quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Ik zou graag eerst willen weten wie precies, voordat ik daarover oordeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb echt zin om iemand in elkaar te slaan. Krijg ik nu een DQ?
Dat zeggen mensen op locatie volgens Aran. Dat de AvroTros expres details heeft weggelaten. Er werd ook gesproken over Liar(s).quote:
En de Israëlische delegatiequote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nikki de punten gaat uitbeelden met haar middelvingers.
Geen onzin, ik ben zo vriendelijk geweest om even het juiste artikel voor je op te zoeken. https://01-strafrecht-advocaat.nl/weigering-aangifte-opnemen/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:43 schreef Tomatenboer het volgende: [..] Volgens mij niet hoor. Overduidelijke onzin aangiftes hoeven ze niet op te nemen, en al helemaal niet door te sturen naar het OM.
Mattaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is de Zweedse ambassadeur al op het matje geroepen?
Hoezo Griekenland?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef StellaClark het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Ja ik ga dus niet kijken. Ik kijk niet voor sensatie en ben geen ramptoerist. Ik kijk voor de muziek. En, ach, principes of niet, de lol is er in ieder geval ook wel af zo. Ik kijk vannacht nog even Frankrijk, Kroatië en Griekenland terug, en benieuwd wie er wint. Maar of ik zit te wachten op een hele uitzending vanavond? Nee
We hoeven niet te kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef GGMM het volgende:
Maar we moeten het uitzenden en we moeten de punten uitdelen
Eigenlijk zijn we dus gewoon de bitch van dat EBU
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef GGMM het volgende:
Maar we moeten het uitzenden en we moeten de punten uitdelen
Eigenlijk zijn we dus gewoon de bitch van dat EBU
Nee alleen als je zin hebt om een camera te slaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:44 schreef Andromache het volgende: Ik heb echt zin om iemand in elkaar te slaan. Krijg ik nu een DQ?
"Norwegian Media's"quote:
Een verzinselquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nu een roddel of een feit dat anderen zich terugtrekken vanavond?
Een roddel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oh daadwerkelijk een bron. Ja ik zeg al de hele tijd dat het verhaal wat er nu ligt zo bizar is dat er wel wat moet ontbreken, ik zou het echt heel treurig vinden voor Joost als dit non-verhaal het echt is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen op locatie volgens Aran. Dat de AvroTros expres details heeft weggelaten. Er werd ook gesproken over Liar(s).
zal wel wishful thinking zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk een vette roddel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Nederland moet weer NETTO-ontvanger worden van de EBU!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee
Gewoon de geldkraan dichtdraaien en adios
vast wel als je die panty's even vertaalt naar noors kun je vast het statement in het noors wel vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kunnen we dit statement uit een directe bron krijgen?
rtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kunnen we dit statement uit een directe bron krijgen?
Lijkt me ook echt te duur.quote:
Ik zei niet dat het onzin was. Ik zei dat de politie niet verplicht is om overduidelijke onzin-aangiftes op te nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef totebel het volgende:
[..]
Geen onzin, ik ben zo vriendelijk geweest om even het juiste artikel voor je op te zoeken. https://01-strafrecht-advocaat.nl/weigering-aangifte-opnemen/
s
quote:onderzoek, en zonder de minste twijfel, kan worden vastgesteld dat de gedraging of de gebeurtenis die ter kennis van de politie wordt gebracht niet te kwalificeren is als een strafbaar feit, kan een uitzondering worden gemaakt op de wettelijke plicht om de aangifte op te nemen.
Volgens sommige mensen mag je niet twijfelen aan het verhaal van AvroTros.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh daadwerkelijk een bron. Ja ik zeg al de hele tijd dat het verhaal wat er nu ligt zo bizar is dat er wel wat moet ontbreken, ik zou het echt heel treurig vinden voor Joost als dit non-verhaal het echt is.
Mag best natuurlijk, maar wat ze zeggen wordt niet weersproken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen mag je niet twijfelen aan het verhaal van AvroTros.
Waarom is dat relevant?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nou al een naam of foto bekend van het slachtoffer?
Ja hoor, dat mag wel. Het is zelfs aan te bevelen. Je kan pas oordelen als je alle feiten kent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je eraan twijfelen, maar random dingen erbij verzinnen en dan zeggen "zo kan het ook zijn gegaan" voegt niet zoveel toe. Dat horen we dan wel van het openbaar ministerie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien Badr ff bellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb echt zin om iemand in elkaar te slaan. Krijg ik nu een DQ?
Inderdaad en hij was altijd pro EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Andromache het volgende:
Cornald viesmad. Viesmad. Heb hem nog nooit zo gezien.
Zodat een stel hysterische tokkies daarop los kan gaan? Het doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
De camera?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
ze doen het er omquote:
Nou Aran zegt dus net bij Boulie dat dat wel gebeurd achter de schermen naar hem toe.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mag best natuurlijk, maar wat ze zeggen wordt niet weersproken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Met al die extra nieuwsuitzendingen zou je denken dat de derde wereldoorlog is uitgebroken of er ergens een kernreactor is ontploft.
Ja, joost kan ook over water lopen....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Za het volgende:
Ik stel me dit voor met veel fantasie.
Govert: Europapa was een nummer om de gehele bevolking van Europa samen te brengen, om samen op te komen tegen onrecht, de ineenstorting van Europa. Het einde van de video stond symbool voor Europa. Wij zijn geen activisten, maar pacifisten met een hart voor de bevolking van Europa, onze boodschap werd niet op prijs gesteld, en in samenwerking met AvroTros zijn we gediskwalificeerd.
Joost gaat aangifte doen van smaad en laster, willens en wetens is hij er onheus van beschuldigd een vrouw te hebben mishandeld en bedreigd, en is gepoogd zijn carrière om zeep te helpen alsmede zijn integriteit.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
Dus als iemand iets zegt of doet waardoor je bang bent geworden kun je in Zweden naar de politie.
Oké
Jezus ik wil alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Het topic begint weer honger te krijgen. Pak maar wat allen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou wel mooi zijn als er acts bij zijn die gewoon het podium op gaan, het bandje af laten spel maar geen woord zingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet nog dat wij zoveel jaar geleden om Ameland zaten...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Met al die extra nieuwsuitzendingen zou je denken dat de derde wereldoorlog is uitgebroken of er ergens een kernreactor is ontploft.
Bij Boulevard netquote:
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er nog samen uit wilt komen is het wel handig als de tegenpartij geen extra hekel aan je krijgtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Witbaard het volgende:
Weet iemand waarom joost/avrotros niet eerder heeft gesproken? Juist die geweldsgeruchten wil je toch zo snel mogelijk de kop in drukken???
Plausibelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Korenfok het volgende:
Waarom doet dit hele voorval doet me zo aan voterfraud trump beschuldigingen denken?
Dus vrouw zegt dit is gebeurd weigerd enige vorm van verzoening, maar let op moment dit echt voor een rechtbank komt, dan wist ze niet precies dat het zo is gegaan.....
Ik reuk pure hetse tegen joos, ook gezien de extreem rechtse users in NSW, massaal hun best deden om joost als een antisemiet neer te zetten. alles is er op gericht om een positief liedje, wat het woordje europa in zich heeft te cancelen. oh ja, de deugers van ESF kunnen natuurlijk geen risico's nemen. Want ja, stel dat joost het wel heeft gedaan.
als je wilt dat die niet met esf mee mogen doen ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
Dus als iemand iets zegt of doet waardoor je bang bent geworden kun je in Zweden naar de politie.
Oké
Er zijn gewoon eindfase formatieonderhandelingen vandaag, maar dit is een extra OP1-uitzending waardquote:
quote:
Heerlijk. Dat 'fuck de EBU' was mooi ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Andromache het volgende:
Ik had het niet verwacht maar ze zijn daar nog meer “woke” dan hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
Oké
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel erg vergezocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Korenfok het volgende:
Waarom doet dit hele voorval doet me zo aan voterfraud van trump beschuldigingen, Hunters laptop en andere gecoordineerde trol acties denken?
Dus vrouw zegt dit is gebeurd weigerd enige vorm van verzoening, maar let op moment dit echt voor een rechtbank komt, dan wist ze niet precies dat het zo is gegaan.....
Ik reuk pure hetse tegen joos, ook gezien de extreem rechtse users in NSW, massaal hun best deden om joost als een antisemiet neer te zetten. alles is er op gericht om een positief liedje, wat het woordje europa in zich heeft te cancelen. oh ja, de deugers van ESF kunnen natuurlijk geen risico's nemen. Want ja, stel dat joost het wel heeft gedaan.
En dan is de ander daarna schuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
Oké
Veel fantasie heb je inderdaad wel jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Za het volgende:
Ik stel me dit voor met veel fantasie.
Govert: Europapa was een nummer om de gehele bevolking van Europa samen te brengen, om samen op te komen tegen onrecht, de ineenstorting van Europa. Het einde van de video stond symbool voor Europa. Wij zijn geen activisten, maar pacifisten met een hart voor de bevolking van Europa, onze boodschap werd niet op prijs gesteld, en in samenwerking met AvroTros zijn we gediskwalificeerd.
Joost gaat aangifte doen van smaad en laster, willens en wetens is hij er onheus van beschuldigd een vrouw te hebben mishandeld en bedreigd, en is gepoogd zijn carrière om zeep te helpen alsmede zijn integriteit.
Niet om je te laten schrikken...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet nog dat wij zoveel jaar geleden om Ameland zaten...
kijken naar ESF en dat ineens de uitzending onderbroken wordt. niet met het nieuws dat het koninklijk huis een verlies heeft geleden maar dat heet Enschede verlies heeft geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snapte ik nog wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet nog dat wij zoveel jaar geleden om Ameland zaten...
kijken naar ESF en dat ineens de uitzending onderbroken wordt. niet met het nieuws dat het koninklijk huis een verlies heeft geleden maar dat heet Enschede verlies heeft geleden.
Cornald Maas woedend over diskwalificatie Joost Klein: 'Fuck de EBU'quote:
Dan moet je toch echt beter lezen ik heb enkel de stelling dat er binnen dat statement nog best wat ruimte zit van een een voorbeeld voorzien. Ik heb niets verzonnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je eraan twijfelen, maar random dingen erbij verzinnen en dan zeggen "zo kan het ook zijn gegaan" voegt niet zoveel toe. Dat horen we dan wel van het openbaar ministerie.
Nou dit lijkt me wel een tikje serieuzer dan de voorbeelden die jij aandraagt hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Nee, erger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Overigens geen zin meer om te kijken (en het komt planning-technisch niet uit met sporten) dus ik zal vanavond even overslaan.
Misschien dat ik om 23:00 nog even aanhaak als het dan nog bezig is.
Dit even ter info
Sportenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Overigens geen zin meer om te kijken (en het komt planning-technisch niet uit met sporten) dus ik zal vanavond even overslaan.
Dit even ter info
Dat is halverwege.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Dit even ter info
Net iemand in de live chat kariijaa of hoe je het ook maar schrijft ( sorrie jongens ) moet europapa zingen. Dat zou een geweldig statement zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Kinga het volgende:
Voor de mensen die niet willen kijken op NPO1 straks om de kijkcijfers laag te houden:
Ik zou eerst in gesprek willen met de EBU om tot een oplossing te komen voordat ik berichten de media in slinger. Maar blijkbaar heeft het niet gewerktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Witbaard het volgende:
Weet iemand waarom joost/avrotros niet eerder heeft gesproken? Juist die geweldsgeruchten wil je toch zo snel mogelijk de kop in drukken???
Ja ik was van plan de BBC te kijken maar het wordt toch maar NPO.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:58 schreef Ama het volgende:
Hahaha spontaan zin in Cornald zijn commentaar vanavond.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet om je te laten schrikken...i know, heb laatst al een realiteitscheck gehad dat 1 van die kinderen die toen in de kinderwagen geduwd werd nu zelf achter de kinderwagen loopt met eigen nakomeling er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Dit even ter info
quote:
Luktelk luktelk kan ook als Europapa.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:59 schreef Aloria het volgende:
[..]
Net iemand in de live chat kariijaa of hoe je het ook maar schrijft ( sorrie jongens ) moet europapa zingen. Dat zou een geweldig statement zijn
Mijn D5's gaan tot ISO 3.280.000 dus dat is aardig gevoelig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
J
[..]
Ja, wil wel weten welke camera zo overgevoelig is
Niks ..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd wat er komt van de klacht van Bambie Thug/Ierland, Griekenland land en dat andere land.
Ik walg van de NPO, maar hier kunnen ze niet heel veel aan doen toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Kinga het volgende:
Voor de mensen die niet willen kijken op NPO1 straks om de kijkcijfers laag te houden:
Nooit meer honger dankzij @Zipportalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.quote:
Het is maar dat ik niet mag schelden hier, maar !@$@$!%@^$^^%@$!@#!$@!$$..........!!!!! varkenquote:
Fysiek contact met een telefoontje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
Maar dat is niet het incident waar nu zoveel ophef over isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel een beetje onnodig om hierin een dish uit te delen aan Spanjequote:
Die ga je niet krijgen, alleen de betrokkene. Dat is met elke zaak zo, wat de media zegt is vaak halve informatie, uit het verband getrokken of deels speculatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag wel. Het is zelfs aan te bevelen. Je kan pas oordelen als je alle feiten kent.
We gaan het gewoon uitzenden!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:02 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Gelukkig hebben de de avrotros om het voor de Nederlandse inzending op te nemen en te zorgen dat hij alsnog mocht optreden. Oooooooooh wacht die idioten kunnen echt niks.
Dat vind ik ook geeneens een dreigend gebaar. Meer een logisch gevolg van gefilmd worden tegen je zin en iemand die jouw grenzen daarin niet respecteert.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fysiek contact met een telefoontje?
Daarvoor DSQ?
Dat zou ook zeer onterecht zijn, vind ik!
Die agente die dat zei, kon haar lach ook amper onderdrukken, leek het.quote:
Langspeelplaatje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:02 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Gelukkig hebben de de avrotros om het voor de Nederlandse inzending op te nemen en te zorgen dat hij alsnog mocht optreden. Oooooooooh wacht die idioten kunnen echt niks.
Je zorgt maar gewoon dat je er bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Dit even ter info
Herman Brood was van het dak gesprongenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:02 schreef zimmy910 het volgende:
Heeft Joost al zijn tv uit het hotel raam gegooid ? Dat is toch wel het minste wat die nog kan doen.
Hoe vaak duwen mensen microfoons weg of wuiven deze weg als ze niet willen praten. Wat een aanfluiting dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat je niet de officiële YouTube stream van Eurovision moet kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Kinga het volgende:
HiJ hEeFt iEmAnD bAnG gEmAaKtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die agente die dat zei, kon haar lach ook amper onderdrukken, leek het.
Zo van "hoe moet ik dit uitleggen, het gaat eigenlijk helemaal nergens over".
Dank!quote:
Maar richting het mobieltje. Vind dat nou niet dreigend. Niet meer dreigend dan iemand filmen tegen zijn zin.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar is dit te zien?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Andromache het volgende:
Ja, dat was een beste vuurbal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
De EBU heeft nu ook nog eens heel Maaskantje tegen zich hè. Schijndel weet hoe dat kan aflopen.
4 posts boven jequote:
En al helemaal na meermaals aangeven niet gefilmd te willen worden op dat moment, net na een optreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe vaak duwen mensen microfoons weg of wuiven deze weg als ze niet willen praten. Wat een aanfluiting dit.
Zonnegrotevuurbaljonguh!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat was een beste vuurbal.
Donequote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef Moira het volgende:
Kom jongons, ff #fucktheEBU trending maken op twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek. @3rr0r
dan wandel je even naar het feedback forum en je maakt een gifje klein genoeg om als emo te kunnen dienenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil naast een Joost ook een ABBA emo @:yvonne @:danny .
Juist jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef viceversa het volgende:
[..]
En al helemaal na meermaals aangeven niet gefilmd te willen worden op dat moment, net na een optreden.
Nederlands strafrecht als bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het onzin was. Ik zei dat de politie niet verplicht is om overduidelijke onzin-aangiftes op te nemen.
Uit jouw eigen bron:
[..]
Ze was zelf de poppenkastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hielden ook totaal niet van die poppenkast destijds inderdaad
Carice, advocaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
Wie is die verwilderde huisvrouw als presentatrice?
Gewoon z’n profiel bekijken.quote:
Je vergeet alvast wat. Er was vóóraf afgesproken dat Joost niet gefilmd zou worden als hij net vh podium kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:08 schreef Legoblokje het volgende:
Dus, even samenvattend:
- Een cameravrouw geeft meermaals geen gehoor aan het verzoek om niet te filmen en vindt het vervolgens vreemd dat er reactie op komt
- Dit is, ondanks bevestiging dat er niets fysieks is gebeurd, blijkbaar zo gigantisch bedreigend dat het tot een DSQ moet leiden
- Dit terwijl het ESF inmiddels bijna 70 jaar bestaat, en een DSQ tijdens het evenement nu voor het eerst voorkomt, wat impliceert dat er in die ~70 jaar nog nooit iets soortgelijks is gebeurd
- Dit terwijl de Israëlische delegatie aantoonbaar andere delegaties heeft lopen treiteren en provoceren, en hier niet tegen wordt opgetreden ondanks klachten van meerdere delegaties van andere deelnemende landen
- Dit terwijl er fake applaus onder de Israëlische performance gemonteerd wordt waar de zaal in werkelijkheid loopt te joelen en te boe-roepen
- Dit terwijl Nederland in de running order op nummer 5 vóór Israël wordt gezet, wat een totaal onlogische plek is voor het meest populaire nummer van het jaar wat ongetwijfeld heel hoog in de televoting zou eindigen
- Dit terwijl het ESF door een Israëlisch bedrijf gesponsord wordt
Allemaal toeval...?
PAKAAAKquote:
Oh ik zit bij Boulevardquote:
Ja, ik volg het ESF normaal gesproken niet, maar dit soort dingen trek ik heel slecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergeet alvast wat. Er was vóóraf afgesproken dat Joost niet gefilmd zou worden als hij net vh podium kwam.
Denk niet dat die cameravrouw met een telefoontje stond te filmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bork, bork, bork!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Scorpie het volgende:
Hebben we Zweden al de oorlog verklaard ? Dit kan toch niet ! Bommen op Malmö!!
Gelukkig zit Fidan er niet om elke keer over Israel te beginnen en verder totaal niet te begrijpen wat het Songfestival is.quote:
Dat maakt het wel extra pijnlijk. Groot onrecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergeet alvast wat. Er was vóóraf afgesproken dat Joost niet gefilmd zou worden als hij net vh podium kwam.
Extracten van cameravrouw en EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Strani het volgende:
Ik was net even in een andere ruimte en hoorde de TV nog maar niet zo goed, en dacht echt dat de reclame van Head & Shoulders sprak over "bevat twee verschillende ingrediënten om te voorkomen dat Joost terugkomt. 100% Joostvrij."
Afgesproken of verzocht?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, maak een statement!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het uitdelen van punten ook echt niet
Joost mag niet meedoen, waarom dan punten uitdelen? Fuck die boete.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Za het volgende:
En zo wordt een getraumatiseerde man kapot gemaakt.
Wat een schande.
EN ik ben bang dat Nikki met iets onnozels komt, lafjes.quote:
Ik heb zo'n enorme grafstemming dat ik een bioscoopkaartje heb gekocht voor een film die om 21:00 stipt gaat beginnen.quote:
GJ die praat alsof ie een kersenbonbon in zn mond heeft.quote:
Joh reken daar maar wel op. Ook winkeltje beschermenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
EN ik ben bang dat Nikki met iets onnozels komt, lafjes.
gezelligquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme grafstemming dat ik een bioscoopkaartje heb gekocht voor een film die om 21:00 stipt gaat beginnen.
Dat laatste lijkt me wel sterk, ESF heeft de sponsoren voor het oprapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:08 schreef Legoblokje het volgende:
Dus, even samenvattend:
- Een cameravrouw geeft meermaals geen gehoor aan het verzoek om niet te filmen en vindt het vervolgens vreemd dat er reactie op komt
- Dit is, ondanks bevestiging dat er niets fysieks is gebeurd, blijkbaar zo gigantisch bedreigend dat het tot een DSQ moet leiden
- Dit terwijl het ESF inmiddels bijna 70 jaar bestaat, en een DSQ tijdens het evenement nu voor het eerst voorkomt, wat impliceert dat er in die ~70 jaar nog nooit iets soortgelijks is gebeurd
- Dit terwijl de Israëlische delegatie aantoonbaar andere delegaties heeft lopen treiteren en provoceren, en hier niet tegen wordt opgetreden ondanks klachten van meerdere delegaties van andere deelnemende landen
- Dit terwijl er fake applaus onder de Israëlische performance gemonteerd wordt waar de zaal in werkelijkheid loopt te joelen en te boe-roepen
- Dit terwijl Nederland in de running order op nummer 5 vóór Israël wordt gezet, wat een totaal onlogische plek is voor het meest populaire nummer van het jaar wat ongetwijfeld heel hoog in de televoting zou eindigen
Allemaal toeval...?
Wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme grafstemming dat ik een bioscoopkaartje heb gekocht voor een film die om 21:00 stipt gaat beginnen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Henkjan is een gebruikerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:15 schreef viceversa het volgende:
Pfff Henk Jan stelt een incident even gelijk aan stelselmatige acties van Matthijs van Nieuwkerk.
Lekker de plank misslaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:15 schreef viceversa het volgende:
Pfff Henk Jan stelt een incident even gelijk aan stelselmatige acties van Matthijs van Nieuwkerk.
Dat was wel een enorme miskleun van Henk Jan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:15 schreef viceversa het volgende:
Garfield?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Step right upquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Echt zeer matig. Hoe kun je die vergelijking maken.
Ultieme teleurstelling zou zijn als dat ook niet doorgaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel principes en een ruggengraat hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het uitdelen van punten ook echt niet
Joost mag niet meedoen, waarom dan punten uitdelen? Fuck die boete.
Vergeleek Joost met Matthijs van Nieuwkerk.quote:
Die hebben we idd niet helaasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel principes en een ruggengraat hebben.
Wat is dit nu weer voor een onzinnige complottheorie? Die cameravrouw heeft gewoon de opdracht van haar leidinggevende om iedereen die van het podium stapt te filmen. Die heeft gewoon een eenvoudige opdracht die ze bij iedere act opnieuw opvoert.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:08 schreef Legoblokje het volgende:
Dus, even samenvattend:
Allemaal toeval...?
Henkjan loopt al de hele week te jammeren over de odds. Die staat vanavond op de brienoordquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zo'n Henk Jan hangt waarschijnlijk zelf aan elkaar van de incidenten, maar heeft het geluk dat toen nog niet overal mobieltjes waren
Dan ga ik wel de hele avond ergens op een grasveldje liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ultieme teleurstelling zou zijn als dat ook niet doorgaat.
Wow...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergeleek Joost met Matthijs van Nieuwkerk.
Kom ik er wel naast liggenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik wel de hele avond ergens op een grasveldje liggen.
Met een telefooncameraatje ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzinnige complottheorie? Die cameravrouw heeft gewoon de opdracht van haar leidinggevende om iedereen die van het podium stapt te filmen. Die heeft gewoon een eenvoudige opdracht die ze bij iedere act opnieuw opvoert.
het zou een telefoon geweest zijn waarmee ze filmde.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzinnige complottheorie? Die cameravrouw heeft gewoon de opdracht van haar leidinggevende om iedereen die van het podium stapt te filmen. Die heeft gewoon een eenvoudige opdracht die ze bij iedere act opnieuw opvoert.
Waarschijnlijk weten ze in de regiekamer dan wat ze wel of niet mogen uitzenden. Joost heeft blijkbaar geen toestemming gegeven om hem uit te zenden nadat hij het podium verlaat, dan in de regiekamer schakelen ze naar een andere camera.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn D5's gaan tot ISO 3.280.000 dus dat is aardig gevoelig.
Afgesprokenquote:
Hij schijnt een beweging naar de camera te hebben gemaakt en verder niet. Geen sprake van dreigende taal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:19 schreef kilon het volgende:
Het ergste soort van realistische scenario dat ik kan bedenken is dat Joost na meerdere malen aangeven niet gefilmd te willen worden, een stap naar de camera toe heeft gezet en met een vuist omhoog iets heeft gezegd in de richting van "Next time I'll hit you".
Wat je daarvan moet vinden kan je over twisten, maar in vrijwel iedere competitie (sport of anders) komt zoiets wel eens voor en dan is het meestal een boete of punten in mindering. Klaar.
En dat op het meest kwetsbare moment van zijn carrière, direct na op het podium van zijn dromen zijn ouders te hebben geëerd. Tja.
Er waren afspraken om Joost NIET te gilmen als hij net vh podium kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten ze in de regiekamer dan wat ze wel of niet mogen uitzenden. Joost heeft blijkbaar geen toestemming gegeven om hem uit te zenden nadat hij het podium verlaat, dan schakelen ze in de regiekamer naar een andere camera.
Jij wil het gewoon. Wat ben je toch een vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Maar er was toch niets fysieks gebeurd enzo? Moesten de AvroTros maar op hun woord geloven
Als hij daadwerkelijk met kracht dat telefoontje heeft weggeduwd heet dat gewoon geweld. Tegen iemand van de productie. Terechte DSQ en over tot de orde van de dag.
Herhaalplaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Maar er was toch niets fysieks gebeurd enzo? Moesten de AvroTros maar op hun woord geloven
Als hij daadwerkelijk met kracht dat telefoontje heeft weggeduwd heet dat gewoon geweld. Tegen iemand van de productie. Terechte DSQ en over tot de orde van de dag.
En zegt dat Joost straks een grote case heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Perrin het volgende:
Knoops snapt niet waarom AVROTROS geen kort geding heeft aangespannen.
De Zweedse politie heeft ook verklaard dat er niks fysieks is gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Jezusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Loopt al dagen te trollen. Gewoon negerenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij wil het gewoon. Wat ben je toch een vervelend mannetje.
Ik mis informatie. Waar is dit te vinden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er waren afspraken om Joost NIET te gilmen als hij net vh podium kwam.
Daarnaast heeft hij op dat moment ook meerdere keren aangegeven dat hij niet gefilmd wilde worden. Zij deed dat tóch.
indien er idd geen proces gaat volgen omdat er niets te vervolgen wasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:22 schreef Za het volgende:
[..]
En zegt dat Joost straks een grote case heeft.
Volgend jaar - als we gaan- Joost nog een keer. Dat is het minste dat ze kunnen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zo intens verdrietig. Nooit meer terug te draaien voor Joost.
Onafhankelijke informatie van Cornaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat? Blijkbaar mis ik informatie om dit te begrijpen.
Ja, die had je altijd gewonnen. Maar dan moet Joost last-minute optreden. Daar heeft ie denk ik ook geen zin in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Perrin het volgende:
Knoops snapt niet waarom AVROTROS geen kort geding heeft aangespannen.
Camera mee, noorderlicht fotograferen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik wel de hele avond ergens op een grasveldje liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |