quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Met al die extra nieuwsuitzendingen zou je denken dat de derde wereldoorlog is uitgebroken of er ergens een kernreactor is ontploft.
Ja, joost kan ook over water lopen....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Za het volgende:
Ik stel me dit voor met veel fantasie.
Govert: Europapa was een nummer om de gehele bevolking van Europa samen te brengen, om samen op te komen tegen onrecht, de ineenstorting van Europa. Het einde van de video stond symbool voor Europa. Wij zijn geen activisten, maar pacifisten met een hart voor de bevolking van Europa, onze boodschap werd niet op prijs gesteld, en in samenwerking met AvroTros zijn we gediskwalificeerd.
Joost gaat aangifte doen van smaad en laster, willens en wetens is hij er onheus van beschuldigd een vrouw te hebben mishandeld en bedreigd, en is gepoogd zijn carrière om zeep te helpen alsmede zijn integriteit.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
Dus als iemand iets zegt of doet waardoor je bang bent geworden kun je in Zweden naar de politie.
Oké
Jezus ik wil alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Het topic begint weer honger te krijgen. Pak maar wat allen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou wel mooi zijn als er acts bij zijn die gewoon het podium op gaan, het bandje af laten spel maar geen woord zingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nu een roddel of een feit dat anderen zich terugtrekken vanavond?
ik weet nog dat wij zoveel jaar geleden om Ameland zaten...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Met al die extra nieuwsuitzendingen zou je denken dat de derde wereldoorlog is uitgebroken of er ergens een kernreactor is ontploft.
Bij Boulevard netquote:
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Het topic begint weer honger te krijgen. Pak maar wat allen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er nog samen uit wilt komen is het wel handig als de tegenpartij geen extra hekel aan je krijgtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Witbaard het volgende:
Weet iemand waarom joost/avrotros niet eerder heeft gesproken? Juist die geweldsgeruchten wil je toch zo snel mogelijk de kop in drukken???
Plausibelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Korenfok het volgende:
Waarom doet dit hele voorval doet me zo aan voterfraud trump beschuldigingen denken?
Dus vrouw zegt dit is gebeurd weigerd enige vorm van verzoening, maar let op moment dit echt voor een rechtbank komt, dan wist ze niet precies dat het zo is gegaan.....
Ik reuk pure hetse tegen joos, ook gezien de extreem rechtse users in NSW, massaal hun best deden om joost als een antisemiet neer te zetten. alles is er op gericht om een positief liedje, wat het woordje europa in zich heeft te cancelen. oh ja, de deugers van ESF kunnen natuurlijk geen risico's nemen. Want ja, stel dat joost het wel heeft gedaan.
als je wilt dat die niet met esf mee mogen doen ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
Dus als iemand iets zegt of doet waardoor je bang bent geworden kun je in Zweden naar de politie.
Oké
Er zijn gewoon eindfase formatieonderhandelingen vandaag, maar dit is een extra OP1-uitzending waardquote:
quote:
Heerlijk. Dat 'fuck de EBU' was mooi ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Andromache het volgende:
Cornald viesmad. Viesmad. Heb hem nog nooit zo gezien.
Ik had het niet verwacht maar ze zijn daar nog meer “woke” dan hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
Oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |