Garfield?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme grafstemming dat ik een bioscoopkaartje heb gekocht voor een film die om 21:00 stipt gaat beginnen.
Step right upquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Echt zeer matig. Hoe kun je die vergelijking maken.
Ultieme teleurstelling zou zijn als dat ook niet doorgaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme grafstemming dat ik een bioscoopkaartje heb gekocht voor een film die om 21:00 stipt gaat beginnen.
Daarvoor moet je wel principes en een ruggengraat hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het uitdelen van punten ook echt niet
Joost mag niet meedoen, waarom dan punten uitdelen? Fuck die boete.
Vergeleek Joost met Matthijs van Nieuwkerk.quote:
Die hebben we idd niet helaasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel principes en een ruggengraat hebben.
Wat is dit nu weer voor een onzinnige complottheorie? Die cameravrouw heeft gewoon de opdracht van haar leidinggevende om iedereen die van het podium stapt te filmen. Die heeft gewoon een eenvoudige opdracht die ze bij iedere act opnieuw opvoert.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:08 schreef Legoblokje het volgende:
Dus, even samenvattend:
- Een cameravrouw geeft meermaals geen gehoor aan het verzoek om niet te filmen en vindt het vervolgens vreemd dat er reactie op komt
- Dit is, ondanks bevestiging dat er niets fysieks is gebeurd, blijkbaar zo gigantisch bedreigend dat het tot een DSQ moet leiden
- Dit terwijl het ESF inmiddels bijna 70 jaar bestaat, en een DSQ tijdens het evenement nu voor het eerst voorkomt, wat impliceert dat er in die ~70 jaar nog nooit iets soortgelijks is gebeurd
- Dit terwijl de Israëlische delegatie aantoonbaar andere delegaties heeft lopen treiteren en provoceren, en hier niet tegen wordt opgetreden ondanks klachten van meerdere delegaties van andere deelnemende landen
- Dit terwijl er fake applaus onder de Israëlische performance gemonteerd wordt waar de zaal in werkelijkheid loopt te joelen en te boe-roepen
- Dit terwijl Nederland in de running order op nummer 5 vóór Israël wordt gezet, wat een totaal onlogische plek is voor het meest populaire nummer van het jaar wat ongetwijfeld heel hoog in de televoting zou eindigen
- Dit terwijl het ESF door een Israëlisch bedrijf gesponsord wordt
Allemaal toeval...?
Henkjan loopt al de hele week te jammeren over de odds. Die staat vanavond op de brienoordquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zo'n Henk Jan hangt waarschijnlijk zelf aan elkaar van de incidenten, maar heeft het geluk dat toen nog niet overal mobieltjes waren
Dan ga ik wel de hele avond ergens op een grasveldje liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ultieme teleurstelling zou zijn als dat ook niet doorgaat.
Wow...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergeleek Joost met Matthijs van Nieuwkerk.
Kom ik er wel naast liggenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik wel de hele avond ergens op een grasveldje liggen.
Met een telefooncameraatje ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzinnige complottheorie? Die cameravrouw heeft gewoon de opdracht van haar leidinggevende om iedereen die van het podium stapt te filmen. Die heeft gewoon een eenvoudige opdracht die ze bij iedere act opnieuw opvoert.
het zou een telefoon geweest zijn waarmee ze filmde.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzinnige complottheorie? Die cameravrouw heeft gewoon de opdracht van haar leidinggevende om iedereen die van het podium stapt te filmen. Die heeft gewoon een eenvoudige opdracht die ze bij iedere act opnieuw opvoert.
Waarschijnlijk weten ze in de regiekamer dan wat ze wel of niet mogen uitzenden. Joost heeft blijkbaar geen toestemming gegeven om hem uit te zenden nadat hij het podium verlaat, dan in de regiekamer schakelen ze naar een andere camera.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn D5's gaan tot ISO 3.280.000 dus dat is aardig gevoelig.
Afgesprokenquote:
Hij schijnt een beweging naar de camera te hebben gemaakt en verder niet. Geen sprake van dreigende taal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:19 schreef kilon het volgende:
Het ergste soort van realistische scenario dat ik kan bedenken is dat Joost na meerdere malen aangeven niet gefilmd te willen worden, een stap naar de camera toe heeft gezet en met een vuist omhoog iets heeft gezegd in de richting van "Next time I'll hit you".
Wat je daarvan moet vinden kan je over twisten, maar in vrijwel iedere competitie (sport of anders) komt zoiets wel eens voor en dan is het meestal een boete of punten in mindering. Klaar.
En dat op het meest kwetsbare moment van zijn carrière, direct na op het podium van zijn dromen zijn ouders te hebben geëerd. Tja.
Er waren afspraken om Joost NIET te gilmen als hij net vh podium kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten ze in de regiekamer dan wat ze wel of niet mogen uitzenden. Joost heeft blijkbaar geen toestemming gegeven om hem uit te zenden nadat hij het podium verlaat, dan schakelen ze in de regiekamer naar een andere camera.
Jij wil het gewoon. Wat ben je toch een vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Maar er was toch niets fysieks gebeurd enzo? Moesten de AvroTros maar op hun woord geloven
Als hij daadwerkelijk met kracht dat telefoontje heeft weggeduwd heet dat gewoon geweld. Tegen iemand van de productie. Terechte DSQ en over tot de orde van de dag.
Herhaalplaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Maar er was toch niets fysieks gebeurd enzo? Moesten de AvroTros maar op hun woord geloven
Als hij daadwerkelijk met kracht dat telefoontje heeft weggeduwd heet dat gewoon geweld. Tegen iemand van de productie. Terechte DSQ en over tot de orde van de dag.
En zegt dat Joost straks een grote case heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Perrin het volgende:
Knoops snapt niet waarom AVROTROS geen kort geding heeft aangespannen.
De Zweedse politie heeft ook verklaard dat er niks fysieks is gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Jezusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Loopt al dagen te trollen. Gewoon negerenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij wil het gewoon. Wat ben je toch een vervelend mannetje.
Ik mis informatie. Waar is dit te vinden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er waren afspraken om Joost NIET te gilmen als hij net vh podium kwam.
Daarnaast heeft hij op dat moment ook meerdere keren aangegeven dat hij niet gefilmd wilde worden. Zij deed dat tóch.
indien er idd geen proces gaat volgen omdat er niets te vervolgen wasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:22 schreef Za het volgende:
[..]
En zegt dat Joost straks een grote case heeft.
Volgend jaar - als we gaan- Joost nog een keer. Dat is het minste dat ze kunnen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zo intens verdrietig. Nooit meer terug te draaien voor Joost.
Onafhankelijke informatie van Cornaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat? Blijkbaar mis ik informatie om dit te begrijpen.
Ja, die had je altijd gewonnen. Maar dan moet Joost last-minute optreden. Daar heeft ie denk ik ook geen zin in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef Perrin het volgende:
Knoops snapt niet waarom AVROTROS geen kort geding heeft aangespannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |