Daar is iedereen over eensquote:
\Behalve de Israelische delegatiequote:
Die neem ik niet meer serieusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
\Behalve de Israelische delegatie
Dat was eerst de verloren 2020 editiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, dit is wel het absolute dieptepunt in het bestaan van het ESF.
En de Luxemburgsequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
\Behalve de Israelische delegatie
Dat was onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was eerst de verloren 2020 editie
Heb een race vanavond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:50 schreef Moira het volgende:
Repost want ben nieuwsgierig, het is zo'n bizarre ervaring en onze gezamenlijke FOK! ervaring is hier vanavond ook zo anders door
[poll=7188]
[poll=7189]
Terug veroveren dat dwergstaatjequote:
Dat was erg, maar daar kregen we wel een enigszins volwaardige editie voor terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor Joost ook. Zo lang fan zijn, zo lang mee willen doen, eindelijk is het daar en dan zetten ze je voor altijd in de boeken als de (voor zover ik weet) eerste persoon die ooit tijdens het event gediskwalificeerd werd.quote:
Dat kijk ik niet, vage show lijkt me dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
En nieuwe Dr Who afleveringenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
Wtf, hoe kun je nou gewoon door gaan?quote:
Gaan ze nu de Zweedse politie inschakelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |