Dat vind ik ook geeneens een dreigend gebaar. Meer een logisch gevolg van gefilmd worden tegen je zin en iemand die jouw grenzen daarin niet respecteert.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fysiek contact met een telefoontje?
Daarvoor DSQ?
Dat zou ook zeer onterecht zijn, vind ik!
Die agente die dat zei, kon haar lach ook amper onderdrukken, leek het.quote:
Langspeelplaatje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:02 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Gelukkig hebben de de avrotros om het voor de Nederlandse inzending op te nemen en te zorgen dat hij alsnog mocht optreden. Oooooooooh wacht die idioten kunnen echt niks.
Je zorgt maar gewoon dat je er bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Overigens geen zin meer om te kijken (en het komt planning-technisch niet uit met sporten) dus ik zal vanavond even overslaan.
Misschien dat ik om 23:00 nog even aanhaak als het dan nog bezig is.
Dit even ter info
Herman Brood was van het dak gesprongenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:02 schreef zimmy910 het volgende:
Heeft Joost al zijn tv uit het hotel raam gegooid ? Dat is toch wel het minste wat die nog kan doen.
Hoe vaak duwen mensen microfoons weg of wuiven deze weg als ze niet willen praten. Wat een aanfluiting dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
Lijkt me juist dat je niet de officiële YouTube stream van Eurovision moet kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Kinga het volgende:
Voor de mensen die niet willen kijken op NPO1 straks om de kijkcijfers laag te houden:
HiJ hEeFt iEmAnD bAnG gEmAaKtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die agente die dat zei, kon haar lach ook amper onderdrukken, leek het.
Zo van "hoe moet ik dit uitleggen, het gaat eigenlijk helemaal nergens over".
Dank!quote:
Maar richting het mobieltje. Vind dat nou niet dreigend. Niet meer dreigend dan iemand filmen tegen zijn zin.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
Waar is dit te zien?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Andromache het volgende:
Cornald viesmad. Viesmad. Heb hem nog nooit zo gezien.
Ja, dat was een beste vuurbal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
De EBU heeft nu ook nog eens heel Maaskantje tegen zich hè. Schijndel weet hoe dat kan aflopen.
4 posts boven jequote:
En al helemaal na meermaals aangeven niet gefilmd te willen worden op dat moment, net na een optreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe vaak duwen mensen microfoons weg of wuiven deze weg als ze niet willen praten. Wat een aanfluiting dit.
Zonnegrotevuurbaljonguh!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat was een beste vuurbal.
Donequote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef Moira het volgende:
Kom jongons, ff #fucktheEBU trending maken op twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek. @3rr0r
dan wandel je even naar het feedback forum en je maakt een gifje klein genoeg om als emo te kunnen dienenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil naast een Joost ook een ABBA emo @:yvonne @:danny .
Juist jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef viceversa het volgende:
[..]
En al helemaal na meermaals aangeven niet gefilmd te willen worden op dat moment, net na een optreden.
Nederlands strafrecht als bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het onzin was. Ik zei dat de politie niet verplicht is om overduidelijke onzin-aangiftes op te nemen.
Uit jouw eigen bron:
[..]
Ze was zelf de poppenkastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hielden ook totaal niet van die poppenkast destijds inderdaad
Carice, advocaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
Wie is die verwilderde huisvrouw als presentatrice?
Gewoon z’n profiel bekijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |