De andere delegaties zouden gewoon klachten hierover moeten indienen. Ik ben benieuwd wat de EBU dan gaat doen met zero-tolrance beleid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die zitten klieren in Israëlische delegatie, stories van een danser en een van de songwriters.
Dit gedrag is gewoon letterlijk deze emoji :quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De andere delegaties zouden gewoon klachten hierover moeten indienen. Ik ben benieuwd wat de EBU dan gaat doen met zero-tolrance beleid.
Ja, ik ben anti-geboe voor Eden, maar dit hoop ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef Koen66 het volgende:
Hoop dat het publiek Europapa dwars door Israël heen gaat zingen
Boe roepen vind ik ook vreselijk maar die hele Israëlische delegatie kan de vinkentering krijgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, ik ben anti-geboe voor Eden, maar dit hoop ik eigenlijk ook.
Al die mobieltjes die Europapa afspeelt op standje burenruziequote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef Koen66 het volgende:
Tsja, dit krijgt het TV-publiek toch niet mee. Leuk voor op social media..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze zo kut doen. Als je hen dan op gedrag veroordeelt wordt dat 'conflated' met de hele Israel-Palestina discussie. ZO IRRITANT.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boe roepen vind ik ook vreselijk maar die hele Israëlische delegatie kan de vinkentering krijgen
Oftewel ze hebben een vrijbrief voor hun gedragquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze zo kut doen. Als je hen dan op gedrag veroordeelt wordt dat 'conflated' met de hele Israel-Palestina discussie. ZO IRRITANT.
EBU poept in de broek voor antisemitisme-beschuldigingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oftewel ze hebben een vrijbrief voor hun gedrag
Dat zou zeer terecht zijn. #JusticeForJoostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef Nexum het volgende:
Bambie gaat ervoor zorgen dat Israël ook gediskwalificeerd wordt
Precies. Wat een held. Hen was al m'n favoriete inzending, maar nu helemaal. De Joost-methode gaan ze nu op Israël toepassen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef Nexum het volgende:
Dan wordt het echt "crown the witch".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef Nexum het volgende:
Hopelijk sluiten andere landen zich ook aanquote:
quote:Alessandra Mele, Norway's delegation from 2023, was supposed to deliver the voting results tonight but has decided to not participate given the situation.
Daar is iedereen over eensquote:
\Behalve de Israelische delegatiequote:
Die neem ik niet meer serieusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
\Behalve de Israelische delegatie
Dat was eerst de verloren 2020 editiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, dit is wel het absolute dieptepunt in het bestaan van het ESF.
En de Luxemburgsequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
\Behalve de Israelische delegatie
Dat was onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was eerst de verloren 2020 editie
Heb een race vanavond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:50 schreef Moira het volgende:
Repost want ben nieuwsgierig, het is zo'n bizarre ervaring en onze gezamenlijke FOK! ervaring is hier vanavond ook zo anders door
[poll=7188]
[poll=7189]
Terug veroveren dat dwergstaatjequote:
Dat was erg, maar daar kregen we wel een enigszins volwaardige editie voor terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor Joost ook. Zo lang fan zijn, zo lang mee willen doen, eindelijk is het daar en dan zetten ze je voor altijd in de boeken als de (voor zover ik weet) eerste persoon die ooit tijdens het event gediskwalificeerd werd.quote:
Dat kijk ik niet, vage show lijkt me dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
En nieuwe Dr Who afleveringenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
Wtf, hoe kun je nou gewoon door gaan?quote:
Gaan ze nu de Zweedse politie inschakelen?quote:
dat wordt allemaal keurig onder het tapijt geregisseerd hoorquote:
Verwijst dit naar die mensen die stiekem Joost filmden?quote:
Ja leden van de Israëlische delegatie die dat bij meerdere van de andere delegaties dedenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Verwijst dit naar die mensen die stiekem Joost filmden?
Wow slim gezien van de EBUquote:
Ja snap ook wel dat deze backlash mega onverwacht komt na zo'n heftige beslissing inderdaad. Kon je niet aan zien komenquote:
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...quote:
Even goed het tweede deel lezen, je mag dus niet filmen als je er geen deel van uit maakt of er geen toestemming voor hebt, dus het is sowieso al tegen de wetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...
Als het goed is nee vanwege AVGquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...
Als die de kans krijgt om plaats te maken voor Joost, gaat ze dat met alle liefde doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Nikkie zich nu voelt en wat ze gaat zeggen tijdens de punten.
Ze wilde zo graag dit doen en nu dit.
Ik hoop dat ze zegt: sadly enough the dutch jury decided at last moment, to withdraw all their votes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Nikkie zich nu voelt en wat ze gaat zeggen tijdens de punten.
Iedereen: "Dit wordt een shitshow!"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja snap ook wel dat deze backlash mega onverwacht komt na zo'n heftige beslissing inderdaad. Kon je niet aan zien komen![]()
![]()
Die blijft gewoon politiek correct.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Drie landen hebben gedreigd en zitten nu in een crisismeeting met de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis van een lekker rondje fietsen.
Heb ik nog iets gemist? Zijn er landen die zich hebben teruggetrokken en heeft de avrotros een ruggengraat gekregen?
Griekenland, Ierland en Zwitserland hebben een klacht ingediend bij de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis van een lekker rondje fietsen.
Heb ik nog iets gemist? Zijn er landen die zich hebben teruggetrokken en heeft de avrotros een ruggengraat gekregen?
Is dat bevestigd of ook weer één van de vele geruchten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Griekenland, Ierland en Zwitserland hebben een klacht ingediend bij de EBU
Het lijkt me datzelfde nu helemáál zenuwachtig is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die blijft gewoon politiek correct.
Is bevestigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is dat bevestigd of ook weer één van de vele geruchten?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws ik heb veultjes, lammetjes en ganzenkuikens gezien.
#lente
Ik denk overigens niet dat Israël geDQ-d wordt. Want in dit geval is het (voor zover ik weet) met name een lid van de delegatie die zich misdragen heeft en niet de artiest zelf, dus zal dat delegatielid wel geband worden en Israël gewoon mogen optreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie landen hebben gedreigd en zitten nu in een crisismeeting met de EBU.
Ook diergerelateerd: Ik heb ook nog een heeeeeel leuk nieuwtje!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws ik heb veultjes, lammetjes en ganzenkuikens gezien.
#lente
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook diergerelateerd: Ik heb ook nog een heeeeeel leuk nieuwtje!
Wij krijgen er een kitten bij over ongeveer 6 weken. Een Maine Coon. We zijn al een paar keer bij hem op bezoek geweest. Zo leuk
kittenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij krijgen er een kitten bij over ongeveer 6 weken. Een Maine Coon. We zijn al een paar keer bij hem op bezoek geweest. Zo leuk
Oooooh Maine Coonsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk doet hij dit vanavond ook.quote:
Met een inzending die mogelijk de televote kon winnenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
Moest net gewoon hardop lachen dat dit óns nou net gebeurt. Het eerste land ooit dat gediskwalificeerd wordt.![]()
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Met een inzending die mogelijk de televote kon winnen
Voor altijd de eerstequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
Moest net gewoon hardop lachen dat dit óns nou net gebeurt. Het eerste land ooit dat gediskwalificeerd wordt.![]()
Ik zou de punten niet eens meer wíllen geven, maar goed, ik ben Nikkie nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk trouwens dat dit voor Nikkie ook wel heel naar is. Het zou me niet verbazen als Martin Ö die punten gewoon gaat geven.
Als er teveel rotzooi wordt getrapt vanaf het plein in leeuwarden, dan welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk trouwens dat dit voor Nikkie ook wel heel naar is. Het zou me niet verbazen als Martin Ö die punten gewoon gaat geven.
Zou ze het niet toch gewoon in Hilversum gaan doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als er teveel rotzooi wordt getrapt vanaf het plein in leeuwarden, dan wel
Nee, het zou in Leeuwarden worden gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou ze het niet toch gewoon in Hilversum gaan doen?
Ja zouquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, het zou in Leeuwarden worden gedaan
ja wrijf het er nog maar even inquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Met een inzending die mogelijk de televote kon winnen
Nee, dit kan je ook niet goed doen. Als ze gewoon professioneel blijft, zijn mensen boos dat ze niets zegt, en als ze een boze opmerking maakt, blijft het zonder context hangen dat zij een proleet is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou de punten niet eens meer wíllen geven, maar goed, ik ben Nikkie niet
Iedereen verwacht maar een statement van haar, maar die gaat haar reputatie en inkomen toch niet zomaar op het spel zetten door iets te gaan roepen wat misschien verkeerd valt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Typisch Nederlandsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |