Zo dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
DIT IS EEN STATEMENT VAN USER CAPUCHON_JONGEN
IK BEOORDEEL DE EBU VOLLEDIG DAAROM KIJK IK NIET NAAR HET PROGRAMMA EN IK HOOP DAT VELEN HETZELFDE VAN PLAN ZIJN
Krijg je allemaal van die stagiaires straks die de lul zijn want "contractueel verplicht"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Allemaal mensen trekken zich terug om punten te geven.
Kiezen de makkelijkste weg. Geen ruggengraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Ronzz het volgende:
Ene kant mooi, maar de mogelijkheid voor een statement is nu ook wel verdwenen lijkt me
Ik snap het wel want alles wat ze gaat zeggen zal verkeerd opgevat worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Ronzz het volgende:
Ene kant mooi, maar de mogelijkheid voor een statement is nu ook wel verdwenen lijkt me
Eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kiezen de makkelijkste weg. Geen ruggengraat
Ik had als Nederland zijnde helemaal geen punten uitgebracht denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Gewoon terecht, stik er maar in allemaal
Tuurlijk niet. Kiezen nu de makkelijkste weg, geen ruggengraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
Nikki GODIN!
Dan heb je wel ballen
*inbefore “die heeft ze niet meer hihaho”
Jaa is ook wel weer zo. Misschien moeten we het als Fok-zijnde dan maar doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap het wel want alles wat ze gaat zeggen zal verkeerd opgevat worden.
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.quote:
Wie nog meer behalve NL, Noorwegen en Finland(?)?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Allemaal mensen trekken zich terug om punten te geven.
Ik sta achter Georgië godinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Mani89 het volgende:
RIP Joost. Vanaf nu al mijn ballen op Griekenland. LETS GO MARINA 🇬🇷
Welke spellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
Veel plezier vanavond. Hier gaat de tv uit en de bordspellen op tafel
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Kinga het volgende:
Dit is op zich een statement an sich. Heel veel respect voor Nikki. Die is super songfestival fan, dat ze dit voorbij laat gaan wil wel al wat zeggen.
Tuurlijk niet. Je HAD een kans wat te zeggen en dan loop je weg. Slappe hapquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Kinga het volgende:
Dit is op zich een statement an sich. Heel veel respect voor Nikki. Die is super songfestival fan, dat ze dit voorbij laat gaan wil wel al wat zeggen.
Ik luister alleen naar TukkerFM dus ik heb geen last van die ongeinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens mij gaat Radio 2 de hele avond Europapa draaien!
Volgs de Zweedse politie niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar TukkerFM dus ik heb geen last van die ongein
Levenslied FM godenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar TukkerFM dus ik heb geen last van die ongein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |