SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dinsdag.![]()
Eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Dat YouTube filmpje in de topic pointer lijkt niet.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Evangelion het volgende:
Is die Youtube-embed in het "Voordat je reageert" niet wat onhandig?
Mega groot hier.
Ik ga proberen het te fixenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Dat YouTube filmpje in de topic pointer lijkt niet.
Dit toernooi kent enkel en alleen maar verliezers dit jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of we eindigen met een winnaar vanavond.
Zo te zien wordt het @Poepz0r .quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
100 euro op rellen in Malmöquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Genoeg storm al gehad sinds gister, vind je nietquote:
Denk sowieso dat 99% van de mensen hier hoopt dat 1 bepaald land niet wint en dan is alles prima (en de DQ van Joost zal dan ook snel vergeten zijn).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Inderdaad, zolang Ierland niet wint is alles best.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk sowieso dat 99% van de mensen hier hoopt dat 1 bepaald land niet wint en dan is alles prima (en de DQ van Joost zal dan ook snel vergeten zijn).
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Inderdaad, zolang Ierland niet wint is alles best.
Jaquote:
Kroatië ook een optie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
Laten we uit protest allemaal op Ierland stemmen
Edengodin krijgt m'n stem. Puur op looks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
Laten we uit protest allemaal op Ierland stemmen
Of Zwitserlandquote:
Jij stemt altijd tegen de draad in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Edengodin krijgt m'n stem. Puur op looks.
Stukje Leni Riefenstahl.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef Kinga het volgende:
Oh wtf, ze kunnen dus eventueel een back up tape starten bij teveel rumoer? Fak.
Kans lijkt me zeer groot dat ze überhaupt geen risico gaan nemen en gewoon 1 van de eerdere optredens met het minste 'achtergrondgeluid' instarten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef Kinga het volgende:
Oh wtf, ze kunnen dus eventueel een back up tape starten bij teveel rumoer? Fak.
Shirma is inderdaad niet de mooiste verschijning.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:39 schreef Isane het volgende:
Ik zit verplicht mee te kijken met mn vrouw...maar dit is toch verschrikkelijk om naar te kijken
Dat zal er genoeg komen. We zullen er alleen niets van zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit is goffedomme de eerste keer dat ik het ESF vrijwillig ga kijken. Hopelijk komt er commentaar uit de zaal.
Hij heeft zich wel weer herpakt zo lijkt het.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
Cornald had eigenlijk ook geen zin meer in commentaar geven.
Hopelijk er na, in de media. Zit ook pers in de zaal lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat zal er genoeg komen. We zullen er alleen niets van zien.
Ja dat was duidelijk he? Hij herhaalt het nog eens, dat het ook beetje op aanraden en aandringen van AVROTROS was..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
Cornald had eigenlijk ook geen zin meer in commentaar geven.
Hij moet wel he.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel weer herpakt zo lijkt het.
Dat oproepen tot terugtrekken/nooit meer mee doen is ook overdreven.quote:
omgekeerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef kilon het volgende:
Hoe zat het trouwens ook alweer? Voor de televote gaan we alle landen langs en de jurystemmen worden gewoon snel gegeven?
Andersomquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef kilon het volgende:
Hoe zat het trouwens ook alweer? Voor de televote gaan we alle landen langs en de jurystemmen worden gewoon snel gegeven?
Nee blijf gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
DIT IS EEN STATEMENT VAN USER CAPUCHON_JONGEN
IK BEOORDEEL DE EBU VOLLEDIG DAAROM KIJK IK NIET NAAR HET PROGRAMMA EN IK HOOP DAT VELEN HETZELFDE VAN PLAN ZIJN
Zo dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
DIT IS EEN STATEMENT VAN USER CAPUCHON_JONGEN
IK BEOORDEEL DE EBU VOLLEDIG DAAROM KIJK IK NIET NAAR HET PROGRAMMA EN IK HOOP DAT VELEN HETZELFDE VAN PLAN ZIJN
Krijg je allemaal van die stagiaires straks die de lul zijn want "contractueel verplicht"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Allemaal mensen trekken zich terug om punten te geven.
Kiezen de makkelijkste weg. Geen ruggengraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Ronzz het volgende:
Ene kant mooi, maar de mogelijkheid voor een statement is nu ook wel verdwenen lijkt me
Ik snap het wel want alles wat ze gaat zeggen zal verkeerd opgevat worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Ronzz het volgende:
Ene kant mooi, maar de mogelijkheid voor een statement is nu ook wel verdwenen lijkt me
Eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kiezen de makkelijkste weg. Geen ruggengraat
Ik had als Nederland zijnde helemaal geen punten uitgebracht denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Gewoon terecht, stik er maar in allemaal
Tuurlijk niet. Kiezen nu de makkelijkste weg, geen ruggengraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
Nikki GODIN!
Dan heb je wel ballen
*inbefore “die heeft ze niet meer hihaho”
Jaa is ook wel weer zo. Misschien moeten we het als Fok-zijnde dan maar doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap het wel want alles wat ze gaat zeggen zal verkeerd opgevat worden.
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.quote:
Wie nog meer behalve NL, Noorwegen en Finland(?)?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Allemaal mensen trekken zich terug om punten te geven.
Ik sta achter Georgië godinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Mani89 het volgende:
RIP Joost. Vanaf nu al mijn ballen op Griekenland. LETS GO MARINA 🇬🇷
Welke spellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
Veel plezier vanavond. Hier gaat de tv uit en de bordspellen op tafel
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Kinga het volgende:
Dit is op zich een statement an sich. Heel veel respect voor Nikki. Die is super songfestival fan, dat ze dit voorbij laat gaan wil wel al wat zeggen.
Tuurlijk niet. Je HAD een kans wat te zeggen en dan loop je weg. Slappe hapquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Kinga het volgende:
Dit is op zich een statement an sich. Heel veel respect voor Nikki. Die is super songfestival fan, dat ze dit voorbij laat gaan wil wel al wat zeggen.
Ik luister alleen naar TukkerFM dus ik heb geen last van die ongeinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens mij gaat Radio 2 de hele avond Europapa draaien!
Volgs de Zweedse politie niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar TukkerFM dus ik heb geen last van die ongein
Levenslied FM godenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar TukkerFM dus ik heb geen last van die ongein
Hadden ze toch weggeknipt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je HAD een kans wat te zeggen en dan loop je weg. Slappe hap
Noorwegen, zij deed vorig jaar meequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef viceversa het volgende:
[..]
En nog een meid. Weet niet meer welk land.
en dan weggedraaid worden zeker. Nee, dit is op zichzelf ook een statement waar de organisatie ongemakkelijk een draai aan zal moeten geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je HAD een kans wat te zeggen en dan loop je weg. Slappe hap
Oke leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
We starten met Paleo. En daarna zien we wel waar we nog zin in hebben.
Amstelquote:
Trolquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
Dan maar weggedraaid worden. Ziet heel Europa direct wat voor organisatie de ebu isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dan weggedraaid worden zeker. Nee, dit is op zichzelf ook een statement waar de organisatie ongemakkelijk een draai aan zal moeten geven.
Noorwegenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef viceversa het volgende:
[..]
En nog een meid. Weet niet meer welk land.
Jawel, dat mogen de presentatoren doen achter hun deskquote:
Klopt, in elk geval tot 21:00quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens mij gaat Radio 2 de hele avond Europapa draaien!
quote:
quote:Het Paleodieet is geen afvaldieet maar een manier van eten. Het is gebaseerd op de overtuiging dat onze voorouders vlees, vis, groente, fruit en noten aten.
Kan makkelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef T3hTommay het volgende:
Ik eet nu twee mandarijnen.
(niet tegelijkertijd)
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amstel
TukkerFM
Smaken verschillen nu eenmaal beste Coco, daarvoor hoef je niemand voor uit te lachen.
burn naar Nederland?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef H_T het volgende:
Op de Belg vertelt de mediadirecteur dat Belgen heel goed boven de conflicten kunnen staan. Nou, dat hebben we gemerkt
Dan is het publiek in ieder geval te horenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, dat mogen de presentatoren doen achter hun desk
Staat gewoon op Youtubequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Even de zeven zeeën bevaren om een stream te vinden. Een officiële natuurlijk @:AIVD
Oh reken daar maar op. Gezien dat ze Europapa willen gaan zingen in de zaal. Ik vermoed dat we niets live gaan zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef winterapfel het volgende:
Ik neem aan dat de ze de opnames van de halve finales en repetities klaar hebben staan, zodat ze bij 't minste teken van onrust in de zaal hiernaar kunnen overschakelen..
Zou wel zuur zijn, ik kijk enkel vanwege alle chaos & ellendequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh reken daar maar op. Gezien dat ze Europapa willen gaan zingen in de zaal. Ik vermoed dat we niets live gaan zien.
Ramptoerisme FTW!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou wel zuur zijn, ik kijk enkel vanwege alle chaos & ellende
https://www.bvn.tv/bvnlive/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Even de zeven zeeën bevaren om een stream te vinden. Een officiële natuurlijk @:AIVD
Maak je geen zorgen, beter dan Rafahquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Hopelijk is dat Joodse meisje Eden Golan wel goed beveiligd.
Tot ik het zin er af heb ja.quote:
Welk leuk liedjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben hier voor de leuke liedjes en de verwachte chaos.
Proost ouwe reusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
Ik pak hier toch wel een Tripel Karmeliet bij.
Doen niet mee dit jaar, maar ze waarderen de steun vastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zucht...
HUP HUP NOORD-MACEDONIE
npo.nl ook gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef phileine het volgende:
[..]
https://www.bvn.tv/bvnlive/
met Nederlands commentaar. Helemaal legaal
Uitstekende keuzequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lig op de bank. Alleen sokken aan ter info
Topkeuzequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
Hoeveel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lig op de bank. Alleen sokken aan ter info
Gewoon gemutequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:00 schreef Karina het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar het commentaar, eigenlijk zouden ze het gewoon commentaarloos meoten uitzenden.
Toch een keer wat anders dan Ajax/psv/Feyenoord hequote:
0.01 uurquote:
Ik heb nachos.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:01 schreef Oriente het volgende:
Straks een lekker bakkie chips. @:Coco @:Kingroland
Ik denk maar eentje rond zijn piemolquote:
quote:
Vrees dat ze veel gaan wegmanagen. Zal gewoon een nette gladgestreken mooiweershow worden.quote:
Die kookt echt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Cornald is dus nog steeds gewoon woedend.
Dit wordt een extreem hoog lets go Fifa gehaltequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrees dat ze veel gaan wegmanagen. Zal gewoon een nette gladgestreken mooiweershow worden.
Heb pannenkoekenquote:
terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Cornald is dus nog steeds gewoon woedend.
Geen idee. Noorwegen en Finland moeten ook snel vervanging zoeken.quote:
Gewoon een mailtje sturen.quote:
Risk, neem ik aanquote:
Ze is Israelisch-Russisch, toch? Hele fijne combi momenteel,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Hopelijk is dat Joodse meisje Eden Golan wel goed beveiligd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:03 schreef TanteMathilde het volgende:
Wist niet dat dat van een Zweed was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |