Boze Cornald.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef Moira het volgende:
Kijken we trouwens BBC vanavond of toch wel (boze) Cornald?
Zou terecht zijn. We doen niet mee, dus zou gek zijn om dan wel punten te geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Komen er helemaal geen punten van Nederland
Jawel, maar dat zal een opname zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Komen er helemaal geen punten van Nederland
Ik begin bij Cornald en daarna naar de Belg. Veel beter geluid daar ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef Moira het volgende:
Kijken we trouwens BBC vanavond of toch wel (boze) Cornald?
Maar we mogen wel stemmen, toch? De punten worden alleen niet op beeld gegeven, begreep ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. We doen niet mee, dus zou gek zijn om dan wel punten te geven.
Ja, bij de rest van de wereld, denk ik. EBU wil ons niet, alleen ons geld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar we mogen wel stemmen, toch? De punten worden alleen niet op beeld gegeven, begreep ik.
Ik wil eigenlijk met dingen gooien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Is er ook een topic voor mensen die niet kijken maar wel een praatgroep willen(en het een beetje zijdelings kunnen volgen zonder beeld)
Hier?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Is er ook een topic voor mensen die niet kijken maar wel een praatgroep willen(en het een beetje zijdelings kunnen volgen zonder beeld)
Ik kijk ook niet, ik wil net als jij alleen lezenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Guanabana het volgende:
De televoting wordt niet afzonderlijk bekendgemaakt per land (ja achteraf wel).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar we mogen wel stemmen, toch? De punten worden alleen niet op beeld gegeven, begreep ik.
Mijn vriend kijkt wel vanuit zijn 'mancave', dus die zal me ook wel op de hoogte houden. Maar ik wil ook hier een steungroepquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, ik wil net als jij alleen lezen
Het Songfestival is dan ook belangrijker dan wat dan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Voor Nederlandse begrippen is dit wel een pittig statementMeestal spreken we ons nooit ergens tegen uit.
Ja, ik ga het hier ook af en toe een beetje volgen, terwijl ik zo een soepje ga koken voor de schoonmoederlunch morgen.quote:
Je kunt ook even een dreigend gebaar maken, bijvoorbeeld naar je telefoon. Dat schijnt ook al heel heftig te zijn!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk met dingen gooien.
Daar kwam ik donderdag ook achterquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Moira het volgende:
Oh BBC1 is onderdeel van NLZiet Extra dus die kan ik sowieso niet kijken_
Martin Booooeeeeeeeee Österdahl Boooooooeeeee gaat proberen het publiek te overstemmen denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt ook verderop in de kamerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt wel vanuit zijn 'mancave', dus die zal me ook wel op de hoogte houden. Maar ik wil ook hier een steungroep![]()
Oh dus dan krijg je het alsnog mee of nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt ook verderop in de kamer
Ik heb aspergesoep voor morgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ga het hier ook af en toe een beetje volgen, terwijl ik zo een soepje ga koken voor de schoonmoederlunch morgen.
Weet ik, maar normaal gesproken zou Nikki op beeld de punten bekend maken. Nu ze dat niet doet, betekent dat niet dat er helemaal punten gegeven gaat worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De televoting wordt niet afzonderlijk bekendgemaakt per land (ja achteraf wel).
*maakt heftig gebaar naar de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt ook even een dreigend gebaar maken, bijvoorbeeld naar je telefoon. Dat schijnt ook al heel heftig te zijn!
Martin gaat weer zeggen dat er niets aan de hand is als Leslie Nielsen in Scary Movie avant la lettre.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Martin Booooeeeeeeeee Österdahl Boooooooeeeee gaat proberen het publiek te overstemmen denk ik
Ik maak champignonsoep.quote:
Deelsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dus dan krijg je het alsnog mee of niet
Tsja, zou het wat uitmakenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:01 schreef Redefine het volgende:
Bij de Belgen hebben ze een statement vooraf van de uitzending over de schendingen die Israël pleegt in GazaDat zou je in Nederland nooit zien.
Nee, maar wel opmerkelijk dat zij zich zo uitspreken.quote:
Kijken jullie op de RAI?quote:
Daar zijn ze al de hele week goed in.quote:
hij is alleen wel een heeeeel stuk ouder geworden en zijn stem klopt nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Gerard Joling heeft ook een schnabbeltje
Zwitserland of Kroatië.quote:
Aardige kans dat die ene wel wint echter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op 1 land na mogen er 24 winnen van mij.
Spanje kan er toch ook niks aan doen dat wij opgescheept zitten met @Straniquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op 1 land na mogen er 24 winnen van mij.
Het gaat er niet om of ze er wat aan kunnen doen, maar of ze verantwoordelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje kan er toch ook niks aan doen dat wij opgescheept zitten met @:Strani
Ze hebben zich inderdaad nooit van hem gedistangeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze er wat aan kunnen doen, maar of ze verantwoordelijk zijn.
Ik denk dat je in de finale niet kunt weigeren zonder gevolgen.quote:
Het heeft ook nogal gevolgen voor je eigen carriere.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de finale niet kunt weigeren zonder gevolgen.
Ben bang dat we dit volgend jaar weer vergeten zullen zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Laat Kroatië maar winnen dan. Dan slaan wij een jaartje over uit protest en daarna zien we wel weer.
Anders werd die Dizzy.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Yesse het volgende:
LOL Olly Alexander dacht, ik neem even een kleine vlag mee
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het heeft ook nogal gevolgen voor je eigen carriere.
Zit ik dan, in m'n eentje in de kamer, me af te vragen wat ik zal doen, met een misselijk verdrietig gevoel. Pff.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Arizona het volgende:
Dit is zó niet de avond waar ik op hoopte.
Lijkt mij voor hen ook wel zwaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef MMF93 het volgende:
Je ziet de spanning op hun gezichten goed zeg
Dikke knufquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit ik dan, in m'n eentje in de kamer, me af te vragen wat ik zal doen, met een misselijk verdrietig gevoel. Pff.
Bizar he. Een koortsdroom noemden wij het vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit ik dan, in m'n eentje in de kamer, me af te vragen wat ik zal doen, met een misselijk verdrietig gevoel. Pff.
Ik zou het Israël niet gunnen, maar dat ben ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Andromache het volgende:
Beste mensen, hoe kan ik de EBU maximaal pijn doen? Niet stemmen of 20 stemmen op Israël?
Ik zou me bij het feestje aansluiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Jane het volgende:
Iemand hier in de buurt is keihard Hollandse Schlagers aan het draaien. Begon precies om 21.00 uur.
Je vraagt je dan toch af of het een of ander protest is tegen de DSQ.![]()
Haha ja dat klonk wel heel zielig he. Was niet om zielig te doen, maar pff, deze week is echt vreselijk geëindigd zo.quote:
20 op Israel, gaan ze wel van zweten denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Andromache het volgende:
Beste mensen, hoe kan ik de EBU maximaal pijn doen? Niet stemmen of 20 stemmen op Israël?
Ik denk dat bijna niemand in de SC dat wil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou het Israël niet gunnen, maar dat ben ik
Ik zie de achterban van gekke Geert en Caroline er wel voor aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Heel Nederland kan op Israël gaan stemmen.
De kans dat Nederland een ander land 12 geeft lijkt me echt nihil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand in de SC dat wil.
Het is een liedjesfestival. Maak er niet zo'n drama van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik acht die kans ook klein hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kans dat Nederland een ander land 12 geeft lijkt me echt nihil.
Ik denk dat we er allemaal heel positief in gingen. Zeker na het debacle met Mia en Dion.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja dat klonk wel heel zielig he. Was niet om zielig te doen, maar pff, deze week is echt vreselijk geëindigd zo.
Voor de harde kern hier is het ESF een serieuze zaak. Weer anderen leven voor de F1 of het voetbal. Dat interesseert mij dan weer geen klote. Maak zelf niet zo’n drama.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een liedjesfestival. Maak er niet zo'n drama van.
Het is een hobby, een passie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was dit jaar even nog best dichtbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een hobby, een passie.
Vraag een Ajaxfan wat hij zou voelen als Ajax naar de KKD ging.
Ja ach, los van m'n hobby/passie (want dat valt dit jaar op zich wel mee), vind ik de hele situatie gewoon erg, vooral ook voor Joost natuurlijk, niet per se dat ik mezelf zo zielig vind.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een hobby, een passie.
Vraag een Ajaxfan wat hij zou voelen als Ajax naar de KKD ging.
Inkoppertje: over 40 - 45 minuten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet Joost? (Stukje VBL-humor)
Tegelijk met PSV.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet Joost? (Stukje VBL-humor)
Nee ik maakte een dreigend gebaar naar de spiegelquote:
Deze draaide mee in de de halve finales ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Yesse het volgende:
Is dit nummer al in éénv an de halve finales geweest? Want in dat geval is het nummer niet zo unforgettable.
Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee ik maakte een dreigend gebaar naar de spiegel
Het is een ESF slowchat. Wat doe je hier dan überhaupt?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze eigenlijk, 14 ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
Conclusie, de tweeling kan nog steeds niet zingen.
Ja. Dit vond ik gisterochtend nog bizar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Oekraïne, dat maximaal genaaid werd door Björkman.
Ik kan me echt niet voorstellen door wat Joost nu moet voelen, zo intens gemeen en triest dit voor hem.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ach, los van m'n hobby/passie (want dat valt dit jaar op zich wel mee), vind ik de hele situatie gewoon erg, vooral ook voor Joost natuurlijk, niet per se dat ik mezelf zo zielig vind.
Ik was het alweer vergeten...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze draaide mee in de de halve finales ja.
Zo zien ze er wel uit ja.quote:
Alles voor het hogere doel, niet Israël laten winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dit vond ik gisterochtend nog bizar.
Het is dan ook een heel slecht nummer. Maar ja Zweden, dus die worden nog wel 8e.quote:
Even onthouden als het om iets gaat waar jij graag naar kijktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oekraïne heeft het inmiddels ook hogerop gezocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles voor het hogere doel, niet Israël laten winnen.
Kan de EBU rekenen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles voor het hogere doel, niet Israël laten winnen.
Dit is gespeeldquote:
Dat is net zo sneu. Het zijn spelletjes en vaak nog met de nodige doorgestoken kaarten. Je daar zo druk over maken is totaal kansloos.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Voor de harde kern hier is het ESF een serieuze zaak. Weer anderen leven voor de F1 of het voetbal. Dat interesseert mij dan weer geen klote. Maak zelf niet zo’n drama.
Gevraagd aan de Zweden he.quote:
Er is genoeg waar ik graag naar kijk. Leef je uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Even onthouden als het om iets gaat waar jij graag naar kijkt
Yay, 2-staten!quote:
Prima liedje ja. Maar gaat wel weer strijden voor de laatste plaats.quote:
Je vervuilt het topic. Kun je ook ergens anders trollen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is genoeg waar ik graag naar kijk. Leef je uit.
Toch sluit ik een bottom 5 ook niet uit. Dit is iedereen straks weer vergeten. Terwijl de zang niet slecht is.quote:
Traditie moet je niet aankomenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima liedje ja. Maar gaat wel weer strijden voor de laatste plaats.
Er is een verschil tussen iets volgen en zo fanatiek zijn dat je fysiek misselijk claimt te zijn omdat één van de acts niet mee mag doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is een ESF slowchat. Wat doe je hier dan überhaupt?
Ik zou bijna wat geld sturen naar de EBU om Duitsland te ondersteunen. Maarja ik vond Jendrik ook leukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima liedje ja. Maar gaat wel weer strijden voor de laatste plaats.
De Italianen sowieso wel, want die geven altijd punten aan landen die geen concurrent zijnquote:
Nederland ook wel, denk ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Italianen sowieso wel, want die geven altijd punten aan landen die geen concurrent zijn
Voor iemand die het zo verschrikkelijk vindt dat anderen fanatiek zijn ben je wel fanatiek in off-topic zeurenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets volgen en zo fanatiek zijn dat je fysiek misselijk claimt te zijn omdat één van de acts niet mee mag doen.
Ja, tis idd niet slecht maar denk dat bijna niemand erop stemtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toch sluit ik een bottom 5 ook niet uit. Dit is iedereen straks weer vergeten. Terwijl de zang niet slecht is.
Ja. Zeker als je een van de big five bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:31 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja, tis idd niet slecht maar denk dat bijna niemand erop stemt
Moet zij wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Zij was trouwens blij dat Joost eruit gegooid was.
It's for the bestquote:
Ik denk dat ze nog wat sympathiepunten krijgen als herintreder.quote:
Geen idee, ik denk dat die gewoon naar Israël gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog best wat televote punten gaat krijgen vanwege geboorteplaats
Ja hoop dat ze laatste wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Zij was trouwens blij dat Joost eruit gegooid was.
Dan zijn we wel naar de hel en terug gegaan. Maar ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Zwitserland gaat hem pakken. Dat podium is een teken. U las het hier.
Dit dachten we ook met Joan en haar Turkse roots. Dat liep niet goed af.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog best wat televote punten gaat krijgen vanwege geboorteplaats
Komt Joost uit Israël?quote:
Wel toepasselijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zijn we wel naar de hel en terug gegaan. Maar ik teken ervoor.
Hierna misschien? Maar idd eigenlijk geen flikker aan zo haha.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:33 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook echt gewoon niet leuk om te kijken. Stom.
Ja, daardoor lijkt het zelfs alsof dit liedje populairder is dan het is.quote:
Misschien bottom top 10 dit jaar omdat een van de weinige goed gezongen ballads, maar winnen neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
In andere jaren was dit liedje 16e ofzo geworden.
Het 2e ja..compositie, mwaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat dit wel een mooi en goed gezongen lied is
Dat is het ook echt. Waarbij je het normaliter prima zou vinden voor de finale, maar niet voor de winst. Nog even los van alles eromheen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Televote score zou waarschijnlijk ongeveer zelfde zijn als Israël een banaan op het podium had gelegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slovenië is naar de finale met een liedje wat verre van een gegarandeerde finalist was, dus die zouden dan ook wel de finale hebben gehaaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Slovenië of Macedonië dit had ingezonden was het gewoon NQ.
Dat had Malta beter kunnen doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Televote score zou waarschijnlijk ongeveer zelfde zijn als Israël een banaan op het podium had gelegd
Ja clichématig maar ik heb wel een zwak voor dit soort ballads. Kan Streisand ook altijd beter hebben dan de gemiddelde Top 2000 luisteraar op fokquote:
Dat hebben de Zweden dit jaar gedaan. Twee bananen zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Televote score zou waarschijnlijk ongeveer zelfde zijn als Israël een banaan op het podium had gelegd
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:39 schreef Moira het volgende:
Ik ben zelfs niet meer excited voor Luktelk
Israel niet per se. Gewoon een zaadnummer en er wordt met 85 maten gemeten door de organisatie.quote:
Omdat het door gekaapte televoting i.p.v. een middenmotor opeens de grote favoriet is.quote:
Rechtvaardigt dat het collectief uitjouwen van een 20-jarig meisje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het door gekaapte televoting i.p.v. een middenmotor opeens de grote favoriet is.
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Fokfluencer het volgende:
[..]
Rechtvaardigt dat het collectief uitjouwen van een 20-jarig meisje?
Ik dacht dat de vraag aan ons in de SC was gesteld?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Fokfluencer het volgende:
[..]
Met haar gedrag en dat van haar delegatie de laatste dagen, jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Fokfluencer het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met haar gedrag en dat van haar delegatie de laatste dagen, ja
Welk gedrag dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Magda Konings.quote:
iedereen ongevraagd filmen, jennen, iedereen voor antisemiet uitmakenquote:
Totaal mee eens ja, Israël heeft zichzelf voor aap gezetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Teveel mensen lijken gewillig achter random geruchten te huppen zonder besef dat jodenhaat wel echt een ding is geweest in onze eeuwenlange Europese geschiedenis. Kritiek op hedendaags Israël en hun beslissingen begrijp ik wel. Ik ben altijd geneigd om iets dubbel te checken in plaats er hersenloos achteraan te rennen.quote:
Haha hier ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef MMF93 het volgende:
Wij hebben Europapa opgezet net en de tv uit. 3minuten gedanst op de bank, voelde beter dan maar zitten kijken.
Op het ESF is het wangedrag van de Israëlische delegatie wel een belangrijke extra factorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Teveel mensen lijken gewillig achter random geruchten te huppen zonder besef dat jodenhaat wel echt een ding is geweest in onze eeuwenlange Europese geschiedenis. Kritiek op hedendaags Israël en hun beslissingen begrijp ik wel. Ik ben altijd geneigd om iets dubbel te checken in plaats er hersenloos achteraan te rennen.
Maar wat is "haar" gedrag? Volgens mij was het gewoon een oude boomer die aan het zuigen was. Is zij daar persoonlijk verantwoordelijk voor? De meid is 20 en wil gewoon een droom waarmaken net als alle andere artiesten. Zaadnummer of niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
iedereen ongevraagd filmen, jennen, iedereen voor antisemiet uitmaken
Nou ben ik zelf altijd vrij kritisch geweest op de Israëlische regering en ook op partijen als het CIDI en de ADL. Maar jodenhaat zo wegwuivenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Teveel mensen lijken gewillig achter random geruchten te huppen zonder besef dat jodenhaat wel echt een ding is geweest in onze eeuwenlange Europese geschiedenis. Kritiek op hedendaags Israël en hun beslissingen begrijp ik wel. Ik ben altijd geneigd om iets dubbel te checken in plaats er hersenloos achteraan te rennen.
Ze post zelf foto's met Joost erop en de beschuldiging antisemiet op haar socialsquote:
Dat zal vast niet goed genoeg zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze post zelf foto's met Joost erop en de beschuldiging antisemiet op haar socials
Ik gok vooral die opmerking genegeerd gaat worden.quote:
Meezingen is nog best lastig. Dat Zorra komt op vrij willekeurige momenten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een van de publieksfavorieten.
Estland meezingen wordt pas lastig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meezingen is nog best lastig. Dat Zorra komt op vrij willekeurige momenten.
Het is gewoon de nichtenhit van het jaar, en geen echte concurrentie in het genre.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een van de publieksfavorieten.
Die heb je inderdaad bijna elk jaar wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon de nichtenhit van het jaar, en geen echte concurrentie in het genre.
Overal? Waar dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Letterlijk overal als je ESF had gevolgd
Dat klinkt niet heel prettigquote:
Hoera Finlandquote:
Precies dit...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:53 schreef Momazie het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik nauwelijks plezier heb in het kijken.![]()
Van mij mogen we alvast naar de puntentelling.
Ja ik ben helemaal de weg kwijt vandaag dus je zult het met deze mate van Nederlandse taalbeheersing moeten doenquote:
VK wellichtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon de nichtenhit van het jaar, en geen echte concurrentie in het genre.
Lees Joost Klein reeks maar na. 10+ social media posts waar mensen van de Israëlische delegatie andere kandidaten treiteren, zelfs achtervolgen en antisemitisch noemenquote:
Er was niks met jouw zin, des te meer met mijn flauwe humorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal de weg kwijt vandaag dus je zult het met deze mate van Nederlandse taalbeheersing moeten doen
Echt kak. Echt een domper.quote:
Ik kan de vinger er ook niet echt opleggenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
De coupletten vind ik nog wel ok, beetje jammer van dat refrein wat muziek voor schijnt te stellen.
Dat dan weer wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Ierland eens risico neemt.
Ja dat zijn we inderdaad niet gewendquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Ierland eens risico neemt.
Als je kijkt is het meer Emilie Autumnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje Icona Pop meets Billie Eilish..als je niet kijkt
En dan is het einde nog niet geweest. En dat stukje stoppen ze doodleuk in de recapquote:
Ik las Emilie Autotunequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je kijkt is het meer Emilie Autumn
Dat absoluutquote:
Ja de wijze man Cornald Maas zei ons ooit "Fuck de EBU" en hem volgen wequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zie dat er nog heel wat terug te lezen is. Je gaat ook eens een keer met vakantie tijdens de esf-week.![]()
Maar boe EBU is de kern als ik het zo zie.
Nee dat waren de Olsen Brothers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |