Dat kijk ik niet, vage show lijkt me dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
En nieuwe Dr Who afleveringenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
Weetje jongens, ik denk maar zo..
We hebben morgen in ieder geval nog de finale van de Vlaamse Mol om naar uit te kijken
Wtf, hoe kun je nou gewoon door gaan?quote:
Gaan ze nu de Zweedse politie inschakelen?quote:
dat wordt allemaal keurig onder het tapijt geregisseerd hoorquote:
Verwijst dit naar die mensen die stiekem Joost filmden?quote:
Ja leden van de Israëlische delegatie die dat bij meerdere van de andere delegaties dedenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Verwijst dit naar die mensen die stiekem Joost filmden?
Wow slim gezien van de EBUquote:
Ja snap ook wel dat deze backlash mega onverwacht komt na zo'n heftige beslissing inderdaad. Kon je niet aan zien komenquote:
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...quote:
Even goed het tweede deel lezen, je mag dus niet filmen als je er geen deel van uit maakt of er geen toestemming voor hebt, dus het is sowieso al tegen de wetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...
Als het goed is nee vanwege AVGquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn dat je dat mag filmen. Maar.... Mag je het ook zomaar online zetten? Dat lijkt met toch van een andere orde...
Als die de kans krijgt om plaats te maken voor Joost, gaat ze dat met alle liefde doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Nikkie zich nu voelt en wat ze gaat zeggen tijdens de punten.
Ze wilde zo graag dit doen en nu dit.
Ik hoop dat ze zegt: sadly enough the dutch jury decided at last moment, to withdraw all their votes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Nikkie zich nu voelt en wat ze gaat zeggen tijdens de punten.
Iedereen: "Dit wordt een shitshow!"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja snap ook wel dat deze backlash mega onverwacht komt na zo'n heftige beslissing inderdaad. Kon je niet aan zien komen![]()
![]()
Die blijft gewoon politiek correct.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
Drie landen hebben gedreigd en zitten nu in een crisismeeting met de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis van een lekker rondje fietsen.
Heb ik nog iets gemist? Zijn er landen die zich hebben teruggetrokken en heeft de avrotros een ruggengraat gekregen?
Griekenland, Ierland en Zwitserland hebben een klacht ingediend bij de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis van een lekker rondje fietsen.
Heb ik nog iets gemist? Zijn er landen die zich hebben teruggetrokken en heeft de avrotros een ruggengraat gekregen?
Is dat bevestigd of ook weer één van de vele geruchten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Griekenland, Ierland en Zwitserland hebben een klacht ingediend bij de EBU
Het lijkt me datzelfde nu helemáál zenuwachtig is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die blijft gewoon politiek correct.
Is bevestigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is dat bevestigd of ook weer één van de vele geruchten?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws ik heb veultjes, lammetjes en ganzenkuikens gezien.
#lente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |