Ik ga nog steeds niet kijken. Hoor achteraf wel hoe groot de puinhoop is geweest.quote:
Ja, precies dit. Ergens denk ik: "laat Israel ook maar winnen en die hele EBU imploderen". Maar goed, dat is voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Het kan me ook eigenlijk niet meer schelen of Israël vanavond wint.
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ergens denk ik: "laat Israel ook maar winnen en die hele EBU imploderen". Maar goed, dat is voor niemand leuk.
Als de puntentelling begint, zullen we dan vertrekken?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Het kan me ook eigenlijk niet meer schelen of Israël vanavond wint.
Ik niet. Ik ben er klaar mee voor dit jaar. En volgend jaar bekijk ik wel opnieuw of ik er dan wel weer zin in heb.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vanavond puur kijken om te zien in hoeverre dit nog verder in elkaar stort.
Voor mij is het de eerste keer sinds 2012.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij was de laatste keer dat ik een eurovisie finale niet live zag in 2005, heb toen de dag erna teruggekeken.
Vanavond gaat die onafgebroken kijkreeks sinds 2006 verbroken worden, ik heb er geen zin meer in en ga het ook niet terugkijken.
Ik zou persoonlijk zelfs zo ver gaan als te suggereren dat bij de retro watchparties op zaterdag dit jaar altijd zal worden overgeslagen. In 2024 was er geen ESF wat mij betreft.
Ik kijk wel even. Het lijkt me ook geweldig als Kroatie toch nog gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de puntentelling begint, zullen we dan vertrekken?
Die steun van de AVROTROS gaat echt groot zijn, daar heb ik het volste vertrouwen in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:36 schreef Aadrianus het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe Joost zich nu voelt. En hoe hij hier doorheen komt. Ik ben erg blij dat AvroTros hem niet laat vallen en de NPO en Cornald, dat ze allemaal benoemen dat de maatregel disproportioneel is. EBU heeft een hoop uit te leggen. Waarom haal je iemand op zo'n manier uit de wedstrijd om dan pas laat in de avond te bedenken dat de politie er naar moet kijken? Wat heeft die jongen in godsnaam gedaan of gezegd? Als het echt serieus bedreigend was, dan wacht je toch niet urenlang voordat je de politie erbij haalt? Waarom kies je er als organisatie voor om iemand zo voor de bus te gooien?
Het zou me niets verbazen als we ons gaan terugtrekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk doen we volgend jaar niet meer mee. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Ah wat zieligquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
Mijn nichtje belde me huilend opWe gaan waarschijnlijk niet meer kijken vanavond, alleen als zij het echt nog wil.
Joost is een luis in de pels. Dat zijn ze daar niet gewend bij de EBU, dat is alleen maar ja en amen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:36 schreef Aadrianus het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe Joost zich nu voelt. En hoe hij hier doorheen komt. Ik ben erg blij dat AvroTros hem niet laat vallen en de NPO en Cornald, dat ze allemaal benoemen dat de maatregel disproportioneel is. EBU heeft een hoop uit te leggen. Waarom haal je iemand op zo'n manier uit de wedstrijd om dan pas laat in de avond te bedenken dat de politie er naar moet kijken? Wat heeft die jongen in godsnaam gedaan of gezegd? Als het echt serieus bedreigend was, dan wacht je toch niet urenlang voordat je de politie erbij haalt? Waarom kies je er als organisatie voor om iemand zo voor de bus te gooien?
10 jaar, gelukkig wel de halve finale gekeken, maar inderdaad ze vinden Joost allemaal zo geweldig dus dat dit net nu gebeurt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah wat zieligHoe oud is ze?
Voor kinderen is dit toch allemaal superjammer en naar.
Als hier nou over een paar weken niets uitkomt….quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als we ons gaan terugtrekken.
Ik zou dat als signaal naar EBU in ieder geval voor volgend jaar wel besluiten als AvroTros zijnde. Als een van de oudste deelnemers, met een behoorlijke staat van dienst en leverancier van een van de best georganiseerde festivals van de laatste jaren, hoef je zo'n schoffering als dit toch niet zomaar als 'gewoon' te accepteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als we gaan terugtrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |