Je vergeet alvast wat. Er was vóóraf afgesproken dat Joost niet gefilmd zou worden als hij net vh podium kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:08 schreef Legoblokje het volgende:
Dus, even samenvattend:
- Een cameravrouw geeft meermaals geen gehoor aan het verzoek om niet te filmen en vindt het vervolgens vreemd dat er reactie op komt
- Dit is, ondanks bevestiging dat er niets fysieks is gebeurd, blijkbaar zo gigantisch bedreigend dat het tot een DSQ moet leiden
- Dit terwijl het ESF inmiddels bijna 70 jaar bestaat, en een DSQ tijdens het evenement nu voor het eerst voorkomt, wat impliceert dat er in die ~70 jaar nog nooit iets soortgelijks is gebeurd
- Dit terwijl de Israëlische delegatie aantoonbaar andere delegaties heeft lopen treiteren en provoceren, en hier niet tegen wordt opgetreden ondanks klachten van meerdere delegaties van andere deelnemende landen
- Dit terwijl er fake applaus onder de Israëlische performance gemonteerd wordt waar de zaal in werkelijkheid loopt te joelen en te boe-roepen
- Dit terwijl Nederland in de running order op nummer 5 vóór Israël wordt gezet, wat een totaal onlogische plek is voor het meest populaire nummer van het jaar wat ongetwijfeld heel hoog in de televoting zou eindigen
- Dit terwijl het ESF door een Israëlisch bedrijf gesponsord wordt
Allemaal toeval...?
PAKAAAKquote:
Oh ik zit bij Boulevardquote:
Ja, ik volg het ESF normaal gesproken niet, maar dit soort dingen trek ik heel slecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergeet alvast wat. Er was vóóraf afgesproken dat Joost niet gefilmd zou worden als hij net vh podium kwam.
Denk niet dat die cameravrouw met een telefoontje stond te filmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
Bork, bork, bork!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Scorpie het volgende:
Hebben we Zweden al de oorlog verklaard ? Dit kan toch niet ! Bommen op Malmö!!
Gelukkig zit Fidan er niet om elke keer over Israel te beginnen en verder totaal niet te begrijpen wat het Songfestival is.quote:
Dat maakt het wel extra pijnlijk. Groot onrecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergeet alvast wat. Er was vóóraf afgesproken dat Joost niet gefilmd zou worden als hij net vh podium kwam.
Extracten van cameravrouw en EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Strani het volgende:
Ik was net even in een andere ruimte en hoorde de TV nog maar niet zo goed, en dacht echt dat de reclame van Head & Shoulders sprak over "bevat twee verschillende ingrediënten om te voorkomen dat Joost terugkomt. 100% Joostvrij."
Afgesproken of verzocht?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |