SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dinsdag.![]()
Eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Dat YouTube filmpje in de topic pointer lijkt niet.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Evangelion het volgende:
Is die Youtube-embed in het "Voordat je reageert" niet wat onhandig?
Mega groot hier.
Ik ga proberen het te fixenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Dat YouTube filmpje in de topic pointer lijkt niet.
Dit toernooi kent enkel en alleen maar verliezers dit jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of we eindigen met een winnaar vanavond.
Zo te zien wordt het @Poepz0r .quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
100 euro op rellen in Malmöquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Genoeg storm al gehad sinds gister, vind je nietquote:
Denk sowieso dat 99% van de mensen hier hoopt dat 1 bepaald land niet wint en dan is alles prima (en de DQ van Joost zal dan ook snel vergeten zijn).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Inderdaad, zolang Ierland niet wint is alles best.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk sowieso dat 99% van de mensen hier hoopt dat 1 bepaald land niet wint en dan is alles prima (en de DQ van Joost zal dan ook snel vergeten zijn).
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Inderdaad, zolang Ierland niet wint is alles best.
Jaquote:
Kroatië ook een optie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
Laten we uit protest allemaal op Ierland stemmen
Edengodin krijgt m'n stem. Puur op looks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
Laten we uit protest allemaal op Ierland stemmen
Of Zwitserlandquote:
Jij stemt altijd tegen de draad in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Edengodin krijgt m'n stem. Puur op looks.
Stukje Leni Riefenstahl.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef Kinga het volgende:
Oh wtf, ze kunnen dus eventueel een back up tape starten bij teveel rumoer? Fak.
Kans lijkt me zeer groot dat ze überhaupt geen risico gaan nemen en gewoon 1 van de eerdere optredens met het minste 'achtergrondgeluid' instarten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef Kinga het volgende:
Oh wtf, ze kunnen dus eventueel een back up tape starten bij teveel rumoer? Fak.
Shirma is inderdaad niet de mooiste verschijning.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:39 schreef Isane het volgende:
Ik zit verplicht mee te kijken met mn vrouw...maar dit is toch verschrikkelijk om naar te kijken
Dat zal er genoeg komen. We zullen er alleen niets van zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit is goffedomme de eerste keer dat ik het ESF vrijwillig ga kijken. Hopelijk komt er commentaar uit de zaal.
Hij heeft zich wel weer herpakt zo lijkt het.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
Cornald had eigenlijk ook geen zin meer in commentaar geven.
Hopelijk er na, in de media. Zit ook pers in de zaal lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat zal er genoeg komen. We zullen er alleen niets van zien.
Ja dat was duidelijk he? Hij herhaalt het nog eens, dat het ook beetje op aanraden en aandringen van AVROTROS was..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
Cornald had eigenlijk ook geen zin meer in commentaar geven.
Hij moet wel he.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel weer herpakt zo lijkt het.
Dat oproepen tot terugtrekken/nooit meer mee doen is ook overdreven.quote:
omgekeerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef kilon het volgende:
Hoe zat het trouwens ook alweer? Voor de televote gaan we alle landen langs en de jurystemmen worden gewoon snel gegeven?
Andersomquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef kilon het volgende:
Hoe zat het trouwens ook alweer? Voor de televote gaan we alle landen langs en de jurystemmen worden gewoon snel gegeven?
Nee blijf gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
DIT IS EEN STATEMENT VAN USER CAPUCHON_JONGEN
IK BEOORDEEL DE EBU VOLLEDIG DAAROM KIJK IK NIET NAAR HET PROGRAMMA EN IK HOOP DAT VELEN HETZELFDE VAN PLAN ZIJN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |