Voor de harde kern hier is het ESF een serieuze zaak. Weer anderen leven voor de F1 of het voetbal. Dat interesseert mij dan weer geen klote. Maak zelf niet zo’n drama.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een liedjesfestival. Maak er niet zo'n drama van.
Het is een hobby, een passie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was dit jaar even nog best dichtbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een hobby, een passie.
Vraag een Ajaxfan wat hij zou voelen als Ajax naar de KKD ging.
Ja ach, los van m'n hobby/passie (want dat valt dit jaar op zich wel mee), vind ik de hele situatie gewoon erg, vooral ook voor Joost natuurlijk, niet per se dat ik mezelf zo zielig vind.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een hobby, een passie.
Vraag een Ajaxfan wat hij zou voelen als Ajax naar de KKD ging.
Inkoppertje: over 40 - 45 minuten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet Joost? (Stukje VBL-humor)
Tegelijk met PSV.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet Joost? (Stukje VBL-humor)
Nee ik maakte een dreigend gebaar naar de spiegelquote:
Deze draaide mee in de de halve finales ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Yesse het volgende:
Is dit nummer al in éénv an de halve finales geweest? Want in dat geval is het nummer niet zo unforgettable.
Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee ik maakte een dreigend gebaar naar de spiegel
Het is een ESF slowchat. Wat doe je hier dan überhaupt?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze eigenlijk, 14 ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
Conclusie, de tweeling kan nog steeds niet zingen.
Ja. Dit vond ik gisterochtend nog bizar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Oekraïne, dat maximaal genaaid werd door Björkman.
Ik kan me echt niet voorstellen door wat Joost nu moet voelen, zo intens gemeen en triest dit voor hem.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ach, los van m'n hobby/passie (want dat valt dit jaar op zich wel mee), vind ik de hele situatie gewoon erg, vooral ook voor Joost natuurlijk, niet per se dat ik mezelf zo zielig vind.
Ik was het alweer vergeten...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze draaide mee in de de halve finales ja.
Zo zien ze er wel uit ja.quote:
Alles voor het hogere doel, niet Israël laten winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dit vond ik gisterochtend nog bizar.
Het is dan ook een heel slecht nummer. Maar ja Zweden, dus die worden nog wel 8e.quote:
Even onthouden als het om iets gaat waar jij graag naar kijktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oekraïne heeft het inmiddels ook hogerop gezocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles voor het hogere doel, niet Israël laten winnen.
Kan de EBU rekenen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles voor het hogere doel, niet Israël laten winnen.
Dit is gespeeldquote:
Dat is net zo sneu. Het zijn spelletjes en vaak nog met de nodige doorgestoken kaarten. Je daar zo druk over maken is totaal kansloos.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Voor de harde kern hier is het ESF een serieuze zaak. Weer anderen leven voor de F1 of het voetbal. Dat interesseert mij dan weer geen klote. Maak zelf niet zo’n drama.
Gevraagd aan de Zweden he.quote:
Er is genoeg waar ik graag naar kijk. Leef je uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Even onthouden als het om iets gaat waar jij graag naar kijkt
Yay, 2-staten!quote:
Prima liedje ja. Maar gaat wel weer strijden voor de laatste plaats.quote:
Je vervuilt het topic. Kun je ook ergens anders trollen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is genoeg waar ik graag naar kijk. Leef je uit.
Toch sluit ik een bottom 5 ook niet uit. Dit is iedereen straks weer vergeten. Terwijl de zang niet slecht is.quote:
Traditie moet je niet aankomenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima liedje ja. Maar gaat wel weer strijden voor de laatste plaats.
Er is een verschil tussen iets volgen en zo fanatiek zijn dat je fysiek misselijk claimt te zijn omdat één van de acts niet mee mag doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is een ESF slowchat. Wat doe je hier dan überhaupt?
Ik zou bijna wat geld sturen naar de EBU om Duitsland te ondersteunen. Maarja ik vond Jendrik ook leukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima liedje ja. Maar gaat wel weer strijden voor de laatste plaats.
De Italianen sowieso wel, want die geven altijd punten aan landen die geen concurrent zijnquote:
Nederland ook wel, denk ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Italianen sowieso wel, want die geven altijd punten aan landen die geen concurrent zijn
Voor iemand die het zo verschrikkelijk vindt dat anderen fanatiek zijn ben je wel fanatiek in off-topic zeurenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets volgen en zo fanatiek zijn dat je fysiek misselijk claimt te zijn omdat één van de acts niet mee mag doen.
Ja, tis idd niet slecht maar denk dat bijna niemand erop stemtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toch sluit ik een bottom 5 ook niet uit. Dit is iedereen straks weer vergeten. Terwijl de zang niet slecht is.
Ja. Zeker als je een van de big five bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:31 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja, tis idd niet slecht maar denk dat bijna niemand erop stemt
Moet zij wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Zij was trouwens blij dat Joost eruit gegooid was.
It's for the bestquote:
Ik denk dat ze nog wat sympathiepunten krijgen als herintreder.quote:
Geen idee, ik denk dat die gewoon naar Israël gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog best wat televote punten gaat krijgen vanwege geboorteplaats
Ja hoop dat ze laatste wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Zij was trouwens blij dat Joost eruit gegooid was.
Dan zijn we wel naar de hel en terug gegaan. Maar ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Zwitserland gaat hem pakken. Dat podium is een teken. U las het hier.
Dit dachten we ook met Joan en haar Turkse roots. Dat liep niet goed af.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog best wat televote punten gaat krijgen vanwege geboorteplaats
Komt Joost uit Israël?quote:
Wel toepasselijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zijn we wel naar de hel en terug gegaan. Maar ik teken ervoor.
Hierna misschien? Maar idd eigenlijk geen flikker aan zo haha.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:33 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook echt gewoon niet leuk om te kijken. Stom.
Ja, daardoor lijkt het zelfs alsof dit liedje populairder is dan het is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |