Mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
De reacties onder deze (nu nog meest recente) post.
Crying At The Discotheque, wel toepasselijk na vandaag…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
De reacties onder deze (nu nog meest recente) post.
Uiteindelijk werkt het niet mee dat het allemaal maar relatief matig is dit jaar, de winnaar van dit jaar komt hoe dan ook niet in het collectief geheugen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Moira het volgende:
Ik ga wel mad worden als Israël op dezelfde manier in Zweden wint als Jamala dat in 2016 deed
Er zijn zoveel consequenties en dingen waar we nog niet eens aan hebben gedacht, zo in the heat of the moment.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:10 schreef grazz het volgende:
Wat ontzettend zuur ook voor al die NLse fans die er vanavond en morgen bij zijn.
Dat ik voor het eerst in jaren de finale niet ga kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zijn zoveel consequenties en dingen waar we nog niet eens aan hebben gedacht, zo in the heat of the moment.
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik voor het eerst in jaren de finale niet ga kijken
Ik hoop echt dat het goed gaat aflopen. Voor iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zijn zoveel consequenties en dingen waar we nog niet eens aan hebben gedacht, zo in the heat of the moment.
Het kan gewoon nooit eens normaal verlopen bij ons. Ik ga na dit jaar nooit meer verwachtingen hebben. Wat een amateurs zitten er in onze delegatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Guanabana het volgende:
Hierblij verbleekt krumpgate, balgate, waar is Waylon-gate, Traincha-gate, alle gates
Oh nee, dat dan weer wel. Ben veel te nieuwsgierig naar wat er morgen nog allemaal kan gebeuren. Dit kan wel eens een waar jij op 11 mei - moment wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik voor het eerst in jaren de finale niet ga kijken
Niets meer van Dion gehoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het goed gaat aflopen. Voor iedereen.
Ik verwacht het ook niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef AgnesGru het volgende:
BREAKING NEWS!
Er vragen fans of de Nederlandse pers meer weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb lekker met een bootje gevaren, topdagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef Yesse het volgende:
Pfff wat een gedoe.dit wordt een steeds minder leuk ESF jaar..
Kinderboekenmuseum was trouwens echt heel tof
Nee ik heb net wel dat hele fimpje bekeken van die Spaanse journalist. Althans ik neem aan dat het daar om gaat. Dus dat hij Free Palestine had geroepen aan het einde van het Israelische optreden en dat hij daarna door een stuk of vier Israelische journalisten werd geïntimideerd. Foto's maken van z'n accrediatie, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
Aran meldt nu ook dat Spanje zometeen live gaat met informatie over de Spaanse delegatie![]()
Man wat een shitzooi. @:strani weet jij meer uit de Spaanse media al?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de uitzending van Kees van der Spek gezien van een paar dagen geleden? Was hier in de omgeving en ik ken de man (de oplichter in dit geval) ook wel vaag.Nee, niet gezien. Waar ken je hem van, heeft hij jou ook opgelicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dan zit je op een boete net als bij Hatari. En de Israëlische delegatie ook maar een boete.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb net wel dat hele fimpje bekeken van die Spaanse journalist. Althans ik neem aan dat het daar om gaat. Dus dat hij Free Palestine had geroepen aan het einde van het Israelische optreden en dat hij daarna door een stuk of vier Israelische journalisten werd geïntimideerd. Foto's maken van z'n accrediatie, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |