Een roddel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nu een roddel of een feit dat anderen zich terugtrekken vanavond?
Oh daadwerkelijk een bron. Ja ik zeg al de hele tijd dat het verhaal wat er nu ligt zo bizar is dat er wel wat moet ontbreken, ik zou het echt heel treurig vinden voor Joost als dit non-verhaal het echt is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen op locatie volgens Aran. Dat de AvroTros expres details heeft weggelaten. Er werd ook gesproken over Liar(s).
zal wel wishful thinking zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk een vette roddel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Nederland moet weer NETTO-ontvanger worden van de EBU!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee
Gewoon de geldkraan dichtdraaien en adios
vast wel als je die panty's even vertaalt naar noors kun je vast het statement in het noors wel vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kunnen we dit statement uit een directe bron krijgen?
rtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kunnen we dit statement uit een directe bron krijgen?
Lijkt me ook echt te duur.quote:
Ik zei niet dat het onzin was. Ik zei dat de politie niet verplicht is om overduidelijke onzin-aangiftes op te nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef totebel het volgende:
[..]
Geen onzin, ik ben zo vriendelijk geweest om even het juiste artikel voor je op te zoeken. https://01-strafrecht-advocaat.nl/weigering-aangifte-opnemen/
s
quote:onderzoek, en zonder de minste twijfel, kan worden vastgesteld dat de gedraging of de gebeurtenis die ter kennis van de politie wordt gebracht niet te kwalificeren is als een strafbaar feit, kan een uitzondering worden gemaakt op de wettelijke plicht om de aangifte op te nemen.
Volgens sommige mensen mag je niet twijfelen aan het verhaal van AvroTros.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh daadwerkelijk een bron. Ja ik zeg al de hele tijd dat het verhaal wat er nu ligt zo bizar is dat er wel wat moet ontbreken, ik zou het echt heel treurig vinden voor Joost als dit non-verhaal het echt is.
Mag best natuurlijk, maar wat ze zeggen wordt niet weersproken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen mag je niet twijfelen aan het verhaal van AvroTros.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |