Dat zou me wat zijn, lol.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:26 schreef Catalunya. het volgende:
Ik ga huilen als het blijkt dat Joost iets onschuldigs maar ook iets heel doms heeft gedaan zoals blowen in een land waar het strafbaar is (Zweden).
Lolquote:Joost promissed unseen performance - and he stayed true to his words
Slaat gewoon op de persco.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:29 schreef silverevlis het volgende:
Op NOS teletekst:
https://nos.nl/teletekst/107.
Laatste stukje.
Er mag tijdelijk niet meer over joost gepraat worden op fok.quote:
Joost mag het weten.quote:
Onhandig zo kort voor de vinalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er mag tijdelijk niet meer over joost gepraat worden op fok.
Yep.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:29 schreef silverevlis het volgende:
Op NOS teletekst:
https://nos.nl/teletekst/107.
Laatste stukje.
Joost Joost Joost Joostquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is onzin, en dat weet jij ook prima.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij dat wel zou weten als het niet mocht ....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:26 schreef Catalunya. het volgende:
Ik ga huilen als het blijkt dat Joost iets onschuldigs maar ook iets heel doms heeft gedaan zoals blowen in een land waar het strafbaar is (Zweden).
Zeer onwaarschijnlijk als hij al een hele tijd mediteert en hardloopt ter voorbereiding. Het is niet logisch dat je dan ineens drugs gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:26 schreef Catalunya. het volgende: Ik ga huilen als het blijkt dat Joost iets onschuldigs maar ook iets heel doms heeft gedaan zoals blowen in een land waar het strafbaar is (Zweden).
Nee. Dait is al ontkend.quote:
Dit vind ik plausibel, maar welke saboteur heeft hem lopen uitdagen met zoiets laags.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Er zijn meerdere mensen die zeggen dat iemand hem heeft lopen uitdagen en lopen op te fokken omtrent zijn ouders en dat hij die persoon een klap heeft gegeven. Bron oa Spaanse pers die gisteren aanwezig waren bij die persconferentie
Wiwi zit normaal overal bovenop. Nu zeggen ze niks want hun winkeltje. Ook geen ruggengraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Als ik dit lees dan denk ik dat hij misschien iets strafbaars heeft gedaan en misschien niet eens binnen de poorten van ESC, maar daarbuiten. Hebben ze gisteravond gevierd dat ze de finale hebben gehaald? Is daar iets misgegaan?
Zinedine Kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Er zijn meerdere mensen die zeggen dat iemand hem heeft lopen uitdagen en lopen op te fokken omtrent zijn ouders en dat hij die persoon een klap heeft gegeven. Bron oa Spaanse pers die gisteren aanwezig waren bij die persconferentie
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:33 schreef BillDauterive het volgende:
Hadden we nu maar die Numiria, of hoe ze ook heet, gehad. Dan lagen we er in de halve finales uit en hadden we nu geen stress meer
Ja, dus het bericht van de NOS is achterhaald.quote:
Die weg is nu al vrij(er).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Meridiaan het volgende:
De weg is wel meer open voor Kroati als NL wegvalt.
In de voorbeschouwing met Rik vd Westelaken. Ik heb het gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
Waar zei hij dat we vanavond (gisteren) van ‘m af zijn??
In de preshow geloof ik. Ik heb het iig ook gehoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
Waar zei hij dat we vanavond (gisteren) van ‘m af zijn??
Dan vind ik Appies vraag ineens een stuk logischer.quote:
Ik had die persoon ook het licht uit zn ogen geslagen als het klopt uiteraard. Vieze mensen zijn er toch op de wereld, alles om te winnen bahquote:
Ja, dat lees ik nu ook in de comments van wiwibloggs. Wat raar dat juist Israel ermee komt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:35 schreef Joox het volgende:
Israeli media reported it was about a violent incident against a Swedish camerawoman / photographer ?
Zou meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit een biertje te drinken in de tuin in het zonnetje, tip van de dag
Er is helemaal niets tegen begrip.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:35 schreef silverevlis het volgende:
Ik begrijp heel goed waarom @:Momo het Joost topic heeft dichtgegooid.
Is ook al ontkend toch? "Incident with a third party".quote:
Journalist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is ook al ontkend toch? "Incident with a third party".
Is ontkendquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:35 schreef viceversa het volgende:
Een incident rond de Isralische deelneemster, hmm
of je die moet vertrouwen....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik nu ook in de comments van wiwibloggs. Wat raar dat juist Israel ermee komt.
Tjah geef mensen gewoon plek om ergens te discussieren.quote:
Als team van Isral dat was: beiden gediskwalificeerd. EBU tevreden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Isral gaan ze niet diskwalificeren, winkeltjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als team van Isral dat was: beiden gediskwalificeerd. EBU tevreden.
Een Mathieutje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:38 schreef Fred_B het volgende:
We weten nog niets mensen.
Misschien liepen er wel kinderen herrie te schoppen op de gangen van zijn hotel en heeft hij die een dreun gegeven.
We maken samen een Europaparty vanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben gewoon mijn koffer aan het inpakken voor morgen. It giet on
Ik gun het Kroati welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Meridiaan het volgende:
De weg is wel meer open voor Kroati als NL wegvalt.
Doet ie vaker:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:39 schreef mrkos het volgende:
https://twitter.com/spoon(...)992388481344/photo/2
Hoe die Joost er ook bij zit, man man man..
Let3quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik gun het Kroati welDan hebben we volgend jaar hopelijk ook Let3 als intervalact
Ik ben ook al m'n koffer aan het inpakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben gewoon mijn koffer aan het inpakken voor morgen. It giet on
De deur uitgezet, lekker maatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook al m'n koffer aan het inpakken
Voor wat anders, maar toch.
Elk voordeel heeft z`n nadeelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik gun het Kroati welDan hebben we volgend jaar hopelijk ook Let3 als intervalact
Let3! De enige keer dat Kroati iets fatsoenlijks instuurdequote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Jij hebt echt smaakquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Let3! De enige keer dat Kroati iets fatsoenlijks instuurde
"What have the Romans ever done for us?"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het enige wat ik weet
Joost klein had gisteren het publiek totaal onder controle en steelde de show
RAI presenteerde 'per ongeluk' de uitslag van de italiaanse televoters
Joost bemoeide zich tijdens de persconferentie met een vraag aan de isrealische zangeres om de vraag te beantwoorden die er werd gesteld.
Wie weet is dit niet gewoon een complot van het romeinse rijk.
Op zich mee eens als het iets kleins is, maar we weten echt niet wat er gebeurd is. Het kan nu nog alles zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef Aadrianus het volgende:
En ding hoop ik toch wel: dat de Nederlandse delegatie duidelijk maakt dat een DQ zal betekenen dat Nederland het ESF voorlopig gedag zegt. Joost zal zich misschien hebben laten gaan op een manier die niet passend is, maar er zijn wel meer dingen gebeurd die niet erg passend zijn, met goedkeuring van de EBU. Wat ik maar wil zeggen: dit komt niet uit de lucht vallen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:41 schreef Moira het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich mee eens als het iets kleins is, maar we weten echt niet wat er gebeurd is. Het kan nu nog alles zijn.
Gewoon in beroep gaan, dat hij pas het volgende songfestival geschorst is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich apart dat Klein al geschorst is, terwijl het onderzoek nog loopt.
Hoe eerlijk is het dan nog als er straks weinig aan de hand blijkt te zijn. Typisch weer, altijd over liefde, vrede, samen lullen en dan cancellen voordat men alles weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij is nog niet geschorstquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij mag/heeft toch niet mogen oefenen, dat vind ik toch lijken op een schorsing.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij mag/heeft toch niet mogen oefenen, dat vind ik toch lijken op een schorsing.
Mwah beetje iemand geen vrije training laten rijden en dan straks de kwalificatie ingooien met de mededelings oops sorry. Kan toch niet. Competitievervalsing.quote:
Ik gok dat de EBU overal wel een handboek voor heeft, maar dit is wel een situatie die nog nooit eerder is voorgekomen, zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:51 schreef Meridiaan het volgende:
Zou er een handboek zijn met redenen voor diskwalificatie?
Filteren ze weg, deden ze gisteren bij Isral ook. Lekker deugenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:53 schreef TLC het volgende:
Er komt een shitlading aan geboe en gefluit morgen tijdens de show als ze Joost niet mee laten doen
Dat is positief dan zijn ze nog in gesprekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Fred_B het volgende:
Martin sterdahl is niet aanwezig bij de repetitie om zijn goedkeuring aan de uitslag te geven blijkbaar.
We are not good to go.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Fred_B het volgende:
Martin sterdahl is niet aanwezig bij de repetitie om zijn goedkeuring aan de uitslag te geven blijkbaar.
De Europapa.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Fred_B het volgende:
Wat mensen voor de buis doen moeten ze helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:53 schreef TLC het volgende:
Er komt een shitlading aan geboe en gefluit morgen tijdens de show als ze Joost niet mee laten doen
Hij is wel geschorst, hij is nog niet gediskwalificeerdquote:
Ik kan het nergens vinden. Op eurovision.tv staat alleen een onvolledige publieksversie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok dat de EBU overal wel een handboek voor heeft, maar dit is wel een situatie die nog nooit eerder is voorgekomen, zo ver ik weet.
Heb je je ophef plaatje al gebruikt, of is die inmiddels versleten met alles wat er dit ESF gebeurt?quote:
Die staat wel ergens in de NL reeks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je je ophef plaatje al gebruikt, of is die inmiddels versleten met alles wat er dit ESF gebeurt?
Ja, daar is die wel enigszins toepasselijk nu.quote:
quote:
Als hij wel mee mag doen waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:53 schreef TLC het volgende:
Die staat bij mij alleen de laatste week van het jaar opquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
Had eigenlijk plannen voor vanavond maar ben wat ziek dus dan maar thuis blijven en het nieuws hier volgen.
Ik wil gewoon Cornald horenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuk zo'n oud Eurovisie lied op de hedendaagse radio
Love itquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuk zo'n oud Eurovisie lied op de hedendaagse radio
nou nou nou.quote:
Ik vraag me af of Joost zelf die keuze zou maken om zo zijn droom te beindigenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:31 schreef summer52 het volgende:
Of heeft Joost zelf de handdoek in de ring gegooid nadat hij na een incident een waarschuwing heeft gekregen. En willen ze dat te allen tijde voorkomen?
Hij zei gisteren na vanavond zien jullie mij niet meerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Joost zelf die keuze zou maken om zo zijn droom te beindigen
Waarom zou je dat in godsnaam doen? Je hele leven wil je hieraan meedoen, en dan ga je jezelf saboteren? Onbegrijpelijk. Dan ben je het ook niet waard.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zei gisteren na vanavond zien jullie mij niet meer
Wanneer en in welke context zei hij dat dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel je wat hij tijdens de semi zei voordat de uitslag van de avond binnen was?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen. Dan belazer je ook gewoon iedereen die hem al die tijd heeft gesteund en geholpen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Joost zelf die keuze zou maken om zo zijn droom te beindigen
Voor de halve finale begon tegen persquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer en in welke context zei hij dat dan?
Zal wel op Youtube live zijn tegen die tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:33 schreef Andromache het volgende:
19:30 persconferentie lees ik. Is die ergens live?
Dat was inderdaad wel een wat aparte opmerking tegenover Rik. Terwijl die zelf ook wel wist dat de kans groot was dat die de finale zou halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In het interview tijdens de voorbeschouwing. Ik weet niet meer welke vraag er aan voorafging.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer en in welke context zei hij dat dan?
Ik had je toch wat jonger ingeschat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Love itRadio npo5 heeft vaak ook zulke mooie liedjes die je bijna niet meer hoort. Krijg je een heerlijk warm gevoel van.
Ah... ja die vraag is wel relevant. Straks was het 'ga je het vieren als je door bent of trek je je tot de finale een beetje terug?'.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
In het interview tijdens de voorbeschouwing. Ik weet niet meer welke vraag er aan voorafging.
Calm downquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben er helemaal niet goed van johWat surreel dit.
Ik voel me ook raarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Mja ik heb zoiets van we zien het wel. Voor nu alleen maar heel erg benieuwd naar wat het incident dan zou zijn, wat de EBU er mee gaat doen en of dat terecht is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Beterschap.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
Had eigenlijk plannen voor vanavond maar ben wat ziek dus dan maar thuis blijven en het nieuws hier volgen.
Thanks, komt wel goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beterschap.
Heeft de Spaanse media hier ook al dingen over gezegd ?
Ik wil ook de feiten op tafel nu. Duurt veel te lang dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik heb zoiets van we zien het wel. Voor nu alleen maar heel erg benieuwd naar wat het incident dan zou zijn, wat de EBU er mee gaat doen en of dat terecht is.
Veel mannen raadplegen hun uitvaartpolis al als ze een beetje ziek zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks, komt wel goed.
Ik zal zo eens gaan rondkijken maar waarschijnlijk niks wat we niet al weten.
Daar ben ik al veel te zwak voorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Veel mannen raadplegen hun uitvaartpolis al als ze een beetje ziek zijn.
Doet me denken aan Abu Dabhi 2021. Wat vind jij @Nattekat ?quote:
Ja, om het ergens anders over te gaan hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef Moira het volgende:
https://www.nporadio2.nl/online-radio-luisteren/gedraaid
Cornald wil niet bellen omdattie niks weetDus ze bellen AvroTros maar
Hangt af van de uiteindelijke uitkomst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet me denken aan Abu Dabhi 2021. Wat vind jij @:Nattekat ?
https://www.omropfryslan.(...)zwijgt-over-incidentquote:Repetitie eerder stopgezet
De repetitie waar Joost Klein niet bij was, is veel eerder opgehouden dan gepland.
Een groot deel van de puntenverdeling is niet geoefend.
Op een gegeven moment werden de lege stoelen in de arena in beeld genomen.
Ook de grote baas van het festival, Martin sterdahl was niet aanwezig bij de repetitie.
Ja wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, om het ergens anders over te gaan hebben.
Erg mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef Moira het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)zwijgt-over-incident
Riep iemand maar wat (story of the day).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef grazz het volgende:
Ja, weet iemand iets meer over de geplande persco van 19:30? Is dat nou waar of riep iemand maar wat, want kan het nergens vinden.
Ik denk dat we bij RTL Boulie zeker meer weten over die prescoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef grazz het volgende:
Ja, weet iemand iets meer over de geplande persco van 19:30? Is dat nou waar of riep iemand maar wat, want kan de bron ervan nergens vinden.
Oh, dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Riep iemand maar wat (story of the day).
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoor net dat Joost gewoon optreedt morgen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het wel.
Joost treedt gewoon op morgen!
Ik wacht nog even op een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het wel.
Joost treedt gewoon op morgen!
Noem je mij niet betrouwbaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een betrouwbare bron.
Nou ja wat is dit nou weer voor een rare opmerking, het staat toch gewoon op internet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze Luctor is wel vaker een beetje tegendraads.quote:
Als het over F1 zou gaan dan zou ik @Nattekat wel als betrouwbare bron zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zet het ff op Feesboek want dan weten we zker dat het waar is!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja wat is dit nou weer voor een rare opmerking, het staat toch gewoon op internet?
quote:
Wat is PED?quote:
En tevens de ontlading in KPDquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig hebben we vanavond de ontknoping in de KKD.
Cambuur voor het laatste in het 'oude' stadionquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig hebben we vanavond de ontknoping in de KKD.
Die overleef ik altijd met F1 kijkenquote:
Dan ben je blij dat het seizoen afgelopen isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die overleef ik altijd met F1 kijken
Tot diep in december genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je blij dat het seizoen afgelopen is
Oef. Tom is mischien wel de meest optimitische man die er rondloopt.quote:
Ach. Relatief normale edities hebben we al genoeg gehad. Dit jaar doen we gewoon eens een gekke editiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef Em31 het volgende:
Echt wat is dit.wat een kutzooi.
Van zijn optreden met een geweldig publiek naar n grote shitshow.
Ik weet dat ik het beter niet kan vragen maar wat is KPDquote:
Dus Go Big, Go Home editiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach. Relatief normale edities hebben we al genoeg gehad. Dit jaar doen we gewoon eens een gekke editie
*Reeks DM's met foto's incomming van @Straniquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het beter niet kan vragen maar wat is KPD
Keiharde Porno voor Danny, zoals het officieel heet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het beter niet kan vragen maar wat is KPD
Ah, op die fiets. Ik ben niet echt de doelgroep van @Strani dus zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Reeks DM's met foto's incomming van @:Strani
Sterkte Usagi414
@Strani geeft niet om doelgroepen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik ben niet echt de doelgroep van @:Strani dus zal het wel meevallen.
Nee hoor, ik ben heel inclusief als het gaat om mensen lastig vallenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Strani geeft niet om doelgroepen.
Is @Em31 ook weer eens blij dat je andere mensen lastig valt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel inclusief als het gaat om mensen lastig vallen
quote:
Misschien niet wat je wilde weten, maar toch.quote:
Joost is vertrokken volgens RTL ter plaatse.quote:
Ik denk dat het tekort dag is om dat te doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Moira het volgende:
Stel nou dat NL echt gediskwalificeerd wordt, geldt dan ook dat de #11 uit de halve finale naar #10 doorkruipt? En dan bijvoorbeeld Tsjechi op plaats 5 mag performen?
NL wordt niet gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Moira het volgende:
Stel nou dat NL echt gediskwalificeerd wordt, geldt dan ook dat de #11 uit de halve finale naar #10 doorkruipt? En dan bijvoorbeeld Tsjechi op plaats 5 mag performen?
Lijkt mij niet. Zou jij nog zin hebben als je eerst te horen krijgt dat je bent uitgeschakeld? Weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Moira het volgende:
oh hell yeah, ik denk dat de gemiddelde artiest daar direct ja op zou zeggen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Zou jij nog zin hebben als je eerst te horen krijgt dat je bent uitgeschakeld? Weet het niet hoor.
Mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
De reacties onder deze (nu nog meest recente) post.
Crying At The Discotheque, wel toepasselijk na vandaag…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
De reacties onder deze (nu nog meest recente) post.
Uiteindelijk werkt het niet mee dat het allemaal maar relatief matig is dit jaar, de winnaar van dit jaar komt hoe dan ook niet in het collectief geheugen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Moira het volgende:
Ik ga wel mad worden als Isral op dezelfde manier in Zweden wint als Jamala dat in 2016 deed
Er zijn zoveel consequenties en dingen waar we nog niet eens aan hebben gedacht, zo in the heat of the moment.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:10 schreef grazz het volgende:
Wat ontzettend zuur ook voor al die NLse fans die er vanavond en morgen bij zijn.
Dat ik voor het eerst in jaren de finale niet ga kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zijn zoveel consequenties en dingen waar we nog niet eens aan hebben gedacht, zo in the heat of the moment.
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik voor het eerst in jaren de finale niet ga kijken
Ik hoop echt dat het goed gaat aflopen. Voor iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zijn zoveel consequenties en dingen waar we nog niet eens aan hebben gedacht, zo in the heat of the moment.
Het kan gewoon nooit eens normaal verlopen bij ons. Ik ga na dit jaar nooit meer verwachtingen hebben. Wat een amateurs zitten er in onze delegatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Guanabana het volgende:
Hierblij verbleekt krumpgate, balgate, waar is Waylon-gate, Traincha-gate, alle gates
Oh nee, dat dan weer wel. Ben veel te nieuwsgierig naar wat er morgen nog allemaal kan gebeuren. Dit kan wel eens een waar jij op 11 mei - moment wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik voor het eerst in jaren de finale niet ga kijken
Niets meer van Dion gehoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het goed gaat aflopen. Voor iedereen.
Ik verwacht het ook niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef AgnesGru het volgende:
BREAKING NEWS!
Er vragen fans of de Nederlandse pers meer weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb lekker met een bootje gevaren, topdagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef Yesse het volgende:
Pfff wat een gedoe.dit wordt een steeds minder leuk ESF jaar..
Kinderboekenmuseum was trouwens echt heel tof
Nee ik heb net wel dat hele fimpje bekeken van die Spaanse journalist. Althans ik neem aan dat het daar om gaat. Dus dat hij Free Palestine had geroepen aan het einde van het Israelische optreden en dat hij daarna door een stuk of vier Israelische journalisten werd gentimideerd. Foto's maken van z'n accrediatie, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
Aran meldt nu ook dat Spanje zometeen live gaat met informatie over de Spaanse delegatie![]()
Man wat een shitzooi. @:strani weet jij meer uit de Spaanse media al?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de uitzending van Kees van der Spek gezien van een paar dagen geleden? Was hier in de omgeving en ik ken de man (de oplichter in dit geval) ook wel vaag.Nee, niet gezien. Waar ken je hem van, heeft hij jou ook opgelicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dan zit je op een boete net als bij Hatari. En de Isralische delegatie ook maar een boete.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb net wel dat hele fimpje bekeken van die Spaanse journalist. Althans ik neem aan dat het daar om gaat. Dus dat hij Free Palestine had geroepen aan het einde van het Israelische optreden en dat hij daarna door een stuk of vier Israelische journalisten werd gentimideerd. Foto's maken van z'n accrediatie, dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Waar ken je hem van, heeft hij jou ook opgelicht?
Nee hij had ook een klaverjasclub in de buurt en die kwamen elke dinsdag samen in het dartcaf waar ik ook vaak kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de uitzending van Kees van der Spek gezien van een paar dagen geleden? Was hier in de omgeving en ik ken de man (de oplichter in dit geval) ook wel vaag.Ja, heb ik gezien. Die gast in Spanje heeft zich dus verhangen? Inderdaad heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edensnator over 'n out
Ja, inmiddels van twee verschillende vrienden/kennissen gehoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien. Die gast in Spanje heeft zich dus verhangen? Inderdaad heftig
Da's net als Radio 2 die Cornald probeert te bellen "ja hoi ik neem niet op want ik weet toch niks"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent aan de beurt om een persco te geven
Doe ik ook als m'n manager belt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's net als Radio 2 die Cornald probeert te bellen "ja hoi ik neem niet op want ik weet toch niks"
Ja maar dat zal niet hier over gaan. Wat het ook is, vrij slechte timing qua marketing.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Zangeres van Malta heeft wel nieuws over 10 minuten.
Ik las net ergens om 20:00 uur maar bronnen vind ik niet. Ik denk dat er elk moment iets naar buiten kan komen. Over een uur begint de jury rhearsal alquote:
Denk ik ook. Anders gigantisch onsmakelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat zal niet hier over gaan. Wat het ook is, vrij slechte timing qua marketing.
Ik lees het nu ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik las net ergens om 20:00 uur maar bronnen vind ik niet. Ik denk dat er elk moment iets naar buiten kan komen. Over een uur begint de jury rhearsal al
Om even met de woorden van Sabrina Carpenter te spreken:quote:
Sabrina Carpenterquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om even met de woorden van Sabrina Carpenter te spreken:
"my give a fucks are on vacation"
Ik ben vorig jaar met dochter naar haar concert in de Melkweg geweest en dat was z leukquote:
Jij was tenminste nog ergens en deed wat met je leven, ik zit al vanaf 14u aan mijn laptop gekluisterd als een debielquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Arizona het volgende:
Dit duurt allemaal best lang. Understatement van het jaar![]()
Ik liep vanmiddag bij Ikea (hoe toepasselijk) en ik zat al de hele tijd op mijn mobiel te loeren. En nu weten we nog steeds niks
.
Ohquote:
Ja, wat heb je gekookt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even gekookt, wat weten we inmiddels?
samequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij was tenminste nog ergens en deed wat met je leven, ik zit al vanaf 14u aan mijn laptop gekluisterd als een debiel![]()
Ga straks een blokje om als we tenminste voor het donker nog iets te weten komen.
Even wat makkelijks, volkorenmacaroni (die eigenlijk lekkerder is dan gewonequote:
Gewoon lekker gaan lopenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij was tenminste nog ergens en deed wat met je leven, ik zit al vanaf 14u aan mijn laptop gekluisterd als een debiel![]()
Ga straks een blokje om als we tenminste voor het donker nog iets te weten komen.
En wat knoflook en habanero en smoked paprika en zo natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even wat makkelijks, volkorenmacaroni (die eigenlijk lekkerder is dan gewone) met tomaten uit blik en groente uit de diepvries.
Was @Cee daar niet? Kan die niet even iemand van de organisatie aan de spreekwoordelijke staart trekken totdat er een antwoord uitvalt? Ik vind dat wel iets waar zij geschikt voor zou zijn.quote:
Same.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef grazz het volgende:
[..]
samewas ook bijna aan het verhongeren achter mn laptop
Ik blijf maar vegenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Same.
En wat hebben we goede mods hier, Met @:Moira als een hele goede schaduwmod.
Bij een F1 weekend ben ik wel gewend om af en toe veel te vegen, maar dat is max 2 uur. Nu ben ik al de hele middag en deel van de avond aan het vegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik blijf maar vegenLang niet meer gedaan want in MOL hoef het nooit
Lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Ik had stokbroodjes (over van de bbq gisteren), twee vietnamese loempia's en watermeloen.
Gebalanceerde maaltijd he
@Moira moeten we daar wel voor betalen, gelukkig is ze niet duur en accepteert ze simpele bakproducten en ietwat specifiek tuingereedschap.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Same.
En wat hebben we goede mods hier, Met @:Moira als een hele goede schaduwmod.
Dit. Dit is gewoon de zwartste timeline.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef Em31 het volgende:
Echt wat is dit.wat een kutzooi.
Van zijn optreden met een geweldig publiek naar n grote shitshow.
Heel slecht. Laat gewoon urenlang alles open voor speculatie, een doodzonde zeker in de social media tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Aadrianus het volgende:
Waarom in godsnaam duurt dit zo f*cking lang?
#getbakedquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Moira moeten we daar wel voor betalen, gelukkig is ze niet duur en accepteert ze simpele bakproducten en ietwat specifiek tuingereedschap.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Dit is gewoon de zwartste timeline.
Ik ben een beetje klaar met het met handschoentjes behandelen van Edan Golan. Flikker op man, gek wijf. Al die mieptiefers die gaan van "Ja dat meisje kan er niks aan doen", nou, dus wel. Lekker thuisblijven, je land staat in de fik. Zenden ze drie keer een lied in omdat de eerste twee veel te politiek getint zijn.
Als Nederland dalijk gediskwalificeerd wordt, dan ook net meer gaan. Dan eis ik dat van AVROTROS. Anders lidmaatschap opzeggen (Want god ja, ik ben lid van die omroep).
Voor ons iig niet als ze niet opschieten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:19 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb het gevoel dat die hele juryshow vanavond niet doorgaat.
Is van de repetitie. Daar was er geen Nederland.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef grazz het volgende:
weet niet of het echt is, ziet er wel zo uit
[ x ]
Jawel, vanmiddag was Joost er tijdens de opening en ook in de recap. Dus dit kan niet van vanmiddag zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is van de repetitie. Daar was er geen Nederland.
Ik heb dit plaatje hoe da ook al heel wat uur geleden gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Jawel, vanmiddag was Joost er tijdens de opening en ook in de recap. Dus dit kan niet van vanmiddag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |