Boze Cornald.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef Moira het volgende:
Kijken we trouwens BBC vanavond of toch wel (boze) Cornald?
Zou terecht zijn. We doen niet mee, dus zou gek zijn om dan wel punten te geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Komen er helemaal geen punten van Nederland
Jawel, maar dat zal een opname zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Komen er helemaal geen punten van Nederland
Ik begin bij Cornald en daarna naar de Belg. Veel beter geluid daar ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef Moira het volgende:
Kijken we trouwens BBC vanavond of toch wel (boze) Cornald?
Maar we mogen wel stemmen, toch? De punten worden alleen niet op beeld gegeven, begreep ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. We doen niet mee, dus zou gek zijn om dan wel punten te geven.
Ja, bij de rest van de wereld, denk ik. EBU wil ons niet, alleen ons geld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar we mogen wel stemmen, toch? De punten worden alleen niet op beeld gegeven, begreep ik.
Ik wil eigenlijk met dingen gooien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Is er ook een topic voor mensen die niet kijken maar wel een praatgroep willen(en het een beetje zijdelings kunnen volgen zonder beeld)
Hier?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Is er ook een topic voor mensen die niet kijken maar wel een praatgroep willen(en het een beetje zijdelings kunnen volgen zonder beeld)
Ik kijk ook niet, ik wil net als jij alleen lezenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Guanabana het volgende:
De televoting wordt niet afzonderlijk bekendgemaakt per land (ja achteraf wel).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar we mogen wel stemmen, toch? De punten worden alleen niet op beeld gegeven, begreep ik.
Mijn vriend kijkt wel vanuit zijn 'mancave', dus die zal me ook wel op de hoogte houden. Maar ik wil ook hier een steungroepquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, ik wil net als jij alleen lezen
Het Songfestival is dan ook belangrijker dan wat dan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Voor Nederlandse begrippen is dit wel een pittig statementMeestal spreken we ons nooit ergens tegen uit.
Ja, ik ga het hier ook af en toe een beetje volgen, terwijl ik zo een soepje ga koken voor de schoonmoederlunch morgen.quote:
Je kunt ook even een dreigend gebaar maken, bijvoorbeeld naar je telefoon. Dat schijnt ook al heel heftig te zijn!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk met dingen gooien.
Daar kwam ik donderdag ook achterquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Moira het volgende:
Oh BBC1 is onderdeel van NLZiet Extra dus die kan ik sowieso niet kijken_
Martin Booooeeeeeeeee Österdahl Boooooooeeeee gaat proberen het publiek te overstemmen denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt ook verderop in de kamerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt wel vanuit zijn 'mancave', dus die zal me ook wel op de hoogte houden. Maar ik wil ook hier een steungroep![]()
Oh dus dan krijg je het alsnog mee of nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt ook verderop in de kamer
Ik heb aspergesoep voor morgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ga het hier ook af en toe een beetje volgen, terwijl ik zo een soepje ga koken voor de schoonmoederlunch morgen.
Weet ik, maar normaal gesproken zou Nikki op beeld de punten bekend maken. Nu ze dat niet doet, betekent dat niet dat er helemaal punten gegeven gaat worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De televoting wordt niet afzonderlijk bekendgemaakt per land (ja achteraf wel).
*maakt heftig gebaar naar de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt ook even een dreigend gebaar maken, bijvoorbeeld naar je telefoon. Dat schijnt ook al heel heftig te zijn!
Martin gaat weer zeggen dat er niets aan de hand is als Leslie Nielsen in Scary Movie avant la lettre.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Martin Booooeeeeeeeee Österdahl Boooooooeeeee gaat proberen het publiek te overstemmen denk ik
Ik maak champignonsoep.quote:
Deelsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dus dan krijg je het alsnog mee of niet
Tsja, zou het wat uitmakenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:01 schreef Redefine het volgende:
Bij de Belgen hebben ze een statement vooraf van de uitzending over de schendingen die Israël pleegt in GazaDat zou je in Nederland nooit zien.
Nee, maar wel opmerkelijk dat zij zich zo uitspreken.quote:
Kijken jullie op de RAI?quote:
Daar zijn ze al de hele week goed in.quote:
hij is alleen wel een heeeeel stuk ouder geworden en zijn stem klopt nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Gerard Joling heeft ook een schnabbeltje
Zwitserland of Kroatië.quote:
Aardige kans dat die ene wel wint echter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op 1 land na mogen er 24 winnen van mij.
Spanje kan er toch ook niks aan doen dat wij opgescheept zitten met @Straniquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op 1 land na mogen er 24 winnen van mij.
Het gaat er niet om of ze er wat aan kunnen doen, maar of ze verantwoordelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje kan er toch ook niks aan doen dat wij opgescheept zitten met @:Strani
Ze hebben zich inderdaad nooit van hem gedistangeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze er wat aan kunnen doen, maar of ze verantwoordelijk zijn.
Ik denk dat je in de finale niet kunt weigeren zonder gevolgen.quote:
Het heeft ook nogal gevolgen voor je eigen carriere.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de finale niet kunt weigeren zonder gevolgen.
Ben bang dat we dit volgend jaar weer vergeten zullen zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Laat Kroatië maar winnen dan. Dan slaan wij een jaartje over uit protest en daarna zien we wel weer.
Anders werd die Dizzy.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Yesse het volgende:
LOL Olly Alexander dacht, ik neem even een kleine vlag mee
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het heeft ook nogal gevolgen voor je eigen carriere.
Zit ik dan, in m'n eentje in de kamer, me af te vragen wat ik zal doen, met een misselijk verdrietig gevoel. Pff.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Arizona het volgende:
Dit is zó niet de avond waar ik op hoopte.
Lijkt mij voor hen ook wel zwaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef MMF93 het volgende:
Je ziet de spanning op hun gezichten goed zeg
Dikke knufquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit ik dan, in m'n eentje in de kamer, me af te vragen wat ik zal doen, met een misselijk verdrietig gevoel. Pff.
Bizar he. Een koortsdroom noemden wij het vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit ik dan, in m'n eentje in de kamer, me af te vragen wat ik zal doen, met een misselijk verdrietig gevoel. Pff.
Ik zou het Israël niet gunnen, maar dat ben ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Andromache het volgende:
Beste mensen, hoe kan ik de EBU maximaal pijn doen? Niet stemmen of 20 stemmen op Israël?
Ik zou me bij het feestje aansluiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Jane het volgende:
Iemand hier in de buurt is keihard Hollandse Schlagers aan het draaien. Begon precies om 21.00 uur.
Je vraagt je dan toch af of het een of ander protest is tegen de DSQ.![]()
Haha ja dat klonk wel heel zielig he. Was niet om zielig te doen, maar pff, deze week is echt vreselijk geëindigd zo.quote:
20 op Israel, gaan ze wel van zweten denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Andromache het volgende:
Beste mensen, hoe kan ik de EBU maximaal pijn doen? Niet stemmen of 20 stemmen op Israël?
Ik denk dat bijna niemand in de SC dat wil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou het Israël niet gunnen, maar dat ben ik
Ik zie de achterban van gekke Geert en Caroline er wel voor aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Heel Nederland kan op Israël gaan stemmen.
De kans dat Nederland een ander land 12 geeft lijkt me echt nihil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand in de SC dat wil.
Het is een liedjesfestival. Maak er niet zo'n drama van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik acht die kans ook klein hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kans dat Nederland een ander land 12 geeft lijkt me echt nihil.
Ik denk dat we er allemaal heel positief in gingen. Zeker na het debacle met Mia en Dion.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja dat klonk wel heel zielig he. Was niet om zielig te doen, maar pff, deze week is echt vreselijk geëindigd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |