probleem, het blijft wel hangen. Ook als het niet waar is.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dé journalist van Aftondbladet, die zegt dat Joost met zijn vuist uithaalde.
Huismoeke Angela vanavond met duiding bij Renze.
[ x ]
Ah, onderbuik zoekt onderbuik. Ze gaan waarschijnlijk weer helemaal op de Mia en Dion tour.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,quote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
https://eurovoix.com/2024(...)-at-eurovision-2024/
Ebu statement
Zeg dan niks.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ebu statement
Dat over de klachten over de Israëlische delegatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ebu statement
Ligt aan het strafbare feit, als dat vuist hooghouden is, is de diskwalificatie dan proportioneel, etc.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.
Ik gok dat ze daar ondertussen ook wel over aan het nadenken zijn, vast genoeg advocaten die in de rij staan ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Probleem met het akkoord gaan van een strafbeschikking is wel dat je toegeeft een strafbaar feit te hebben gepleegd, wat natuurlijk munitie is voor de EBU. Dat ga je niet zo snel doen.
Was het filmpje van de artiest daarna er nog wel? Want dan werkte de camera wss nogquote:Op maandag 13 mei 2024 18:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd niet bekend, alhoewel er nu vanuit gegaan wordt dat het de medewerkster was die filmpjes op SM moest plaatsen, aangezien die van Joost van donderdag ontbreekt.
Bij Mia en Dion ook. Ik zou als AvroTros zijnde voortaan Rtl Boulevard uitsluitenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
Toch bijzonder hoe snel Boulevard draait.Eerst was Joost nog zo geweldig.
Dit is echt alleen Aranquote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
Toch bijzonder hoe snel Boulevard draait.Eerst was Joost nog zo geweldig.
DelegationS? Dit lijkt me over Israël te gaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
“We regret that some delegations at the Eurovision Song Contest in Malmö didn’t respect the spirit of the rules and the competition both onsite and during their broadcasts,
We spoke to a number of delegations during the event regarding various issues that were brought to our attention.
The EBU’s governing bodies will, together with the heads of delegations, review the events surrounding the ESC in Malmö to move forward in a positive way and to ensure the values of the event are respected by everyone.
Individual cases will be discussed by the event’s governing body, the Eurovision Song Contest Reference Group made up of representatives from participating broadcasters, at its next meeting.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |