Die hebben dan wel ballen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees geruchten dat Estland zich terugtrekt, nou, daar gaan we
Zou dan minimaal mooi zijn als degene die de punten voorleest een Joost statement maaktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze dat dus wel gewoon gaan doen. ;')
Slappe hap.
Nikkie zou onze punten gaan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou dan minimaal mooi zijn als degene die de punten voorleest een Joost statement maakt
Sorry, gewoontequote:
De Jager of Plessen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nikkie zou onze punten gaan doen.
Dat Nikkie iets zegt van "We can make a speech about love love peace peace but that will be f*cking bullshit"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze dat dus wel gewoon gaan doen. ;')
Slappe hap.
Dat laatste dusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat Nikkie iets zegt van "We can make a speech about love love peace peace but that will be f*cking bullshit"
Helaas is Nikkie erg politiek correct als het hierop aankomt.
Wat heeft het voor zin als alles met vertraging wordt uitgezonden zodat de regie een kans heeft om ongewenste statements te filteren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat Nikkie iets zegt van "We can make a speech about love love peace peace but that will be f*cking bullshit"
Helaas is Nikkie erg politiek correct als het hierop aankomt.
Gewoon een zwart scherm laten zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:10 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin als alles met vertraging wordt uitgezonden zodat de regie een kans heeft om ongewenste statements te filteren?
Vliegtuigje pakken richting Eelde dan ben je zo in Leeuwardenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:12 schreef Andromache het volgende:
Met 8 uur rijden ben je van Malmö in Leeuwarden. Helemaal gaar. Maar laat je niet kisten. Kom op Joost.
Lijnvlucht lukt niet meer. Privévliegtuig kost een teringvermogen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vliegtuigje pakken richting Eelde dan ben je zo in Leeuwarden
Ik ga nog steeds niet kijken. Hoor achteraf wel hoe groot de puinhoop is geweest.quote:
Ja, precies dit. Ergens denk ik: "laat Israel ook maar winnen en die hele EBU imploderen". Maar goed, dat is voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Het kan me ook eigenlijk niet meer schelen of Israël vanavond wint.
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ergens denk ik: "laat Israel ook maar winnen en die hele EBU imploderen". Maar goed, dat is voor niemand leuk.
Als de puntentelling begint, zullen we dan vertrekken?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Het kan me ook eigenlijk niet meer schelen of Israël vanavond wint.
Ik niet. Ik ben er klaar mee voor dit jaar. En volgend jaar bekijk ik wel opnieuw of ik er dan wel weer zin in heb.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vanavond puur kijken om te zien in hoeverre dit nog verder in elkaar stort.
Voor mij is het de eerste keer sinds 2012.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij was de laatste keer dat ik een eurovisie finale niet live zag in 2005, heb toen de dag erna teruggekeken.
Vanavond gaat die onafgebroken kijkreeks sinds 2006 verbroken worden, ik heb er geen zin meer in en ga het ook niet terugkijken.
Ik zou persoonlijk zelfs zo ver gaan als te suggereren dat bij de retro watchparties op zaterdag dit jaar altijd zal worden overgeslagen. In 2024 was er geen ESF wat mij betreft.
Ik kijk wel even. Het lijkt me ook geweldig als Kroatie toch nog gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de puntentelling begint, zullen we dan vertrekken?
Die steun van de AVROTROS gaat echt groot zijn, daar heb ik het volste vertrouwen in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:36 schreef Aadrianus het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe Joost zich nu voelt. En hoe hij hier doorheen komt. Ik ben erg blij dat AvroTros hem niet laat vallen en de NPO en Cornald, dat ze allemaal benoemen dat de maatregel disproportioneel is. EBU heeft een hoop uit te leggen. Waarom haal je iemand op zo'n manier uit de wedstrijd om dan pas laat in de avond te bedenken dat de politie er naar moet kijken? Wat heeft die jongen in godsnaam gedaan of gezegd? Als het echt serieus bedreigend was, dan wacht je toch niet urenlang voordat je de politie erbij haalt? Waarom kies je er als organisatie voor om iemand zo voor de bus te gooien?
Het zou me niets verbazen als we ons gaan terugtrekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk doen we volgend jaar niet meer mee. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Ah wat zieligquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
Mijn nichtje belde me huilend opWe gaan waarschijnlijk niet meer kijken vanavond, alleen als zij het echt nog wil.
Joost is een luis in de pels. Dat zijn ze daar niet gewend bij de EBU, dat is alleen maar ja en amen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:36 schreef Aadrianus het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe Joost zich nu voelt. En hoe hij hier doorheen komt. Ik ben erg blij dat AvroTros hem niet laat vallen en de NPO en Cornald, dat ze allemaal benoemen dat de maatregel disproportioneel is. EBU heeft een hoop uit te leggen. Waarom haal je iemand op zo'n manier uit de wedstrijd om dan pas laat in de avond te bedenken dat de politie er naar moet kijken? Wat heeft die jongen in godsnaam gedaan of gezegd? Als het echt serieus bedreigend was, dan wacht je toch niet urenlang voordat je de politie erbij haalt? Waarom kies je er als organisatie voor om iemand zo voor de bus te gooien?
10 jaar, gelukkig wel de halve finale gekeken, maar inderdaad ze vinden Joost allemaal zo geweldig dus dat dit net nu gebeurt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah wat zieligHoe oud is ze?
Voor kinderen is dit toch allemaal superjammer en naar.
Als hier nou over een paar weken niets uitkomt….quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als we ons gaan terugtrekken.
Ik zou dat als signaal naar EBU in ieder geval voor volgend jaar wel besluiten als AvroTros zijnde. Als een van de oudste deelnemers, met een behoorlijke staat van dienst en leverancier van een van de best georganiseerde festivals van de laatste jaren, hoef je zo'n schoffering als dit toch niet zomaar als 'gewoon' te accepteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als we gaan terugtrekken.
Rotterdam heeft toen ook bakken extra geld moeten investeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:44 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik zou dat als signaal naar EBU in ieder geval voor volgend jaar wel besluiten als AvroTros zijnde. Als een van de oudste deelnemers, met een behoorlijke staat van dienst en leverancier van een van de best georganiseerde festivals van de laatste jaren, hoef je zo'n schoffering als dit toch niet zomaar als 'gewoon' te accepteren.
Ik ga niet stemmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:48 schreef Moira het volgende:
Gaan we vanavond nog 20 stemmen uitgeven op onze favoriet?of worden het er maar 2
Ik wil dan denk ik toch als 'support' voor Italië en Kroatië 1 stem op hun doenquote:
Als Joost gewoon had meegedaan dan had ik op Kroatië gestemdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik wil dan denk ik toch als 'support' voor Italië en Kroatië 1 stem op hun doenmaar iig niet meer 20
Nope , extra winst voor de EBU genereren? Niet echt dusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:48 schreef Moira het volgende:
Gaan we vanavond nog 20 stemmen uitgeven op onze favoriet?of worden het er maar 2
ja, ditquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vanavond puur kijken om te zien in hoeverre dit nog verder in elkaar stort.
ZO laag ditquote:
Ja, EBU/ESF mag dankbaar zijn dat NL er nog een succes heeft weten van te maken tijdens covid. Geen ander land had dit beter gedaan, echt niet. En dan krijg je dit terug als dank.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Rotterdam heeft toen ook bakken extra geld moeten investeren.
The shit hits the fanquote:
Dit is al een best groot statement.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:00 schreef NailQueen het volgende:
Dit is de family show. We moeten nog zien wat er vanavond gebeurd.
Dan geef je wel als support geld aan de EBU, want ik neem aan dat daar de opbrengst van de stemmen iig deels naartoe gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik wil dan denk ik toch als 'support' voor Italië en Kroatië 1 stem op hun doenmaar iig niet meer 20
Vandaar maar 80 centquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan geef je wel als support geld aan de EBU, want ik neem aan dat daar de opbrengst van de stemmen iig deels naartoe gaan.
quote:According to live Eurovision blogger ''Nemo and Bambie Thug will not be in grand final If Joost Kein not coming back ''
En je weet gewoon dat áls Israel dit wint ze volgend jaar met een soort 'first time' compilatie komen met een first time someone was disqualified en dan een foto van Joost erbij. En de EBU gaat dat gewoon slikken en laten gebeuren.quote:
Dat zou wat zijn, dat zijn dit jaar wel twee grote spelers.quote:
Niet verbazingwekkend, Roemenië heeft nog wel wat oud zeer met de EBU.quote:
Tegenvallend resultaat tot nu toe imo.quote:
Het is alleen niet waar helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit soort solidariteit doet zelfs mijn kille hart smelten
Ja ik weet niet, fuck dit hele songfestival verder, maar ik wil alsnog gewoon de rest van de show zien zoals ik ernaar uit heb gekeken, de final performance van mijn favorieten en de intervalacts van de Zweden, misschien het commentaar van Graham Norton, etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tegenvallend resultaat tot nu toe imo.
Op het antwoord klikken dat je kiestquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn stem uitbrengen in een Poll?
ik moet boodschappen doen, maar veel te bang om iets te missenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is al een best groot statement.
Ik wilde net even een rondje wandelen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor kots neigingen bij de Griekse vlag, dit is allemaal wel ok
Wat doet die gast daar nog? Hoezo is hem niet al lang zijn persaccreditatie ontzegd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor kots neigingen bij de Griekse vlag, dit is allemaal wel ok
Dit is de artiesten bubbel dus volgens mij iemand uit de delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat doet die gast daar nog? Hoezo is hem niet al lang zijn persaccreditatie ontzegd?
Oh ik dacht dat dit die Israëlische journalist was die ook de Nederlandse delegatie backstage lastig kon vallen, maar dat hardop uittypen wijst er ook wel op dat het een mede-delegatiepersoontje was dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is de artiesten bubbel dus volgens mij iemand uit de delegatie.
Dan mag daar ook zero tolerance beleid worden gevoerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is de artiesten bubbel dus volgens mij iemand uit de delegatie.
Zijn meer mensen die zitten klieren in Israëlische delegatie, stories van een danser en een van de songwriters.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit die Israëlische journalist was die ook de Nederlandse delegatie backstage lastig kon vallen, maar dat hardop uittypen wijst er ook wel op dat het een mede-delegatiepersoontje was dan.
Either way is het iemand die al duidelijk de hele week andere delegaties aan het uitlokken is, zo iemand moet niet welkom zijn als je zogenaamd veiligheid wil waarborgen.
Ja tot nu toe dan sowieso 3 idd:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die zitten klieren in Israëlische delegatie, stories van een danser en een van de songwriters.
De andere delegaties zouden gewoon klachten hierover moeten indienen. Ik ben benieuwd wat de EBU dan gaat doen met zero-tolrance beleid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die zitten klieren in Israëlische delegatie, stories van een danser en een van de songwriters.
Dit gedrag is gewoon letterlijk deze emoji :quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De andere delegaties zouden gewoon klachten hierover moeten indienen. Ik ben benieuwd wat de EBU dan gaat doen met zero-tolrance beleid.
Ja, ik ben anti-geboe voor Eden, maar dit hoop ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef Koen66 het volgende:
Hoop dat het publiek Europapa dwars door Israël heen gaat zingen
Boe roepen vind ik ook vreselijk maar die hele Israëlische delegatie kan de vinkentering krijgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, ik ben anti-geboe voor Eden, maar dit hoop ik eigenlijk ook.
Al die mobieltjes die Europapa afspeelt op standje burenruziequote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef Koen66 het volgende:
Tsja, dit krijgt het TV-publiek toch niet mee. Leuk voor op social media..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze zo kut doen. Als je hen dan op gedrag veroordeelt wordt dat 'conflated' met de hele Israel-Palestina discussie. ZO IRRITANT.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boe roepen vind ik ook vreselijk maar die hele Israëlische delegatie kan de vinkentering krijgen
Oftewel ze hebben een vrijbrief voor hun gedragquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze zo kut doen. Als je hen dan op gedrag veroordeelt wordt dat 'conflated' met de hele Israel-Palestina discussie. ZO IRRITANT.
EBU poept in de broek voor antisemitisme-beschuldigingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oftewel ze hebben een vrijbrief voor hun gedrag
Dat zou zeer terecht zijn. #JusticeForJoostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef Nexum het volgende:
Bambie gaat ervoor zorgen dat Israël ook gediskwalificeerd wordt
Precies. Wat een held. Hen was al m'n favoriete inzending, maar nu helemaal. De Joost-methode gaan ze nu op Israël toepassen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef Nexum het volgende:
Dan wordt het echt "crown the witch".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef Nexum het volgende:
Hopelijk sluiten andere landen zich ook aanquote:
quote:Alessandra Mele, Norway's delegation from 2023, was supposed to deliver the voting results tonight but has decided to not participate given the situation.
Daar is iedereen over eensquote:
\Behalve de Israelische delegatiequote:
Die neem ik niet meer serieusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
\Behalve de Israelische delegatie
Dat was eerst de verloren 2020 editiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, dit is wel het absolute dieptepunt in het bestaan van het ESF.
En de Luxemburgsequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
\Behalve de Israelische delegatie
Dat was onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was eerst de verloren 2020 editie
Heb een race vanavond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:50 schreef Moira het volgende:
Repost want ben nieuwsgierig, het is zo'n bizarre ervaring en onze gezamenlijke FOK! ervaring is hier vanavond ook zo anders door
[poll=7188]
[poll=7189]
Terug veroveren dat dwergstaatjequote:
Dat was erg, maar daar kregen we wel een enigszins volwaardige editie voor terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor Joost ook. Zo lang fan zijn, zo lang mee willen doen, eindelijk is het daar en dan zetten ze je voor altijd in de boeken als de (voor zover ik weet) eerste persoon die ooit tijdens het event gediskwalificeerd werd.quote:
Dat kijk ik niet, vage show lijkt me dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
En nieuwe Dr Who afleveringenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
Wtf, hoe kun je nou gewoon door gaan?quote:
Gaan ze nu de Zweedse politie inschakelen?quote:
dat wordt allemaal keurig onder het tapijt geregisseerd hoorquote:
Verwijst dit naar die mensen die stiekem Joost filmden?quote:
Ja leden van de Israëlische delegatie die dat bij meerdere van de andere delegaties dedenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Verwijst dit naar die mensen die stiekem Joost filmden?
Wow slim gezien van de EBUquote:
Ja snap ook wel dat deze backlash mega onverwacht komt na zo'n heftige beslissing inderdaad. Kon je niet aan zien komenquote:
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...quote:
Even goed het tweede deel lezen, je mag dus niet filmen als je er geen deel van uit maakt of er geen toestemming voor hebt, dus het is sowieso al tegen de wetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...
Als het goed is nee vanwege AVGquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...
Als die de kans krijgt om plaats te maken voor Joost, gaat ze dat met alle liefde doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Nikkie zich nu voelt en wat ze gaat zeggen tijdens de punten.
Ze wilde zo graag dit doen en nu dit.
Ik hoop dat ze zegt: sadly enough the dutch jury decided at last moment, to withdraw all their votes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Nikkie zich nu voelt en wat ze gaat zeggen tijdens de punten.
Iedereen: "Dit wordt een shitshow!"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja snap ook wel dat deze backlash mega onverwacht komt na zo'n heftige beslissing inderdaad. Kon je niet aan zien komen![]()
![]()
Die blijft gewoon politiek correct.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Drie landen hebben gedreigd en zitten nu in een crisismeeting met de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis van een lekker rondje fietsen.
Heb ik nog iets gemist? Zijn er landen die zich hebben teruggetrokken en heeft de avrotros een ruggengraat gekregen?
Griekenland, Ierland en Zwitserland hebben een klacht ingediend bij de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis van een lekker rondje fietsen.
Heb ik nog iets gemist? Zijn er landen die zich hebben teruggetrokken en heeft de avrotros een ruggengraat gekregen?
Is dat bevestigd of ook weer één van de vele geruchten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Griekenland, Ierland en Zwitserland hebben een klacht ingediend bij de EBU
Het lijkt me datzelfde nu helemáál zenuwachtig is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die blijft gewoon politiek correct.
Is bevestigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is dat bevestigd of ook weer één van de vele geruchten?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws ik heb veultjes, lammetjes en ganzenkuikens gezien.
#lente
Ik denk overigens niet dat Israël geDQ-d wordt. Want in dit geval is het (voor zover ik weet) met name een lid van de delegatie die zich misdragen heeft en niet de artiest zelf, dus zal dat delegatielid wel geband worden en Israël gewoon mogen optreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie landen hebben gedreigd en zitten nu in een crisismeeting met de EBU.
Ook diergerelateerd: Ik heb ook nog een heeeeeel leuk nieuwtje!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws ik heb veultjes, lammetjes en ganzenkuikens gezien.
#lente
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook diergerelateerd: Ik heb ook nog een heeeeeel leuk nieuwtje!
Wij krijgen er een kitten bij over ongeveer 6 weken. Een Maine Coon. We zijn al een paar keer bij hem op bezoek geweest. Zo leuk
kittenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij krijgen er een kitten bij over ongeveer 6 weken. Een Maine Coon. We zijn al een paar keer bij hem op bezoek geweest. Zo leuk
Oooooh Maine Coonsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk doet hij dit vanavond ook.quote:
Met een inzending die mogelijk de televote kon winnenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
Moest net gewoon hardop lachen dat dit óns nou net gebeurt. Het eerste land ooit dat gediskwalificeerd wordt.![]()
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Met een inzending die mogelijk de televote kon winnen
Voor altijd de eerstequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
Moest net gewoon hardop lachen dat dit óns nou net gebeurt. Het eerste land ooit dat gediskwalificeerd wordt.![]()
Ik zou de punten niet eens meer wíllen geven, maar goed, ik ben Nikkie nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk trouwens dat dit voor Nikkie ook wel heel naar is. Het zou me niet verbazen als Martin Ö die punten gewoon gaat geven.
Als er teveel rotzooi wordt getrapt vanaf het plein in leeuwarden, dan welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk trouwens dat dit voor Nikkie ook wel heel naar is. Het zou me niet verbazen als Martin Ö die punten gewoon gaat geven.
Zou ze het niet toch gewoon in Hilversum gaan doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als er teveel rotzooi wordt getrapt vanaf het plein in leeuwarden, dan wel
Nee, het zou in Leeuwarden worden gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou ze het niet toch gewoon in Hilversum gaan doen?
Ja zouquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, het zou in Leeuwarden worden gedaan
ja wrijf het er nog maar even inquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Met een inzending die mogelijk de televote kon winnen
Nee, dit kan je ook niet goed doen. Als ze gewoon professioneel blijft, zijn mensen boos dat ze niets zegt, en als ze een boze opmerking maakt, blijft het zonder context hangen dat zij een proleet is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou de punten niet eens meer wíllen geven, maar goed, ik ben Nikkie niet
Iedereen verwacht maar een statement van haar, maar die gaat haar reputatie en inkomen toch niet zomaar op het spel zetten door iets te gaan roepen wat misschien verkeerd valt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Typisch Nederlandsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
Ik gok eerder een kleine sneer, niet direct iets extreems.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Iedereen verwacht maar een statement van haar, maar die gaat haar reputatie en inkomen toch niet zomaar op het spel zetten door iets te gaan roepen wat misschien verkeerd valt.
Ja hartstikke leuk en aardig maar dit is de family show. Hier maakt het weinig uit wat je doet.quote:
Nederland treedt gewoon als vijfde op. Ik verwacht dat de hele zaal luidkeels Europapa meezingt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wacht nog steeds op het "haha, was een grapje jongens"
@TheVulture probeert dit voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland treedt gewoon als vijfde op. Ik verwacht dat de hele zaal luidkeels Europapa meezingt.
"Dit was de troef mensen!"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wacht nog steeds op het "haha, was een grapje jongens"
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kitten
Foto zodra je 'm hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Er zit een geluidsbandje onder Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland treedt gewoon als vijfde op. Ik verwacht dat de hele zaal luidkeels Europapa meezingt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou dat ook uitgefilterd kunnen worden
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Yesse het volgende:
Zo blij dat het morgen ook nog de mol finale is. Iets leuks om naar uit te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maine Coons zijn amaaaaazing.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven minder vaak, dus netto zijn die even veel tijd kwijtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb vanmiddag bijna een uur bij de kapper gezeten. Hoe houden vrouwen dat vol?
Waarom zo lang? Ik was bij een leerlingkapper. Die haalde er veel kleine beetjes vanaf in plaats van in een keer een flinke haal en had goedkeuring nodig van een docent, die ook nog wat puntjes op de i heeft gezet. Het zit prima, maar ik denk dat een meer ervaren kapper het binnen 20 minuten voor elkaar zou hebben
Heerlijk ontspannen bij de kapper, lekker kleuren. Ik hou er wel van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb vanmiddag bijna een uur bij de kapper gezeten. Hoe houden vrouwen dat vol?
Waarom zo lang? Ik was bij een leerlingkapper. Die haalde er veel kleine beetjes vanaf in plaats van in een keer een flinke haal en had goedkeuring nodig van een docent, die ook nog wat puntjes op de i heeft gezet. Het zit prima, maar ik denk dat een meer ervaren kapper het binnen 20 minuten voor elkaar zou hebben
Een uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Wat moeten ze allemaal bij je doen danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een uurbij mij duurt het altijd 2,5 uur.
(wat ik inderdaad vreselijk vind)
Hebben landen dat daadwerkelijk gedaan, een klacht indienen? Ik ben een paar uur weggeweest dus moet even bijlezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef vencodark het volgende:
Landen die Joost openlijk steunen en een klacht indienen mbt zijn diskwalificatie mogen van mij echt hoog uitkomen.
Ballen.
Verwisselt je kapper meteen ook je winterbanden voor zomerbanden dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal vind ik het wel leuk, ze hebben lekkere koffie en het is een rustmomentquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ierland, Griekenland en Zwitserland hebben een klacht ingediend over het gedrag van de Israëlische delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben landen dat daadwerkelijk gedaan, een klacht indienen? Ik ben een paar uur weggeweest dus moet even bijlezen.
Ik hoop dat ze een blauw colbertje draagt met grote schoudervullingen. En dat ze -as we speak- haar haar in de bleek aan het zetten is. En opent met de tekst: Welkom in Europa, jonge. Met een fikkende molen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok eerder een kleine sneer, niet direct iets extreems.
Volgens RTL Boulevard (ik weet hetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ierland, Griekenland en Zwitserland hebben een klacht ingediend over het gedrag van de Israëlische delegatie.
Ah ja dat had ik wel gezien, en vast terecht. Maar in principe dus niks met Joost te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ierland, Griekenland en Zwitserland hebben een klacht ingediend over het gedrag van de Israëlische delegatie.
Verven duurt echt heel lang, wel meer dan een uur vaak. Dan nog wachten wat ook tijd kost. Maar het allerergste is het föhnen, dat doen ze echt een dik kwartier altijdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat moeten ze allemaal bij je doen dan
Mijn kapper is met 15 minuten wel klaar
Er blijkt ook crisisoverleg te zijn over het enorme rumoer dat de beslissingen van de EBU heeft veroorzaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat had ik wel gezien, en vast terecht. Maar in principe dus niks met Joost te maken.
Leeuwarden > Hilversum is minder dan twee uur met de auto. Ze hebben echter ook al allemaal spullen staan in Leeuwarden, dus niet die kant op gaan kost een hoop geld. En Nikkie vertelde in de voorbeschouwing van de week dat de stream naar de puntengever 24 uur vooraf al live moet zijn, wat je ook niet gaat halen als je nu de hele boel verplaatstquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat the point of no return wat Leeuwarden betreft wel gepasseerd is nu. Te grote reistijd.
[..]
Volgens RTL Boulevard (ik weet het) gaat het crisisoverleg ook over Nederland.
Vervenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verven duurt echt heel lang, wel meer dan een uur vaak. Dan nog wachten wat ook tijd kost. Maar het allerergste is het föhnen, dat doen ze echt een dik kwartier altijd
Ik heb het over hotel in Malmö -> Leeuwardenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Leeuwarden > Hilversum is minder dan twee uur met de auto. Ze hebben echter ook al allemaal spullen staan in Leeuwarden, dus niet die kant op gaan kost een hoop geld. En Nikkie vertelde in de voorbeschouwing van de week dat de stream naar de puntengever 24 uur vooraf al live moet zijn, wat je ook niet gaat halen als je nu de hele boel verplaatst
Als ik Joost was zou ik voor de zekerheid toch maar even in Malmö blijvenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er blijkt ook crisisoverleg te zijn over het enorme rumoer dat de beslissingen van de EBU heeft veroorzaakt.
Volgens mij is hij daar ook nog steeds.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik Joost was zou ik voor de zekerheid toch maar even in Malmö blijven
Correct en tevens juist. Of hij is heel stiekem weggeglipt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daar ook nog steeds.
Ja je gaat je ook afvragen of deze hele uitsluiting wel zomaar mag hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daar ook nog steeds.
Nee laat 'm nog maar even doorgaan, ben wel benieuwd wat het volgende hoofdstuk is in deze thriller.quote:
Nee, geest terug in fles = Joost treedt opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee laat 'm nog maar even doorgaan, ben wel benieuwd wat het volgende hoofdstuk is in deze thriller.
Ja maar dan wel omdat hij het podium bestormt terwijl de hele act van Israël al klaarstaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, geest terug in fles = Joost treedt op
Het zou erg knap zijn als hij nu nog een fatsoenlijk optreden kan gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, geest terug in fles = Joost treedt op
Nee lichter makenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
VervenOm je grijze haren weg te krijgen?
Oh zoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee lichter makenmet van die folie’s. Niets bijzonders, maar ik heb nogal dik haar dus het duurt eeuwen
Valt mee gelukkig ik ga altijd naar een leuke kapster en die maakt de situatie nooit ongemakkelijk dus het is te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh zoEn willen ze dan ook de hele tijd met je praten of valt dat wel mee? Of wil jij het juist en zij niet?
Dat scheeltquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig ik ga altijd naar een leuke kapster en die maakt de situatie nooit ongemakkelijk dus het is te doen
Nou het is bij mij ook wel veel stil hoor, kan ook niet andersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheeltDe mijne is een hele aardige Madrileen en dan vind ik een praatje altijd wel prima, maar in de tweede zeven-en-een-halve minuut is het meestal wel stil.
Noujaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:32 schreef Strani het volgende:
949k volgers tegen 0 volgend voor Joost op Instagram. Dat is zo'n beetje dezelfde verhouding van posts die @:momo quoten en posts die door Momo gequote worden.
Oei, en dit ging toch wel degelijk om iets met Israël?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:37 schreef Moira het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet waarom de EBU zo heftig handelt op zoiets. Het gaat om een melding van een dreigend overkomend gebaar? Wat de fuck?
quote:
Op deze manier worden we allemaal 'boomers'. Ook als je dat helemaal niet wil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik wil niet als een boomer klinken. Maar er kan ook niks meer dus
Camera van de productie, niet van een delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, en dit ging toch wel degelijk om iets met Israël?
Edit: Ik dacht dat een Israelische journalist hem op video wilde zetten en hij dat niet oké vond. Maar kan het fout hebben natuurlijk.
Ja... wellicht dan dat die persoon in plaats van hem op film te zetten de Israëlische kandidaat op film zette maar dan sneaky inzoomen naar Joost. Of het was een volledig los incident. Maar dat filmpje heb ik gisteren voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Camera van de productie, niet van een delegatie.
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben echt verbijsterd. Ik weet niet eens precies wat voor emoties ik momenteel precies ervaar, dit is echt bizar.
Bizar he? Ben er misselijk en slap van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben echt verbijsterd. Ik weet niet eens precies wat voor emoties ik momenteel precies ervaar, dit is echt bizar.
Dat heb ik ook, ik kan het gewoon niet geloven?? Wat is dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben gewoon ongelooflijk boos. Van Joost is bekend dat hij z'n personal space nodig heeft, hij verschijnt zelfs met oortjes op zo'n persdag om kalm te blijven. Dan ga je hem lastigvallen met je camera, hij snapt even naar je, en dan wordt hij gediskwalificeerd. Ongelooflijk inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik kan het gewoon niet geloven?? Wat is dit.
Lijkt me sterk, dit krijgt nog wel een flinke staart.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef Em31 het volgende:
Zou de AVROTROS het hierbij laten, kan toch niet?
De enige reden die ik kan bedenken om iemand hiervoor uit te sluiten, is als diegene na het incident op geen enkele manier erover wil praten en/of terug wil komen op het gebaar dat die maakt. Dat diegene het daarna eigenlijk alleen maar erger maakt. Want het incident op zichzelf zou na een goed gesprek toch nooit tot uitsluiting mogen leidenquote:
Ik vind het echt heel erg voor hem, hopelijk ziet hij alle steun ook. Echt wat een nachtmerrie ineens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ongelooflijk boos. Van Joost is bekend dat hij z'n personal space nodig heeft, hij verschijnt zelfs met oortjes op zo'n persdag om kalm te blijven. Dan ga je hem lastigvallen met je camera, hij snapt even naar je, en dan wordt hij gediskwalificeerd. Ongelooflijk inderdaad.
Ik heb nu ook een stuk minder zin in de finale dan toen nog niet bekend was wat Joost precies gedaan zou hebben. Idiote diskwalificatie dit. Hup Kroatië dan maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
Als Avrotros uit de EBU stappen. Daar heb je ze het meest mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Nederland moet zich wat mij betreft terugtrekken voor het ESF van 2025. Dan kunnen we in 2026 zien wat we doen. Maar de EBU heeft grote financiële problemen rond het ESF. De makkelijkste manier om ze pijn te doen is dan ook wegblijven als grootbetaler.
Dit schoot ook door mijn hoofd. Ik hoop dat ze voet bij stuk houden dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Nederland moet zich wat mij betreft terugtrekken voor het ESF van 2025. Dan kunnen we in 2026 zien wat we doen. Maar de EBU heeft grote financiële problemen rond het ESF. De makkelijkste manier om ze pijn te doen is dan ook wegblijven als grootbetaler.
Zo hard heeft EBU NL niet nodig tochquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als Avrotros uit de EBU stappen. Daar heb je ze het meest mee.
Wij hebben de EBU toch ook niet nodig?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zo hard heeft EBU NL niet nodig toch
In de verklaring van Cornald lees ik ook dat ze er nog niet klaar mee zijn. Maar dat ze na afloop hier verder op terugkomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dit krijgt nog wel een flinke staart.
Ik zou ook terugtrekken ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Fred_B het volgende:
NL is geen Big 5, maar dragen een behoorlijke som geld bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zo hard heeft EBU NL niet nodig toch
Ja, ze doen ook techniek en zo voor andere uitzendingen die in meerdere landen tegelijk te zien zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |