Ja wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, om het ergens anders over te gaan hebben.
Erg mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef Moira het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)zwijgt-over-incident
Riep iemand maar wat (story of the day).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef grazz het volgende:
Ja, weet iemand iets meer over de geplande persco van 19:30? Is dat nou waar of riep iemand maar wat, want kan het nergens vinden.
Ik denk dat we bij RTL Boulie zeker meer weten over die prescoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef grazz het volgende:
Ja, weet iemand iets meer over de geplande persco van 19:30? Is dat nou waar of riep iemand maar wat, want kan de bron ervan nergens vinden.
Oh, dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Riep iemand maar wat (story of the day).
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoor net dat Joost gewoon optreedt morgen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het wel.
Joost treedt gewoon op morgen!
Ik wacht nog even op een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het wel.
Joost treedt gewoon op morgen!
Noem je mij niet betrouwbaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een betrouwbare bron.
Nou ja wat is dit nou weer voor een rare opmerking, het staat toch gewoon op internet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze Luctor is wel vaker een beetje tegendraads.quote:
Als het over F1 zou gaan dan zou ik @Nattekat wel als betrouwbare bron zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zet het ff op Feesboek want dan weten we zéker dat het waar is!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja wat is dit nou weer voor een rare opmerking, het staat toch gewoon op internet?
quote:
Wat is PED?quote:
En tevens de ontlading in KPDquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig hebben we vanavond de ontknoping in de KKD.
Cambuur voor het laatste in het 'oude' stadionquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig hebben we vanavond de ontknoping in de KKD.
Die overleef ik altijd met F1 kijkenquote:
Dan ben je blij dat het seizoen afgelopen isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die overleef ik altijd met F1 kijken
Tot diep in december genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je blij dat het seizoen afgelopen is
Oef. Tom is mischien wel de meest optimitische man die er rondloopt.quote:
Ach. Relatief normale edities hebben we al genoeg gehad. Dit jaar doen we gewoon eens een gekke editiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef Em31 het volgende:
Echt wat is dit.wat een kutzooi.
Van zijn optreden met een geweldig publiek naar één grote shitshow.
Ik weet dat ik het beter niet kan vragen maar wat is KPDquote:
Dus Go Big, Go Home editiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach. Relatief normale edities hebben we al genoeg gehad. Dit jaar doen we gewoon eens een gekke editie
*Reeks DM's met foto's incomming van @Straniquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het beter niet kan vragen maar wat is KPD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |